-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
προσοχη στο πλυσιμο? γιατι?Στο πλυσιμο στα πλυντηρια αυτοκινητων ενοουσα που του δινουν και καταλαβαινει με το πιεστικο!
-
ααααα ειπα και εγω τι πλυσιμο και γεια σου οι λωριδες πω πω μα καλα και αυτοι το 2009 αυτοκολλητα?????????δεν τις βαφαν καλυτερα τι πραγμα ειναι αυτο
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
ααααα ειπα και εγω τι πλυσιμο και γεια σου οι λωριδες πω πω μα καλα και αυτοι το 2009 αυτοκολλητα?????????δεν τις βαφαν καλυτερα τι πραγμα ειναι αυτοΕνας φιλος με ασπρο τα εχασε μια φορα παντως (μετα απο πλυσιμο)! Αν δεν κανω λαθος του τα αλλαξαν δωρεαν.
200 Ευρω; [troll on] Its just a fiat!! [/troll on]
-
τι λετε ρε παιδια μιλαμε σοβαρα????εφυγαν τα αυτοκολλητα??
παλια καλα που τιυ τα αλλαξαν
για τσεκαρετε λιγο το 695 Ferrarihttp://www.netcarshow.com/fiat/2009-695 ... per_01.htm
http://www.netcarshow.com/fiat/2009-695 ... per_01.htm
αψογες οι διπλες μπουκες ετσι..... -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
αψογες οι διπλες μπουκες ετσι.....Δεν είναι απλά διπλές μπούκες, αλλά άλλη εξάτμιση από τον καταλύτη και μετά...
Είναι της Magneti Marelli, στα πλαίσια των μηχανικών updates που θα προωθεί συχνά πυκνά η Abarth.
Ο κωδικός είναι ανοιχτός στην Ιταλία, και σύντομα και στην Ελλάδα θα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας.
Κόστος 1200-1400 ευρώ.
Παρακάτω παραθέτω μια δυναμομέτρηση ενός 500 SS με ΟΕΜ εξάτμιση και του 500 SS με την 4μπουκη της ΜΜ
Η δυνμομέτρηση αφορά την μέτρηση στον τροχό.
Το κέρδος από αυτήν την άκρως μελετημένη εξάτμιση ανέρχεται σε 12.1 ίππους και σε 2.5 χιλιογραμμόμετρα ροπής....Αφορά τους ψαγμένους abarthisti, αλλά σαφώς δικαιολογεί τα χρήματα της....Η ακουστική της είναι απολαυστική, όσο και throttle response που βελτιώνεται πάρα πολύ.... -
Ο ηχος της εξατμισης αυτης παντως ειναι απιστευτος...
Θυμιζει Deltona του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλλυ.Mεγαλο ενδιαφερον θα ειχε αν βρισκαμε και καποια περαιτερω αναλυση σχετικα με τις επεμβασεις της Ferrari οπως λεγεται στον κινητηρα του 500 Abarth 'Tributo 695 Ferrari'
με τους 180ιππους.
Παντως το ιδιο νουμερο βγαινει εξισου απο το GP Abarth SS με την προσθηκη μεγαλυτερης τουρμπινας βεβαια... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
αψογες οι διπλες μπουκες ετσι.....
Δεν είναι απλά διπλές μπούκες, αλλά άλλη εξάτμιση από τον καταλύτη και μετά...
Είναι της Magneti Marelli, στα πλαίσια των μηχανικών updates που θα προωθεί συχνά πυκνά η Abarth.
Ο κωδικός είναι ανοιχτός στην Ιταλία, και σύντομα και στην Ελλάδα θα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας.
Κόστος 1200-1400 ευρώ.
Παρακάτω παραθέτω μια δυναμομέτρηση ενός 500 SS με ΟΕΜ εξάτμιση και του 500 SS με την 4μπουκη της ΜΜ
Η δυνμομέτρηση αφορά την μέτρηση στον τροχό.
Το κέρδος από αυτήν την άκρως μελετημένη εξάτμιση ανέρχεται σε 12.1 ίππους και σε 2.5 χιλιογραμμόμετρα ροπής....Αφορά τους ψαγμένους abarthisti, αλλά σαφώς δικαιολογεί τα χρήματα της....Η ακουστική της είναι απολαυστική, όσο και throttle response που βελτιώνεται πάρα πολύ....πολυ ενδιαφερουσα και ψαγμενη η αναλυση που μας εκανες ανωθεν αλλα και το κοστος ενδιαφερον.... βεβαια υποθετω θα τοποθετειται μονο σε 500 και οχι για PUNTO...
-
35 ευρω με τα μεταφορικα απο e bay παιδια.
-
οπωε εχω ξαναναφερει η SP PERFORMANCE εταιρεια συμφεροντων PAZA εχει βγαλει κιτ αναβαθμισηε χαρτογραφησης για 500 που ανεβαζει την ιπποδυναμη του οχηματος μονο με προγραμμα σε υψη ss, γνωριζει κανεις αν υπαρχει κατι παρομειο και για το PUNto ABARTH?γιατι για απλο Punto υπαρχει και απει απο 120 στα 140
-
Πως παει ετσι???
http://www.youtube.com/watch?v=HqqJX2zN ... re=relatedΠοια εκδοση του 500 ειναι αυτη?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πως παει ετσι???
http://www.youtube.com/watch?v=HqqJX2zN ... re=relatedΠοια εκδοση του 500 ειναι αυτη?
viewtopic.php?f=15&t=13544&p=1611577#p1611346
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πως παει ετσι???
http://www.youtube.com/watch?v=HqqJX2zN ... re=relatedΠοια εκδοση του 500 ειναι αυτη?
viewtopic.php?f=15&t=13544&p=1611577#p1611346
Νομιζω πως αυτο που λες εσυ δεν εχει βγει ακομα αλλα προκειται να βγει.Αυτο το video που εβαλα ειναι απο τον Μαρτιο του 09.
Βασικα τα εχω μπερδειψει με τις εκδοσεις του 500
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πως παει ετσι???
http://www.youtube.com/watch?v=HqqJX2zN ... re=relatedΠοια εκδοση του 500 ειναι αυτη?
viewtopic.php?f=15&t=13544&p=1611577#p1611346
Νομιζω πως αυτο που λες εσυ δεν εχει βγει ακομα αλλα προκειται να βγει.Αυτο το video που εβαλα ειναι απο τον Μαρτιο του 09.
Βασικα τα εχω μπερδειψει με τις εκδοσεις του 500
Το αυτοκίνητο αυτό φοράει το kit της Romeo Ferraris Srl,σε φάση ομολογκαρίσματος....περίπου στα 220 άλογα.Το Romeo Ferraris 500 Monza που παρουσιάστηκε προχθές φτάνει τα 260 άλογα.
-
Α γι'αυτο παει σα διαολος
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πως παει ετσι???
http://www.youtube.com/watch?v=HqqJX2zN ... re=relatedΠοια εκδοση του 500 ειναι αυτη?
Τελικα ειναι πανω σε δυναμομετρο γι'αυτο φαινεται να πηγαινει τοσο γρηγορα
-
Ε ναι ρε παιδιά... αυτή η επιτάχυνση είναι επιπέδου Ferrari...
-
Καλα ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολας 500 αρακι και πηγαινει σαν ferrari καταλαβαινετε τι χερας πρεπει νασαι για να το πας και φυσικα δεν νομιζω να στριβει αλλα επισης τι κοστος εχει αν ειναι να παρω 500 αξιας s3 ας μου λειπει
ααααα και μην ξεχναμε μιλαμε για ιταλικο 1400 που πιανει 250 τα σχολια περι αξιοπιστιας δικα σας -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Καλα ρε παιδια μην τρελαθουμε κιολας 500 αρακι και πηγαινει σαν ferrari καταλαβαινετε τι χερας πρεπει νασαι για να το πας και φυσικα δεν νομιζω να στριβει αλλα επισης τι κοστος εχει αν ειναι να παρω 500 αξιας s3 ας μου λειπει
ααααα και μην ξεχναμε μιλαμε για ιταλικο 1400 που πιανει 250 τα σχολια περι αξιοπιστιας δικα σαςπερα απο τη πλακα το να εχεις 260 αλογα απο 1400 κεκ μου φαινεται αυτοκτονια και 10.000 ευρω να εκανε
μιλαμε ξεκαθαρα για αυτοκινητο με ωρες λειτουργιας , οπως τα αγωνιστικα καρτ
ΥΓ το s3 ειναι πολυ πιο φθηνο
-
Μα ακουγεται καθαρα ο ηχος του μεγαλου τροχου του δυναμομετρου οπως κοβει ταχυτητα,
και εξαλλου τετοια ρεπριζ με 4η και 5η οπως φαινεται, θελει χοντρικα πανω απο 300αλογα/τοννο και αντιστοιχα ιδανικη κλιμακωση για να λειτουργησει ετσι στο δρομο... -
Η Romeo Ferraris δεν είναι χθεσινή πάντως (έχει πάνω από 50 χρόνια ιστορία στην προετοιμασία αγωνστικών και στο tuning) και δεν έχει σχέση ούτε με Δάρα...ούτε με Πατσουρέα
Το tuning των 190-200 ίππων καλύπτεται από τριετή εγγύηση πάντως.
http://www.romeoferraris.comΤο Romeo Ferraris 500 Monza των 260 ίππων είναι ....un altra storia και θα κοστίζει πάνω κάτω 60 χιλιάδες ευρώ.
Fiat Grande Punto ABARTH