-
Τα P7 έχουν δείκτη φθοράς 260 και τα ER300 320. Τα τούβλα τα energy είχαν αν θυμάμαι καλά 420! Τα primacy που είναι σε άλλο επίπεδο έχουν δείκτη 240.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
από πιέσεις ελαστικών πως τα πάτε ?
παίζοντας αρκετά ... κατέληξα ότι η ιδανική για μένα (V50) είναι η 36-(33-34) ή 36-36 όταν είναι φορτωμένο.
Με λιγότερη πίεση είναι πλαδαρό, χωρίς να περνά αισθητά καλύτερα τις λακκούβες.Εγω τωρα ειμαι στις δοκιμες....καπου στο 33 εμπρος πισω το βλεπω καλο,δεν κοπαναει στα χαντακια αλλα ουτε και πλαδαρο ειναι...λαστιχα φοραω τα Bridgestone ER300 Turanza για 3 φορα σε οχημα μου....
Διασταση η κλασσική 205/55/16 να υποθέσω; Καλά τα ER 300 έτσι;
Ναι στην 205/55/16 τα εχω...πιστευω οτι αυτη η διασταση ειναι και η χρυση τομη στα μικρομεσαια, μεσαια οικογενειακα αυτοκινητα απο πλευρας κρατηματος,τιμης,ανεσης,εμφανισης...τωρα για τα Bridgestone ER300 δεν εχω να κανω παραπονα...τα φοραω στα δυο τελευταια οχηματα μου και εχω κανει πανω απο 100.000χλμ με αυτα(τρια σετ 205/55/16) ...δεν θα ελεγα οτι δεν κρατανε στους ελληνικους δρομους....ισως βεβαια παιζουν ρολο και οι δρομοι που κινουμαι(επαρχιακοι και εθνικη οδος)οι οποιοι εχουν καλυτερη προσφυση σχετικα με τους δρομους των μεγαλουπολεων...στα θετικα τους επισης βαζω και την αντοχη στην φθορα...οπως και το οτι εχουν το προστασιας της ζαντας...και το προφιλ τους δεν ειναι τοσο οπως σε μερικα michelin και αλλα...ελαστικα...
Στα μειον τους καταλογιζω ισως τον λιγο αυξημενο θορυβο που ειχα στο Astra GTC που στο V50 ειναι αισθητα λιγοτερος...ισως να ηταν και θεμα αυτοκινητου....γενικα δεν θα ελεγα οτι ειναι κακο ελαστικο για την χρηση που το θελω εγω... -
Γειά σας και από μένα,
Με χαρά ανακάλυψα το gorum για τους λάτρεις της volvo.
Εδώ και 5μήνες και κάτι μέρες κάτοχος ενός volvo s40 1.6 χρώματος electric silver, έκδοσης momentun με δέρμα. Δεν είμαι σίγουρος για την έκδοση γιατί μόνο μια φέρνουν στην κυπριακή αγορά. Πάντως υπερπλήρης!Πρώτες εντυπώσεις; Θετικότατες!!!
1.Ποιότητα κοίλισης
2.Εσωτερικό
3.Ποιότητα κατασκευής και υλικών
4.αίσθημα ασφάλειας
5.ηχομόνωση
6.άνεσηΜόνο αρνητικό, αδύνατο σημείο (μπρος στα θετικά που προσφέρει)
ο κινητήρας στην πρώτη και δεύτερη ταχύτητα λίγο αργός (δεν θα ήθελα να πω ανεπαρκής για να μην χαλάσω την εικόνα που έχω για το volvo μου) για να εκκινήσει το βαρύ όχημα. Μετά την 3η είμαι ικανοποιημένος.
Κανονικά ο 1.8 με τους 125 ίππους θα ήταν όλα τα λεφτά. Τι να κάνουμε που ο φορολογικό συντελεστής στην Κύπρο αυξάνει στα 1650cc; Δηλαδή να δώσει κάποιος 5000ευρώ παραπάνω φόρο και 2000 ευρώ (?) για τον κινητήρα (δηλαδή 7000 ευρώ περισσότερα από το 1.6); Νομίζω το 1.8 δεν τον φέρνουν , αλλά φέρνουν 1.6D και 1.6D.
Τελικά η καλύτερη επιλογή θα ήταν ο 1.6D λόγω των 109 ίππων αλλά και της αυξημένης ροπής και της μειωμένης κατανάλωσης.Καλώς σας βρήκα και χαιρετισμούς από Λάρνακα
-
Νομίζω το 1.8 δεν τον φέρνουν , αλλά φέρνουν 1.6D και 1.6D.
εννοούσα 1.6D και 2.0D
-
Καλώς ήρθες και χαιρετισμούς στην όμορφη Λάρνακα!Καλορίζικο και καλοτάξιδο το s40!Απο τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία του!
Στο θέμα κινητήρες όντως η Volvo έχει μείνει λίγο πίσω,σε ο,τι αφορά τουλάχιστον τα 'μικρά' κυβικά.Αυτό που προξενεί εντύπωση είναι οτι σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν εξελίξει υπερσύγχρονους turboκινητήρες μικρού κυβισμού,ενώ οι πρώτοι διδάξαντες σουηδοί(αναφέρομαι και στην saab)πιάστηκαν στον ύπνο...Ας ελπίσουμε οτι αυτό σύντομα θα αλλάξει δεδομένης και της έλευσης του νεου s60 (1600άρης turbo).
Ο τωρινός 1,6 θεωρώ και εγώ οτι κινεί οριακά το s40...Ωστόσο ας μην παραβλέπουμε και το όφελος στην κατανάλωση.(αλήθεια οι τιμές των καυσίμων στην Κύπρο που βρίσκονται;)
sprsk και VolvoZeus ευχαριστώ με την σειρά μου για το καλωσόρισμα!
-
Καλωσόρισες , mar23
Να ρωτήσω τους γνώστες .
Το OPC τι τελική έχει ? Και πόσα άλογα βγάζει πραγματικά ? Κυκλοφορούν μαιούδες >?( Οι Λεπτομέριες είναι ακατάλληλες δια ανηλίκους ) Χ
Είχα την εντύπωση ότι ήταν γρηγορότερο. Ειδικά όταν πριν απο κανά εξάμηνο άνοιξα με 1 απο στάση 2 φορές.
-
Ποιό OPC? Corsa? Astra? Το Corsa έχει 192 και το Astra 240. Ειδικά το δεύτερο είναι τρομερά γρήγορο αλλά πρέπει να το ξέρει ο χειριστής γιατί αλλιώς αφήνει όλα τα λάστιχά του κάτω.
-
Φυσικά για το Αστρα μιλάω. Δεν λέω για φανάρια ( εκει πάω πάσο ) αυτό έγραψα πρίν , ότι δηλαδή μου άφησε καλές εντυπώσεις στο 0-100 πριν κανα 6μηνο.
Αλλά στα πολλά είδα ότι κολάει και ας το κυνήγισε. -
μήπως είμαστε off topic ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Φυσικά για το Αστρα μιλάω. Δεν λέω για φανάρια ( εκει πάω πάσο ) αυτό έγραψα πρίν , ότι δηλαδή μου άφησε καλές εντυπώσεις στο 0-100 πριν κανα 6μηνο.
Αλλά στα πολλά είδα ότι κολάει και ας το κυνήγισε.Σίγουρα το κυνήγησε και σίγουρα ήταν OPC? Θύμησέ μου σε παρακαλώ ποιο Volvo έχεις.
Ή πάμε στο τοπικό της Opel για να μην μας κυνηγήσει ο johnkyr.
-
213 αλογα δινει το αστρα , 163 δινει το corsa (opc και τροχο παντα)
στη πραξη παντως το αστρα και μενα μου εχει φανει πιο αργο απο οτι το περιμενα..
-
Εχω ανοιξει με Astra ΟPC απο σταση εμεινε πολυ πισω λογω τετρακινησης και εν κινηση με 2α πηγαιναμε τα ιδια (ισα που ειχα ξεμυτισει )
Corsa OPC (ακομα και με 3 ατομα εγω) ειμαι παντου πιο γρηγορος. -
τα corsa που πετυχαινω εγω ειναι συνηθως πολυ δυνατα.. πρεπει να βαζουν προγραμμα τα κωλοπαιδα
-
Ειλικρινά μιλάω για πολύ ξύλο . 4η 5η ανοίγματα τελική πουθενά δεν μπορούσε να ακολουθήσει .
-
Οσον αφορα την κουβεντα για τα λαστιχα...εγω ειδα απιστευτη διαφορα στο αυτοκινητο οταν αλλαξα τα P7 με τα 050A ΧL (ενισχυμενα πλαινα). Βαζω τις πιεσεις του κατασκευαστη και εχω τις 17αρες ζαντες. Τα μειονεκτηματα ειναι ο αυξημενος θορυβος, αισθητος ομως μονο σε τραχεια οδοστρωματα, και ο χρονος που απαιτειτε για το ζεσταμα (δεικτης Y).
Παρατηρηση/υπενθυμιση...οταν ελεγχετε τα ελαστικα σας κυριως στα πισω να προσεχετε την εσωτερικη πλευρα του πελματος...το πολυ πισω καμπερ τρωει αρκετο λαστιχο!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ειλικρινά μιλάω για πολύ ξύλο . 4η 5η ανοίγματα τελική πουθενά δεν μπορούσε να ακολουθήσει .Εγω σε πιστευω....καποτε ειχα πετυχει ενα S60 με πρoγραμμα και κατοπιπα γνωστου, φιλου και εν κινησει με ειχε για πρωινο....
Ο δε τυπος με το Astra ηταν απολυτα σιγουρος οτι ρολαριστα θα ηταν πιο δυνατος....τα corsa που πετυχαινω εγω ειναι συνηθως πολυ δυνατα.. πρεπει να βαζουν προγραμμα τα κωλοπαιδα
Εννοειται....ειδικα διπλα σου δεν μπορει να σταθει το μικρο με μαμα προγραμμα.
-
εδω τα περισσοτερα ειναι πιο γρηγορα απο astra και ειχα φτασει σε σημειο να αναρωτηθω πώς η οπελ εκανε το 1600αρι της τοσο πιο γρηγορο απο το 2λιτρο
και την εχω πατησει γιατι ναι μεν καποιοι λενε οτι εχουν προγραμμα καποιοι αλλοι μου λενε οτι ειναι απειραχτοι
τα εχω παντως (εστω και με ζορι) αυτα με προγραμμα και μολις φτασουμε τα 170-180 ψοφανε και η διαφορα ανοιγει..παντως με λιγα σχετικα λεφτα μπορεις να εχεις πυραυλακι
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οσον αφορα την κουβεντα για τα λαστιχα...εγω ειδα απιστευτη διαφορα στο αυτοκινητο οταν αλλαξα τα P7 με τα 050A ΧL (ενισχυμενα πλαινα). Βαζω τις πιεσεις του κατασκευαστη και εχω τις 17αρες ζαντες. Τα μειονεκτηματα ειναι ο αυξημενος θορυβος, αισθητος ομως μονο σε τραχεια οδοστρωματα, και ο χρονος που απαιτειτε για το ζεσταμα (δεικτης Y).Παρατηρηση/υπενθυμιση...οταν ελεγχετε τα ελαστικα σας κυριως στα πισω να προσεχετε την εσωτερικη πλευρα του πελματος...το πολυ πισω καμπερ τρωει αρκετο λαστιχο!
υπάρχουν τα 050 και τα 050Α, που έχουν διαφορές τον δείκτη φθοράς με κάποια από τα 2 να είναι πιο μαλακό νομίζω .... τα XL δεν είναι για πολύ φορτίο ? μπορεί να αυξάνεις έτσι την ροπή αδράνειας αφού ο τροχός θα είναι πιο βαρύς, να επιβαρύνεις της κατανάλωση και να χάνεις σε επιδόσεις. Μπορεί βέβαια να έχεις πιο ακριβές τιμόνι !!
1)σήμερα πήγα για προληπτική αλλαγή λαδιών με 0-30 100% συνθετικά API Α5 (το manual τα προτείνει για φορτωμένο όχημα ή υψηλές ταχύτητες ή οδήγηση στο βουνό) σε σχέση με τα 5-30 ford 913b ημισυνθετικά (ελάχιστες προδιαγραφές). Στην αρχή ήθελαν να βάλουν ΜΟΝΟ τα 5-30. Αφού τους έπεισα να διαβάσουν το manual, τελικά έβαλαν τα 0w30 Α5. Το τι άσχετα και ανακριβή πράγματα όμως άκουσα, από την αντιπροσωπία δεν λέγετε .... ας τους κάνουν κανα σεμινάριο για τα λιπαντικά και τις προδιαγραφές τους. Στα τελευταία 20 χρόνια έχουν αλλάξει πολλά πράγματα.
2) δεύτερο fault, όπως και πριν 5μήνες, έτσι και σήμερα δεν είχαν διαθέσιμο το καθαριστικό για τα δέρματα -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
υπάρχουν τα 050 και τα 050Α, που έχουν διαφορές τον δείκτη φθοράς με κάποια από τα 2 να είναι πιο μαλακό νομίζω .... τα XL δεν είναι για πολύ φορτίο ? μπορεί να αυξάνεις έτσι την ροπή αδράνειας αφού ο τροχός θα είναι πιο βαρύς, να επιβαρύνεις της κατανάλωση και να χάνεις σε επιδόσεις. Μπορεί βέβαια να έχεις πιο ακριβές τιμόνι !!Το συγκεκριμενο ελαστικο σε αυτη τη διασταση βγαινει μονο XL. Το αυτοκινητο παντως δεν το λες ελαφρυ! Κενο ζυγιζει 1545kg, οποτε με τα δικα μου 90 στην πιο light κατασταση του ειναι πολυ βαρυ...Σημαντικη διαφορα στις επιδοσεις δεν ειδα...ενω το τιμονι ειναι σιγουρα πιο ακριβες..
1)σήμερα πήγα για προληπτική αλλαγή λαδιών με 0-30 100% συνθετικά API Α5 (το manual τα προτείνει για φορτωμένο όχημα ή υψηλές ταχύτητες ή οδήγηση στο βουνό) σε σχέση με τα 5-30 ford 913b ημισυνθετικά (ελάχιστες προδιαγραφές). Στην αρχή ήθελαν να βάλουν ΜΟΝΟ τα 5-30. Αφού τους έπεισα να διαβάσουν το manual, τελικά έβαλαν τα 0w30 Α5. Το τι άσχετα και ανακριβή πράγματα όμως άκουσα, από την αντιπροσωπία δεν λέγετε .... ας τους κάνουν κανα σεμινάριο για τα λιπαντικά και τις προδιαγραφές τους. Στα τελευταία 20 χρόνια έχουν αλλάξει πολλά πράγματα.
2) δεύτερο fault, όπως και πριν 5μήνες, έτσι και σήμερα δεν είχαν διαθέσιμο το καθαριστικό για τα δέρματαΣε ποιον πηγες? Ειμαι σε αναζητηση συνεργειου για το επομενο σερβις μιας και τελευταια (ειδικα μετα απο την αλλαγη ακομα ενος υπευθυνου συνεργειου) δεν εμεινα ευχαριστημενος απο αυτο στην Αθηνων.....
-
μιας και έχω τα 10χρόνια free service το πήγα στην Αθηνών.
μια φορά που είχα περάσει από την βαρυμπόπη, για το καθαριστικό του δέρματος .... που και αυτοί δεν το είχαν και είδα πως δούλευαν μου φάνηκαν χειρότεροι από αυτούς στην Αθηνών.PS. Στην Αθηνών είναι πολύ καλά και εξυπηρετικά τα παιδιά στα ανταλακτικά
PS2. Τιμή 80€ για αλλαγή λαδιών 5λτ 0-30 μαζί με το φίλτρο, μαζί με την εργασία αλλαγής ενός φλας
πάνω στον καθρέπτη (δεν χρέωσαν εργασία)εσύ, γιατί δεν έμεινες ευχαριστημένος ?
VOLVO FORUM