-
Προκαλεί φθορές το τράβηγμα χειροφρένου σε ένα αυτόματο τετρακίνητο? (εννοώ πέρα απο τις φθορές που θα υποστεί ένα μπροστοκίνητο).
Το Santa Fe το έχω ταράξει στα χειρόφρενα. Εχει μόνιμη τετρακίνηση 60-40 μπρός-πίσω που γίνεται 50-50 στα δύσκολα. Του κάνω ζημιά στην τετρακίνηση ή το αυτόματο κιβώτιο?
-
Προκαλεί φθορές το τράβηγμα χειροφρένου σε ένα αυτόματο τετρακίνητο? (εννοώ πέρα απο τις φθορές που θα υποστεί ένα μπροστοκίνητο).
Το Santa Fe το έχω ταράξει στα χειρόφρενα. Εχει μόνιμη τετρακίνηση 60-40 μπρός-πίσω που γίνεται 50-50 στα δύσκολα. Του κάνω ζημιά στην τετρακίνηση ή το αυτόματο κιβώτιο?
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Συνεκτικό συμπλέκτη έχει! ΟΧΙ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ!!!
Και αυτόματο είναι. Μετατροπέα ροπής έχει... όχι συμπλέκτη (με την κλασσική έννοια). Άντε, θα ζεσταθεί λίγο (και για λίγο) το υγρό του.OK! Δηλαδή χειροφρενα άφοβα!
-
αν οι αλλες φθορες δεν σε ενδιαφέρουν τοτε αφοβα !Αν και το θηρειο δεν νομιζω να παθαινει και πολλες αλλες φθορες
-
Χειροφρενιές δίχως έλεος και να μη φθείρεται το αμάξι;
Δε νομίζω..
Κάνε λίγο κράτει.. -
Φθειρεται αλλα οχι οσο ενα συνηθισμενο car
-
Αλήθεια για πείτε ποιες ακριβώς φθορές υφίσταται το αμάξι (οπουδήποτε) με το τράβηγμα χειρόφρενου...
-
Σχεδον οτι υπαρχει στο πισω μερος του αμαξιου απο κατω, οι συνδεσμοι της αναρτησης ,χαλαει η ευθυγραμιση γρηγορα και μειωνεται η ακαμψια του πλαισιου(αν το σκιζεις πολυ) και ακομα μπορει να σταβωσει αν δεν ειναι αρκετα ακαμπτο, και φυσικα τα λαστιχα
Αν το κανεις ομως σε πολυ γλιστερο οδοστρομα οι φθορες μειωνονται πολυ -
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Σχεδον οτι υπαρχει στο πισω μερος του αμαξιου απο κατω, οι συνδεσμοι της αναρτησης ,χαλαει η ευθυγραμιση γρηγορα και μειωνεται η ακαμψια του πλαισιου(αν το σκιζεις πολυ) και ακομα μπορει να σταβωσει αν δεν ειναι αρκετα ακαμπτο, και φυσικα τα λαστιχα
Αν το κανεις ομως σε πολυ γλιστερο οδοστρομα οι φθορες μειωνονται πολυΩραία! ...Thx τίποτα από αυτά δεν ήξερα, πλην τα λάστιχα...Υποψιαζόμουνα πάντως ότι δεν του κάνω και κούρα ανάπαυσης!!Πάντως δεν το σκίζω, έτσι καμιά φορά για ξεκαβ...
-
Ναι μωρε αμαξια ειναι ,δεν θα παθουν και τιποτα με κανα δυο χειροφρενακια μια στο τοσο .Τι τα χουμε μονο για να τα κοιταμε
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Αλήθεια για πείτε ποιες ακριβώς φθορές υφίσταται το αμάξι (οπουδήποτε) με το τράβηγμα χειρόφρενου...Αν τραβάς χειρόφρενο ενώ παράλληλα πατάς γκάζι (σε προσθιοκίνητο) και κινείσαι, ταλαιπωρείς αφάνταστα τα ημιαξόνιά σου...
-
Koutsan να σε ρωτησω κατι? Τι κλισεις παιρνει με το χειροφρενο?
Εγω μονο σε χωμα εχω τραβη3ει χειροφρενο.. Ψιλοφοβαμαι ακομη σε ασφαλτο... Παρολο που εχω αλλα3ει ζαντολαστιχα(πιο ασφαλτινα) κ αναρτησεις... Ε3αλλου γιατι υπαρχει κ η πισω κινηση..Στο χωμα παντως με 4κινηση εχω παρατηρησει οτι φρεναρει απιστευτα με το χειροφρενο. Σε διχαλα που ερχομουν απο τη μια κ η8ελα να παω στην αλλη με επαρκη ταχυτητα με αφησε στη μεση.. Απο την αλλη σε αλανα με 2Η καταφερα να κανω 180 κ να συνεχισω..
-
mild off-topic ON
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Στο χωμα παντως με 4κινηση εχω παρατηρησει οτι φρεναρει απιστευτα με το χειροφρενο. Σε διχαλα που ερχομουν απο τη μια κ η8ελα να παω στην αλλη με επαρκη ταχυτητα με αφησε στη μεση.. Απο την αλλη σε αλανα με 2Η καταφερα να κανω 180 κ να συνεχισω..
Στο G.V. στο 4Η και στο 4L το χερόφρενο επενεργεί και στους 4 τροχούς. Είναι δηλαδή σαν να τσαρουχώνεις τα φρένα. Γι'αυτο δεν έχει νόημα να το χρησιμοποιείς. Στο 2Η γύριζει για την πλάκα (στο χώμα και στο βρεγμένο) με το γκάζι. Οπότε και εκεί πάλι άχρηστο το χειρόφρενο.Αν θες να το γυρίσεις με πιο μεγάλη ταχύτητα και όχι με 1η , τότε δοκίμασε να εξασκηθείς στο φλικ. Το δοκιμάζω όποτε έχω την ευκαιρία , με καλά ποσοστά επιτυχίας (λέμε τώρα) : 1 στις 3 φεύγω ευθεία με υποστροφή, 1 στις 3 τετακέ και 1 στις 3 πάλι το εκτελώ σωστά. Keep practicing και ξεχάστε τα χειρόφρενα με πισωκίνητα!
mild off-topic OFF
Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, σε γλιστερό κάνε άφοβα χειρόφρενα.Εκτός αν έχει κολώνες τριγύρω. Αν μάλιστα χρησιμοποιήσεις και τη μεταφορά βάρους τότε (νομίζω) μειώνονται οι καταπονήσεις για το τουτου. Α, επίσης πρόσεχε μην κάνεις χειρόφρενα σε επιφάνειες με ανωμαλίες. Αντιδρά απρόβλεπτα + φθείρεται περισσότερα.
Τράβηγμα χειροφρένου σε τετρακίνητο