-
αυτά να δεις τι θόρυβο έκαναν ......
τα σεμι μπροστά τους ήταν πολύ ήσυχα !!!!
με τα πολιτικά (με την ανάρτηση που είχα τότε) απλά δεν έστριβες !!!! -
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Το 'tender'
Βρηκα τη υγεια μου για μεσα στην πολη οταν εχει βροχη και δεν μπορω να παρω το MP3 LT!Καλά κάνεις, πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορείς στη πόλη με κάτι μεγαλύτερο από αυτά.
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα conti παντως πρεπει να ειναι τα πιο ησυχα, κι εγω τωρα που πηγα σε michelin pilot εχω ελαφρως ανεβασμενο θορυβοΣτο Μερκ ειχα τα Continental Sport...κατι... μπροστα και πισω PZero Nero.
Απιστευτο λαστιχο το Conti με πολυ καλο κρατημα, σε σχεση με τα Dunlop που φωρουσε απο την μανα του.
Αλλα, πολυ σκληρα πλαϊνα με αποτελεσμα να κοπαναει το αμαξι σε καθε ανομαλια και εκαναν πολυ φασαρια!
Με τα PZero Nero που εβαλα τωρα μπρος/πισω, αν και δεν εχω δει απο κρατημα τι λενα, γιατι τα στρωνω ακομα, απο αποψη ανεσης και φασαριας ειναι μερα με την νυχτα!
Δεν κοπαναει και δεν θορυβο κυλισης.
Μενει να δω τι λενε στη βροχη, σε στροφες αλλιως παμε παλι σε Eagle F1 -
Η φυσούσε πολύ.
Η ήταν σε κατηφόρα και το σμαρτ είχε παραπάνω από 150 στο κοντέρ, περί τα 160 δλδ και το κοντέρ χάνει αρκετά. Ή αλλιώς κάποιος δεν είχε κόφτη.
Στα 150 δεν έχουν κόφτη και τα brabus; -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Η φυσούσε πολύ.Η ήταν σε κατηφόρα και το σμαρτ είχε παραπάνω από 150 στο κοντέρ, περί τα 160 δλδ και το κοντέρ χάνει αρκετά. Ή αλλιώς κάποιος δεν είχε κόφτη.
Στα 150 δεν έχουν κόφτη και τα brabus;Για Βrabus δεν ξερω, ξερω οτι αττικη οδο, πανω απο 150 στο τζι-πι-ες δεν εβλεπα
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
τα conti παντως πρεπει να ειναι τα πιο ησυχα, κι εγω τωρα που πηγα σε michelin pilot εχω ελαφρως ανεβασμενο θορυβο
Στο Μερκ ειχα τα Continental Sport...κατι... μπροστα και πισω PZero Nero.
Απιστευτο λαστιχο το Conti με πολυ καλο κρατημα, σε σχεση με τα Dunlop που φωρουσε απο την μανα του.
Αλλα, πολυ σκληρα πλαϊνα με αποτελεσμα να κοπαναει το αμαξι σε καθε ανομαλια και εκαναν πολυ φασαρια!
Με τα PZero Nero που εβαλα τωρα μπρος/πισω, αν και δεν εχω δει απο κρατημα τι λενα, γιατι τα στρωνω ακομα, απο αποψη ανεσης και φασαριας ειναι μερα με την νυχτα!
Δεν κοπαναει και δεν θορυβο κυλισης.
Μενει να δω τι λενε στη βροχη, σε στροφες αλλιως παμε παλι σε Eagle F1δε θα λεγα οτι ειναι σκληρα τα πλαινα των conti (sport contact 2) μια φορα ολη κι ολη εξυσα (ουτε καν χτυπησα με δυναμη) με αυτα πεζοδρομιο και εφυγε κομματι
βεβαια σε λακουβες δεν καταλαβαν ποτε τιποτα παρα το βαρος , αρα πρεπει να ειναι γερα τα πλαινα τους
(εμενα ηταν και xl- extra load)τα michelin κι ας θεωρουνται μαλακα ειναι (δοκιμασμενα απο τα exalto, energy) πολυ πιο σκληρα απο τα continental (απλα και sc)
στη βροχη που τα δοκιμασα προσφατα ειναι απροσμενα καλα.και τα conti ηταν καλα , αλλα με τα pilot σε καποια στιγμη νομιζα οτι ειχα ξεχασει ανοικτο το esp γιατι ενω περιμενα να γλιστρισει το αυτοκινητο, αυτο πηγαινε εκει που του ελεγα
(προς βαρκιζα εγινε το τεστ)βεβαια εγω ειχα τα sport contact 2 , τα 3 λογικα θα ειναι σαφως καλυτερα..
περιμενω παντως εντυπωσεις και απο τα pirelli γιατι θεωρουνται κορυφαια και θελω να δω αν και οι χρηστες παρατηρουν το ιδιο
ΥΓ εμενα μου ειπε ο λαστιχας να τα στρωσω για πανω απο 1000 χλμ το θεωρησα υπερβολη ενα 500αρικο και πολυ τους ηταν..βεβαια στα 800χλμ που τα εχω συνολικα δε θα ελεγα οτι εχω ξεσκιστει να τρεχω αρα στρωσιμο το θεωρω κι αυτο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε θα λεγα οτι ειναι σκληρα τα πλαινα των conti (sport contact 2) μια φορα ολη κι ολη εξυσα (ουτε καν χτυπησα με δυναμη) με αυτα πεζοδρομιο και εφυγε κομματι
βεβαια σε λακουβες δεν καταλαβαν ποτε τιποτα παρα το βαρος , αρα πρεπει να ειναι γερα τα πλαινα τους
(εμενα ηταν και xl- extra load)τα michelin κι ας θεωρουνται μαλακα ειναι (δοκιμασμενα απο τα exalto, energy) πολυ πιο σκληρα απο τα continental (απλα και sc)
στη βροχη που τα δοκιμασα προσφατα ειναι απροσμενα καλα.και τα conti ηταν καλα , αλλα με τα pilot σε καποια στιγμη νομιζα οτι ειχα ξεχασει ανοικτο το esp γιατι ενω περιμενα να γλιστρισει το αυτοκινητο, αυτο πηγαινε εκει που του ελεγα
(προς βαρκιζα εγινε το τεστ)βεβαια εγω ειχα τα sport contact 2 , τα 3 λογικα θα ειναι σαφως καλυτερα..
περιμενω παντως εντυπωσεις και απο τα pirelli γιατι θεωρουνται κορυφαια και θελω να δω αν και οι χρηστες παρατηρουν το ιδιο
ΥΓ εμενα μου ειπε ο λαστιχας να τα στρωσω για πανω απο 1000 χλμ το θεωρησα υπερβολη ενα 500αρικο και πολυ τους ηταν..βεβαια στα 800χλμ που τα εχω συνολικα δε θα ελεγα οτι εχω ξεσκιστει να τρεχω αρα στρωσιμο το θεωρω κι αυτο
Κ εγω σκαρφαλωσα σε πεζοδρομιο και τα εξησα, με αποτελεσμα να φυγουν κομματια απο την εξωτερικη επιστροση.
Michelin δεν εχω βαλει ακομα στο Μερκ, θα δουμε στο μελλον
Τα PZero εχουν κανει 200 κατι χιλιομετρα -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Η φυσούσε πολύ.
Η ήταν σε κατηφόρα και το σμαρτ είχε παραπάνω από 150 στο κοντέρ, περί τα 160 δλδ και το κοντέρ χάνει αρκετά. Ή αλλιώς κάποιος δεν είχε κόφτη.
Στα 150 δεν έχουν κόφτη και τα brabus;Για Βrabus δεν ξερω, ξερω οτι αττικη οδο, πανω απο 150 στο τζι-πι-ες δεν εβλεπα
δεν ηταν κατηφορα, ειναι το κομαται μεταξυ Κατερινης και Λεπτοκαρυας.
Για αερα δε θυμαμαι να πω την αληθεια
ειχα δει ενα Σμαρτ και ειχε κοντερ μεχρι 160
ο τυπος πηγαινε με 180 πραγματικα, γιατι τα 180 στο κοντερ μου ειναι 172 περιπου.
Μου εκανε τοση εντυπωση που το τσεκαρα 2 φορες.
Οπως εγραψα και παραπανω μολις ανεβασα λιγο εμεινε πισω, αλλα οταν πηγα στα 180 ξανα με εφτασε και σιγα σιγα με περασεδεν προσεξα διπλη μπουκα πισω στο σμαρτ...
-
Δεν την παλεύει το τρακτέρ σου μπεμπε
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αυτά να δεις τι θόρυβο έκαναν ......
τα σεμι μπροστά τους ήταν πολύ ήσυχα !!!!
με τα πολιτικά (με την ανάρτηση που είχα τότε) απλά δεν έστριβες !!!!Ετσιιιιιιιιιιιι κοτισια
Αυτα ειναι χαρντκοριλες ρε αγορι για τους S3άκιδες, που να αντεξουν το βουητο και το κοπανημα λογο σκληρου πλαινου, ζεσταμα για να στριψεις, και ξαναζεσταμα μετα απο μικρη χαλαρωση
Ειδικα ο κιουσης μου φαινεται πολυ φλωρατζα -
ena mikro update
-
-
ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ!
-
-
-
-
τι είν' αυτό ρε μεθυσμένε;;
-
Είπα να τρολάρω λίγο την ακολουθία του 15αυγουστου στη Σύρο
-
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!