-
Το να χειρίζεσαι τέτοιο τραίνο σαν συνεχής αγώνας regularite είναι.... πολύ στρες και ικανότητα.
Τα γρήγορα τραίνα (που μάλιστα δεν κάνουν τακ-τακ, τακ-τακ) είναι πολύ ήσυχα και καλά θα κάνουν τα αεροπλάνα να αρχίσουν να χάνουν τον ύπνο τους.... σε αρκετές περιπτώσεις ο ανταγωνισμός είναι άμεσος και το τραίνο νικά. Στην Ελλάδα έχουμε πολύ ακόμα για αυτό(!) οι ελληνικές αεροπορικές είναι εξασφαλισμένες για 1-2 γενιές ακόμα!
Πάντως στην Ιταλία που επισκέφτηκα πρόσφατα, τα τραίνα είναι μπουρδέλο, χειρότερα κι από τα δικά μας.... κι ας έχουν ηλεκτρικά σκιάδια και μπρίζες για laptop... και πιο βρώμικα... και αν λειτουργούν, αν λέω, έχουν άφθονες καθυστερήσεις...
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα (φαντάζομαι παρόμοια θα' ναι):
Πριν καιρό 'αναγκάστηκα' να ταξιδέψω με το ICE από Hannover προς Bielefeld (για κάποιον που δεν συμπαθεί ιδιαίτερα τα τρένα, το θεώρησα τιμωρία....μέχρι να μπω!!!)Θεέ μου τι εμπειρία κι αυτή...
Αθόρυβο 'πέταγμα' πάνω απ' τις ράγες με κοντά 300 χλμ., έτσι φαντάζομαι πρέπει να είναι και τα ιπτάμενα χαλιά στα παραμύθια...Το αεροπλάνο τελικά είναι ακουστικά ενοχλητικό σαν κομπρεσέρ στα 5 μέτρα
(δεν υπερβάλω...μόλις προσγειώθηκα μπήκα στο ICE και νόμιζα ότι ξαφνικά...κουφάθηκα!).Οθόνες στα καθίσματα, πρίζες για το Laptop, σήμα κινητού σε όλα τα βαγόνια (ΚΑΙ μέσα στα τούνελ!), εξαίσιο σέρβις από το προσωπικό, πεντανόστιμο φαγητό...νομίζω ότι βρήκα το αγαπημένο μου μέσο μεταφοράς...
Όταν τα ρημάδια τα ICE χαλάνε ( που χαλάνε ) ή μπλοκάρονται από κάτι άλλο ( γιατί χρησιμοποιούν κοινές γραμμές με τα άλλα τραίνα ) που συμβαίνει εκεί να δείς γλέντια... Σου χαλάει τελείως την απόλαυση της άνεσης της εξαιρετικής πρώτης θέσης, γιατί δεύτερη δεν έτυχε να ταξιδέψω ακόμα
Ειδικά αν χάνεις την καλομελετημένη ανταπόκριση του 4λέπτου εξαιτίας μιας μικρής καθυστέρησης 7 λεπτών
Βέβαια αν είσαι κοντά στον τελικό προορισμό σου και δεν υπάρχει σύντομα άλλο τραίνο απλά σου πληρώνουν ταξί
Προσωπικά προτιμώ τα TGV από άποψη ταχύτητας ( γιατί πάνε παντού και πάντα γρήγορα σε αντίθεση με τα ICE που μπορεί να ταξιδεύουν ακόμα και με 100χλμ/ωρα) είναι ακριβέστατα ( αφού έχουν ξεχωριστές γραμμές ) και είναι και πιο αθόρυβα. Με χαλάνε βέβαια τα καθίσματα τα οποία είναι αρκούντως φουτουριστικά αλλά όχι ιδιαίτερα άνετα αλλά οκ δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Υ.Γ Το γρήγορο τρένο νικάει κατα κράτος το αεροπλάνο όπου πήγε...Σε πάει μέσα στο κέντρο της πόλης, είσαι στον σταθμό 5 λεπτά πριν φύγει και γενικά δεν ταλαιπωρείσαι από εδώ και από εκεί -
οντως εντυπωσιακα ολα αυτα!
ειχα διαβασει οτι τα εισητηρια για ενα τετοιο τρενο ειναι πανακριβα. Ισχυει?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οντως εντυπωσιακα ολα αυτα!ειχα διαβασει οτι τα εισητηρια για ενα τετοιο τρενο ειναι πανακριβα. Ισχυει?
Για να πάρεις μια ιδέα, σήμερα που κοίταξα από Tokyo station για shin-osaka station(απόσταση κοντά 550 χλμ) με Nozomi 700
κοστίζει το απλό ρεζερβέ εισιτήριο, 14050 γιεν.Δηλαδή κάποια 104 ευρώ.Για όλες τις πληροφορίες, ωράρια, τιμές, θέσεις, κλπ κλπ εδώhttp://www.japanrail.com/.
Τώρα πάω μια βόλτα μέχρι Αγ. Διονύση στο σταθμό του ΟΣΕ εδώ στον Πειραιά να πάρω μια τζούρα από το μέλλον -
Λογική τιμή. Σε πόσο χρόνο κάνει την απόσταση?
-
Tα τρενα βεβαια απαιτουν απο το κρατος να ριχνει συνεχεια λεφτα,ενω με τα ιδιωτικα ΚΤΕΛ το εχουν ψιλοπεταξει στην ακρη το θεμα.
Οταν και εαν το αποφασισει ο Μπομπολας θα αποκτησουμε τρενο και τοτε θα δειτε τον Σουφλια (τον διαδοχο του μαλλον) με ενα χαμογελο μεχρι τα χειλη
Μεχρι τοτε...αυτοκινητο....και μονο βενζινοκινητο...γιατι ετσι τους αρεσει -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Λογική τιμή. Σε πόσο χρόνο κάνει την απόσταση?Σε 2 ώρες και 26 λεπτά.Απόσταση δηλαδή, λίγο μεγαλύτερη από Αθήνα- Σαλονίκη.Και ύστερα σου λένε Ελ.Βενιζέλος και αεροπλάνα.
-
delete
-
Η ώρα είναι 20:37, έξω βρέχει, μπήκε το φθινόπωρο φορτσάτο κατά πως φαίνεται ,ετοιμάζομαι να φύγω από τη δουλειά για το σπίτι και ανεβάζω videaki με shinkansen που περνάει και χάνεται μες την βροχή.
To βρήκα ποιητικό και πολύ όμορφο.Καλό βράδυ σε όλους.
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Μιλάμε για έναν άξονα (Τόκιο-Οσάκα) που συγκεντρώνει κατά μήκος του πληθυσμό 80 εκατ. κατοίκων και οικονομικές δραστηριότητες της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη.
Τα ανωτέρω αναφέρονται για να έχουμε μια αίσθηση των μεγεθών...Αυτό είναι το θέμα! Ο σιδηρόδρομος ακριβώς επειδή απαιτεί μεγάλο κεφάλαιο χρειάζεται και μια ελάχιστη κρίσιμη μάζα πληθυσμού/μετακινήσεων για να είναι οικονομικά αποδοτικός!
...και πάλι 100 ευρώ για Αθήνα Θεσσαλονίκη δεν είναι λίγα. Το αεροπλάνο βέβαια κοστίζει περισσότερο και κάνει περισσότερο χρόνο (από κέντρο σε κέντρο πόλης). Στην Ελλάδα όμως λόγω του μικρού αριθμού των μετακινήσεων ποτέ δε θα ήταν τόσο φτηνό το εισιτήριο. -
'Κοριτσάκι γεννήθηκε σε υπερταχεία
Με... υψηλή ταχύτητα ήρθε στον κόσμο σήμερα ένα μικρό κοριτσάκι καθώς η μητέρα του γέννησε μέσα σε μια υπερταχεία Ταλίς που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από το Παρίσι στις Βρυξέλλες, όπως ανακοίνωσε, με υπερηφάνεια, η σιδηροδρομική εταιρεία.
Είναι η πρώτη φορά που ένα μωρό γεννιέται μέσα σε υπερταχεία από το 1996 που λειτούργησε η υπερταχεία Ταλίς.
Δύο γιατροί και δύο νοσοκόμες, που έτυχε να βρίσκονται μέσα στο τρένο, ανταποκρίθηκαν στην έκκληση του μηχανοδηγού και βοήθησαν τη μητέρα η οποία αισθάνθηκε τις πρώτες συσπάσεις ενώ η αμαξοστοιχία έτρεχε με 300 χιλιόμετρα την ώρα. Το μωρό γεννήθηκε χωρίς προβλήματα μέσα σε μισή ώρα, λίγο πριν από την άφιξη του τρένου στο σταθμό των Βρυξελλών.
Η γυναίκα, η οποία συνοδευόταν από τα δύο μεγαλύτερα παιδιά της, ηλικίας 2 και 3 ετών είχε ως τελικό προορισμό την Κολονία. Το νέο μέλος της οικογένειας όμως ήθελε να... επισκεφθεί τις Βρυξέλλες.
«Η γέννα πήγε πολύ καλά, δεν ήξερα ότι θα μπορούσε να γίνει τόσο γρήγορα! Η μικρή βιαζόταν φαίνεται να εξερευνήσει τη χώρα!» δήλωσε, φανερά συγκινημένος, ο υπεύθυνος του τρένου, Μισέλ Πολί.
Ως δώρο ο γενικός διευθυντής της Ταλίς, Ολιβιέ Πουατρενό, προσέφερε στη νεογέννητη μικρούλα ένα «δια βίου πάσο» για τις μετακινήσεις της με τις ταχείες, στις οποίες θα είναι πάντα καλοδεχούμενη.'
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
Τρένο πέρασε πάνω από νεαρό Γάλλο, χωρίς να του προκαλέσει ούτε γρατζουνιά
*Την τύχη με το μέρος του είχε ένας 19χρονος νεαρός, ο οποίος δεν απέκτησε ούτε γρατζουνιά, όταν τρένο μεγάλων ταχυτήτων (TGV) πέρασε από πάνω του στην πόλη Βαν της Γαλλίας. Ο νεαρός, που ήταν μεθυσμένος, αποκοιμήθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές και δεν ξύπνησε καν όταν πέρασε από πάνω του το τρένο.Το περιστατικό επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της αστυνομίας στην πόλη Βαν της βορειοδυτικής Γαλλίας όπου συνέβη το απίστευτο αυτό γεγονός, προσθέτει μάλιστα ότι ο νεαρός, όχι μόνο δεν έπαθε τίποτα, αλλά και ότι το τρένο που πέρασε από πάνω του τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής, δεν κατάφερε ούτε να τον ξυπνήσει.
Ο 19χρονος κατάλαβε τι συνέβη όταν ο μηχανοδηγός τον πλησίασε τρομαγμένος και άρχισε να τον σκουντάει για να δει αν είναι ζωντανός.
Ο νεαρός, ενοχλημένος που του διέκοψαν τον ύπνο, απάντησε υψώνοντας το δάχτυλο σε μία εύγλωττη, απρεπή χειρονομία.
Όπως διαπιστώθηκε, ο ύπνος τον πήρε ανάμεσα στις δύο σιδηροτροχιές σε τέτοια στάση, ώστε να έχει ένα περιθώριο 10 εκατοστών στα πλάγια και 20 εκατοστών από πάνω, ανάμεσα στο κορμί του και το διερχόμενο τρένο.*
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245 -
Καλημέρα. Για την πρώτη είδηση, έχω να πω πως έχουμε επίσημα το γρηγορότερο μαιευτήριο στον κόσμο.
Για την δεύτερη που ανάρτησε ο Bill, δύο πράγματα.Πόσο αλκοόλ είχε καταναλώσει αυτό το σούργελο, που δεν ξύπνησε ούτε και όταν πέρασε το θεριό από πάνω του; Και ας του πει κάποιος, να μην δοκιμάσει ποτέ την τύχη του σε τυχερά παιχνίδια. Την εξάντλησε όλη σ'αυτό το περιστατικό. -
Εγώ θέλω μια βόλτα με ένα τέτοιο ( στον 2ο ) και σε ανάλογα τοπία
Στον τυπά που πέρασε από πάνω του το TGV βρέθηκε γράσσο στα ρούχα του...Μιλάμε για τεράστια κωλοφαρδία -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
'Κοριτσάκι γεννήθηκε σε υπερταχεία.... πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από το Παρίσι στις Βρυξέλλες,.... Το μωρό γεννήθηκε χωρίς προβλήματα μέσα σε μισή ώρα, λίγο πριν από την άφιξη του τρένου στο σταθμό των Βρυξελλών.Και ερωτώ, τί θα γράψει σαν τοποθεσία γέννησης και πώς θα υπολογίσει τα ζωδιακά της κόλπα...;;
-
Η κλασσικότερη φωτογραφία με ιαπωνικό τραίνο.
Περνώντας το Fuji από κάτωΚαι από 'πάνω'
Ελεεινοί και τρισάθλιοι κοντράκηδες υπάλληλοι των JR, μετά τη λήξη της βάρδιας.
-
TGV 001
TGV A351 ( Atlantique )
To μέλλον AGV
-
Ωραία και αξιοθαύμαστα τα TGV, κανείς νομίζω δεν διαφωνεί επί αυτού, αλλά το 'αρπακτικό' όσον αφορά το σουλούπι του παίζει χωρίς αντίπαλο.
Και μια ωραία εικόνα όταν είσαι μποτιλιαρισμένος.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
'Κοριτσάκι γεννήθηκε σε υπερταχεία
Ως δώρο ο γενικός διευθυντής της Ταλίς, Ολιβιέ Πουατρενό, προσέφερε στη νεογέννητη μικρούλα ένα «δια βίου πάσο» για τις μετακινήσεις της με τις ταχείες, στις οποίες θα είναι πάντα καλοδεχούμενη.'Με τέτοιο όνομα, λογικό ήταν να διαλέξει αυτό το επάγγελμα!
TGV-VELARO-SHINKANSEN