-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ετσι ετσι...ο ντριφτερ ειναι large τυπος...Οσο για τον Δια δε περιμενα καλη κουβεντα για τις αγαπες μας..Patrone, με έχεις παρεξηγήσει. Εγώ σας αγαπάω. Απλά μου αρέσει να σας πειράζω...
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Στα τελευταια υδροπνευματικα (C5 ,C5 new,C6) το κυκλωμα των φρενων το εχουν απομονωσει απο το κυκλωμα της αναρτησης...Παντως η on-off αισθηση που ειχαν τα φρενα π.χ. της GS και των υπολοιπων που ειχαν κοινο κυκλωμα ηταν απλα απιστευτη!απιστευτή τι σημαίνει ; καλή;
Χθες ήρθα λίγο βιαστικός από Ωρωπό πηγαίνοντας σε μια βάφτιση στην Παλήνη και ... κάποια στιγμή φλελτάρισα με τα 200 (άνετα - αναρωτιέμαι πόσο πάει ακόμα αλλά ... είχα διαμαρτυρίες από την οικογένεια - μόνο ο γάτος δεν φώναξε )
... και καθως λοιπόν είχα καιρό να οδηγήσω σβέλτα με τέτοια φρένα ... κάποια στιγμή τους ψιλοκόλλησα στο παρμπρίζ
Χρήσιμα φρένα για να μάθουν όλοι - μπρός πίσω - την χρησιμότητα τις ζώνηςΑπίστευτα καλή αίσθηση είχαν τα φρένα στο 106 Rallye που έδωσα πέρυσι Ευτυχώς η activa είναι ένα άξιο υποκατάστατο και κάνει και περισσότερα πράγματα [πάει και γρήγορα και αργά, χωράει πολλά πράγματα : γάτο, υπογούφερ κλπ]
-
Jaguar ακουω...? Απα πα πα! Αυτοι ειναι χειροτεροι κι απο εμας...Εχω επαφη με καποιες ( 2 συγκεκριμενα ) στο οικογενειακο μου περιβαλλον...Πολυ καταραμενα αυτοκινητα...Και καλα το S-type (call me Mondeo... ) ειναι και Jaguar γιαλαντζι και παλιο...Αλλα η XJ8 του 06' δεν ειναι και τοσο παλιο για να δικαιολογει τις τοσες πολλες ζημιες που εβγαλε σαν αμαξι...Ποτε ηλεκτρολογικα,ποτε περιεργους ηχους, καποια στιγμη η αεραναρτηση ( ή κατι τετοιο τελος παντων που εχουν βαλει οι φουκαριαρηδες οι κλεφτες οι Αγγλοι...) εμεινε τερμα κατω και εφυγε με οδικη! Και καλα να σου μεινει το παλιο Xantia να το καταλαβω...Αλλα αμαξι 120.000€...? Ξεφτιλα! Μονο το μοτερ της τα σπαγε! Ασε που 3 χρονια μετα, απο 120.000€ που ειχε στοιχισει η αγορα της πουληθηκε 46.000€...Thank's but no thank's! Καλα για την S-type δεν θα σχολιασω καν...Πιο φτηνα και απο Golf πουληθηκε!
Βαγγελη το Σαββατο ειχες δωσει την XM σε κανεναν...? Πετυχα ΧΜ 3,0 πρασινο με αυτοκολλητο της Ωμεγα πισω και με μια κυριουλα στο τιμονι που ειχε πιασει την δεξια στον Κηφισσο και κατεβαινε με 60-70...Πες μου οτι ειναι more than one out there...
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Aν δεν κανω λαθος εννοεις την 2,7biturbo diesel
Eχει απιστευτη ροπη το μοτερ ,αυτο θα διαλεγα αν επερνα ποτε τετοιοΑλλα τα 76κ πολλα μου φαινονται
Πλέον είναι 3.0λίτρη με διαφορετική τοποθέτηση turbo πιο οικονομική και πιο δυνατή.
Η τιμή είναι παράλογα ακριβή γιατί βρισκόμαστε στην παράλογα ακριβή Ολλανδία.
Ντρίφτη ο 2.2 είναι συμβιβασμός και ειδικά με το 6αρι αυτόματο καίει όσο ο 3λιτρος χωρίς φυσικά να είναι ταχύτερος. -
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Βαγγελη το Σαββατο ειχες δωσει την XM σε κανεναν...? Πετυχα ΧΜ 3,0 πρασινο με αυτοκολλητο της Ωμεγα πισω και με μια κυριουλα στο τιμονι που ειχε πιασει την δεξια στον Κηφισσο και κατεβαινε με 60-70...Πες μου οτι ειναι more than one out there...
Οχι καμμια σχεση v6 υπαρχουν αρκετες αλλα οι πιο πολλες ειναι 12βαλβιδες ή 24 βαλβιδες με τα 190 αλογα σαν την δικια μου το πολυ να υπαρχει αλλη μια
-
H Αctiva κοντερισια μπορει να ξεπερασει τα 230...Εξακριβωμενο πολλακις...Απλα σε αυτο το αμαξι με εκπλησει ωρες ωρες το οργανο θερμοκρασιας λαδιου...Ειναι δυνατον να δουλευειςε ενα τουρμπο μοτερακι στις 4000-4500rpm και το λαδι να πεφτει στους 50-60 βαθμους ρε γαμωτο...? Η' το οργανο λεει ο,τι να 'ναι...? Εγραφε 24v παντως...Και δεν ειμαι τρελος...Την ειδε και ο Activas Που ειχα μεσα στο αμαξι και τραβαγαμε τα μαλλια μας!
-
Αγαπητέ εραστή των ΖΧ ( ) η S Type δεν έχει σχέση με το Mondeo αλλά με μια Lincoln, η X Type βασίζεται στο Mondeo. Επίσης η οδική συμπεριφορά και της S και της XJ είναι απο τις κορυφαίες και πιο σπορ στην κατηγορία τους, ειδικά η ελαφριά αλουμινένια XJ χτυπάει στα ίσια την 7άρα σε επιδόσεις και σπορ αίσθηση. Τώρα για τις βλάβες... πιθανότατες από Αγγλικά αυτόκίνητα! Αυτό όμως δεν μειώνει την αξία τους σαν μηχανές οδήγησης. Και οι Γάλλοι δεν πάνε πίσω εξάλλου στις βλάβες. Όσο για την αεροανάρτηση... έχουν οι Γάλλοι κάτι τέτοιο και το έκλεψαν οι Άγγλοι από αυτούς μήπως;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η S Type δεν έχει σχέση με το MondeoΕχεις δει τα πλαστικα μεσα...? >Τώρα για τις βλάβες... πιθανότατες από Αγγλικά αυτόκίνητα! Και οι Γάλλοι δεν πάνε πίσω εξάλλου στις βλάβες.
Καμια σχεση με τους Εγγλεζαρες...Οτι Jaguar και Land Rover ξερω ειναι πραγματικα καταραμενα και στοιχειωμενα αυτοκινητα...Τα Γαλλακια δεν ειναι ζημιαρικα...Ας ξεκολλησουμε απο αυτο...Ειναι στον μεσο ορο οπως ολα τα συγχρονα αυτοκινητα...Τα Αγγλακια ειναι number 1 ανετα και με διαφορα σε δεικτη αναξιοπιστιας... >Όσο για την αεροανάρτηση... έχουν οι Γάλλοι κάτι τέτοιο και το έκλεψαν οι Άγγλοι από αυτούς μήπως;
Οχι βεβαια! Εμεις εχουμε το real thing που δουλευει σωστα και μονο η κορυφαια Rolls Royce το χρησιμοποιει σαν συστημα αναρτησης και μας πληρωνει τα αναλογα δικαιωματα... Σιγα μην διναμε τις δικες μας πρωτοποριες στην Jaguar...!
Δεν λεω οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα...Απλα ειναι ιδιορυθμα πολυ και θα επρεπε να αγοραζονται μονο σαν μεταχειρισμενα...Οπως λεει και ο Clarkson,it depreciates as fast as it accelerates...
Βεβαια αν ειχα τα αναλογα γκαφρα σημερα κιολας θα επαιρνα μια ΧΚR !Δεν ειναι εραστης των ΖΧ...Ειναι εραστης ΜΕ ΖΧ...
-
Έχουν στην C4 Picasso
Χωρίς πλάκες δεν θα αντέξω να δώ και Γάλλους που ανακαλύπτουν τον τροχό πριν τους Ιταλούς.
Η XJ είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και οι σύγχρονες Jaguar με βάση τις λίστες αξιοπιστίας θεωρούνται ιδιαίτερα αξιόπιστες. Η XF επίσης άλλωστε μοιράζεται πολλά με τα PSA όπως και όλο το Ford group . Aπό εκεί και πέρα περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Προσωπικά θα προτιμούσα μια μεγάλη μπερλίνα με το λογχιόσημο αλλά επ ουδενεί δεν θα απέρριπτα έναν μεγάλο ιαγουάρο. Άλλωστε τους προτιμώ από τα αντίστοιχα Γερμανικά και ας μην έχουν εσπρεσιέρα στα έξτρα τους -
Η Rolls έχει αεροαναρτήσεις κύριος, όχι υδροπνευματικη! Εγώ πάλι μόνο καινούριο θα το έπαιρνα γιατί μεταχειρισμένο θα σου βγάλει την παναγία το Αγγλικό και επειδή δεν γουστάρω αυτοκίνητο που έχει ξεπαρθενιάσει άλλος. Όπως και να είναι τα πλαστικά μέσα, το γεγονός παραμένει ότι η S Type ΔΕΝ βασίζεται σε Mondeo.
Να το διευκρινίζεται καλύτερα τότε κύρε εραστά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Rolls έχει αεροαναρτήσεις κύριος, όχι υδροπνευματικη!Ψαξ'το λιγο καλυτερα...Εδω και πολλα χρονια η Rolls χρησιμοποιει KAI υδροπνευματικη και πληρωνει δικαιωματα στην Citroen γι'αυτο το λογο... > Εγώ πάλι μόνο καινούριο θα το έπαιρνα γιατί μεταχειρισμένο θα σου βγάλει την παναγία το Αγγλικό και επειδή δεν γουστάρω αυτοκίνητο που έχει ξεπαρθενιάσει άλλος.
Α ΓΕΙΑ ΣΟΥ! Now we are talking! >Όπως και να είναι τα πλαστικά μέσα, το γεγονός παραμένει ότι η S Type ΔΕΝ βασίζεται σε Mondeo.
Σαφως και δεν βασιζεται σε Μοndeo...Απλα του μοιαζει σε ποιοτητα μεσα...
Να το διευκρινίζεται καλύτερα τότε κύρε εραστά!
ΟΚ οκ συγνωμη αληθινε Δια !Αχ αχ τι να σε κανω που η δευτερη αδυναμια μου ειναι οι Ιταλοι κι εκει τα βρισκουμε εμεις!
Anyway,πολυ αξια δωσαμε στα πασης φυσεως ''ξενης καταγωγης'' αυτοκινητα στο Citroen τοπικο μας...!Εδω ειμαστε κολλημενοι! Νο here!
-
Υδροπνευματικές ήταν η W126 και W116 ( 6.9l) με τεχνολογία δανεισμένη από την Citroen.
Eπίσης η πίσω ανάρτηση ορισμένων Rolls ήταν υδροπνευματική δανεισμένη από την Citroen και πάλι. Υδροπνευματική φορούσαν και τα 405 Μi16 στον πίσω άξονα
Α και αυτό φοράει κάτι παρόμοιο
( ΑΜΧ-56 Leclerc )
Καμία αερανάρτηση δεν φτάνει το επίπεδο άνεσης του υδροπνευματικού -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Βαγγελη το Σαββατο ειχες δωσει την XM σε κανεναν...? Πετυχα ΧΜ 3,0 πρασινο με αυτοκολλητο της Ωμεγα πισω και με μια κυριουλα στο τιμονι που ειχε πιασει την δεξια στον Κηφισσο και κατεβαινε με 60-70...Πες μου οτι ειναι more than one out there...
Οχι καμμια σχεση v6 υπαρχουν αρκετες αλλα οι πιο πολλες ειναι 12βαλβιδες ή 24 βαλβιδες με τα 190 αλογα σαν την δικια μου το πολυ να υπαρχει αλλη μια
Nομίζω ότι την ξέρω αυτή την xm είναι 3.0 24v πρώτης γενιάς, υπέροχο αμάξι έχω μπεί και μέσα, πριν κανένα μήνα την πέτυχα στο συνεργείο είχε μόνο 50000κμ την είχε μια κυριούλα, αλλά της κατέβασε μηχανή απο ότι έμαθα, πολλές ζημιές είχε βγάλει.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
H Αctiva κοντερισια μπορει να ξεπερασει τα 230...Εξακριβωμενο πολλακις...Απλα σε αυτο το αμαξι με εκπλησει ωρες ωρες το οργανο θερμοκρασιας λαδιου...Ειναι δυνατον να δουλευειςε ενα τουρμπο μοτερακι στις 4000-4500rpm και το λαδι να πεφτει στους 50-60 βαθμους ρε γαμωτο...? Η' το οργανο λεει ο,τι να 'ναι...? ...Μου έκανε και εμένα εντύπωση η θερμοκρασία του λαδιού. Ένας λόγος παραπάνω να βάλω 30άρι λάδι (τώρα έχω Motul X-Cess 5w40) μετά από καθαρισμό με amsoil engine flush.
-
Αν ειναι πρωτης γενιας με 50,000χλμ λογικο ειναι...Οποιοδηποτε υδροπνευματικο μενει για παρα πολυ καιρο ακινητο σαπιζουν ολα τα σωληνακια σιγα σιγα...Κριμα παντως αν ειναι αυτο γιατι μενει ανεκμεταλευτο εντελλως...Ακου 50.000χλμ σε τριλιτρο ΧΜ...!? Τοσα θα εκανα εγω καθε χρονο με τετοιο ταξιαδιαρικο αμαξι...Παντως εξωτερικα αυτο που ειδα εγω ηταν λουλουδι!
mesastou ο κολλητος μου παντως εμαθε να ζει με αυτο...Σκεψου οτι η μεγαλυτερη θερμοκρασια που εχουμε δει ειναι 95-100 στο λαδι του με εξωτερικη 40 και συνεχη ''εμπνευσμενη οδηγηση' ...Σε πληρη αντιθεση με την Xsara δηλαδη την 1600 που δεν εχει ψυγειο λαδιου και τους 120-130 τους εχει σχετικα ευκολα με λιγο πιεσμενη οδηγηση...Αλλο κι αυτο ! Σκεφτομαι σοβαρα την τοποθετηση ψυγειου...Δεν ειναι φυσιολογικες θερμοκρασιες αυτες αλλα και οι 6-7 Xsara VTS που εχω οδηγησει στις ιδιες θερμοκρασιες δουλευουν το λαδι τους...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Aν δεν κανω λαθος εννοεις την 2,7biturbo diesel
Eχει απιστευτη ροπη το μοτερ ,αυτο θα διαλεγα αν επερνα ποτε τετοιοΑλλα τα 76κ πολλα μου φαινονται
Πλέον είναι 3.0λίτρη με διαφορετική τοποθέτηση turbo πιο οικονομική και πιο δυνατή.
Η τιμή είναι παράλογα ακριβή γιατί βρισκόμαστε στην παράλογα ακριβή Ολλανδία.
Ντρίφτη ο 2.2 είναι συμβιβασμός και ειδικά με το 6αρι αυτόματο καίει όσο ο 3λιτρος χωρίς φυσικά να είναι ταχύτερος.Ακριβώς, οι φόροι πρέπει να είναι παραπάνω απ τη μισή αξία του αυτοκινήτου (ΦΠΑ και φόρος αυτοκινήτων)
Πως να βάλουμε στο χέρι ένα για τεστ ντράιβ ρε πστ
-
Δεν στα είπανε καλά εραστή! Η Rolls χρησιμοποίησε υδροπνευματική κατόπιν αδείας της Citroen στην Silver Ghost του 1965 αλλά από το 1980 και μετά την εγκατέλειψε για χάρη των αμορτισέρ αερίου της Girling τα οποία φορούσε η Silver Spirit! Η Phantom σήμερα χρησιμοποιεί διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ αερίου εμπρός και πολλαπλους συνδέσμους με αμορτισέρ αερίου πίσω. Αεροαναρτήσεις δηλαδή, την υδροπνευματική την παράτησε!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν στα είπανε καλά εραστή! Η Rolls χρησιμοποίησε υδροπνευματική κατόπιν αδείας της Citroen στην Silver Ghost του 1965 αλλά από το 1980 και μετά την εγκατέλειψε για χάρη των αμορτισέρ αερίου της Girling τα οποία φορούσε η Silver Spirit! Η Phantom σήμερα χρησιμοποιεί διπλά ψαλίδια με αμορτισέρ αερίου εμπρός και πολλαπλους συνδέσμους με αμορτισέρ αερίου πίσω. Αεροαναρτήσεις δηλαδή, την υδροπνευματική την παράτησε!Καλα να παθει...!
CITROËN FORUM