Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2009
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 17
    • 18
    • 8 / 18
    Formula 1
    44
    351
    972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alba-parietti last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Μερικες απορίες:

      1. Αν τιμωρηθει η Ρενω ότι έστησε αγωνα, το κυρος αυτου του αγωνα ποιο είναι ακριβως; Μηπως καποια ενσταση κατά του κύρους του αγωνα να ευσταθούσε; Μηπως θα αλλαζαν μερικα πραματα στην περσινη καταταξη; Αρα δε θα τιμωρηθει κανεις, τολμω να προβλεψω...

      Σωστή η παρατήρηση.....αλλά κάτι τέτοιο το θεωρώ πρακτικά ανεφάρμοστο,καθώς θα άνοιγε τους ασκούς του Αιόλου για αμφισβήτηση όλου του πρωταθλήματος και κυρίως γιατί θα ευνοούσε κάποιους,ζημιώνοντας ταυτόχρονα άλλους....οι οποίοι στο φινάλε δεν έχουν καμία ευθύνη.Ο μηδενισμός της Renault,αν και σολωμόντεια λύση,αποκαθιστά στην περίπτωση αυτού του αγώνα μια στοιχειώδη έννοια δικαιοσύνης.Άλλωστε και επί της ουσίας τα αποτελέσματα της Σιγκαπούρης δεν επηρέασαν την τελική κατάταξη του πρωταθλήματος.Ο Massa τέθηκε εκτός μάχης από λάθος στον ανεφοδιασμό και όχι εξαιτίας του Piquet.Αν ο τελευταίος είχε συμβάλλει άμεσα ή έστω και έμμεσα στην καταστροφή του αγώνα του Massa,τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

      Έπειτα το να ζητάμε εφαρμογή κανόνων του αστικού δικαίου και της πολιτικής δικονομίας στη συγκεκριμένη περίπτωση,είναι αν μη τι άλλο ουτοπικό,καθώς αφενός η επιτροπή της FIA δεν είναι πολιτικό δικαστήριο,αφετέρου έχει ήδη παραβιασθεί το τεκμήριο της αθωότητας,που αποτελεί τη βάση του δυτικοευρωπαϊκού δικαιακού συστήματος.
      Έτσι ο Briatore θεωρείται a priori ένοχος....έστω και αν στην πραγματικότητα ενδέχεται να είναι αθώος.Σε μια τέτοια περίπτωση η καταδικαστική απόφαση είναι ήδη αποφασιμένη πριν καν την ακροαματική διαδικασία......και το χειρότερο,θα στηρίζεται απλώς σε ενδείξεις.

      Οι ποινές που θα πέσουν λογικά θα είναι αστείες.Η Renault θα τη γλυτώσει φθηνά,γιατί την θέλουν στο πρωτάθλημα,Briatore & C θα 'πληρώσουν' το μάρμαρο.....αλλά όχι σε τέτοια έκταση ώστε η επιστροφή τους στην F1 να καταστεί διαπαντώς αδύνατη...και όλοι θα είναι ευχαριστημένοι.Το μόνο που μου προξενεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον πια,είναι το πώς,εαν και με ποιο σκεπτικό θα γλυτώσει ο Alonso από αυτή τη λαίλαπα.....ο οποίος λογικά δεν μπορεί να μην ήταν εις γνώσιν της όλης σκηνοθεσίας (αν γίνει δεκτό ότι τελικά αυτή υπήρξε).

      Και κάτι τελευταίο... που συζητήθηκε πιο πάνω.Οι 'αποκαλύψεις' των Piquet πιστεύω ότι είναι προϊόν συμβουλών και παραινέσεων από την πλευρά αυτών που ήθελαν το κεφάλι του Briatore (εξάλλου η FIA είχε βάλει την υπόθεση στο μικροσκόπιο ήδη από την επαύριο του εν λόγω αγώνα......και σίγουρα διέθετε τον τρόπο να κάνει τον junior να τα ξεράσει όλα είτε με το καλό είτε με το άγριο)και όχι προσωπικής τους πρωτοβουλίας.Αν Mosley και Briatore είχαν αγαστές σχέσεις,τον Piquet θα τον πήγαιναν κωλοφεράντζα μέχρι το Rio Parana,όχι μόνο Renault και Briatore....αλλά και η ίδια η FIA,σε περίπτωση που του πέρναγε από το μυαλό να ανοίξει από μόνος του τέτοια υπόθεση.....ακόμα και αν κράταγε στη μασχάλη τις απομαγνητοφωνημένες διαβουλεύσεις με τον Briatore.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unicornf1 last edited by

        To θέμα της δυναμικότητας των κινητήρων μάλλον θα μπει στο μικροσόπιο ώστε να απαλειφθούν οι όποιες διαφορές που τυχών προέκυψαν... --> Teams set to discuss engine equalisation

        όσων αφορά την αναβαθμολόγηση του GP της Σιγκαπούρης δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Ό,τι έγινε έγινε, τελείωσε οριστικά το πρωτάθλημα του 2008.
        Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ορφανέψει η 1η θέση και να αναζητήσουμε τον 1ο νικητή νυχτερινού GP στον 2ο αγώνα νυχτερινού GP

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jarnot last edited by

          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

          Και βέβαια όσο ανάγκη έχει το sport να ξεβρωμίσει από gangsters του στυλ Briatore.....άλλο τόσο έχει ανάγκη να αποβάλλει από τις τάξεις του ψοφοδεείς του φυράματος του Piquet junior.

          Ααα, εδώ θα είμαστε (ελπίζω) και θα αναπολούμε τις ωραίες εποχές που αλώνιζε ο Briattore. Εμένα μου λείπει ήδη... αυτό που κατάφερε από το 2001 με αποκορύφωμα τα διπλά πρωταθλήματα του 2005-06 με τη Renault και τον Alonso είναι βγαλμένο μόνο μέσα από τα ωραιότερα παραμύθια της F1. Μόνο ένας τρελός κι ένα λαμόγιο μαζί (κατά τον ...Δ. Μελισσανίδη) θα μπορούσε να τα καταφέρει και το έκανε. Ή πιστεύει κανείς ότι χωρίς εκείνον η ιστορία θα ήταν η ίδια (χώρια τα προηγούμενα το '90).

          Flavio Briattore respect

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jarnot last edited by

            Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:

            Lotus will return to F1 in 2010
            Lotus are to return to Formula 1 next season for the first time since 1994.

            Και επίσης άλλη μια επιστροφή μαζί της, αυτή του Mike Gascoyne. Ο τύπος με έχει μπερδέψει, ομολογώ, για το πόσο σπουδαίος είναι... θυμάμαι τα κατορθώματα σε Jordan και Renault και τον μακαρίζω, θυμάμαι βέβαια και τα υπόλοιπα και μένω προβληματισμένος.
            Θα τον ήθελα και τώρα στην Toyota.

            Γκασκόιν ε; Πέτυχε πουθενά ο μακας? Θα ξεράσω νομίζω

            • Jordan 199
            • Renault R23 (ε ναι ρε, εμένα μ' άρεσε ο 111 !!), R24
            • Toyota TF105
              (όταν οι κολοκύθες γίνονται άμαξες...)
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lord_rutherford last edited by

              Έφυγε και ο Briatore... πφφφ

              Δεν ξέρω για σας, αλλά για μένα ήταν ένας παραπάνω λόγος να βλέπω F1. Προτιμώ π.χ. μάγκα-λαμόγιο Μπριατόρε παρά μπούλη Ντομενικάλι πως τον λένε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karagounis last edited by

                +1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  st-devote last edited by

                  ... sorry ρε παίδες .

                  Όταν ρωτούσαν τον Symonds , είχε μπροστά του κανένα Ευαγγέλιο ή τον ίδιο τον Πάπα ?

                  Τι μ@λακία είναι αυτό το I don't want to answer that question. που φων'αζει από μακρυά ότι 'είμαι ένοχος , ψαξ'το'

                  Εαν ήθελε μπορούσε να πεί ' i dont know' , 'i dont remember' κτλ και να κλείσει το θεμα . Δεν βλέπω δα , και τόοοοοοοοσι πίεση.

                  Θέλω να καταλήξω ότι μου φάνηκε πολύ ύποπτο το 'αυτο δόσιμο' του Symonds ... χμ που οδήγησε στο 'σταύρωμα' του Briatore

                  ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ..

                  ..ότι μετά το πλήρες άδειασμα των 2 από την Ρενώ , θα έπρεπε ο Αλόνσο να κάνει 'χθες' δήλωση για το GP της Σιγκαπούρης , του στυλ ' με εκπληξη μαθαίνω ότι κτλ κτλ ' ... ή δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • U
                    unicornf1 last edited by

                    Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                    ... sorry ρε παίδες .

                    Όταν ρωτούσαν τον Symonds , είχε μπροστά του κανένα Ευαγγέλιο ή τον ίδιο τον Πάπα ?

                    Τι μ@λακία είναι αυτό το I don't want to answer that question. που φων'αζει από μακρυά ότι 'είμαι ένοχος , ψαξ'το'

                    Εαν ήθελε μπορούσε να πεί ' i dont know' , 'i dont remember' κτλ και να κλείσει το θεμα . Δεν βλέπω δα , και τόοοοοοοοσι πίεση.

                    Θέλω να καταλήξω ότι μου φάνηκε πολύ ύποπτο το 'αυτο δόσιμο' του Symonds ... χμ που οδήγησε στο 'σταύρωμα' του Briatore

                    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ..

                    ..ότι μετά το πλήρες άδειασμα των 2 από την Ρενώ , θα έπρεπε ο Αλόνσο να κάνει 'χθες' δήλωση για το GP της Σιγκαπούρης , του στυλ ' με εκπληξη μαθαίνω ότι κτλ κτλ ' ... ή δεν ειναι τόσο απλά τα πράγματα

                    H Renault είπε δε θα γίνουν περαιτέρω δηλώσεις και αυτό ίσως περιλαμβάνει όλο το team...
                    To 'I don't want to answer that question' υπάγεται στο 'ό,τι πεις θα μπορεί να χρησιμοποιοηθεί εναντίον σου', οπότε μάλλον για αυτό προτίμησε να μην πει κάτι...
                    Αν δεν απαντάς σε κάτι δε σημαίνει σώνει και καλά ενοχή. Ακόμα και ο τρόπος που θα πεις το ίδιο πράγμα μπορεί να οδηγήσει σε διαφορετικό αποτέλεσμα και ίσως να ήθελε να μιλήσει και με το δικηγόρο του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Θυμάμαι κάτι τέτοιες στιγμές το σταύρωμα κάποιων άλλων όταν εφαρμόζανε team orders (όπου τελικά το πρόβλημα ήταν απλά το πόσο εμφατικά επέλεξε ο ίδιος ο οδηγός να τις εκτελέσει) ή όταν άλλοι λέγαν 'ψέμματα' στους αγωνοδίκες για το αν άφησαν το γκάζι.
                      Πολύ ελαστικό είναι το κοινό με τη συγκεκριμένη περίπτωση.
                      Ο Alonso τί λέει (τώρα)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pik last edited by

                        και που εφυγε τι επαθε;;;;;

                        θα παει με την Γκρεγκορατσι να περασει φινα στην Σαρδηνια και στο Πορτοφινο.
                        αντε να τα πινει και το Μπαρακι του...
                        να θυμηθει και πως ειναι οι γυναικες...

                        δεν αντιλεγω εξυπνος ανθρωπος αλλα μεγαλη τσατσα...

                        ξερουμε πως βρεθηκε στην ομαδα της ΜπενεττονF1 ο κυριος Μπριατορε...

                        και μην ακουσω παλι τα τραγελαφικα με το σπαθι του και ιστοριες...

                        αρκετα.

                        ΥΓ.το μονο που θα μου λειψει ηταν οτι μιλουσε για καθεστως Φερραρι παντου στην ιδια την Ιταλικη τηλεοραση και με τα παιδια του Μαρανελο να ακουνε live

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aggelosf last edited by

                          Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:

                          Η θρυλική Lotus (τουλάχιστον το όνομα) επιστρέφει στα GP!

                          Αυτό θα πει ξενέρωμα

                          Γιατί μιλάμε για απομίμιση lotus; Βλέπετε από τις νεότερες γενιές που παρακολουθεί f1.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unicornf1 last edited by

                            Ο χρήστης pik. έγραψε:
                            ...
                            ΥΓ.το μονο που θα μου λειψει ηταν οτι μιλουσε για καθεστως Φερραρι παντου στην ιδια την Ιταλικη τηλεοραση και με τα παιδια του Μαρανελο να ακουνε live

                            ίσως ήταν μια φωνή που χρειαζόταν, αλλά οι πράξεις του ήταν εκτός παιχνιδιού...
                            ...εμένα πιο πολύ μου έχει λείψει ο Jordan και τα καμώματά του

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              st-devote last edited by

                              ... και βέβαια εάν το έκαναν μία φορά , γιατί να μην γίνει ? ( και ανοίγουν οι Ασκοί του Αιόλου ? )

                              ( μια προφανής απάντηση ειναι ότι δεν ειναι όλοι ίδιοι )

                              Μια προσέγγιση από το F1Fanatic ...

                              http://www.f1fanatic.co.uk/2009/09/18/did-more-foul-play-by-renault-scupper-schumacher-in-the-2006-title-decider/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                H μαλακια εχει βαρεσει κοκκινα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vengas last edited by

                                  ενω οι Ιταλοί στη Μόντσα που εδωσαν ποινη για μπλοκάρισμα στα δοκιμαστικά στον Αλόνσο δεν έκαναν race fixing
                                  ή το 1990 στη suzuka που τυχαία άλλαζε η πλευρα εκκινησης του πρωτου ή η τράκα μεταξύ Prost-Senna(1990-1989) δεν ηταν κατι παρομοιο?
                                  εάν πιάσουμε ολες τις χρονιές θα βρούμε παρα πολλά παρόμοια περιστατικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    ckastam last edited by

                                    Γιατι δε ξεσηκώθηκε κανεισ να μιλήσει για τις δηλώσεις του Norberto Fontana???
                                    Κάποτε είχε κανει παρόμοιεσ δηλώσεις αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε με αυτό το θέμα???
                                    ΔΗΛΑΔΗ Ο ΦΛΑΒΙΟΣ ΠΕΡΣΥ ΣΤΗΝ ΣΙΝΓΚΑΠΟΥΡΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ?????
                                    Τι σκανδαλο-λαγνεια επιδυκνευει ο BDSM λίγο πριν πάρει τον πούλο?

                                    http://jv-videos.blogspot.com/search/label/F1 1997 Championship (European GP)

                                    Norberto Fontana was a talented young driver who had won the German Formula 3 Championship two years before, but the Argentinian's career stalled and he finally got an opportunity in Formula One after replacing the injured Gianni Morbidelli at the Sauber Petronas team, which was powered by Ferrari, for the 4 last races of 1997 season.
                                    **In September 2006, just after Schumacher's retirement announcement, in an interview with the Argentinian Magazine Ole, Fontana claimed that a few hours before the race, the Ferrari team director Jean Todt visited Sauber's motorhome and demanded to block Villeneuve if they were in a position to do so in order to help Michael Schumacher win the World Championship. **The order was given to Sauber Petronas' drivers, Norberto Fontana and Johnny Herbert, who in fact had already a collision with Villeneuve in the very first corner of the 1997 season, during the Australian Grand Prix.
                                    Fontana said: >'We were in Peter Sauber's motorhome with the masseur and Johnny Herbert, softening the muscles. It was two or three hours until the race started. Jean Todt entered and went straight to the point: '...By strict order of Ferrari, Villeneuve must be held up if you come across him on the track ... To whoever this applies.' And this applied to me'

                                    Fontana contunued; >'... Todt realised I was an actual backmarker, qualified in 18th position for the race, and I might have more chance to block Villeneuve than Herbert would.'

                                    According to Fontana, Peter Sauber told him that whatever the morality he had little choice but to comply.
                                    Nevertheless, in an interview with his close friend, the famous journalist Roger Benoit published in Blick, the Swiss daily newspaper, Peter Sauber strongly refuted Fontana's claim and accused him as a liar. Sauber stated that in the nine years Ferrari and Sauber worked together, the Italians never asked his team to block other drivers. He told Benoit: >'Ferrari never expressed the desire that we should obstruct an opponent of Schumacher on the track.'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dr-evil last edited by

                                      http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/ ... 834552.ece

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
                                        http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/formula_1/article6834552.ece

                                        Politics.

                                        Από την αρχή δε πίστευα ότι του είπαν βγες και τράκαρε αυτολεξεί...δηλαδή 'crash NOW'. Προφανώς είχαν συνεννοηθεί να του πούνε κάτι που ήταν η 'εντολή' να τρακάρει...αν στέκει όλο αυτό και αν είναι αλήθεια τελικά.

                                        Πάντως για να παραιτήθηκε ο Briatore μάλλον είναι (δυστυχώς) αλήθεια.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vengas last edited by

                                          http://www.msfree.gr/msdet.php?id=8063
                                          kubica στη Ρενώ
                                          και Αλόνσο στη Brawn για τα επομενα 2 χρονια?
                                          ιδανικό σενάριο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            st-devote last edited by

                                            Μισό ....

                                            Δηλαδή η Ρενώ ειναι στα προθυρα αποχώρισης ή τεράστιου οικονομικού προστίμου και ... υπάρχουν οδηγοί που θέλουν να πάνε στην ομάδα ??? !!! ???

                                            ( όσο και απελπισμένος να είσαι ... το λιγότερο , περιμένεις λίγο )

                                            Εαν δεν κατασταλάξουν τα πράγματα , μάλλον θα ακούσουμε πολλά ... και θα δούμε λιγότερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 8 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr