-
μ αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο....μου θυμιζει τα παλια γαλλικα...με τις μικρες του εκδοσουλες και τους πυραυλους με τα 133 αλογα και την γ@@@η οδικη συμπεριφορα..
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ναι ναι ναι οδηγησε το και αν δεν σ πορωσει ελα γραψε μου.....ειναι αργο αλλα πεταει κολαρακια και εχει ωραια αισθηση.
φιλοσοφια αναρτησης 106.....αυτο τα λεει ολαΤο είχαμε το 206 για περίπου 130000km πρίν το 207...
Quicksilver 1.4... απλά βάρκα...
πέταγε κώλο , αλλά ευχάριστω οδηγηκα δεν ήταν (δεν μιλάω για rc που ήταν φοβερό)
πολύ μαλακο σαν συνολική αίσθηση, από πεταλ μέχρι αναρτήσεις.
στις στροφές ήταν βάρκα στον γυαλό , σε γρήγορες καμπές ...+απίστευτα οικονομικό
+μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή παραμένει όμορφοto 1.4 8v ειχατε???? και ποια εκδοση.... εγω οδηφοντας το χs 16v 3θυρο ηταν παρα πολυ καλο.......τα πηδαλια του σ καμια των περιπτωσεων δεν ηταν πολυ μαλακα ....πανε δες το yaris να δεις τι σημαινει μαλακο πηδαλι.... δεν ξερω τι περιποιηση το ειχατε ...αν δηλ ειχε τοσο χιλιομετρα .και δεν του αλλαξατε ποτε αμορτισερ και τετοια..παντως το xs ηταν το καλυτερο με διαφορα στην κατηγορια του....τοτε ..και μονο το προηγουμενο fiesta ηταν μαζι του.
Γκουχ γκουχμ Κλιο ΙΙ, προηγούμενο Ibiza γκουχ, γκουχ...
Το Yaris είναι τραγικό οδηγικα...
-
οχι ξερω καλα τι σ λεω..... το clio δεν ειχε καθολου παιχνιδιαρικη συμπεριφορα ,ειχε φοβερα αποθεματα προσφυσης και τραγικο τιμονι....το ibiza ηταν πιο κατω....αλλα και αυτο καλο . το 206 με το fiesta επαιζαν στον δικο τους αγωνα μεταξυ τους.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οχι ξερω καλα τι σ λεω..... το clio δεν ειχε καθολου παιχνιδιαρικη συμπεριφορα ,ειχε φοβερα αποθεματα προσφυσης και τραγικο τιμονι....το ibiza ηταν πιο κατω....αλλα και αυτο καλο . το 206 με το fiesta επαιζαν στον δικο τους αγωνα μεταξυ τους.Τα έχω οδηγήσει και τα 4 γρήγορα και επιμένω! Το 206 μπαχαλάκι ήταν... πετούσε κώλο αλλά αυτο δεν ορίζει την σπορ συμπεριφορά, απλά ήταν χαμηλά τα όρια πρόσφυσης του. Το Clio μπορεί να μην είχε τιμόνι με αίσθηση αλλά κρατούσε δίχως αύριο και ήταν παιχνιδιάρικο όταν το επεδίωκες. Το Ibiza πιο μονοκόματο αλλά αρκετά σκληρό με καλά φρένα, μοτέρ (ψηλά μόνο) και τόσο ουδέτερο που απλά το έχωνες όπως ερχόταν. Το fiestaκι καλό πλαίσιο αλλά φρένα μέτρια και μοτέρ για πέταμα στον Καιάδα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οχι ξερω καλα τι σ λεω..... το clio δεν ειχε καθολου παιχνιδιαρικη συμπεριφορα ,ειχε φοβερα αποθεματα προσφυσης και τραγικο τιμονι....το ibiza ηταν πιο κατω....αλλα και αυτο καλο . το 206 με το fiesta επαιζαν στον δικο τους αγωνα μεταξυ τους.
Τα έχω οδηγήσει και τα 4 γρήγορα και επιμένω! Το 206 μπαχαλάκι ήταν... πετούσε κώλο αλλά αυτο δεν ορίζει την σπορ συμπεριφορά, απλά ήταν χαμηλά τα όρια πρόσφυσης του. Το Clio μπορεί να μην είχε τιμόνι με αίσθηση αλλά κρατούσε δίχως αύριο και ήταν παιχνιδιάρικο όταν το επεδίωκες. Το Ibiza πιο μονοκόματο αλλά αρκετά σκληρό με καλά φρένα, μοτέρ (ψηλά μόνο) και τόσο ουδέτερο που απλά το έχωνες όπως ερχόταν. Το fiestaκι καλό πλαίσιο αλλά φρένα μέτρια και μοτέρ για πέταμα στον Καιάδα!
συμφωνω σε ολα με τον realzeus
(με εξαιρεση το 206 με το οποιο δεν εχω ιδιαιτερα μεγαλη εμπειρια )
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ναι ναι ναι οδηγησε το και αν δεν σ πορωσει ελα γραψε μου.....ειναι αργο αλλα πεταει κολαρακια και εχει ωραια αισθηση.
φιλοσοφια αναρτησης 106.....αυτο τα λεει ολαΤο είχαμε το 206 για περίπου 130000km πρίν το 207...
Quicksilver 1.4... απλά βάρκα...
πέταγε κώλο , αλλά ευχάριστω οδηγηκα δεν ήταν (δεν μιλάω για rc που ήταν φοβερό)
πολύ μαλακο σαν συνολική αίσθηση, από πεταλ μέχρι αναρτήσεις.
στις στροφές ήταν βάρκα στον γυαλό , σε γρήγορες καμπές ...+απίστευτα οικονομικό
+μετά από τόσα χρόνια στην παραγωγή παραμένει όμορφοto 1.4 8v ειχατε???? και ποια εκδοση.... εγω οδηφοντας το χs 16v 3θυρο ηταν παρα πολυ καλο.......τα πηδαλια του σ καμια των περιπτωσεων δεν ηταν πολυ μαλακα ....πανε δες το yaris να δεις τι σημαινει μαλακο πηδαλι.... δεν ξερω τι περιποιηση το ειχατε ...αν δηλ ειχε τοσο χιλιομετρα .και δεν του αλλαξατε ποτε αμορτισερ και τετοια..παντως το xs ηταν το καλυτερο με διαφορα στην κατηγορια του....τοτε ..και μονο το προηγουμενο fiesta ηταν
μαζι του.
Το 1.4 quicksilver , από τις τελευταίες φουρνιές με τα clear φώτα 5θ
Όλα μας τα αυτοκίνητα είναι κάτι παραπάνω από καλοσυντηρημένα
Το αυτοκίνητο ήταν γυναικείο , μαλακό , προβλέψιμο στα όρια της πόλης και όμορφο
Οδηγηκα ήταν χάλια , δεν το πίεζες για κανένα λόγο στις στροφές ...βάρκα
το yaris δεν το βάζω στη λίστα ... -
το πρωτο yaris εχει τη δυνατοτητα να τουμπαρει το εχει καταφερει φιλος μου (δε μιλαω για χτυπημα σε πεζοδρομιο πρωτα)
χαρακτηριστικο αχρηστοσυνης ενος αυτοκινητου οπως smart και προηγουμενη Α class
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το πρωτο yaris εχει τη δυνατοτητα να τουμπαρει το εχει καταφερει φιλος μου (δε μιλαω για χτυπημα σε πεζοδρομιο πρωτα)χαρακτηριστικο αχρηστοσυνης ενος αυτοκινητου οπως smart και προηγουμενη Α class
Φέτος τούμπαρε φίλος μου Yaris πρώτης γενιάς, χωρίς επαφή με πεζοδρόμιο. Απλά έστριψε γρήγορα σε χωματόδρομο και το αμάξι προσγειώθηκε στην πλευρά του συνοδηγού. Βγαίνει έξω το παλικάρι φρικαρισμένο και κλώτσαγε το αμάξι γιατί δεν καταλάβαινε πως είναι δυνατόν να τούμπαρε τόσο εύκολα και χωρίς καμία προειδοποίηση
-
Σε χώμα είναι ακόμα δυσκολότερο να τουμπάρεις λόγω μειωμένης πλευρικής πρόσφυσης! Μήπως βρήκε σε καμία φυτεμένη πέτρα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε χώμα είναι ακόμα δυσκολότερο να τουμπάρεις λόγω μειωμένης πλευρικής πρόσφυσης! Μήπως βρήκε σε καμία φυτεμένη πέτρα;To ξέρω αλλά δεν είχε χτυπήσει καμία ζάντα ή λάστιχο, είχε όμως κάποιο μικρό χωμάτινο 'σαμάρι' ο δρόμος (smooth, ότι τπτ αξιοσημείωτο δλδ) που πρέπει να προκάλεσε αναπήδηση στην ανάρτηση. Το ίδιο αμάξι βέβαια είχε υποστρέψει έντονα σε καμπή με καλή άσφαλτο με 50χλμ μόλις, οπότε δεν είχα και ιδιαίτερες προσδοκίες. Αλλά όχι και να τουμπάρει
Είναι το 1000άρι, νομίζω του 2000 μοντέλο. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
οχι ξερω καλα τι σ λεω..... το clio δεν ειχε καθολου παιχνιδιαρικη συμπεριφορα ,ειχε φοβερα αποθεματα προσφυσης και τραγικο τιμονι....το ibiza ηταν πιο κατω....αλλα και αυτο καλο . το 206 με το fiesta επαιζαν στον δικο τους αγωνα μεταξυ τους.
Τα έχω οδηγήσει και τα 4 γρήγορα και επιμένω! Το 206 μπαχαλάκι ήταν... πετούσε κώλο αλλά αυτο δεν ορίζει την σπορ συμπεριφορά, απλά ήταν χαμηλά τα όρια πρόσφυσης του. Το Clio μπορεί να μην είχε τιμόνι με αίσθηση αλλά κρατούσε δίχως αύριο και ήταν παιχνιδιάρικο όταν το επεδίωκες. Το Ibiza πιο μονοκόματο αλλά αρκετά σκληρό με καλά φρένα, μοτέρ (ψηλά μόνο) και τόσο ουδέτερο που απλά το έχωνες όπως ερχόταν. Το fiestaκι καλό πλαίσιο αλλά φρένα μέτρια και μοτέρ για πέταμα στον Καιάδα!
επειδη και εγω τα οδηγησα τα αυτοκινητα και επειδη αναφερομαι σ αυτην την εκδοση επιμενω και εγω..... και μαλιστα πολυ http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=332&article=9565
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
επειδη και εγω τα οδηγησα τα αυτοκινητα και επειδη αναφερομαι σ αυτην την εκδοση επιμενω και εγω..... και μαλιστα πολυ http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=332&article=9565+1.
Εχω οδηγήσει και μάλιστα αρκετά το 206 1,4 με τα 75 άλογα φίλης (από τα πρώτα που ήρθαν) και το 90άρι XS (που αντικατέστησε το 75άρι μετά απο τα χιλιάδες πρόβλήματα που τις είχε βγάλει) και υπήρχαν διαφορές στη συμπεριφορά (που είχαμε να λέμε). Το 75άρι το θυμάμαι πολύ μαλακό σε κάποιες περιπτώσεις να πλέει, η πρόσφυση γρήγορα να φτάνει στο όριο της αλλά ... να κυκλοφορώ με αλυσίδες στην άσφαλτο και να μην το καταλαβαίνω. Στο XS υπήρχε μεγάλη βελτίωση, τόση που να το λέμε 'τρένο'. Μικρότερες κλίσεις, τα μεγαλύτερης διάστασης λάστιχα πατούσαν καλά σχεδόν πάντα ενώ και η ... σπονδυλική στήλη δεν έδειχνε να έχει πρόβλημα. Νομίζω άγγιζε το ιδανικό για μικρό 5θυρο.
Μια παρόμοια αίσθηση με το XS πάντως μου είχε δώσει και το Twingo 1,2 GT... όχι πολύ σκληρό αλλά ούτε και μαλακό να πλέει. -
γενικα το twingo το θεωρω την πιο σοβαρη και ολοκληρομενη προταση στην κατηγορια...... αλλα το μαρκετινγκ της εταιριας το εχει θαψει το αυτοκινητο...
το gt ειναι πολυ καλο αυτοκινητο ...οπως και τα πιο μικρο 16v....γενικα εχει το μυστικο που δεν το εχουν βρει οι αλλοι..
οταν παιρνεις αυτοκινητο πολης θελεις το ταμπλο να μην σ πνιγει...να εχει ''αερα'' γυρω σ....
πραγμα που σε γερμανια ,ιταλια δεν το καταλαβαινουν και σ μικρα πολης βαζουν ταμπλο που σ ''πνιγει''
λες και οδηγω κανενα σουπερ-καρ.
μα καλοι μου κυριοι αν ηθελα τοσο σπορ αισθηση δεν θα επαιρνα αυτοκινητο πολης και μαλιστα 1,2 κ.εκ.!!!
τελος τονιζω παλι πως αν καποιος συμφωνα με τα υποκειμενικα του γουστα συμπαθισει η μη την σχεδιαση του... μπορει με μια μικρη ερευνα να κατλαβει πως το twingo ειναι το καλυτερο αυτοκινητο στην αγορα για την πολη και οχι μονο..
(οταν εχεις σασι που σηκωνει τοσα αλογα και τετοιες αναρτησεις ...τοτε το αυτοκινητο αξιζει ακομα και στις πιο μικρες εκδοσεις-) -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
(οταν εχεις σασι που σηκωνει τοσα αλογα και τετοιες αναρτησεις ...τοτε το αυτοκινητο αξιζει ακομα και στις πιο μικρες εκδοσεις-)Είναι δυνατόν ένα αμάξι πόλης να καθορίζεται και να ξεχωρίζει λόγω του ...σασί και των
αναρτήσεων? Δηλαδή,Υμηττός ring και βάλε?Μήπως καλύτερα το όλο πακέτο,άνεσης,ευκολίας,σβέλτου μοτέρ και οικονομικού και τα συναφή
καθορίζει ένα καλό αμάξι πόλης? -
δεν διαφωνω με αυτο που λες.....αλλα απο μικρος εμαθα οτι οταν ενα αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για πιο ''πολλα'' ......το νιωθεις στην αισθηση του και στα δεσιματα του..και λες μετα απο 10 χρονια οταν το συγκρινεις με τους τοτε ανταγωνιστες του πως τελικα ειχε αυτο το κατι και ηταν καλυτερο.... και συνηθως ειναι το σασι....
δηλαδη αν συγκρινεις ωραια μικρα αυτοκινητα με καποιο που αντεχει και πιο πολλα κυβικα ...αν εξαιρεσεις τον εξοπλισμο που μετα 10 χρονια ουτε που θα τον θυμασαι τοτε ηδιαφορα θα ειναι σ επιπεδο οδηγικο-αισθησης.
δεν μπορω να στο εξηγησω αλλιως. -
Διόλου τυχαίο το 106 Rallye,βάσει αυτής της λογικής.
Για οδηγική αίσθηση,πράγματι θες κάτι καλοστημένο και δυνατό.
Απλά ο σκοπός για ένα αμαξάκι πόλης,τουλάχιστον για όλους αυτούς που το βλέπουν
το αμάξι ως μέσο μεταφοράς παρά ως joy machine ,επικεντρώνεται σε άλλους τομείς.Θέλω να πω,οτι τι να κάνω το χαμηλωμένο και καλοστημένο σασί,αν είναι να καταλαβαίνω
σε πέρασμα πάνω απο κέρμα αν είναι κορώνα ή γράμματα? Τότε είναι που θες ένα χαλαρό
και όσο γίνεται αγχολυτικό μέσο μεταφοράς παρά ένα 'τιμόνι ποιήμα','ξυραφένιο επιλογέα' κ
άλλα ωραία κλισέ των πολυαγαπημένων μας περιοδικών -
δεν εννοω την σπορ αισθηση οσο την αισθηση του πιο πολυ ''αυτοκινητου'..... δηλ ενα μικρο που ναι φτιαγμενο μονο για χιλια κ .εκ και δεν προβλεπει το σασι του κατι παραπανω.....τις περισσοτερες φορες ειναι και σαν αυτοκινητο χειροτερο απο ενα που προβλεπει....
γενικα για αισθηση αυτοκινητου μιλαω ...οχι για σπορ -
Μα,για να προβλεφθεί σε αυτή τη κατηγορία το σασί του οχήματος να 'αντέξει'
περαιτέρω ιπποδυνάμεις,γίνεται συνήθως για κάτι πιο σπορτίβ και όχι για τη δημιουργία
ενός μικρού GT.Ενδεχομένως και το τελευταίο,αλλά σπανιότερα. Γενικά δηλαδή,ο σχεδιασμός ενός μικρού
γίνεται και με γνώμονα την καλύτερη αίσθηση ή 'αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου'
όταν πρόκειται να δημιουργηθουν μεγαλύτερες και δυνατότερες εκδόσεις,άρα και πιο
σπορ,δεδομένου του σασί και των επιλογών της κατηγορίας. (αν κάποιος θέλει ένα καλό
ταξιδιάρικο,γιατί να κοιτάξει στην εν λόγω κατηγορία? )Αυτή είναι η γνώμη μου.
-
τι το ψαχνετε, το twingo βασίζεται στο πλαίσιο του clio II, ενα πλαίσιο που για κανένα λόγο δεν είναι παρωχημένο και στην εποχή του στην κατηγορία του ηταν μάλλον το κορυφαίο...
τωρα χρησιμοποιείται μια κατηγορία κάτω και βάζει αναμενόμενα τα γυαλιά στον ανταγωνισμό ειτε με το κράτημα είτε με την ποιότητα κύλισης.. ειδικα οταν ο ανταγωνισμός αποτελείται από τριδυμα,fox,agila/splash,ka,alto μόνοι αξιοι αντίπαλοι ειναι τα 500 και panda..
ο κοσμος βέβαια στην Ελλάδα δεν παιζει να ενδιαφερθεί για το twingo αλλά στην ευρώπη είναι στο top 3 σε όλες τις αγορές
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
...
ο κοσμος βέβαια στην Ελλάδα δεν παιζει να ενδιαφερθεί για το twingo αλλά στην ευρώπη είναι στο top 3 σε όλες τις αγορέςΈχει να κάνει και με τις ανάγκες του κόσμου. Εδώ στην Ελλάδα έχει αναδειχθεί συμφερότερη αγορά ενός supermini mini και απο θέμα κόστους αλλά και για χρήση ακόμα και αποκλειστικού οικογενειακού αυτοκινήτου ενώ ένα Ka, ένα Alto ή ένα 500 αποτελεί επιλογή ή 2ου αυτοκινήτου ή για τον νεαρό φοιτητή (γόνος μικρομεσαίας οικογένειας) ή για μια πιτσιρίκα!
Όσον αφορά το Twingo στην Ελλάδα ... το λανσάρισμα του ήταν σχεδόν ανύπαρκτο, αφού έπεσε (αν θυμάμαι καλά) στα προβλήματα της Mava και στην οργάνωση πριν την έναρξη της PGA και άργησε καν να μαθευτεί στην Ελλάδα ότι υπάρχει καινούριο Twingo. Αλλά και μετά διαφημίστηκε μέχρι και το Koleos ενώ το Twingo έμεινε στα μετόπισθεν ... όπως και μέσα στα σαλόνια των αντιπροσωπιών!
Renault Twingo 2007