Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i20
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i20
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 8 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    223
    648
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Λογικά δεν έχει πρόβλημα για 2 άτομα με αποσκευές. Αλλά φορτωμένο δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει άνετο ταξίδι.

      έχει 12.4 κιλά ανα ίππο. Ενδεικτικά το i30 1.4 με τα 109 άλογά του και τα 1283 κιλά του όμως έχει 11.8 κιλά ανα ίππο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Το θέμα είναι: τραβάει καλά από στάση; Αυτό είναι το βασικότερο ατού ενός αυτοκινήτου πόλης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          planetman last edited by

          Ο χρήστης Jo-Anna έγραψε:

          Εντυπωσεις ;

          Αν σου πω πως ακόμη δεν πρόλαβα να ασχοληθώ μαζί του θα το πιστέψεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            planetman last edited by

            Του έκανα τελικά μια βόλτα. Καταρχήν να πω πως έχει καλά κρατήματα, δεν γέρνει, έχει σχετικά σκληρές αναρτήσεις. Το πεντάλ γκαζιού του είναι περιέργως σκληρό. Από τραβήγματα πάει αρκετά καλά το 1,2 αν και δεν ανέβασα πάνω από 4000 στροφές, 500 χιλιόμετρα έχει κάνει μόνο. Έχει λίγο πιο μακριές σχέσεις από το i30 μου, με 120km/h με 5η ήμουν στις 3500 στροφές.Τα καθίσματα φαίνονται πολύ ποιοτικά και σκληρά, το ταμπλώ βέβαια δεν έχει μαλακά μέρη, ο κόκκινος φωτισμός το βράδυ είναι πολύ όμορφος, μέσα έχει πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα, πολύ ελαφρύ τιμονάκι. Σε μια στροφή που δοκίμασα να το πιέσω λιγάκι μου πέταξε κώλο χωρίς να γείρει... Νομίζω ότι είναι αρκετά καλά στημένο.

            Ελπίζω να βοήθησα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tiger last edited by

              Εχω γραψει > 100χλμ με το ολοκαινουριο i20 μου,1.200cc βασικη εκδοση.
              .
              Το αυτοκινητο εχει τα παντα στις σωστες δοσεις για οποιον ψαχνει ενα αυτοκινητο πολης με χωρους και την δυνατοτητα να κανει και κανα ταξιδακι εαν χρειαστει.

              Ιδιαίτερη εμφαση εδωσαν στους μικροχωρους και στα ντουλαπάκια,σιγουρα οι κορεατες εσπασαν καθε ρεκορ προσπαθωντας να ικανοποιησουν τον οδηγο που θελει να μπει μεσα και να βαλει το πορτοφολι του,τα γυαλια του,τον καφε του,τα ψιλα του κ.α. σε διαφορετικη θεση το καθενα!

              Ο κινητηρας του ειναι ακρως επαρκης και τραβαει απο χαμηλα ,το κιβωτιο και ο συμπλεκτης σε κανουν να νιωθεις οτι το οδηγεις πολλα χρονια.

              Μοναδικο προβλημα που εχω(;) στην παρουσα φαση ειναι οτι το τιμονι μου φαινεται να μην ειναι πληρως κεντραρισμενο ,θα χρειαστουν καποια χλμ για να δω εαν οντως υπαρχει προβλημα ή εαν ειναι ιδεα μου,το σημα στο τιμονι σιγουρα δεν βοηθαει γιατι γερνει δεξια το H

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geoky last edited by

                Εχει κοινα στοιχεια με το i10, περα απ τα μηχανικα, στην οδηγηση κτλ ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  Δεν εχω ιδεα..τo i10 το φοβηθηκα λιγο για να ειμαι ειλικρινης,μου φανηκε σαν πολυθρονα με ροδες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geoky last edited by

                    Κι εγω ετσι ελεγα, αλλα κραταει πολυ καλα, καμμια σχεση με Atos

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                      Δεν εχω ιδεα..τo i10 το φοβηθηκα λιγο για να ειμαι ειλικρινης,μου φανηκε σαν πολυθρονα με ροδες!

                      ολα τα καινουργια hyundai εχουν πολυ ψηλες θεσεις οδηγησεις και δεν κατεβαινουν....τοσο κοντοι ειναι οι κορεατες ρε γ@@@@ο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mythos1 last edited by

                        Για αυτούς που είχαν παράπονα για την παραγωγή στην Ινδία (με το δίκιο σας).

                        Απ'ότι βλέπω στο Link που παραθέτω η παραγωγή του i20 θα μεταφερθεί στην Ευρώπη. Η Hyundai έχει 3 επιλογές:
                        το νέο εργοστάσιο στην Τσεχία (όπου παράγεται πλέον το i30)
                        1 εργοστάσιο στην Σλοβακία
                        1 εργοστάσιο στην Τουρκία

                        Προφανώς η μεταφορά της παραγωγής δεν θα γίνει για να βοηθήσουν τους Ευρωπαίους εργάτες . Ο λόγος είναι ότι αναγκάζονται να πληρώνουν 6.5% επιπλέον που επιβάλει η Ευρωπαική Ένωση στα αυτοκίνητα που εισάγοντε από το εξωτερικό.

                        http://www.hyundai-blog.com/index.php/2 ... to-europe/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
                          ... η παραγωγή του i20 θα μεταφερθεί στην Ευρώπη. Η Hyundai έχει 3 επιλογές:
                          το νέο εργοστάσιο στην Τσεχία (όπου παράγεται πλέον το i30)
                          1 εργοστάσιο στην Σλοβακία
                          1 εργοστάσιο στην Τουρκία
                          ... Ο λόγος είναι ότι αναγκάζονται να πληρώνουν 6.5% επιπλέον που επιβάλει η Ευρωπαική Ένωση στα αυτοκίνητα που εισάγοντε από το εξωτερικό.

                          Το εργοστάσιο της Hyundai (αν δεν κάνω λάθος) είναι στο Ιζμίτ στην θάλασσα του Μαρμαρά, απο την πλευρά της Ασιατικής Τουρκίας δηλαδή
                          ... Φαντάζομαι θα ισχύει το ίδιο με την Ινδία, εκτός αν ισχύει κάτι άλλο για την Τουρκία.

                          Μάλλον στη Τσεχία παρέα με το Ι30 γιατί και στή Σλοβακία συνωστισμό θα έχουν με το Ceed, Sportage, νέο iχ35 ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Απορω πως τα tucson/santa fe/ matrix τα εχουν ακομη στη κορεα να φτιαχνονται...πιστευω οτι κανει πολυ καλυτερη δουλεια ο κορεατης απο οτι στις αλλες 3 χωρες που αναφερθηκαν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mythos1 last edited by

                              να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι έχει τόσο σημασία η χώρα παραγωγής. Η διαδικασία είναι τόσο αυτοματοποιημένη που ο κάθε εργάτης κάνει ελάχιστες και πάρα πολύ ειδικευμένες εργασίες σε κάθε αμάξι. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό περιορίζεται στο να κάνει μόνο 1 εργασία...Δλδ?

                              1 παράδειγμα θα ήταν ότι παίρνει την δεξαμενή καυσίμων την χώνει μέσα στο νερό και κοιτάει αν βγαίνουν μπουρμπουλήθρες ή όχι.

                              Το θέμα της αξιοπιστίας των Γιαπωνέζων δεν προκύπτει από τους εργάτες που έχουν στα εργοστάσια (ένα 10%-20% θα έδινα σε αυτούς). Αλλά στην τεράστια διαφορά που έχουν στην σχεδίαση και ολοκλήρωση ενός μοντέλου από Αμερικάνους και Ευρωπαίους. Οι Αμερικάνοι έχουν σπάσει την σχεδίαση σε τομείς. Κάποιος δίνει την μεγάλη ιδέα...την σπάνε σε κομμάτια και αρχίζουν τα 15 teams την υλοποίηση. Το αποτέλεσμα είναι ότι στο τέλος έχουν παραχθεί αρκετά γρήγορα και φτηνά τα διάφορα κομμάτια του αμαξιού. Το πρόβλημα? Ότι όλα αυτά πρέπει να κάνουν fit together. Έτσι αρχίζει το κόψε ράψε, οι αλλαγές κομματιών κτλπ.

                              Είναι σαν να φτιάχνεις έναν ουρανοξύστη, χτίζοντας τα κομμάτια στο έδαφος και μετά να προσπαθείς να τα συναρμολογήσεις.

                              Αντίθετα οι Γιαπωνέζοι έχουν όλα τα team μαζί και οι ομάδες είναι mixed. Δηλαδή σε κάτι ηλεκτρονικό, δεν είναι π.χ. μόνο Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί αλλά έχουν και Μηχανολόγους κτλπ. που θα τους πουν φίλε αν κάνεις εκείνο μετά οι άλλοι θα έχουν πρόβλημα στο επόμενο βήμα. Γενικά στο design οι ομάδες τους έχουν ευρύ φάσμα γνώσεων και πολύ καλή επικοινωνία για να παράγουν κάτι το οποίο συνδυάζεται αρμονικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimpa last edited by

                                Να γραψω και εδω μιας και εδω θα γραφουμαι μονο για το i20. Παραγγειλα για τη γυναικα μου το 1,4 GL.
                                Ποιες οι εντυπωσεις σας παιδια απο το αμαξι ? Το εχει καποιος σε 1.4 ? Την εξοδο AUX την εχετε δουλεψει, διαβαζει τα mp3 ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  geoky last edited by

                                  Πως μπορουμε να την κανουμε να διαβαζει τα MP3 η θυρα AUX η να κανουμε κατι σαν θυρα USB ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimpa last edited by

                                    Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
                                    Πως μπορουμε να την κανουμε να διαβαζει τα MP3 η θυρα AUX η να κανουμε κατι σαν θυρα USB ;

                                    Δεν γνωριζω φιλε μου. Εσυ το εχεις το αμαξι και δεν τα διαβαζει ? Μηπως διαβαζει μονο το ipod ? οταν θα εχω το αμαξι στα χερια μου θα το ψαξω το θεμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      απο κρατημα πως ειναι το 1,2 ????? σας πρόδωσε ποτε?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dhm1992 last edited by

                                        Πρώτα απ'όλα να πω μια καλησπέρα στα παιδιά μιας και είμαι καινούριος εδω.
                                        Μόλις πριν απο λίγες μέρες πουλήθηκε το σαραβαλάκι μου ένα Yugo Florida του 1992 για ανταλλακτικά.Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω το Hyundai i20 και βλέπω σε μία διαφήμιση στην TV οτι έχει στανταρ ESP σε όλες τις εκδόσεις και τριπορτο και πεντάπορτο.Στο site όμως βλέπω οτι το ESP ειναι στανταρ μόνο στο τριπορτο σε όλες τις εκδόσεις και στο πεντάπορτο μόνο στην GLS.
                                        Επι την ευκαιρία ποιό μοτέρ είναι καλύτερο για το i20;Το 1.2 με τα 80 άλογα ή το 1.4 με τα 100 άλογα;Το Yugo μου 1.3 με 65 άλογα ήταν και ήμουν ΟΚ ακόμα και για ταξίδια και μάλλον το Hyundai θα το πάρω σε 1.2
                                        Δείτε και το σαραβαλάκι μου πως ήταν...σαν και αυτό εδω+οτι είχε καθρέπτη και δεξια.

                                        http://img232.imageshack.us/i/yugoflorida13.jpg/

                                        Περιμένω απαντήσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Kάποιο Aveο ίσως;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης Dhm1992 έγραψε:
                                            Πρώτα απ'όλα να πω μια καλησπέρα στα παιδιά μιας και είμαι καινούριος εδω.
                                            Μόλις πριν απο λίγες μέρες πουλήθηκε το σαραβαλάκι μου ένα Yugo Florida του 1990 για ανταλλακτικά.Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω το Hyundai i20 και βλέπω σε μία διαφήμιση στην TV οτι έχει στανταρ ESP σε όλες τις εκδόσεις και τριπορτο και πεντάπορτο.Στο site όμως βλέπω οτι το ESP ειναι στανταρ μόνο στο τριπορτο σε όλες τις εκδόσεις και στο πεντάπορτο μόνο στην GLS.
                                            Επι την ευκαιρία ποιό μοτέρ είναι καλύτερο για το i20;Το 1.2 με τα 80 άλογα ή το 1.4 με τα 100 άλογα;Το Yugo μου 1.3 με 65 άλογα ήταν και ήμουν ΟΚ ακόμα και για ταξίδια και μάλλον το Hyundai θα το πάρω σε 1.2
                                            Δείτε και το σαραβαλάκι μου πως ήταν...σαν και αυτό εδω+οτι είχε καθρέπτη και δεξια.

                                            http://img232.imageshack.us/i/yugoflorida13.jpg/

                                            Περιμένω απαντήσεις.

                                            Τρελο respect στο Florida... Πωωω... μπραβο φιλε! Θυμηθηκα τα νιατα μου

                                            Παντως ναι... δες και το Aveo, ειναι ποιο κοντα σε αυτο που ψαχνεις. Οχι τιποτε αλλο, αλλα με το Aveo θα εχεις ποιο ομαλη μεταβαση στο σημερα. Δεν ξερω το i20... μπορει να ειναι πολιτισμικο σοκ.... καλυτερα να το αποφυγεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 8 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr