-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
.Τούτη εδώ θα μπορούσε να σταθεί ίσως απέναντι στην 360 Modena αλλά όχι στην F458,η οποία βρίσκεται στιλιστικά δυό γενιές πιο μπροστά,Νομιζω πως εγκυρες συγκρισεις την βγαζουν τουλαχιστον 3,7 γενιες μπροστα και μιαμισι στο πλαι.
Στα υπέρ της και η τιμή της που λέγεται ότι δεν θα ξεπεράσει τα 200-250Κ ευρώ (έτσι και αλλιώς από εκεί και πάνω δεν θα είχε πιθανότητες να πουληθεί...όπως συνέβη με την F1).
Η οποια τιμη υποδηλωσει πως επονται κι αλλα,ανωτερης διαβαθμισης στη γκαμα μοντελα,για να μην μεινει και η 458 διχως ανταγωνισμο
Παρόλα αυτά στο Maranello μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι.
ή ακομα και ορθιοι
για τα υπολοιπα δεν εχω κατι να γραψω, μιας και θα μπορουσαν να προερχονται απο ενα troll μεν,καμουφλαρισμενο δε,με το ωραιοτερο φορεμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η McLaren λέει λίγο κάτω από 1400 κιλά, άρα λίγο βαρύτερη της 458 παρ' ότι έχει carbon monocoque!!! Still not impressed! Και η απλή 458 ανώτερη θα είναι και μάλιστα 2 χρόνια νωρίτερα στην αγορά. Όταν θα βγεί η McLaren θα έχει να ανταγωνιστεί την τότε Scuderia... Poor Macca... σε λυπάμαι.Ναι όντως. Απ'ότι είδα τώρα, η 458 είναι 1380 κιλά, με 0-100 κάτω από 3.4 και ~124ΗΡ στο λίτρο και μάλιστα να αποδίδονται στις 9000rpm! Ως λάτρης της ατμόσφαιρας και της Ferrari, αναθεωρώ.
-
Ο χρήστης dinosech έγραψε:
Η McLaren λέει λίγο κάτω από 1400 κιλά, άρα λίγο βαρύτερη της 458 παρ' ότι έχει carbon monocoque!!! Still not impressed! Και η απλή 458 ανώτερη θα είναι και μάλιστα 2 χρόνια νωρίτερα στην αγορά. Όταν θα βγεί η McLaren θα έχει να ανταγωνιστεί την τότε Scuderia... Poor Macca... σε λυπάμαι.
Ναι όντως. Απ'ότι είδα τώρα, η 458 είναι 1380 κιλά, με 0-100 κάτω από 3.4 και ~124ΗΡ στο λίτρο και μάλιστα να αποδίδονται στις 9000rpm! Ως λάτρης της ατμόσφαιρας και της Ferrari, αναθεωρώ.
Χαίρομαι που επανήλθες στον ίσιο δρόμο... Καλως όρισες πίσω άσωτε υιέ. Μια μικρή διόρθωση μόνο φίλες μου... 127 ίππους στο λίτρο έχει και φυσικά αποτελεί ρεκόρ για ατμοσφαιρικό κινητήρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
127 ίππους στο λίτρο έχει και φυσικά αποτελεί ρεκόρ για ατμοσφαιρικό κινητήρα.Σωστός.
-
η MP4 12C δεν προβλεπεται να ειναι αμεσος ανταγωνιστης της 458
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
η MP4 12C δεν προβλεπεται να ειναι αμεσος ανταγωνιστης της 458Αλλά ποίου; Γιατί παρόμοιες προδιαγραφές έχουν, διθέσια supercars είναι και τα δύο (και όχι ταξιδιάρικα GTs) και κοντινές τιμές.
-
Του Lexus LF-A επίσης των 550 αλόγατων και 250.000 ευρώ?
-
1300 κιλά τελικά η MP4-12C!!
http://www.ultimatecarpage.com/car/4256/McLaren-MP4-12C.html
-
αναφέρεται κάτι σχετικά με το βάρος κάπου απο την ιδια τη Mclaren ή είναι εικασίες ??
πχ στο Car (website) γράφανε για πάνω απο 1300 αλλά δεν είχε ανακοινωθεί κάτι επίσημο
-
Η ίδια η McLaren λέει λίγο κάτω από 1400 στο press kit της! Τα site να ξεστραβωθούνε πρώτα και μετά να γράφουνε!
-
καλά αυτό δεν αποκλείεται να ναι τρικ του μάρκετινγκ!
Πάντως με μονοκοκ ανθρακονημάτινο πλαίσιο, 1400 κιλά φαίνονται πολλά! Δηλ αν είχε 'συμβατικό' πόσο θα ζύγιζε;
πιστεύω οτι θέλουν να κερδίσουν τις εντυπώσεις όταν θα ναι έτοιμο προς πώληση...
-
Στο νέο τεύχος του Drive έχει παρουσίαση (άρθρο του Στιβ Κρόπλεϊ) της Μακ. Εκεί ο γενικός διευθυντής της φίρμας δηλώνει οτι θα εκπέμπει λιγότερο CO2 / ίππο ακόμη και εν συγκρίσει με ένα Πρίους!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ίδια η McLaren λέει λίγο κάτω από 1400 στο press kit της! Τα site να ξεστραβωθούνε πρώτα και μετά να γράφουνε!Γεμάτη όμως ή άδεια;
Στο παρακάτω site αναφέρει ότι ζυγίζει 3086lb (δηλ. 1399.78Κg) mfr (λογικά το mfr σημαίνει μαζί με τα υγρά;):http://www.motortrend.com/roadtests/exotic/112_0911_2011_mclaren_mp4_12c_first_look/specs.html
H 458 ζυγίζει 1380Κg χωρίς τα υγρά:
-
Mfr: Manufacturer! Καμία σχέση με υγρά ή όχι! Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν συνήθως dry weight. Οπότε η σύγκριση είναι υπέρ της Ferrari! The end!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Mfr: Manufacturer -
στο site στο σημείο που γράφει για το πως κατάφεραν να κρατήσουν το βάρος χαμηλά υπάρχει μια παράγραφος που μιλάει για the 5% rule
με λίγα λόγια λέει οτι απο το αρχικό βαρός της (αφού σχεδιάστηκε) θελαν να αφαιρέσουν ένα επιπλέον 5% με αποτέλεσμα να γίνει ελαφρύτερο κατά 70 κιλά
δηλ. αρχικό 1400 - 70 (το 5%) = 1330 κιλά
θα δέιξει
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Mfr: Manufacturer! Καμία σχέση με υγρά ή όχι! Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν συνήθως dry weight. Οπότε η σύγκριση είναι υπέρ της Ferrari! The end!μιλας για 18 κιλα;;;;
αν παω εγω και η αδερφη μου δηλαδη εγω 85 αυτη 50κιλα θα παει πιο γρηγορα το μακλαρεν;
δεν καταλαβαινω ωρες ωρες...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Mfr: Manufacturer! Καμία σχέση με υγρά ή όχι! Οι κατασκευαστές ανακοινώνουν συνήθως dry weight. Οπότε η σύγκριση είναι υπέρ της Ferrari! The end!
μιλας για 18 κιλα;;;;
αν παω εγω και η αδερφη μου δηλαδη εγω 85 αυτη 50κιλα θα παει πιο γρηγορα το μακλαρεν;
δεν καταλαβαινω ωρες ωρες...
η φάση είναι υπερατού
επίσημα απο τη McLaren δεν έχουν ανακοινωθεί specs ή τουλάχιστον δεν μπορώ να βρω κάτι
πχ για το μήκος αλλού βρίσκω 4500mm αλλου 4250mm κλπ
-
J-Marr: Το 5% περιλαμβάνεται στο 1400! Οπότε τόσο είναι το τελικό βάρος. Επίσης από ότι φαίνεται κανείς δεν διαβάζει βρετανικό τύπο... είναι δημοσιευμένα τα spec της εκεί.
Pik, θέλω να πιστεύω ότι μπορείς να οδηγήσεις ταχύτερα από την αδερφή σου όσα κιλά κι αν είναι...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
J-Marr: Το 5% περιλαμβάνεται στο 1400! Οπότε τόσο είναι το τελικό βάρος. Επίσης από ότι φαίνεται κανείς δεν διαβάζει βρετανικό τύπο... είναι δημοσιευμένα τα spec της εκεί.τα στοιχεία που βρίσκω/έβαλα είναι απο το internet και απο το website της McLaren
καλυτερες πηγές δεν εχω και είμαι σχεδόν σίγουρος οτι δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επισημο σχετικά με τα spec απο τη McLaren
No kerbweight has yet been issued, but it'll be in the 1.3-tonne ballpark, helped by conventional brakes whose forged aluminium hubs save 8kg and – incredibly – weigh less than ceramic stoppers
McLaren MP4-12C/650S