Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 21
    • 22
    • 11 / 22
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    428
    2517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mezzanine last edited by

      Νομίζω πως τα 7άρια DSG είναι αισθητά πιο αργά απο τα 6άρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mark last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        είσαι σίγουρος ότι το έκανες σωστά ?

        Ω, ναι... όπως το δείχνει στο βιντεάκι, μόνο που δεν το είχα στο P 😛 Πατάς φρένο, γκάζι, και μόλις ανεβάζει λίγο στροφές, αμέσως στις ρίχνει μόνο του. Όσο και να πατάς εσύ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mark last edited by

          Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
          Νομίζω πως τα 7άρια DSG είναι αισθητά πιο αργά απο τα 6άρια.

          Δεν έχω οδηγήσει ποτέ 6άρι, αλλά από ότι λέει πολύς κόσμος που έχει δοκιμάσει και τα 2 έτσι ακριβώς είναι. Ωστόσο ο χρόνος που χρειάζεται για να αλλάξει σχέση είναι αρκετά μικρότερος από ένα χειροκίνητο. Μπορεί να μη φαίνεται αυτό στην καθημερινή χρήση τόσο πολύ, αλλά αν τύχει και έχεις δίπλα σου ένα χειροκίνητο αμάξι με παρόμοια απόδοση είναι ξεκάθαρο το πόσο πιο γρήγορα κάνει τις αλλαγές, και το πόσο κερδίζεις χάρη σε αυτό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Μάλλον δώσανε στους Ισπανούς ακόμα χειρότερη έκδοση! Πάντως το Leon 1.8 160 χειροκίνητο κάνει 7.9 ενώ με 7αρι DSG έλει 8.5. Κρίμα γιατί σκεφτομαι το Scirocco με 7αρι DSG αλλά αυτό το γεγονός με κάνει να σκέφτομαι ότι θα γλυτώσω μαλλον τα 2 χιλιάρικα που κοστίζει αν τελικά το πάρω.

            Δεν εχω δοκιμασει το 7αρι DSG αλλα το 6αρι σε Golf GTI V και σε Α3 1.8Tfsi.
            Ειναι αριστο ως αυτοματο και πολυ καλο στο χειροκινητο mode αλλα απαιτει καποιους συμβιβασμους.
            Αν θες να εχεις τον απολυτο ελεγχο σε γρηγορη διαδρομη, καποια στιγμη θα σε ξενερωσει.
            Μπορει καλλιστα να επιλεξει μια σχεση πανω, ή να μην κατεβασει ακριβως την στιγμη που το θες εσυ λιγο πριν μια στροφη πχ, κατι που μπορει να γινει και επικινδυνο.
            Αντιθετως αν δεν εχεις σπορ αναζητησεις (θελω να πιστευω οτι για εσενα ισχυει το αντιθετο ) το DSG7 αν και ελαχιστα πιο αργο απο το αντιστοιχο 6αρι,
            σου λυνει τα χερια μεσα στην πολη, και το κυριοτερο, εφοσον λειτουργησει ο δακτυλιος με το οριο των 140g/km/h για ενδεχομενο καθημερινης εισοδου, το rocco 160 με DSG ειναι ακριβως στα ορια, ενω το χειροκινητο ανεβαινει στα 154gr/km/h.
            Ενα αυτοκινητο ομως σαν το rocco δεν το παιρνεις με DSG κατα την γνωμη μου.
            Χανεις την ευχαριστηση της 'ενασχολησης' με τον καλο σε γενικες γραμμες επιλογεα, κατι που δενει περισσοτερο με την ολη φιλοσοφια του αυτοκινητου...
            Για το Golf και το Α3 πιθανοτατα να το επελεγα, για το rocco, με τιποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              Μπορει καλλιστα να επιλεξει μια σχεση πανω, ή να μην κατεβασει ακριβως την στιγμη που το θες εσυ λιγο πριν μια στροφη πχ, κατι που μπορει να γινει και επικινδυνο.

              αν το έχεις στο πλήρως αυτόματο...γιατί αν το έχεις στο χειροκίνητο, δεν αλλάζει ταχύτητα εκτός κι αν μπεις στην στροφή με κόφτη (λάθος χειρισμός του οδηγού) ή μπεις στη στροφή με στροφές στον κινητήρα κοντά στις 1000rpm όπου και θα κόψεις λίγο μπαίνοντας (ως ότου φτάσεις στην κορυφή) και θα κατεβάσει αναγκαστικά βάζοντας την προηγούμενη (πάλι δηλαδή λάθος χειρισμός του οδηγού ).

              Δεν πιστεύω επίσης ότι πάει κανείς γρήγορα (όχι απλώς σβέλτα) και το αφήνει στο πλήρως αυτόματο.

              Τέλος μετά από 22000km με το DSG, μπορώ να σου πω ακριβώς πότε θα αλλάξει και που ταχύτητα και πόσο γκάζι χρειάζεται να αφήσεις ή να πατήσεις για να ανεβάσει ή να κατεβάσει ταχύτητα.Είναι δηλαδή θέμα εμπειρίας, αλλά και πάλι δεν θα το άφηνα ποτέ στο πλήρως αυτόματο (είτε στο D είτε στο S) αν ήθελα να πάρω γρήγορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Γρηγόρη, όπως ξέρεις είμαι ανήσυχος οδηγός... Σίγουρα δεν είναι ιδανικό το ότι αλλάζει στον κόφτη αλλά αν ισχύουν όσα είπε ο Κάβουρας (που δεν βρίσκω λόγο να μην ισχύουν) τότε γίνεται ενδιαφέρουσα πρόταση το Scirocco DSG καθώς μπορείς να οδηγείς γρήγορα ανεβοκατεβάζοντας ταχύτητες σαν πιλότος. Όμως αυτά ισχύουν για το 6άρι, το 7άρι πρέπει να είναι λιγότερο σπορ και αυτό με προβληματίζει (μαζί με την έλειψη launch control). Λέω να το θίξω στο αντίστοιχο τόπικ του Scirocco...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  την αποψη οτι ενα σπορτιφ αυτοκινητο σαν το σιροκκο δεν πρεπει να φερει αυτοματο,δεν την συμμεριζομαι κ πολυ..επειδη ειναι σπορτιφ πρεπει να αλλαζω ταχυτητες?δηλαδη τα υπεραυτοκινητα που δεν ειναι σπορτιφ αλλα καθαρα σπορ γιατι εχουν αυτοματα?
                  ως κατοχος αυτοματου μπορω να πω οτι αξιζει τα λεφτα του,τοσο απο αποψη οικονομιας,οσο κ απο αποψη ανεσης κ χρηστικοτητας.οταν θελεις γρηγορους ρυθμους το βαζεις στην χειροκινητη ρυθμιση.κ το μονο που δεν κανει σε σχεση με ενα χειροκινητο κιβωτιο,ειναι να σου κραταει παραπανω απο οσο πρεπει στον κοφτη(δεν εχει κ νοημα αλλωστε,μιας κ σε γρηγορη οδηγση αλλαζεις ελαχιστα πριν τον κοφτη,αλλιως κοβει ουσιαστικα..).σου κραταει οσο ακριβως χρειαζεται για να μην δημιουργηθει προβλημα στον κινητηρα.
                  το σκεφτομουν καιρο για τα dsg,αλλα ομολογω οτι μετα τα γραφομενα του κ.καβουρα(γιατι ειμαι απο αυτους που θεωρουν εγκυροτερες τις αποψεις των κατοχων,κ ο κ.καβουρας δεν εκρυψε αρνητικα σημεια για να εκθειασει το εν λογω κιβωτιο) πειστηκα οτι αξιζει.κ τωρα,μετα απο τοσο καιρο,δεν το μετανιωσα στιγμη..
                  οσο για το αν το 7ρι ειναι αργοτερο απο το 6ρι,δεν το γνωριζω,δεν εχω οδηγησει 6ρι,αλλα μια χαρα ταχυτατο ειναι(εξαλλου εργοστασιακα δηλωνουν ιδιο χρονο αλλαγης ταχυτητας αν δεν λανθανω)!κ σιγουρα πιο γρηγορο απο οποιαδηποτε χειροκινητη αλλαγη(εκτος κ αν εχεις βαλθει να καταστρεψεις κιβωτιο κ συμπλεκτη-δισκο μεσα σε 1 εβδομαδα,οποτε τοτε ναι,ισως εισαι ισαξια γρηγορος..)..το μονο που του λειπει εν συγκρισει με το 6ρι ειναι το launch control,το οποιο για μενα προσωπικα δεν ειναι κ σημαντικο..
                  επισηςτο χειροκινητο του σιροκκο(λογικα κ του γκολφ?) ειναι οπως το ειπε ο κ.κικιζας,''καλο σε γενικες γραμμες''.δεν ειναι επιπεδου σ2000-μχ5-μινι..ενω το αυτοματο του ειναι απο τα κορυφαια..
                  κ καταληγω λεγοντας πως τα κιβωτια στον μηχανοκινητο αθλητισμο ειναι πλεον ημιαυτοματα(βλεπε φορμουλα-ραλλυ) για αυτους που λενε οτι η σπορ οδηγηση συνδυαζεται με χειροκινητα.ενταξει,το dsg δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο με τα αγωνιστικα,αλλα εν τελει ουτε το σιροκκο-γκολφ η οποιοδηποτε αλλο καθημερινο αυτοκινητο,ειναι αγωνιστικο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Όμως αυτά ισχύουν για το 6άρι, το 7άρι πρέπει να είναι λιγότερο σπορ και αυτό με προβληματίζει (μαζί με την έλειψη launch control). Λέω να το θίξω στο αντίστοιχο τόπικ του Scirocco...

                    δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτό το ότι το 7άρι είναι πιο αργό από το 6άρι...
                    Όσο για το launch control πραγματικά πιστεύετε ότι είναι κάτι απαρραίτητο?
                    Εγώ πχ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ εδώ και 1,5 χρόνο που έχω το αμάξι και δεν μπορώ να πω ότι είμαι ήσυχος οδηγός ή ότι δεν 'τσιγκλιέμαι' με το παραμικρό στο δρόμο.

                    Υπάρχει κάποιος που να έχει οδηγήσει και τα 2 σασμάν?
                    Μία άποψη τέτοια θα ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμη.

                    Αυτό με το 'αυτόματο σασμάν' και 'σπορ αμάξι' που λένε κάποιοι ότι δεν πάνε μαζί, πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω...
                    hard core και σουπερ ζπορ δεν είναι και η Formula 1 και το WRC?
                    Κι αυτά σειριακό σασμάν έχουν και οι οδηγοί αλλάζουν τις ταχύτητες με paddles πίσω από το τιμόνι.
                    Μάλλον κι αυτοί 'φλωρούμπες', 'άμπαλοι' και 'βουτυράνθρωποι'¨είναι...?
                    (το λέω περισσότερο με χιούμορ παρά με ειρωνικό ύφος )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasgti last edited by

                      Όσοι πιστεύετε πως δεν μπορεί να οδηγήσει κανείς επιθετικά και κοντά στον κόφτη με το Dsg, δείτε το παρακάτω video (ειδικά από το 2:45 και μετά)
                      Youtube Video

                      Παρατηρήστε ακόμα το πόσο άμεσα γίνονται οι αλλαγές και πως ο οδηγός έχει ανα πάσα στιγμή τον έλεγχο καθώς δεν αφήνει στιγμή τα χέρια του από το τιμόνι. Πιστεύετε ακόμα πως μπορείτε να οδηγήσετε το ίδιο γρήγορα με το χειροκίνητο κιβώτιο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τα υπεραυτοκίνητ όμως ΔΕΝ έχουν αυτόματα κιβώτια (ούτε το DSG είναι αυτόματο αλλά έχει κακές συνήθειες να αλλάζει μόνο του στον κόφτη) αλλά robotised manuals. Δηλαδή τα κιβώτια είναι σαν τα χειροκίνητα μόνο που μηχανισμοί αλλάζουν τις σχέσεις με ηλεκτρικές εντολές από τα paddles. Επίσης στα supercars δεν παίρνουν πρωτοβουλίες αλλά κάνουν ότι ακριβώς λέει ο οδηγός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimik last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Γρηγόρη, όπως ξέρεις είμαι ανήσυχος οδηγός... Σίγουρα δεν είναι ιδανικό το ότι αλλάζει στον κόφτη αλλά αν ισχύουν όσα είπε ο Κάβουρας (που δεν βρίσκω λόγο να μην ισχύουν) τότε γίνεται ενδιαφέρουσα πρόταση το Scirocco DSG καθώς μπορείς να οδηγείς γρήγορα ανεβοκατεβάζοντας ταχύτητες σαν πιλότος. Όμως αυτά ισχύουν για το 6άρι, το 7άρι πρέπει να είναι λιγότερο σπορ και αυτό με προβληματίζει (μαζί με την έλειψη launch control). Λέω να το θίξω στο αντίστοιχο τόπικ του Scirocco...

                          Θα σε προλάβω....

                          Mε 10.000 χλμ σε Scirocco με DSG πιστεύω πως με τον επιλογέα στο S ΔΕΝ χρειάζεται Launch Control.
                          Οι ταχύτητες αλλάζουν αστραπιαία + ότι είναι πιο κοντές σε σχέση με το 6αρι οπότε δεν νομίζω να το καθιστούν λιγότερο σπορ από το 6αρι. Το μυστικό είναι με το ASR off να προσέξεις την πίεση στο γκάζι για το ελάχιστο δυνατό σπινιάρισμα. Κοινώς θέλει εξάσκηση η ιδανική εκκίνηση. Σε στροφοδιαδρομή δεν το συζητάμε, αν θέλεις να το κυνηγήσεις το βάζεις στο manual και νιώθεις λίγο Loeb αν αλλάζεις από τον λεβιέ πάνω κάτω ή στο S και είσαι μόνιμα 3000+ - 6000+ στροφές. Οι αλλαγές από το τιμόνι δεν βολέυουν τόσο σε στροφές.

                          Στο D βέβαια αλλάζουν άρδην τα πράγματα και κάνεις πολύ άνετο cruising στην εθνική ή βόλτες στην κίνηση της πόλης με πολύ καλές καταναλώσεις

                          Α και στο S μόνο που δεν ανάβει κανένα incert coin στο καντράν...γερή κατανάλωση

                          Το να είσαι στον κόφτη πάνω από 2 sec δεν καταλαβαίνω την χρησιμότητα που έχει. Μπορείς πάντα να έχεις το γκάζι πατημένο τόσο ώστε να είσαι λ100-200 στροφές πρίν τον κόφτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            realzeus συμφωνω απολυτως μαζι σου για τα κιβωτια των υπεραυτοκινητων!θα συμφωνησεις ομως κ εσυ μαζι μου οτι το σιροκκο κ το γκολφ κ τα υπολοιπα καθημερινα,ΔΕΝ ειναι υπεραυτοκινητα!!οποτε τα dsg ειναι τα καλυτερα κιβωτια για αυτου του επιπεδου τα αυτοκινητα!αν το βαλεις σε φερραρι,οκ,ισως να φανει λιγο.. ,αλλα σε καθημερινα αυτοκινητα που ειναι απλως σπορτιφ κ οχι καθαρα σπορ,ειναι η καταλληλοτερη επιλογη!
                            dimik +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης dimik έγραψε:

                              Α και στο S μόνο που δεν ανάβει κανένα incert coin στο καντράν...γερή κατανάλωση

                              Δε θα μπορούσες να περιγράψεις καλύτερα την άποψή μου για το τι παθαίνει η (μέση) κατανάλωση όταν οδηγώ στο S-mode σε σύγκριση με την οδήγησή μου (με ιδιο ρυθμό κίνησης εννοείται) στο D-mode.
                              Από την άλλη, αυτό υποδηλώνει κάτι καλό...
                              Σε αυτό το mode, το σασμάν έχει τον κινητήρα συνέχεια ετοιμοπόλεμο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                απλα αυτο που πολυ συχνα γινεται ειναι οτι η vw ανακοινωνει αλογα στον τροχο ενω οι αλλοι στο στροφαλο.δεν ειναι ιδια τα 120 αλογα του vag με αυτα των υπολοιπων εταιρειων.
                                δεν ξερω αν για αυτο φταιει η φορολογια της γερμανιας οπου φορολογουν με τους ιππους

                                Εμένα αυτό μου φαίνεται τρελό ψέμα. Επειδή το γράφουν και τα περισσότερα περιοδικά δεν σημαίνει ότι ισχύει
                                Τα περιοδικά λέγανε ότι το TSI 140 βγάζει 155+ άλογα (157 γράφανε οι περισσότεροι). Που είναι ρε παιδιά αυτά τα άλογα; Δλδ εγώ που οδήγησα το 150άρι Bravo πως γίνεται να μου φάνηκε πιο γρήγορο; Γιατί αν το δικό μου βγάζει 157 ίππους τότε το Bravo θα πρέπει να βγάζει 165+ σύμφωνα με τη διαφορά που κατάλαβα, και η καραμέλα των κρυφών αλόγων θα πρέπει να ισχύει και για τους Ιταλούς.
                                Όσο για το 122 που βγάζει σχεδόν 140 άλογα, τότε γιατί είναι πιο αργό από το δικό μου στον δρόμο; Μήπως επειδή το δικό μου είναι 140+17 που κρύβονται μόλις το στήσεις δίπλα σε Bravo;
                                Μας έχουν πήξει στις αερολογίες και επειδή μας συμφέρει τις πιστεύουμε Έτσι και γνωστός μου με 1.8TSI έλεγε '160 άλογα ονομαστικά, αλλά 180+ έχω στην πραγματικότητα!' μέχρι που ήπιε τσάι από Golf GT 170 στα πολλά χλμ και η δικαιολογία του 'ε 170 ανακοινώνουν, 190+ είναι το GT!'

                                πάντως το Leon FR 2.0 TSI των 200 ονομαστικών αλόγων το μέτρησαν οι κύριοι εδώ 198 τροχό. Αρα κανα 215αρι το χει χαλαρά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  CLAB: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αν και είναι από εκνευριστικό ως επικίνδυνο να ζεις με τον φόβο ότι μπορεί να ανεβάσει σχέση πριν από μια στροφή εκεί που δεν το περιμένεις.

                                  Dimik ευχαριστώ για την ενημέρωση. Όσο για το launch control, δεν είναι από προσωπική εμπειρία αλλά από τα κακά νούμερα στις μετρήσεις από στάση για τα οποία οι δοκιμαστές επιρρίπτουν ευθύνη στην έλλειψη LC στο DSG7 σε αντίθεση με το DSG6 που πετυχαίνει κορυφαίες επιδόσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    c-l-a-b last edited by

                                    σε εμενα παντως μεχρι τωρα δεν εχει τυχει να ανεβασει ταχυτητα χωρις να το εχω επιθυμησει,τουλαχιστον στην χειροκινητη λειτουργια..εξαλλου για ποσο πια να κρατησεις τον κινητηρα στον κοφτη?
                                    οσο για αυτο που λενε οι δοκιμαστες,ο ιδιος ειπες οτι αξια πραγματικη εχει η προσωπικη εμπειρια.οταν η ιδια η εταιρια το δινει ταχυτερο απο το χειροκινητο,μαλλον οι ιδιοι κανουν κατι λαθος..σου προτεινω να το οδηγησεις κ με τα 2 κιβωτια κ μετα να καταληξεις με βαση τα προσωπικα σου κριτηρια.
                                    εγω για να ειμαι ειλικρινης οδηγησα μονο την χειροκινητη εκδοση,το χειροκινητο κιβωτιο δεν με ενθουσιασε κ σε συνδυασμο με την εμπειρια μου απο αλλα αυτοματα+τις αποψεις κατοχων dsg(βλεπε καβουρας)+την επιγνωση οτι παιρνω καθημερινο αυτοκινητο κ οχι καποια ειδικη κατασκευη,εκλινα προς το αυτοματο..κ δεν το μετανιωσα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Προσωπικα, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το DSG παρεχει μεγαλυτερη ανεση και ευκολια
                                      ακομα και σε επιλογη γρηγορων διαδρομων.
                                      Η δικη μου ενσταση εχει να κανει αφενος με την αυτοματη επιλογη της ΕΠΟΜΕΝΗΣ σχεσης, ακομα και αν εισαι στο S mode ή +/-, αν περασει το χρονικο περιθωριο των 30sec αν θυμαμαι καλα χωρις να εχεις ανεβοκατεβασει ταχυτητα, αλλα και το κατεβασμα αντιστοιχα
                                      σχεσης, αν κολλησεις το ποδι στο πατωμα, προκαλεσεις την λειτουργια kickdown δηλαδη, η οποια δεν απενεργοποιειται σε καμμια περιπτωση, κατι ιδιαιτερα ενοχλητικο για οσους παιζουν με 'παντοφλιες' στο γκαζι. Θα μου πειτε, οπως παλαιοτερα καποιος κατοχος, 'μαθαινεις να πατας το γκαζι με τον καιρο τοσο βαθια αλλα οχι εντελως στο πατωμα ωστε να μην ενεργοποιηθει το διακοπτακι του kickdown'.
                                      Λιγο ομως η προσοχη που πρεπει να δωθει για το βυθισμα γκαζιου, λιγο η προσοχη να πρεπει να εχεις κανει ενα ανεβασμα ή κατεβασμα στο περιθωριο των 30sec για να μην σε περασει η ηλεκτρονικη διαχειριση στο αυτοματο mode, λιγο που δεν κραταει τις στροφες κοντα στον κοφτη, εμενα ομως μου γ@μ@ει την οδηγηση που θελω να κανω...
                                      Δεν ξερω, τρεις φορες το δοκιμασα το DSG συνολικα, σιγουρα δεν μπορεις να βγαλεις τα καλυτερα συμπερασματα, οπως ενας κατοχος, αλλα ολη αυτη η κατασταση εμενα μου χαλαει την χαρα της ευχαριστησης και του μερικου πλεον ελεγχου (βλεπε ESP) που μπορω να εχω στο αυτοκινητο.
                                      Eιναι διαφορετικο να λες 'κοιτα πως το εστριψα και ποσο γρηγορα αλλαξα ταχυτητα' και αλλο πραγμα να λες, 'κοιτα πως εστριψε και ποσο γρηγορα αλλαξε ταχυτητα', για οσους καταλαβαινουν τι θελω να πω.
                                      Αυτο ισχυει και για το video με το Golf GTI VI DSG το οποιο παροτι πολυ γρηγορο και με μεγαλες δυνατοτητες, οδηγειται σχεδον 'οπως να ναι' απο εναν Instructor (αν ειναι οντως, και οχι καποιος απλος ιδιωτης-δοκιμαστης) που χρησιμοποιει γραμμες μεν (οχι παντοτε) αλλα με λαθος δοσεις γκαζιου-φρενου και τιμονιου σε εισοδο-εξοδο στροφης, κατεβασματα μεσα σε στροφη , κατι που μπορει επι της ουσιας να δειχνει αποτελεσματικο και γρηγορο με τα συγκεκριμενα ηλεκτρονικα και κιβωτιο, αλλα χαρις τις ιδιαιτερες δυνατοτητες του αυτοκινητου, οι οποιες αναδεικνυουν τελικα ενα εντελως λαθος γρηγορο τροπο οδηγησης...
                                      Θεωρω οτι στο παρακατω video με Scirocco 2.0 TSi DSG στο Nurburgring, φαινεται οτι
                                      λειτουργει σωστα σε ενα μεγαλο βαθμο το DSG (δεχεται δηλαδη αυξομειωση γκαζιου χωρις να αλλαζει προς τα πανω σχεση), αλλα καπου στο 7:41, δειχνει να μπερδευεται (μαλλον ο οδηγος) σε καποιο ανεβασμα, δεν κατεβαζει εκει που πρεπει, και γλυτωνει παρα τριχα απο εξοδο σε επομενη στροφη.

                                      Youtube Video

                                      Ισως τελικα και να συνηθιζεται ακομα και για αυτους που 'ψαχνονται' αρκετα σε οδηγικο επιπεδο, αλλα θεωρω απο την μεχρι στιγμης επαφη μου με το εν λογω κιβωτιο, οτι
                                      περνας σε μια πιο virtual και playstation τυπου κατασταση γενικοτερα, η οποια ναι μεν ειναι πιο ευχαριστη και ευκολη μεχρι την σβελτη οδηγηση ακομα και για μη εμπειρους οδηγους,
                                      καταντα ομως απο ενοχλητικη εως και επικινδυνη ισως παρεμβαση για αυτους που οδηγουν
                                      αρκετα πιο οριακα απο τα συνηθισμενα επιπεδα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimik last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        Προσωπικα, δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι το DSG παρεχει μεγαλυτερη ανεση και ευκολια
                                        ακομα και σε επιλογη γρηγορων διαδρομων.
                                        Η δικη μου ενσταση εχει να κανει αφενος με την αυτοματη επιλογη της ΕΠΟΜΕΝΗΣ σχεσης, ακομα και αν εισαι στο S mode ή +/-, αν περασει το χρονικο περιθωριο των 30sec αν θυμαμαι καλα χωρις να εχεις ανεβοκατεβασει ταχυτητα, αλλα και το κατεβασμα αντιστοιχα
                                        σχεσης, αν κολλησεις το ποδι στο πατωμα, προκαλεσεις την λειτουργια kickdown δηλαδη, η οποια δεν απενεργοποιειται σε καμμια περιπτωση, κατι ιδιαιτερα ενοχλητικο για οσους παιζουν με 'παντοφλιες' στο γκαζι. Θα μου πειτε, οπως παλαιοτερα καποιος κατοχος, 'μαθαινεις να πατας το γκαζι με τον καιρο τοσο βαθια αλλα οχι εντελως στο πατωμα ωστε να μην ενεργοποιηθει το διακοπτακι του kickdown'.

                                        Μια διόρθωση..το χρονικό αυτό όριο ισχύει όταν το έχεις σε αυτοματο mode D ή S και αλλάξεις ταχύτητα από το τιμόνι (στην ουσία το βάζεις σε προσωρινό χειροκίνητο έτσι, πιθανότατα για κάποια έκτατη ανάγκη, πχ φρενάρισμα με τον κινητήρα κ.α). Αν σε 30 sec δεν αλλάξεις πάλι μπαίνει σε αυτόματη λειτουργία πάλι. Αν το βάλεις σε χειροκίνητο mode (λεβιές δεξιά στο +-) δεν αλλάζει μόνο του παρά μόνο στον κόφτη ή πολύ χαμηλά (για να μην σβήσει κιόλας) για λόγους προστασίας του κινητήρα.

                                        To kickdown δε είναι τόσο σκληρό το κουμπάκι που θέλει πραγματικά δύναμη για να το πατήσεις, πολλές φορές νομίζω ότι το πάτησα αλλά τελικά θέλει κι άλλο δύναμη για να πατηθεί. Με ένα απλό σανίδωμα δεν το πατάς με τίποτα.

                                        Τα υπόλοιπα περι αίσθησης είναι υποκειμενικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί.Αν είσαι στο +/- δεν βάζει καμία ταχύτητα αν:

                                          1. δεν ζητήσεις εσύ να τη βάλεις
                                            2)δεν πέσουν οι στροφές κάτω από το ρελαντί που σημαίνει πρακτικά ότι το αμάξι θα σβήσει, οπότε βάζει την προηγούμενη ταχύτητα
                                          2. 'Χτυπήσεις' κόφτη, οπότε μπαίνει η επόμενη ταχύτητα για να μη 'σπάσεις' τη μηχανή (δες το σαν προστασία του μοτερ).

                                          Αυτό με τα 30sec (που δεν είναι 30 αλλά είναι adaptive time, δηλαδή ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι και τι κινήσεις έκανες τα τελευταία χ sec) που λες γίνεται όταν:
                                          είσαι στο S ή στο D και πατάς το (-) από τα paddles.Ο λεβιές δηλαδή παραμένει στη θέση που τον έχεις βάλει (D ή S) όμως το κιβώτιο για λίγο γυρίζει στη χειροκίνητη λειτουργία για να εξυπηρετήσει μία δική σου ανάγκη (όχι μόνιμη αφού αν ήταν μόνιμη θα το έβαζες μόνος σου στο +/-).
                                          Με άλλα λόγια του ζητάς (την ώρα που πατάς το paddle με το - ) να παρέμβεις για λίγο στην αυτόματη λειτουργία και να 'ακούσει' κάποια δικιά σου απαίτηση (πχ γιατί θες να κατεβάσεις και να προσπεράσεις κάποιον ή να έχεις έτοιμη την ταχύτητα για να είσαι σε mode προσπέρασης 1-2-5sec πιο νωρίς).Κατεβάζει λοιπόν ταχύτητα αφού πάτησες (είπαμε) το (-).Αν περάσει κάποιο σημαντικό χρονικό διάστημα που η οδήγησή σου, το πάτημα του γκαζιού κτλ υποδηλώνουν ότι πλέον δεν χρησιμοποιείς την χειροκίνητη λειτουργία αλλά και ότι άσκοπα είσαι με μία ταχύτητα κάτω και ουσιαστικά πλέον δεν χρειάζεσαι την πιο μικρή ταχύτητα (πχ πατάς ελάχιστα το γκάζι για αρκετή ώρα), το σασμάν αυθαίρετα επανέρχεται στο D ή στo S (ανάλογα με το που έχεις βάλει το λεβιέ).
                                          Αν σε ενοχλεί αυτό το 'αυθαίρετα', μπορείς να το γυρίζεις εσύ στο +/- όταν θες να παρέμβεις στις ταχύτητες και να το ξαναγυρίζεις στο D ή S όταν δε θες να το χρησιμοποιήσεις άλλο και ζητάς την αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων.

                                          ΥΓ:με πρόλαβε το dimik

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                                            το S είναι απλώς πιο σπορ πρόγραμμα, κρατώντας πιο ψηλά τις (επιλεγμένες από το σασμάν) ταχύτητες.
                                            Η ταχύτητες των αλλαγών γίνονται το ίδιο γρήγορα σε όλα τα modes.
                                            Αγρίευε το Gti γιατί απλώς οι στροφές του κινητήρα ήταν πιο ψηλά και άρα ήταν πιο...ετοιμοπόλεμο.

                                            Χρειαζεται πχ να το εχεις ενα weekend, να το 'κανονισεις' οπως
                                            πρεπει για να ξερεις πραγματικα αν ταιριαζει στο οδηγικο σου στυλ ή οχι...

                                            και λίγο λες, αφού σίγουρα τις πρώτες 2-3 μέρες (κρίνοντας από το εαυτό μου) είχα ψιλο-απογοητευτεί αφού αλλιώς το φανταζόμουν, αλλιώς είχα συνηθίσει να οδηγώ, αλλού είχα συνηθίσει να είναι οι rpm του κινητήρα και αλλού ήταν...
                                            Πρέπει να μπεις στη φιλοσοφία του DSG, να καταλάβεις το σκεπτικό του, να το συνηθίσεις και μετά να δεις αν σου 'κάνει'...

                                            Όπως και το DSG χρειάζεται κάποια χιλιόμετρα ώστε να 'διαβάσει' τον τρόπο οδήγησης σου και να προσαρμοστεί αντίστοιχα (κυρίως στα προγράμματα D/S).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 11 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr