-
Σήμερα πήγα για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία και τους είπα κάποια ανησυχία μου σχετικά με το DSG όπου μου κλωτσάει στις εκκινήσεις πολύ έντονα κάποιες φορές και στις ανηφόρες έχω πρόβλημα στο να πάω αργά και σταθερά.
Τελικά οι ανησυχίες μου βγήκαν αληθινές.Το 'πρόβλημα' (όπως είχα ήδη διαπιστώσει εγώ) εμφανίζεται μόνο όταν ζεσταθούν τα λάδια-νερά της μηχανής.Όταν είναι κρύα η μηχανή αυτό το σύμπτωμα(? δεν ξέρω πώς αλλιώς να το χαρακτηρίσω), δεν εμφανίζεται (ως δια μαγείας).
Πότε το εμφανίζει:
Είμαι πχ σε μία μικρή ανηφόρα και θέλω να πάω πχ με 1η και περίπου 1200rpm το οποίο είναι περίπου 5-10km/h...άντε 15km/h.Θέλω όμως να πάω σταθερά με αυτή την ταχύτητα για χ-ψ λόγους.Το αμάξι αντέχει άνετα να πάει τόσο σιγά και δεν υπάρχει κίνδυνος να σβήσει.Τι μου κάνει:
Το αυτοκίνητο πάει σα να έχει λόξιγκα (πείτε το και 'βατραχάκια') και το σασμάν ουσιαστικά κάνει σα να συμπλέκει την 1η και την αποσυμπλέκει.Όσο εσύ διατηρείς το πόδι σου σταθερό πάνω στο γκάζι (γιατί δε θες να επιταχύνεις), το αμάξι το κάνει αυτό συνέχεια, πράγμα που είναι ιδιαίτερα σπαστικό αν πρέπει να ξεκινήσεις 2-3 φορές (πχ λόγω κίνησης) σε ανηφόρα ή αν πρέπει να παρκάρεις σε μεγάλη θέση ή αν πρέπει απλώς να πας αργά.
Για να το περιγράψω καλύτερα το 'φαινόμενο', θα μεταφέρω το τι θα έπρεπε να κάνει κανείς σε μηχανικό-χειροκίνητο κιβώτιο για να πάρει το ίδιο αποτέλεσμα: Είσαι σταματημένος σε ανηφόρα με μικρή κλίση. Θες να ξεκινήσεις, οπότε πατάς ελαφρώς γκάζι και συμπλέκεις. Με το που συμπλέκεις και το αμάξι ξεκινάει, εσύ αποσυμπλέκεις, οπότε ουσιαστικά έχεις ένα 'πέταγμα' του αυτοκινήτου προς τα μπροστά.Μόλις δεις ότι το αμάξι χάνει ταχύτητα εσύ ξανασυμπλέκεις (απότομα όχι 'γλυκά-γλυκά') ενώ έχεις το πόδι σταθερό στο γκάζι, το αμάξι κλωτσάει και πάλι προς τα μπροστά και εσύ ξανααποσυμπλέκεις κτλ-κτλ.Αυτό γίνεται σχετικά γρήγορα.Δεν ξέρω αν βοήθησε η 'μεταφορά'...Γενικά είναι πολύ σπαστικό όταν θες να πας αργά γιατί αυτά τα 'βατραχάκια' είναι πολύ κουραστικά και κυρίως εκνευριστικά για τους συνεπιβάτες μου (και για μένα που βλέπω το αμάξι να κάνει σπαστικές κινήσεις χωρίς να φταίω ή να μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό).
Ο ειδικός τεχνικός που πήγε βόλτα (μαζί μου) το αμάξι είπε ότι ουσιαστικά στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι δυσκολεύεται να συμπλέξει.Ανέφερε κάτι για κόμπλερ(?) και κατι άλλα που δεν κατάλαβα τι εννοούσε (μου τα έλεγε μισά και μάλλον υπονοώντας κάποια τεχνικά πράγματα για το DSG πάνω στον τρόπο σύμπλεξης της ταχύτητας που εγώ προφανώς αγνοώ).
Αυτό που 'έπιασα' ως συμπέρασμα είναι πως ο συμπλέκτης κάνει 'περίεργα' αποσυμπλέγματα και φαίνεται σα να φταίει το πολύδισκο του σασμάνΟ λόγος που ντράπηκα να πάω νωρίτερα το αμάξι στην αντιπροσωπεία είναι ότι μία μέρα το έδωσα στον πατέρα μου (που οδηγεί καθημερινά αυτόματο σασμάν) για να του αποδείξω ότι δεν είναι κάτι που κάνω εγώ λάθος αλλά κάτι παίζει με το αμάξι...τότε σε αυτόν δεν το έκανε!
Τότε ήταν όμως κρύο το αμάξι και τότε δεν είχα παρατηρήσει ότι το έκανε μόνο όταν ήταν ζεστό.Συν του ότι ο πατέρας μου ήταν σίγουρος ότι ήταν λάθος χειρισμός (αφού μπήκε μέσα και σε αυτόν δεν το έκανε) αφού και στον ίδιο σε συνέβη και γιατί πίστευε ότι σήκωνα ασυναίσθητα το πόδι μου με το που σύμπλεκε απότομα.(πράγμα όμως που δεν ισχύει αφού παρατηρώντας τον εαυτό μου σε κάθε εκκίνηση, το πόδι μου ήταν σταθερό στο γκάζι χωρίς αυξομειώσεις)Μετά που έφυγα για το σπίτι μου (και παίζοντας πιο εξονυχιστικά με το σασμάν σε αυτές τις οριακές καταστάσεις όπου το αμάξι ίσα που τσουλάει) παρατήρησα ότι και στην ευθεία το κάνει αυτό το σπαστικό...Δηλαδή είσαι σταματημένος (πχ φανάρι) και αφήνεις το φρένο.Το αμάξι συμπλέκει την 1η και με το που κάνει να επιταχύνει λίγο (εγώ δεν έχω πατήσει γκάζι ακόμα), την αποσυμπλέκει.Αν δεν πατήσω τίποτα, μετά ξανασυμπλέκει την 1η, οπότε στο μεταξύ το αμάξι τσουλάει λίιιιγο πιο γρήγορα το αμάξι και μπαίνει η 2η ταχύτητα.Αν το βάλω στο manual αυτό το 'σύμπλεξη-αποσύμπλεξη' γίνεται μέχρι να...βαρεθείς.
Περίεργο(?) είναι το γεγονός ότι δεν έχει καταγραφεί καμία βλάβη στον εγκέφαλος και όλες οι παράμετροι είναι 'πράσινοι' (δηλαδή ΟΚ) και πως το αμάξι πιστεύει ως όλα λειτουργούν άριστα.
Αποτέλεσμα:
Το περιστατικό έχει καταγραφεί ηλεκτρονικά, θα αποσταλεί ως πρόβλημα στο εργοστάσιο (εγώ ήξερα ότι η Kosmocar λαμβάνει γνώση που είναι υπεύθυνη για τις εγγυήσεις και αυτή με τη σειρά της αν το κρίνει σκόπιμο θα τα μεταφέρει στο εργοστάσιο ) και περιμένουμε απάντηση.
Ο μηχανικός που πήγαμε βόλτα (εκτενή βόλτα τόσο σε ίσιωμα όσο και σε ανηφόρες και κατηφόρες) είπε ότι στάνταρ είναι πρόβλημα και δεν είναι φυσιολογική αντίδραση όλο αυτό, όμως δεν παίρνουν μόνοι τους πρωτοβουλία πριν πάρουν (οποιαδήποτε) έγκριση γιατί το οποιοδήποτε ανταλλακτικό στο DSG είναι πανάκριβο.Μέσα σε 2-3 μέρες (είπε) ότι θα έχουν την απάντηση για το πρόβλημά μου και θα με ενημερώσουν.
Ως τότε...κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα.Θέλω να πιστεύω ότι με μία απλή(?) αναβάθμιση του εγκεφάλου του DSG, θα φτιάξουν όλα (βλέπε περιστατικά σε Q5 με αυξομείωση στροφών στις 2500rpm με σταθερό γκάζι) και δε θα χρειαστεί το λύσιμο-δέσιμο σε κάτι.
Συγνώμη για το σεντόνι παιδιά, αλλά κάπου έπρεπε να πω τον πόνο μου.
Καλοί μου ψυχολόγοι...ελάτε!!!
-
Το 'πρόβλημα' (όπως είχα ήδη διαπιστώσει εγώ) εμφανίζεται μόνο όταν ζεσταθούν τα λάδια-νερά της μηχανής
Faulty temperature sensor may lead to up to 50.000 recalls in USA only.
Unterstand? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Faulty temperature sensor may lead to up to 50.000 recalls in USA only.
Unterstand?edit:
εμένα δε μου κάνει κάτι από αυτά που γράφει το link:Failure of the temperature sensor could result in illuminated warning lamps in the dashboard, and in rare instances the transmission may shift into neutral.
-
Να ρωρησω κατι ασχετο εγω σχετικα με μια υποθεση ενος φιλου. Αυτος εχει Α3 και μετα το τελος της εγγυησης του , του εμφανιζει προβλημα ο εγκεφαλος και η βλαβη κοστολογηθηκε 530€. Λοιπον ρωτησε καπου και του ειπαν οτι δεν καλυπτουν τη βλαβη ενω καπου αλλου που πηγε του ειπαν οτι του κανουν 70% εκπτωση...Τωρα παιζει να χει παιξει τιποτα με την επεκταση εγγυησης; Δλδ να δειξει το δευτερο συνεργειο/αντιπροσωπεια οτι εχει πληρωσει για την επεκταση χωρις αυτος να το εχει κανει και να παρει τα ανταλλακτικα δωρεαν ωστε να βγαλει κερδος απο το 30% που θα πληρωσει αυτος; Βεβαια και οι δυο κερδισμενοι ειναι σ αυτη τη περιπτωση οποτε δεν υπαρχει θεμα απλα προσπαθω να σκεφτω για ποιο λογο οι δευτεροι φιλοτιμηθηκανε και του καλυπτουν μεγαλο ποσοστο βλαβης...
-
ειχε πληρωσει επεκταση?
η επεκταση να ξερεις γινεται μεσω ασφαλιστικης και αυτη ειναι που σε καλυπτει στα + 2 χρονια και κοιταει τι πληρωνει.αν δεν υπαρχει συμβολαιο τοτε δε δικαιουται καλυψη, αν υπαρχει τοτε δεν δικαιουνται να του ζητησουν λεφτα
-
οχι δεν ειχε πληρωσει αυτος γι αυτο κ ρωτησα μηπως η αντιπροσωπεια που καλυπτει το 70% , δειξει οτι εχει πληρωσει αυτος...Ειναι λιγο θεωρια συνωμοσιας αυτο που σκεφτηκα αλλα δεν μπορω να καταλβω πως οι μεν του λενε 70% εκπτωση και οι δε του λενε τπτ...δεν σου καλυπτουμε τπτ...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
οχι δεν ειχε πληρωσει αυτος γι αυτο κ ρωτησα μηπως η αντιπροσωπεια που καλυπτει το 70% , δειξει οτι εχει πληρωσει αυτος...Ειναι λιγο θεωρια συνωμοσιας αυτο που σκεφτηκα αλλα δεν μπορω να καταλβω πως οι μεν του λενε 70% εκπτωση και οι δε του λενε τπτ...δεν σου καλυπτουμε τπτ...τι να σου πω ? πολυ σκηνικο xfiles μου κανει το θεμα
αλλα μαλλον θα περασουν τη ζημια στο λογαριασμο καποιου αλλου που ειναι στην εργοστασιακη εγγυση και θα πληρωθουν απο γερμανια μεσω κεντρικης αντιπροσωπιας (αν δεν ειναι οι ιδιοι η κεντρικη)
φυσικα η γερμανια πληρωνει πιο χαμηλα απο οτι θα χρεωνε η αντιπροσωπεια
για αυτο του πετανε και ενα 30% να ερθουν στα ισια τους (και βαλε )
στην ουσια αυτοι δε θα χασουν , η audi θα χασει και αυτη τη λαμογια που την κανουν πολλοι εδω στην ελλαδα εχει κανει τους γερμανους να μας βλεπουν με μισο ματι και οταν χαλασει κατι ακριβο να φτανουν να στελνουν και δικο τους ανθρωπο να ελεγξει .
το θεμα ειναι οτι ο κακομοιρης που δεν εχει βγαλει βλαβη αν ηταν ας πουμε κατι το οποιο εχει να κανει με κακη χρηση πχ κιβωτιο, θα του ελεγαν αν χαλαγε το κιβωτιο απο τη κεντρικη: εισαι καφρος δε σε καλυπτουμε ξανα και ο ανθρωπος θα εμενε ξεκρεμαστος χωρις να ειχε πραγματικα κακο ιστορικο
(για καφριλες σε καλυπτουν μια, το πολυ 2 μετα δε σε ξερουν και αν θες πηγαινε τους στα δικαστηρια )
αρα ετσι παιζει το σκηνικο
βρισκουν καθαρα αυτοκινητα και τους φορτωνουν βλαβες, νομιζεις εσυ οτι σου κανουν χαρη και σε κανουν και πελατη τους
welcome to ελλαδισταν
-
καλα αυτα τα κανουν. Εμενα στο Clio μου αλλαζανε οτι να ναι...μου λεγανε το ταδε εχει βλαβη φερτο να σου το αλλαξουμε...χεχε...αλλαζανε δεν αλλαζανε μονο αυτοι το ξερουν...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
καλα αυτα τα κανουν. Εμενα στο Clio μου αλλαζανε οτι να ναι...μου λεγανε το ταδε εχει βλαβη φερτο να σου το αλλαξουμε...χεχε...αλλαζανε δεν αλλαζανε μονο αυτοι το ξερουν...ναι σε renault (επειδη εχουν περασει 4 απο την οικογενεια) αυτο που λεω πιο πανω γινεται αβερτα, ειδικα αν εισαι χρονια πελατης
απο κει το ακουσα πρωτη φορα το σκηνικο..με τους καινουριους δεν ξερω αν συνεχιζουν αυτα
-
γνωρίζει κάποιος πόσα λίτρα λάδι παίρνει ο 1.8ΤFSI?
Στην προηγούμενη αλλαγή μου χρέωσαν 4lt ενώ σε αυτήν που έκανα πρόσφατα 5lt. Να σημειωθεί ότι σε καμία από τις 2 δεν άλλαξα φίλτρο λαδιού. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
γνωρίζει κάποιος πόσα λίτρα λάδι παίρνει ο 1.8ΤFSI?
Στην προηγούμενη αλλαγή μου χρέωσαν 4lt ενώ σε αυτήν που έκανα πρόσφατα 5lt. Να σημειωθεί ότι σε καμία από τις 2 δεν άλλαξα φίλτρο λαδιού.ανοιξε το βιβλιαρακι λεει εκει μεσα
εμενα πχ λεει να βαζεις 4.5 και το max στο δεικτη ειναι 4.7
το βιβλιαρακι θα λεει τι να βαζεις για να εισαι αναμεσα στο min-max
και να τους πηγαινεις εσυ τα λαδια σου δε θα σε χρεωνουν ο,τι θελουν και μαλιστα 20 ευρω το λιτρο οταν το βρισκεις 13.5
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ανοιξε το βιβλιαρακι λεει εκει μεσα
το πιστεύεις ότι δε μου πέρασε ΚΑΝ από το μυαλό? (το ποιό? )
και να τους πηγαινεις εσυ τα λαδια σου δε θα σε χρεωνουν ο,τι θελουν και μαλιστα 20 ευρω το λιτρο οταν το βρισκεις 13.5
πραγματικά λόγω του ότι είμαι στην εγγύηση και ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να σκαλώσουν όταν είναι να επικαλεστούν την εγγύησή σου (ή να την επικαλεστείς εσύ), έχω αποφασίσει μέχρι την λήξη της εργοστασιακής εγγύησης (1 χρόνος ακόμα ) να μην πηγαίνω τίποτα δικό μου...
(έχω κάνει και επέκταση εγγύησης +2 χρόνια, για το οποίο κάποιες φορές βρίζω τον εαυτό μου...ο καιρός όμως θα δείξει )
Με χρέωσαν 18€/lt στα λάδια (χ5lt = 90€ μόνο τα λάδια ) τα οποία δεν θα έλεγα ότι μου φαίνονται πολλά (για πλήρως συνθετικά long life 5-30w).
Δεν ξέρω βέβαια τι παίζει από τιμές στο εμπόριο...
Το 13,5€/lt ακούγεται δελεαστικό πάντως...Μιλάμε για τύπου long life 5-30w?
(13,5 χ 5 = 67,5€...διαφορά 22,5€ ) -
εγω απο κει το παιρνω οπως και πολλοι αλλοι και εδω μεσα
castrol edge 5w 30
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=elδε προκειται να σου πουν τιποτα εφοσον πληρει τις προδιαγραφες της vw και ουσιαστικα αυτο προτεινει ο κατασκευαστης
καλα δε κοιτας τι γραφουμε τοσο καιρο για τα λαδια στα vag μας ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα δε κοιτας τι γραφουμε τοσο καιρο για τα λαδια στα vag μας ?Ε... ...εεεεε....τώρα τι να σου πω?
Βασικά δεν κοιτάω ποτέ τι τιμές αγοράζει ο καθένας το λάδι του.Ήμουν της φιλοσοφίας ότι αυτά τα 10-20€ θα τα κάψω σε βενζίνες για να πάω να τα πάρω από το Χ μαγαζί που θα τα πουλάει πιο φτηνά.Γι'αυτό και το 'έκοψα' το σπορ...παλιότερα το έκανα (πριν 3 χρόνια)...
-
το να κατεβεις μεχρι τον πειραια ειναι 20 ευρω?
στα φερνει και σπιτι σου με αντικαταβολη χωρις πιστωτικες/χρεωστικες κτλ
και ειναι 20-30 ευρω το κερδος
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το να κατεβεις μεχρι τον πειραια ειναι 20 ευρω?Αν πας 'αίμα' θα κάψεις παραπάνω.
Θα το επιχειρήσω στην επόμενη αλλαγή.Σίγουρα δεν έχω να χάσω κάτι ενώ ΣΙΓΟΥΡΑ θα ξέρω τι λάδι έχει μέσα η μηχανή μου.
-
Εχει κανεις πληροφοριες για το event που διοργανωνει η Audi για τα 100 χρονια στις 23-27 στο ελληνικο? Με πηραν τηλεφωνο και εκλεισα ραντεβου...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εχει κανεις πληροφοριες για το event που διοργανωνει η Audi για τα 100 χρονια στις 23-27 στο ελληνικο? Με πηραν τηλεφωνο και εκλεισα ραντεβου...Εμένα δε με έχουν πάρει ακόμα τηλέφωνο
Δεν έχω ακούσει τίποτα δυστυχώς...
Τι παίζει επ'αυτού? -
Εντυπωσεις απο ελαφρωμενο -αλουμινενιο Α5...
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... pe/242969/
-
update για τη βλάβη του DSG μου.
πρέπει να κάνουν επιπλέον μετρήσεις στο block 52 (νομίζω αυτό που είπε) που δείχνει κάποιες λειτουργίες των ηλεκτρονικών συστημάτων του κιβωτίου.Τουλάχιστον αυτό που είπε.
Το πρόβλημα είναι ότι:
1)πρέπει το αμάξι να το αφήσω εκεί για 3-4 μέρες για να του κάνουν επιπλέον tests.(φοβάμαι μη μου το 'ξεκολιάσουν' στην προσπάθειά τους να βρουν τι φταίει και γι'αυτό θα ήθελα να είμαι εκεί κάθε μέρα)
2)πρέπει να το ψάξουν για να βρουν τι έχει γιατί προς το παρόν (μου είπε) είμαι ο πρώτος που εμφανίζει τέτοιο πράμα/σύμπτωμα
3) ίσως χρειαστεί να κατεβάσουν το σασμάν.Υπάρχει μία πολύ μικρή ελπίδα το σύμπτωμα αυτό να εξαφανιστεί με κάποιο update στον εγκέφαλο του DSG, αλλά ο προϊστάμενος δεν δίνει πιθανότητες επιτυχίας σε αυτό.
Δεν ξέρω...το έχω πάρει πολύ κατάκαρδα...
Φοβάμαι μη μου κάνουν το αμάξι μ@@νι και στο τέλος μου μείνει αμανάτι κι από πάνω.
Γενικά το DSG είναι αρκετά πολύπλοκη τεχνολογία με πολλά ηλεκτρονικά κτλ-κτλ και δεν υπάρχει γενικά πολυετής εμπειρία πάνω σε αυτό, ανησυχώ μήπως 'το πάμε ψάχνοντας' και μάθουν πάνω στο δικό μου αμάξι και στη δική μου καμπούρα/τσέπη.ΥΓ:συγνώμη που σας πρήζω κι εσάς ρε παιδιά, αλλά ειλικρινά δεν έχω που να τα πω και ποιός να με καταλάβει...
AUDI FORUM