-
Γειά σε όλους
Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τις προτάσεις σας για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κάποια στοιχεία που θα ήθελα να έχει είναι τα ακόλουθα
Τιμή γύρω στα 20k euro, 5πορτο με ικανοποιητικούς χώρους αποσκευών (τριμελής οικογένεια), 70-30% (πόλη-ταξίδια). Επίσης αξίζει τα εξτρα χρήματα ο αυτόματος κλιματισμός σε σχέση με απλό A/C?
΅Ευχαριστώ και αναμένω τισ προτάσεις σας -
Γειά σε όλους
Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τις προτάσεις σας για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κάποια στοιχεία που θα ήθελα να έχει είναι τα ακόλουθα
Τιμή γύρω στα 20k euro, 5πορτο με ικανοποιητικούς χώρους αποσκευών (τριμελής οικογένεια), 70-30% (πόλη-ταξίδια). Επίσης αξίζει τα εξτρα χρήματα ο αυτόματος κλιματισμός σε σχέση με απλό A/C?
΅Ευχαριστώ και αναμένω τισ προτάσεις σας -
Γειά σε όλους
Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τις προτάσεις σας για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κάποια στοιχεία που θα ήθελα να έχει είναι τα ακόλουθα
Τιμή γύρω στα 20k euro, 5πορτο με ικανοποιητικούς χώρους αποσκευών (τριμελής οικογένεια), 70-30% (πόλη-ταξίδια). Επίσης αξίζει τα εξτρα χρήματα ο αυτόματος κλιματισμός σε σχέση με απλό A/C?
΅Ευχαριστώ και αναμένω τισ προτάσεις σας -
φιατ μπραβο 1.4 150 απο μενα .
-
φιλε μου θα παιξεισ σε κατι αναμεσα απο bravo 1.4, megane 1.4, golf 1.4 ... αναλογως τα λεφτα που θες να δωσεις θα βρεις και αναλογη εκδοση. το καθε αυτοκινητο αυτοκινητο εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του, οποτε αναλογως τις αναγκες σου και το τι σου αρεσει περισσοτερο...Επιπλεον καλο ειναι να ριξεις και μια ματι στη μεγαλυτερη κατηγορια οπου μπορεις να βρεις ακομα περισσοτερους χωρους με μικρη οικονομικη επιβαρυνση (πχ Laguna, Insgnia, Octavia κτλ)
-
Δες και το νεο peugeot 3008 πολυ αναβαθμισμενο ποιοτικα,ησυχο,οικογενειακο με κινητηρα που πηρε προσφατα 1ο βραβειο και συμπαγεις διαστασεις (4,36)μηκος.
-
Η πρωτη επιλογη μου θα ηταν γκολφ. Μετα τα μπράβο / λεον. Το μεγκαν δεν το ξερω, το φοκους ειναι μια χαρα αλλα παλιο στα δικα μου ματια και το 3008 δεν κανει για 70% πολη (οχι τοσο λογω μηκους αλλα λογω ογκου). Αν σου αρεσει αισθητικα και δεν ξεφευγει η τιμη, πολυ καλη επιλογη ειναι και το γκολφ πλας. Ο,τι κι αν παρεις παντως, να εχει 5η πορτα, βολευει πολυ, ειδικα οταν θελεις και χωρους και συμαζεμενες διαστασεις.
Για τον κλιματισμο θα ακουσεις 2 σχολες... Προσωπικα τον πηρα κατα τυχη στο πρωτο και τον απαιτησα στο δευτερο αυτοκινητο.
-
Ηοnda Insight
-
Χρειάζονται και άλλα στοιχεία. Σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις και η σπορ συμπεριφορά ή μήπως προτιμάς άνεση; Πόσο μεγάλους χώρους θέλεις; Με τι προοπτική παιρνεις το αυτοκίνητο; Θα χρειαστέις μεγαλύτερο στο μέλλον (2ο παιδί πχ); Σε ενδιαφέρουν τα γκάτζετ; Η ποιότητα των πλαστικών; Η αξιοπιστία σε μεγάλο βάθος χρόνου;
-
Citroen c4 hatchback THP 1.6 150ps 17600 το vtrs με πληρεστατο εξοπλισμο..αν θες βεβαια να το τιγκαρεις υπαρχει και η exclusive με +1000e..
Απο εκει και περα θα κοιταγα τη delta 120 ή 150 (εμφανιση..) και ομοια και το bravo..Αν θες να πας στο group vag τοτε leon tsi..Καλη λυση και το megane 1.4 tce 130ps αλλα δεν εχει κυκλοφορησει ουσιαστικα ακομα οποτε δε ξερω και τιποτα παραπανω..Εχεις σκεφτει καθολου την επομενη κατηγορια (κατηγορια insignia)...??
-
i30 αρκετά πιο φτηνό αλλά ανταγωνίσιμο
-
Και το νέο OPEL ASTRA θα σε καλύψει μια χαρά αν μείνεις στην κατηγορία των golf,leon,megane,bravo...
-
Ο χρήστης gnikol21 έγραψε:
Γειά σε όλους
Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τις προτάσεις σας για την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Κάποια στοιχεία που θα ήθελα να έχει είναι τα ακόλουθα
Τιμή γύρω στα 20k euro, 5πορτο με ικανοποιητικούς χώρους αποσκευών (τριμελής οικογένεια), 70-30% (πόλη-ταξίδια). Επίσης αξίζει τα εξτρα χρήματα ο αυτόματος κλιματισμός σε σχέση με απλό A/C?
΅Ευχαριστώ και αναμένω τισ προτάσεις σαςΟι προτάσεις που έχουν παρατεθεί μέχρι στιγμής είναι αξιόλογές αλλά μια και θα κινείσαι περισσότερο εντός πόλης νομίζω ότι πρέπει να βάλεις ψηλά στη λίστα τα υβριδικά (Honda και Toyota). Εντός πόλης η κατανάλωση βενζίνης βρίσκεται σε πόλη χαμηλά επίπεδα που κανένα συμβατικό βενζινοκίνητο δεν μπορεί να πιάσει.
Στην ερώτηση σου για το αν αξίζει ο αυτόματος κλιματισμός η απάντηση είναι 100% ναι, για τους εξής λόγους:- Το A/C δουλεύει συνέχεια βγάζοντας σταθερά κρύο αέρα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να παγώνεις και να πρέπει να αλλάζεις τις ρυθμίσεις εν κινήσει. Αντίθετα ο αυτόματος κλιματισμός διατηρεί σταθερή θερμοκρασία.
- Εξαιτίας της συνεχούς λειτουργίας του A/C η απόδοση του κινητήρα μειώνεται καθ’ όλη τη διάρκεια ενός ταξιδιού και αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Αντίθετα ο αυτόματος κλιματισμός μόλις πιάσει την θερμοκρασία που έχεις ορίσει παύει να λειτουργεί συνεχώς και απλά όσο χρειάζεται για να διατηρήσει την θερμοκρασία δηλαδή πολύ λιγότερο από το A/C με ότι αυτό συνεπάγεται σε απόδοση κινητήρα και κατανάλωση.
- Ο αυτόματος κλιματισμός έχει πιο πολιτισμένη λειτουργία. Δεν αλλάζεις συνεχώς ρυθμίσεις σε κίνηση. Κάνει λιγότερο θόρυβο. Διατηρεί σταθερή θερμοκρασία. Λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και το χειμώνα για θέρμανση χωρίς καμία ρύθμιση καθότι έχει αισθητήρα που αναγνωρίζει την θερμοκρασία καμπίνας και ανάλογα βγάζει ζεστό η κρύο αέρα για να πιάσει την θερμοκρασία που έχεις ορίσει. Δεν ξηραίνει την ατμόσφαιρα.
Επιπλέον και γενικότερα για τον αυτόματο κλιματισμό στα σεντάν αυτοκίνητα, καθώς τα περισσότερα (αν όχι όλα) έχουν αεραγωγούς και στο πίσω μέρος της καμπίνας έχει καλύτερη απόδοση συνολικά και για όλους τους επιβάτες. Επίσης πρόσεχε γιατί μερικά μοντέλα ίσως προσφέρουν αυτόματη έκδοση του Α/C η οποία απέχει από τον αυτόματο κλιματισμό. θα το καταλάβει εύκολα από τους διακόπτες. Πριν λίγα χρόνια συνέβαινε σίγουρα σε κάποια μοντέλα πλέον ίσως όχι, πάντως έχε το νου σου.
Καλή επιλογή, κάνε οπωσδήποτε test drive, ενημέρωνε για την πορεία του πράγματος
-
Ευχαριστώ για τισ εως τώρα απαντήσεις στο ζήτημα ποθ εκανα post. Με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια, άνεση, αξιοπιστία απότι οι τρελές επιδόσεις σε ταχύτητα κλπ. Οσον αφορά τους χώρους θα είναι χρήσιμοι καθώς υπάρχει προοπτική για 2-3 παιδάκια (σε ένα μήνα έρχεται το 1ο). Αρχίζω να προσανατολίζομαι σε λίγο μεγαλύτερα, πχ Octavia, Volvo S40. Τα station wagon είναι καλή επιλογή ή είναι μόνο άνεαη και χώροι χωρίς να τραβάνε στο δρόμο?
-
Skoda Octavia 1.4 tsi SW DSG από εμένα. Λογικές επιδόσεις - κατανάλωση, μια χαρά στην οδήγηση, αξιοπρεπείς χώροι επιβατών, μία σπηλιά για τις αποσκευές. Μόνο να τσεκάρεις ότι μπαίνει το καροτσάκι στο πορτ μπαγκάζ (εμείς έτσι απορρίψαμε αρκετά...) και δες ότι στο πίσω κάθισμα χωράνε 2 καθισματάκια + μαμά... . Όσο για τις επιδόσεις... Μη χολοσκάς... τα SW έχουν παρόμοιες επιδόσεις με τα σεντάν και πολύ μεγαλύτερη πρακτικότητα. Η διαφορά βάρους είναι συνήθως γύρω στα 50 κιλά (ή πιο κάτω), οπότε δεν θα καταλάβεις τίποτα ιδιαίτερο στο δρόμο...
Το S40 καλό, αλλά μικρό πορτ -μπαγκάζ... Γενικά, σεντάν εγώ δεν σκεφτόμουν καθόλου, λόγω της μειωμένης πρακτικότητας που συνεπάγεται η 4η πόρτα... Άλλο 500 λίτρα ένα στενόμακρο πράγμα και άλλο 500 λίτρα ένα τέλειο 4γωνο, χωρίς περίεργες γωνίες και εξογκώματα... Και με μωρό χρειάζεσαι όλο το χώρο που μπορείς να βρεις...
Κι εγώ είχα παρόμοια προβλήματα και κατέληξα τελικά σε πολυμορφικό... Για σκέψου το...
-
Νομίζω πλέον έχουν αναφερθεί αρκετά μοντέλα διαφόρων ειδών, χάτσμπακ, στέισον, πολυμορφικά, μεσαία, υβριδικά για να σε έχουν ερεθίσει αλλά και φορτώσει.... Οπλισμένος με αυτά τα στοιχεία (και μια λίστα μοντέλων και τιμών από κανένα περιοδικό) ξεκίνα την δική σου έρευνα αγοράς. Πρέπει να σκεφτείς σοβαρά και αφού ρίξεις μια πρώτη ματιά (όχι κανονική δοκιμή) θα απορρίψεις μερικά που δεν σου κάνουν (γούστο σου όποια θέλεις εσύ απορρίπτεις). Καλό βέβαια θα ήταν όσα δεν αποκλείεις τελείως από την αρχή να τα δοκιμάσεις. Ακόμα κι αν τα απορρίψεις η εμπειρία και η σύγκριση βοηθάει στο να εκτιμήσεις κάποια πράματα που δεν είχες σκεφτεί και το αντίθετο να μην ασχολείσαι πια με πράματα που είχες μεγαλοποιήσει.
Αν βρήκες αυτό που σου κάνει προχωράς σε σοβαρή δοκιμή αλλιώς είναι ώρα να το εκλογικεύσεις το πράμα, καλός τρόπος είναι να θέσεις κάποια όρια: μέγιστο όριο χρημάτων (με τον εξοπλισμό που θέλεις), μέγιστο μήκος, ελάχιστη ισχύ, ελάχιστο χώρο αποσκευών. Μπορείς να προσθέσεις και άλλα όπως κατανάλωση, ΕSP, μέγιστο ύψος κλπ. Μετά με τη χρήση των ορίων θα έχεις καταλήξει σε 1-2-3 οπότε δοκιμάζεις και ξαναρωτάς. -
Ο χρήστης gnikol21 έγραψε:
Ευχαριστώ για τισ εως τώρα απαντήσεις στο ζήτημα ποθ εκανα post. Με ενδιαφέρει περισσότερο η ασφάλεια, άνεση, αξιοπιστία απότι οι τρελές επιδόσεις σε ταχύτητα κλπ. Οσον αφορά τους χώρους θα είναι χρήσιμοι καθώς υπάρχει προοπτική για 2-3 παιδάκια (σε ένα μήνα έρχεται το 1ο). Αρχίζω να προσανατολίζομαι σε λίγο μεγαλύτερα, πχ Octavia, Volvo S40. Τα station wagon είναι καλή επιλογή ή είναι μόνο άνεαη και χώροι χωρίς να τραβάνε στο δρόμο?Με βάση τα κριτήρια που θέτεις το S40 είναι πολύ καλή επιλογή, έχω το 1,8 και είμα πολύ ευχαριστημένος.
Ο χώρος αποσκευών δεν είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας οπότε αν αποτελεί προτεραιότητα πήγαινε στο V50 (στεϊσον έκδοση του S40) οπωσδήποτε 1,8, ο 1,6 μπορεί να σου φανεί λίγος.
Γενικά τα στέϊσον μη τα φοβάσαι και ειδικά το V50 είναι από τις πιο όμορφες προτάσεις. Επίσης υπερέχουν σε οδική συμπεριφορά από το πολυμορφικά καθώς το αυξημένο ύψος των τελευταίων τους χαρίζει και ανάλογες κλίσεις στις στροφές.
Ο onyx! προσέφερε έναν καλό οδηγό για αναζήτηση αυτοκινήτου, ειδικά για όσους δεν έχουν προσδιοριστεί σαν καταναλωτές οπότε ακολούθησε τον και τα ξανά λέμε -
Σ αυτα που ζητας το civic sedan νομιζω οτι θα υπερκαλυπτει τις αναγκες σου σε χωρους αξιοπιστεια , + το οτι ειναι αρκετα οικονομικο για 1800 κυβικα. Επισης νομιζω πως ειναι αρκετα ανετο αν κ δεν το εχω οδηγησει , ενω σε οτι αφορα τον κινητηρα νομιζω πως ειναι οτι καλυτερο σε αυτα τα κυβικα.
-
Επίσης και το corolla είναι μία πάρα πολύ καλή λύση καιπολύ φτηνη αλλά δεν είναι 5πορτο. Άμα θες να πας στα 20Κ πάνε για Αβένσις άμα θες παραπάνω χώρους και πορτμπαγκαζ.
-
Ξεκίνα από τις εξωτερικές διαστάσεις. Κατά τη γνώμη μου αν μπορείς να πάρεις μεγαλύτερης κατηγορίας σε γενικές γραμμές είναι καλύτερα σε χώρους, σε άνεση, σε συμπεριφορά σε ταξίδια αλλά συνήθως και σε επίπεδο συναρμογής/ποιότητας χωρίς να είναι τόσο βαρύτερα από τα άλλα ώστε να έχουν πρόβλημα κατανάλωσης.
Αγορά νέου αυτοκινήτου