-
Παιδία μια ερώτηση μόνο.. Ο κινητηρας 1,4 vti του 207 είναι euro 4 ή euro 5; Εψαξα αλλά δε βρήκα κάπου κάτι επίσημο. Αν έχετε και link ακόμα καλύτερα !
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
to dvd ειναι κινεζικο???? με τι συνδεσεις ειναι .????
στην φωτο φαινεται πολυ ωραιο/.Place of origin: GaungDong, China.
-
Το συγκεκριμένο αν θυμάμαι καλά (το είχα ψάξει μια περίοδο που μου είχε καρφωθεί και μένα στο μυαλό) κάνει μόνο για τα φατσολιφτ.
Λοιπόν, 307+ανάρτηση touristas+16αρες+exalto=
Το χω ξαναερωτευτεί το μπουρδελάκι μου...Πλέον το αμάξι είναι ακριβώς ΟΠΩΣ το θέλω (ίσως λίιιιιγο κάμπερ μπροστά, αλλά υγεία) και όπως έπρεπε να βγαίνει από το εργοστάσιο. Το μόνο 'αρνητικό' στη συγκεκριμένη μορφή είναι η πιο ευαίσθητη ουρά στα φρένα.
-
Λοιπόν μετά από αίτημα του συναδελφου dr.dino να γραψω τα προβλήματα που μου έχει βγάλει το 307 με τα 8,5 χρόνια στην πλάτη του και τα 230000 χλμ
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 2001 και ήτανε από τα πρώτα που ήρθανε, πρωτοποριακό σχέδιο και η χρυσή τομή στην κατηγορία του θεωρώ για την εποχή, εγώ το αγάπησα με την πρώτη ματιά, αλλά δεν το αγόρασα για μένα(είχα ένα κιτρινάκι καγκούρικο πούντο), αλλά το πρότεινα στην αρραβωνιαστικια μου. Είναι 1.6 σε χρωματακι χρυσαφί.
Τον πρώτο καιρό έκανε κάτι περίεργα με τα ηλεκτρονικά, μια τα παραθυρα, μια κάτι φώτα που εσβηναν χωρίς λόγο και κυρίως δεν έπαιρνε μπροστά όταν το άφηνες πολύ ώρα σε ήλιο. Λέω την κάτσαμε, ατυχήσαμε αν και μου αρέσουν τα μπελαλίδικα αυτοκίνητα .Το πρόβλημα λύθηκε μέσα στην εγγύηση με μια αναβάθμιση εγκεφάλου αν θυμάμαι καλά(πέρασαν και χρόνια).
Από τότε έχουν γίνει τα προβλεπόμενα service και έχουν αλλαχθεί τα προβλεπόμενα αναλώσιμα και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.Δεν με προβλημάτισε ποτέ, δεν με άφησε ποτέ, έχει κάνει μετακομίσεις, μεταφορές, διακοπές σε όλα τα μέρη της ελλάδας, σε απίστευτα κακοτράχαλους δρόμους, έχει φάει την κίνηση στο κέντρο με το κουτάλι, αλλα δεν το χρησιμοποιούμε μόνο σαν καθημερινό εργαλείο. Εννοείται ότι πάντοτε το τρέχω και το πιέζω σαν τρελος και θεωρώ ότι για τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει, διαθέτει και αρκετά καλό κράτημα.
Εδώ και 30000χλμ κάνει ένα θόρυβο όταν στρίβει το τιμόνι και έγινε λίγο πιο βαρύ, οι μηχανικοί μου είπαν μάλλον κρεμαγιέρα και ενώ όλο περιμένουμε να μας αφήσει αυτό συνεχίζει ακάθεκτο.
Μόνο καλά λόγια λοιπόν για ένα αυτοκίνητο που θα μείνει για άλλα τόσα χλμ μαζί μας.Α, να μην ξεχάσω 3 χρόνια πριν κόπηκε η ντίζα από το σαζμάν και 'αναγκάστηκα' να πληρώσω 15 ευρώ ίσως και λιγότερα, ζημιάρικα τα γαλλικά μην παίρνετε
-
Με τα ψαλίδια μπροστά έχεις κανένα θέμα; Γενικά, με ενδιαφέρει να δω τι παίζει με την αντοχή σε 'χοντρά' εξαρτήματα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Με τα ψαλίδια μπροστά έχεις κανένα θέμα; Γενικά, με ενδιαφέρει να δω τι παίζει με την αντοχή σε 'χοντρά' εξαρτήματα...Ούτε 'τσικ' δεν έχει ακουστεί μέχρι στιγμής, ούτε χοντρά,ούτε ψιλά προβλήματα.
-
ο θορυβος αν ακουγεται οταν ειναι σταματημενο και γυριζεις τερμα το τιμονι ισως να ναι και απο αντιστρεπτικη.....η θελει γρασο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το συγκεκριμένο αν θυμάμαι καλά (το είχα ψάξει μια περίοδο που μου είχε καρφωθεί και μένα στο μυαλό) κάνει μόνο για τα φατσολιφτ.Λοιπόν, 307+ανάρτηση touristas+16αρες+exalto=
Το χω ξαναερωτευτεί το μπουρδελάκι μου...Πλέον το αμάξι είναι ακριβώς ΟΠΩΣ το θέλω (ίσως λίιιιιγο κάμπερ μπροστά, αλλά υγεία) και όπως έπρεπε να βγαίνει από το εργοστάσιο.** Το μόνο 'αρνητικό' στη συγκεκριμένη μορφή είναι η πιο ευαίσθητη ουρά στα φρένα.**
Στα λόγια μου έρχεσαι Κωνσταντίνε!
Καλά χιλιόμετρα!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ο θορυβος αν ακουγεται οταν ειναι σταματημενο και γυριζεις τερμα το τιμονι ισως να ναι και απο αντιστρεπτικη.....η θελει γρασο...Ακούγεται σχεδον με το που στριβεις το τιμόνι, πως κάνει ενα πλυντηριο ρουχων, σαν θεμα αντλιας μου φαινεται
Πραγματικα δεν ξερω τι βλαβη ειναι, οταν θα ερθει ο καιρος να τη βγαλει ολοκληρωμενη(γιατι σε ενα αυτοκινητο με τοσα χλμ πλεον ειμαι της αποψης να το φτιαχνεις λιγο πριν σε αφησει) θα σας το πω, απλα εχει καταντησει αστειο, πριν καθε service αποταμιευουμε με το φοβο οτι οπου να ναι θα βγαλει τη μεγαλη ζημια και το 307 εκει, συνεχως μας διαψευδει.
Μπορει βεβαια να τις βγαλει ολες μαζεμενες... -
Η αντλία ακούγεται σε όλα τα 307 όταν είσαι ακίνητος ή σχεδόν ακίνητος. Τώρα αν χειροτέρεψε, ρίξε μια ματιά στα υγρά... Είναι ακριβή πάντως όταν χαλάσει...
-
Ενας μηνας εχει περασει απο τοτε που τρακαρα. Αλλαχτηκαν μπουκαλα ψαλιδια και ακρομπαρο δεν θυμαμαι τπτ αλλο (απο τη δεξια μερια). Για να σας δωσω να καταλαβεται ο δεξις τροχος δεν εστριβε. Οταν το παρελαβα ολο μου φανηκαν μια χαρα και δεν τραβαγε αριστερα - δεξια, ωστοσο οταν εστριβα τερμα δεξια ακουγοταν ενα τριξιμο απο το δεξι τροχο. Το παω στο μαστορα και μου λεει οτι δεν συμβαινει τπτ και θα στρωσει επειδη τα εξαρτηματα ειναι καινουργια( γτπ δικαιολογια μου φανηκε αλλα δεν εχω καιρο να τρεχω στα συνεργεια ). Μεχρι σημερα συνεχιζει το τριξιμο και λεεω να παω στα κεντρικα. Για να μη τυχει και μου πουν για στρωσιμο -100 βενζινη και οτι να ναι- σας ερχεται τπτ στο μυαλο για το τι μπορει να φταιει?
Υ.Γ drdino ( σχετικα με το τρεμοπαιγμα του ρελαντι και της αναβαθμισης του εγκεφαλου που προτεινες ) το εξειδικευμενο μαστορι επεμεινε στην 100 βενζινη και μου τονισε οτι γνωριζει πολυ καλα τι δουλεια του.
Εδιτ: 207 1.6 120 ιππ
-
καθαρισμα στο μοτερακι του ρελαντι η αλλαγμα απο μενα....
-
Προφανώς και δεν την γνωρίζει τόσο καλά. Τόσοι και τόσοι ΔΕΝ έχουν πρόβλημα χωρίς την 100αρα.
Ρε συ 106_4_ever, ρώτα λίγο τι αμάξι έχει το παιδί πριν προτείνεις κάτι που δεν έχει καν...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Προφανώς και δεν την γνωρίζει τόσο καλά. Τόσοι και τόσοι ΔΕΝ έχουν πρόβλημα χωρίς την 100αρα.Ρε συ 106_4_ever, ρώτα λίγο τι αμάξι έχει το παιδί πριν προτείνεις κάτι που δεν έχει καν...
εχεις δικιο εδω και κατι σελιδες ....με το που ακουσω κατι για μη σταθερες στροφες κατευθειαν .ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ειναι
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Στα λόγια μου έρχεσαι Κωνσταντίνε!Καλά χιλιόμετρα!
Θενξ!
Από την πρώτη στιγμή μετά την αλλαγή της ανάρτησης υφίσταται αυτό. Ακόμα δεν έχω δει πώς αλλάζει αυτό με τις 16αρες, από τότε που τα έβαλα μας έχει ταράξει στους κατακλυσμούς.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η αντλία ακούγεται σε όλα τα 307 όταν είσαι ακίνητος ή σχεδόν ακίνητος. Τώρα αν χειροτέρεψε, ρίξε μια ματιά στα υγρά... Είναι ακριβή πάντως όταν χαλάσει...Είναι σίγουρα χειρότερο καθώς το τιμόνι γίνεται βαρύτερο, ιδιαίτερα όταν πας να στριψεις αποτομα σε περιπτωση π.χ αποφυγης εμποδίου, κάποιες φορές βαραίνει τόσο πολύ σαν να χάνει τελείως την υποβοήθησή του και γίνεται επικίνδυνο.
Προς το παρών όμως το αντιμετωπίσαμε το θέμα με εξαερώσεις, αλλά όπως είπε και ο μηχανικός η ζημια κάποια στιγμη θα εκδηλωθει και θα είναι ακριβη( είπε κάτι για πάνω απο 500 ευρώ, αλλά ούτε που τον ρώτησα τι θα περιλαμβάνει το κόστος αυτό). -
Peugeot 5008 στην έκθεση της Φρανκφούρτης!
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Η αντλία ακούγεται σε όλα τα 307 όταν είσαι ακίνητος ή σχεδόν ακίνητος. Τώρα αν χειροτέρεψε, ρίξε μια ματιά στα υγρά... Είναι ακριβή πάντως όταν χαλάσει...
Είναι σίγουρα χειρότερο καθώς το τιμόνι γίνεται βαρύτερο, ιδιαίτερα όταν πας να στριψεις αποτομα σε περιπτωση π.χ αποφυγης εμποδίου, κάποιες φορές βαραίνει τόσο πολύ σαν να χάνει τελείως την υποβοήθησή του και γίνεται επικίνδυνο.
Προς το παρών όμως το αντιμετωπίσαμε το θέμα με εξαερώσεις, αλλά όπως είπε και ο μηχανικός η ζημια κάποια στιγμη θα εκδηλωθει και θα είναι ακριβη( είπε κάτι για πάνω απο 500 ευρώ, αλλά ούτε που τον ρώτησα τι θα περιλαμβάνει το κόστος αυτό).Η αντλία καινούρια έχει κανένα 600αρι... Το καλό είναι ότι είναι σχετικά εύκολο να μπει/βγει επειδή είναι ηλεκτρική, δεν θέλει να βγουν ιμάντες κλπ.
Το θεματάκι επειδή το είχα ψάξει παλιότερα για το χαβαλέ του ζητήματος έχει ως εξής:
-
καταρχην έλεγχος των υγρων. Αν πεφτουν, τότε από αυτό είναι και το ζόρισμα της αντλίας. Αλλά αυτό φαντάζομαι το είδατε.
-
Πρόβλημα στην γείωση πίσω από το δεξί φανάρι. Πες στον μηχανικό σου να λασκάρει το παξιμάδι, να βγάλει τα καλώδια και να καθαρίσει καλά την περιοχή. Ας καθαρίσει και τα καλώδια αυτά καθεαυτά.
-
Το φυσακι της αντλιας τελος μπορει να μαζεύει υγρασίες και να έχει οξειδωθεί. Το βγάζετε και το ελέγχετε για τυχον σκουριες, τσακισματα στα καλωδια κλπ.
Συνήθως όσα 307 είχαν πρόβλημα στην αντλία έφτιαξαν με ένα από τα 3. Είναι σπάνιο να χαλάσει η αντλία ολόκληρη.
-
-
εισαι και γ@@@ω για θεματα 307
δεν τα ξερα αυτα -
Ευχαριστώ dr.dino,θα τα ελεγξω καποια στιγμη.
PEUGEOT FORUM