Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 21
    • 22
    • 12 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    428
    2773
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      σε εμενα παντως μεχρι τωρα δεν εχει τυχει να ανεβασει ταχυτητα χωρις να το εχω επιθυμησει,τουλαχιστον στην χειροκινητη λειτουργια..εξαλλου για ποσο πια να κρατησεις τον κινητηρα στον κοφτη?
      οσο για αυτο που λενε οι δοκιμαστες,ο ιδιος ειπες οτι αξια πραγματικη εχει η προσωπικη εμπειρια.οταν η ιδια η εταιρια το δινει ταχυτερο απο το χειροκινητο,μαλλον οι ιδιοι κανουν κατι λαθος..σου προτεινω να το οδηγησεις κ με τα 2 κιβωτια κ μετα να καταληξεις με βαση τα προσωπικα σου κριτηρια.
      εγω για να ειμαι ειλικρινης οδηγησα μονο την χειροκινητη εκδοση,το χειροκινητο κιβωτιο δεν με ενθουσιασε κ σε συνδυασμο με την εμπειρια μου απο αλλα αυτοματα+τις αποψεις κατοχων dsg(βλεπε καβουρας)+την επιγνωση οτι παιρνω καθημερινο αυτοκινητο κ οχι καποια ειδικη κατασκευη,εκλινα προς το αυτοματο..κ δεν το μετανιωσα..

      Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, θέλω να προσθέσω απλά ότι δεν έχω στην διάθεσή μου όργανα μετρήσεων (εκτός από χρονόμετρο χειρός ) κι έτσι δεν κρίνω εαυτόν αρμοδιότερο στο να κρίνει τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου από στάση από τους διάφορους δοκιμαστές. Και έτσι παραθέτω τα δικά τους νούμερα όπου τα Seat με το DSG 7 είναι πιο αργά σε στάση από τα χειροκίνητα. Αντίθετα, τα Audi και VW με το DSG 6 είναι ταχύτερα από τα αντίστοιχα χειροκίνητα που αποδίδεται στην ύπαρξη LC και στις ταχύτερες αλλαγές. Μπορεί να φαίνεται επουσιώδες (ίσως και να είναι) αλλά η αίσθηση της γρήγορης επιτάχυνσης από στάση είναι κάτι βασικό για μένα.

      Για το ότι το DSG γενικότερα χαλάει κάτι στην συνταγή υπάρχουν δύο απόψεις. Η μία των δοκιμαστών και του φίλου μου του Γρηγόρη που λέει ότι αφαιρεί πόντους και η άλλη του Κάβουρα, C.L.A.B., Dimik κλπ που λέει ότι δεν αφαιρεί αλλά προσθέτει. Μάλλον πρέπει να το δοκιμάσω για να κρίνω εξ΄ιδίων αλλά δύσκολα να βρεις αυτοκίνητο DSG για εκτενές test drive.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        c-l-a-b last edited by

        οταν ειπα να δοκιμασεις ο ιδιος,δεν εννοουσα να μετρησεις!!εννοουσα να δεις αν σε βολευει ο τροπος λειτουργιας του εν λογω κιβωτιου κ αν το θεωρεις συνολικα καλυτερο η χειροτερο απο ενα χειροκινητο!!κ απο εκει να κρινεις αν ειναι αξιο να προβεις στην αγορα του..
        οσο για το θεμα της επιταγχυνσεως,να αναφερω οτι στο σιροκκο-γκολφ η εργοστασιακη τιμη ειναι ιδια για το 0-100(στα 1.4λτ,γιατι στα 2λτ ειναι ταχυτερο το αυτοματο),κ πιστευω ταχυτερο το αυτοματο στις ενδιαμεσες,λογω,κοντυτερων-περισσοτερων σχεσεων κ βεβαια ταχυτητας αλλαγων(αν καποιος εχει τιμες απο ενδιαμεσες επιταγχυνσεις,ας τις παραθεσει)..ενω επισης το αυτοματο κερδιζει κ στην καταναλωση,ειδικοτερα εντος πολεως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          παντως το 6αρι σε κραταει λιγο στον κοφτη μεν, αλλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι σε μια στροφη ειναι πολυ σπανιο να φτασεις τον κοφτη και να σου πεταξει τη μεγαλυτερη ταχυτητα και να μεινεις ξεκρεμαστος..
          στο κατω κατω ασε το γκαζι γιατι και στον κοφτη να φτασεις με ενα χειροκινητο , θα σταματησει η βενζινη και παλι εχεις κανει μια τρυπα στο νερο

          επισης πρεπει να παραδεχτουμε οτι το dsg μπορεις να το βαζεις να κανει ταχυτατες αλλαγες ολη μερα, το χειροκινητο πρεπει να το προσεξεις γιατι ακομα και στις πορσε μπορει να αρχισουν τα γρατζουνισματα και τα ανοιγματα των κιβωτιων

          εγω προσωπικα ωρες ωρες λυπαμαι να βιαζω το χειροκινητο, μετα απο αυτα που εχω τραβηξει με τα παλιοτερα αυτοκινητα μου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mindfresh-kilbreeze last edited by

            αν χαλασει ομως το dsg...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              παντως το 6αρι σε κραταει λιγο στον κοφτη μεν, αλλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι σε μια στροφη ειναι πολυ σπανιο να φτασεις τον κοφτη και να σου πεταξει τη μεγαλυτερη ταχυτητα και να μεινεις ξεκρεμαστος..

              επισης πρεπει να παραδεχτουμε οτι το dsg μπορεις να το βαζεις να κανει ταχυτατες αλλαγες ολη μερα, το χειροκινητο πρεπει να το προσεξεις γιατι ακομα και στις πορσε μπορει να αρχισουν τα γρατζουνισματα και τα ανοιγματα των κιβωτιων

              Ακριβώς. Στο χειροκίνητο ακόμα και ολόσωστα να κάνεις την αλλαγή (δλδ τέρμα κάτω τον συμπλέκτη τη στιγμή που καρφώνεις την ταχύτητα μέσα) αν αλλάζεις συχνά καρφωτές, το κιβώτιο δεν αντέχει. Δεν μιλάμε για σούπερκαρς αυτή τη στιγμή αλλά για καθημερινά αμάξια. Είναι κατασκευασμένα ώστε το κιβώτιο να δέχεται περισσότερο ααααργές και χαλαρές αλλαγές.
              Αντίθετα το DSG πετυχαίνει πάντα ταχύτερη αλλαγή από ότι μπορείς να κάνεις εσύ, χωρίς ζημιά στο κιβώτιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                αν χαλασει ομως το dsg...

                τουλαχιστον δε θα σου πουν οτι εκανες καφριλες (οπως μου ελεγαν εμενα και με εβαζαν να πληρωσω παρα την εγγυηση) , βεβαια αν εισαι εκτος εγγυησης....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mindfresh-kilbreeze last edited by

                  Γι αυτο και ειναι μονοδρομος η επεκταση εγγυησης

                  Κι οχι μονο αυτο.Εχει αντικτυπο και στην υπολειματικη αξια του αυτοκινητου κατα τη μεταπωληση.Aγοραζεις ευκολα μεταχειρο π.χ 5 ετιας με dsg?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neos last edited by

                    Πιο πιθανό είναι να έχει ρημάξει ο προηγούμενος κάτοχος ένα χειροκίνητο παρά το αυτόματο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                      Γι αυτο και ειναι μονοδρομος η επεκταση εγγυησης

                      Κι οχι μονο αυτο.Εχει αντικτυπο και στην υπολειματικη αξια του αυτοκινητου κατα τη μεταπωληση.Aγοραζεις ευκολα μεταχειρο π.χ 5 ετιας με dsg?

                      ειναι νεα τεχνολογια και περιμενουμε να δουμε..
                      (οχι σα τα τουρμπο που καποιοι περιμενουν ακομα να δουν )
                      εγω προσωπικα ετσι θα το σκεφτομουν για μεταχειρα που ετσι κι αλλιως θα ειχε μεγαλυτερη πιθανοτητα να εμφανισει βλαβες λογω χλμ, θα ηταν απο τις πρωτες φουρνιες και φυσικα δε θα ειχε εγγυηση.

                      σε καινουριο ομως θα το σκεφτομουν με πολυ καλυτερη διαθεση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mindfresh-kilbreeze last edited by

                        καινουργιο κι εγω δε θα χα προβλημα

                        αλλα μεταχειρο,εφοσον η αξιοπιστια του dsg καλως ή κακως αυτη τη στιγμη ειναι αγνωστη ποσοτητα(αν και μεχρι τωρα δεν εχουν ακουστει χοντρα φιδια),μαλλον οχι.Κι αυτο φυσικα επιβαρυνει κι αυτον που θα το παρει καινουργιο,καθως ενδεχομενως να δυσκολευτει να το δωσει οταν ερθει ωρα.Τεσπα,σε 3-4 χρονια θα ξεκαθαρισει το τοπιο και για το 7ρι και θα ξερουμε

                        (θα μου πεις κλαιν τωρα,κι αν χαλασει δινεις κανα 2χιλιαρο και παιρνεις καινουργιο.δε χαθηκε κι ο κοσμος)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          swift-b-p-m last edited by

                          Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                          ...

                          (θα μου πεις κλαιν τωρα,κι αν αλασει δινεις κανα 2χιλιαρο και παιρνεις καινουργιο.δε χαθηκε κι ο κοσμος)

                          Ναι ,σιγά μην έχει μόνο 2χίλιαρο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:

                            παντως το 6αρι σε κραταει λιγο στον κοφτη μεν, αλλα πρεπει να παραδεχτουμε οτι σε μια στροφη ειναι πολυ σπανιο να φτασεις τον κοφτη και να σου πεταξει τη μεγαλυτερη ταχυτητα και να μεινεις ξεκρεμαστος..

                            επισης πρεπει να παραδεχτουμε οτι το dsg μπορεις να το βαζεις να κανει ταχυτατες αλλαγες ολη μερα, το χειροκινητο πρεπει να το προσεξεις γιατι ακομα και στις πορσε μπορει να αρχισουν τα γρατζουνισματα και τα ανοιγματα των κιβωτιων

                            Ακριβώς. Στο χειροκίνητο ακόμα και ολόσωστα να κάνεις την αλλαγή (δλδ τέρμα κάτω τον συμπλέκτη τη στιγμή που καρφώνεις την ταχύτητα μέσα) αν αλλάζεις συχνά καρφωτές, το κιβώτιο δεν αντέχει. Δεν μιλάμε για σούπερκαρς αυτή τη στιγμή αλλά για καθημερινά αμάξια. Είναι κατασκευασμένα ώστε το κιβώτιο να δέχεται περισσότερο ααααργές και χαλαρές αλλαγές.
                            Αντίθετα το DSG πετυχαίνει πάντα ταχύτερη αλλαγή από ότι μπορείς να κάνεις εσύ, χωρίς ζημιά στο κιβώτιο.

                            Κι ομως... Βασικα εχω απορησει αρκετες φορες, πως και δεν εχω διαλυσει τουλαχιστον 2 κιβωτια.
                            Το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο ουσιαστικα εμαθα αυτο το 'σπορ'(?) ηταν ενα ταπεινο
                            πλην τιμιο (και σκυλι οπως αποδειχτηκε) Fiesta 1.0L του 84'
                            Ειδικα η αλλαγη απο 2α σε 3η και απ 3η σε 4η ειχαν κουρευτει απο μισοπατημενο συμπλεκτη
                            απειρες φορες...Ισως βεβαια και οι ανοχες των μεταλλων εκεινη την εποχη ακομα και στα ταπεινα μικρα Γερμανικα να ηταν διαφορετικες...
                            Τα ιδια σε ενα σημαντικο βαθμο, ακολουθησαν για 2-3χρονια περιπου σε ενα Civic 1.6 116ps του 91' (σε αυτο τελικα προλαβε να ραγισει το μοτερ και αλλαχτηκε πακετο μοτερ-μεταδοση) και στην συνεχεια σε ενα vectra sport 1.6 του 2000 επισης
                            για 2 χρονια περιπου (το οποιο ειναι σχετικα σαφες μονο αν το μαθεις αρκετα καλα αλλα με διαδρομες...λεοφωρειου) μεχρι να μπορω να πω οτι σημερα συνηθως θα χασω το πολυ 1 στις 10 καρφωτες σε οποιαδηποτε αλλαγη, χωρις ομως να κουρεψω αγρια τα 'δαχτυλιδια' του σασμαν, οπως συνεβαινε παλαιοτερα.
                            Τελος το καλο με τα χειροκινητα ειναι οτι ειδικα στην αλλαγη 2ας σε 3η αν μαθεις να αλλαζεις πολυ γρηγορα (με το γκαζι κολλημενο κατω) εχεις ενα εξτρα μικρο πεταγμα, κατι που μπορει ενδεχομενως να ισοφαρισει σε καποιες αλλαγες αυτες των DSG, -σε συνδυασμο βεβαια με μια ιδανικη εκκινηση που θα πρεπει να κανει το manual-...
                            Το DSG βεβαια δεν καταπονει τα μηχανικα μερη στο βαθμο που γινεται με τις καρφωτες ενος manual, αλλα αμα μια στις χιλιες δημιουργηθει προβλημα στα ηλεκτρονικα του πρωτου, το 'κουστουμι' της επισκευης πρεπει να ποναει περισσοτερο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                              ...

                              (θα μου πεις κλαιν τωρα,κι αν αλασει δινεις κανα 2χιλιαρο και παιρνεις καινουργιο.δε χαθηκε κι ο κοσμος)

                              Ναι ,σιγά μην έχει μόνο 2χίλιαρο...

                              ναι οντως, αλλο ποσο χρεωνεται σαν εξτρα απο το εργοστασιο, αλλο ποσο κανει σαν ανταλλακτικο + τη τοποθετηση

                              σιγουρα θα μιλαμε για 6-7 χιλιαρικα στη καλυτερη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                Τα ιδια σε ενα σημαντικο βαθμο, ακολουθησαν για 2-3χρονια περιπου σε ενα Civic 1.6 116ps του 91' (σε αυτο τελικα προλαβε να ραγισει το μοτερ και αλλαχτηκε πακετο μοτερ-μεταδοση)

                                Άσχετο τώρα, αλλά ένας φίλος μου είχε Civic του '93 και επίσης του ράγισε το μπλοκ πριν 2 χρόνια. Μάλλον κάτι έπαιζε με το μοτέρ αυτό και τα ραγίσματα

                                Για τα υπόλοιπα που λες, εγώ λυπάμαι να κανιβαλήσω έτσι το κιβώτιο-συμπλέκτη μου Που και το κιβώτιο να αντέξει, ο συμπλέκτης θα τα δει όλα νωρίς με τέτοιες αλλαγές.
                                Ενώ αν είχα DSG θα έκανα όλες τις αλλαγές με το γκάζι στο πάτωμα

                                ναι οντως, αλλο ποσο χρεωνεται σαν εξτρα απο το εργοστασιο, αλλο ποσο κανει σαν ανταλλακτικο + τη τοποθετηση

                                σιγουρα θα μιλαμε για 6-7 χιλιαρικα στη καλυτερη

                                Φίλος με DSG σε Golf GT που είχε ρωτήσει έτσι για να ξέρει τι να αποταμιεύσει σε περίπτωση στραβής του είπαν ~3500 το ανταλλακτικό και ένα χιλιάρικο η τοποθέτηση και οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις που θέλει για adaptation με τον εγκέφαλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  Κι ομως... Βασικα εχω απορησει αρκετες φορες, πως και δεν εχω διαλυσει τουλαχιστον 2 κιβωτια.
                                  Το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο ουσιαστικα εμαθα αυτο το 'σπορ'(?) ηταν ενα ταπεινο
                                  πλην τιμιο (και σκυλι οπως αποδειχτηκε) Fiesta 1.0L του 84'
                                  ...............

                                  εγω ομως επειδη εχω διαλυσει (παραδοξως το vectra ουτε σε μενα ειχε παθει τιποτα, μονο βασεις μηχανης του εκοβα ) κιβωτια σε 2 αυτοκινητα και το ενα μαλιστα ηταν καινουριο (εστω και αν ηταν το αθλιο κιβωτιο του psa ) πλεον εχω τρομερες φοβιες

                                  αυτα που εκανα παλια οπως αλλαγη με μισοπατημενο συμπλεκτη, πατημενο γκαζι σε ολη τη διαρκεια της αλλαγης, καφρικα κατεβασματα και γενικα αλλαγες πιο γρηγορες απο τη σκεψη πλεον δε τα κανω ουτε για αστειο γιατι στο βαθος του μυαλου μου κατι μου λεει οτι με τις καφριλες θα εχω παλι τα ιδια τρεξιματα..

                                  αλλωστε ειλικρινα δεν κερδιζεις κατι το ουσιαστικο με καρφωτη αλλαγη παρα μερικα χιλιοστα του δευτερολεπτου ή αν θες και δεκατα , τα οποια ομως θα σου κοστισουν περισσοτερο απο τη χαρα που θα σου δωσουν..

                                  δε ξερω ισως φταει και οτι πλεον εχω πολλα αλογα και πολυ μεγαλυτερη επιταχυνση και το να κυνηγαω τη τελεια αλλαγη μου φαινεται ανουσιο..
                                  πιο πολυ με νοιαζει να εχω και αυριο το αυτοκινητο μου οσο πιο αθικτο γινεται.να το σκισω αλλα να το σκισω για κατι που εχει 'νοημα' αν μπορουμε να πουμε κατι τετοιο για το σκισιμο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                    ναι οντως, αλλο ποσο χρεωνεται σαν εξτρα απο το εργοστασιο, αλλο ποσο κανει σαν ανταλλακτικο + τη τοποθετηση

                                    σιγουρα θα μιλαμε για 6-7 χιλιαρικα στη καλυτερη

                                    Φίλος με DSG σε Golf GT που είχε ρωτήσει έτσι για να ξέρει τι να αποταμιεύσει σε περίπτωση στραβής του είπαν ~3500 το ανταλλακτικό και ένα χιλιάρικο η τοποθέτηση και οι ηλεκτρονικές ρυθμίσεις που θέλει για adaptation με τον εγκέφαλο.

                                    τουμπανο!!!

                                    αλλα και παλι 4Κ ειναι αρκετα λεφτα, τα οποια καλυτερα να μη χρειαστει να δωσεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Κι ομως... Βασικα εχω απορησει αρκετες φορες, πως και δεν εχω διαλυσει τουλαχιστον 2 κιβωτια.
                                      Το πρωτο αυτοκινητο στο οποιο ουσιαστικα εμαθα αυτο το 'σπορ'(?) ηταν ενα ταπεινο
                                      πλην τιμιο (και σκυλι οπως αποδειχτηκε) Fiesta 1.0L του 84'
                                      ...............

                                      εγω ομως επειδη εχω διαλυσει (παραδοξως το vectra ουτε σε μενα ειχε παθει τιποτα, μονο βασεις μηχανης του εκοβα ) κιβωτια σε 2 αυτοκινητα και το ενα μαλιστα ηταν καινουριο (εστω και αν ηταν το αθλιο κιβωτιο του psa ) πλεον εχω τρομερες φοβιες

                                      αυτα που εκανα παλια οπως αλλαγη με μισοπατημενο συμπλεκτη, πατημενο γκαζι σε ολη τη διαρκεια της αλλαγης, καφρικα κατεβασματα και γενικα αλλαγες πιο γρηγορες απο τη σκεψη πλεον δε τα κανω ουτε για αστειο γιατι στο βαθος του μυαλου μου κατι μου λεει οτι με τις καφριλες θα εχω παλι τα ιδια τρεξιματα..

                                      αλλωστε ειλικρινα δεν κερδιζεις κατι το ουσιαστικο με καρφωτη αλλαγη παρα μερικα χιλιοστα του δευτερολεπτου ή αν θες και δεκατα , τα οποια ομως θα σου κοστισουν περισσοτερο απο τη χαρα που θα σου δωσουν..

                                      δε ξερω ισως φταει και οτι πλεον εχω πολλα αλογα και πολυ μεγαλυτερη επιταχυνση και το να κυνηγαω τη τελεια αλλαγη μου φαινεται ανουσιο..

                                      πιο πολυ με νοιαζει να εχω και αυριο το αυτοκινητο μου οσο πιο αθικτο γινεται.να το σκισω αλλα να το σκισω για κατι που εχει 'νοημα' αν μπορουμε να πουμε κατι τετοιο για το σκισιμο

                                      Eιπες την κουβεντα 'κλειδι' της ιστοριας...Στα 265αλογα οντως δεν εχει νοημα, εκτος αν θες να κυνηγησεις κανενα Μ3 Ε46 σε στροφες.
                                      Ειναι και πως εχει μαθει κανεις. Μαλλον εγω ημουν και αρκετα τυχερος που δεν κολλησα κανενα κιβωτιο και πλεον εχοντας βελτιωσει αρκετα το θεμα της γρηγορης και πετυχημενης αλλαγης, μου ανεβαζει πολυ την διαθεση μια καρφωτη αλλαγη, ειδικα οταν βλεπω αισθητη διαφορα σε επιταχυνση με τα ταπεινα (αλλα μαστιγωμενα ) 100αλογα που εχω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        το vectra παντως αν και αργο ειναι πολυ γερο αυτοκινητο και στο λεω επειδη το ειχα ξεσκισει..
                                        δε νιωθει ουτε απο σκισιμο , ουτε απο κακες βενζινες ουτε απο τιποτα..
                                        το μονο προβλημα που ειχε το δικο μας (εκτος απο τις κομμενες βασεις που προκαλουσα εγω) ηταν οτι τρυπουσε συνεχεια η εξατμιση, κυριως λογω του οτι η μητερα μου εκανε πολυ μικρες αποστασεις και το αυτοκινητο ποτε δε ζεσταινοταν σωστα (ετσι εμενε νερο στην εξατμιση)

                                        κατι αλλες χαζοβλαβες οπως δυναμο ειναι αναξιες λογου οι παραπανω ηταν οι επαναλαμβανομενες κυριως λογω κακης χρησης, το αυτοκινητο ηταν αναμφισβητητα σκυλι

                                        σε στροφες ηταν σταθερο, εβρισκες γρηγορα τα ορια του και ενιωθες ασφαλεια (επειδη ηταν υποστροφικο, ποτε δε πηγε να μου φερει σβουρες) ομως τα 100 αλογα ηταν λιγα για το βαρος του.

                                        επισης το μοτερ του δεν καιει τιποτα ακομα και σε σχεση με το πιο ελαφρυ μου c2, γενικα τα opel καινε λιγο στα μικρα μοτερ (μην ξεχασουμε και το υπερ-air condition )

                                        μολις πηγα σε clio με 100 αλογα γουσταρα πολυ περισσοτερο παρα τη χειροτερη θεση οδηγησης και το ενοχλητικο (αλλα αποτελεσματικο) τιμονι
                                        επισης στο clio μου αρεσε και η αναρτηση γιατι ηταν πιο ανετη απο αυτη του οπελ (ηταν σφιχτο το vectra και μετα απο πολλη ωρα κουραζε, οχι σφιχτο τυπου σαξοραλο αλλα σφιχτο για οικογενειακο των 100 ιππων) , αλλα παρα πολυ αποτελεσματικη και χαρη στο μικροτερο μεγεθος αλλα και τα καλυτερα κιλα/ιππο μπορουσες να παιξεις περισσοτερο και να στριψεις γρηγοροτερα

                                        Γρηγορη πρεπει να παρεις οσο πιο γρηγορα γινεται το ροκο, πιστευω οτι θα το ευχαριστηθεις παρα πολυ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mindfresh-kilbreeze last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                          ναι οντως, αλλο ποσο χρεωνεται σαν εξτρα απο το εργοστασιο, αλλο ποσο κανει σαν ανταλλακτικο + τη τοποθετηση

                                          σιγουρα θα μιλαμε για 6-7 χιλιαρικα στη καλυτερη

                                          εξαρταται κι απο το μοντελο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            avpap75 last edited by

                                            Μια ερωτησούλα επειδή με ενδιαφέρει η διαφορά μεταξύ των δύο. 160 PS vs 122 PS. Δοκίμασα χθες το 160 PS και μου άφησε άριστες εντυπώσεις ο κινητήρας και ειδικά η ροπή του. Τελικές δεν με ενδιαφέρουν. Πόσο διαφορά θα δω αν πάω στους 122 PS;
                                            Υ.Γ. Το DSG είναι καταπληκτικό και απολύτως αναγκαίο για κίνηση στην πόλη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 12 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr