Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 1326
    • 1327
    • 431 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    157377
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      QsisVTS,
      Πες μόνο ότι φοράς και ροζ μπλουζίτσες...αυτό πες μου μόνο...τέλοςςςςς...

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      Να ξεκαθαρίσουμε, δεν θέλω να σε κοροϊδέψω ή να σε προσβάλλω, υποθέτω οι περισσότεροι έχουμε περάσει/υποστεί τέτοιες καταστάσεις, απλά το διασκεδάζω!

      Σίγουρα και ο Qsis το διασκεδάζει πέραν του δέοντος (για να κάτσει και να τα γράψει κιόλας ), αλλά ρε συ γιώργο...σηκώνει τρελό δούλεμα αυτό το 'μπρελοκάκι' με την καρδούλα...

      Θα κρατηθώ όμως στο ύψος των περιστάσεων και δε θα σε δουλέψω περαιτέρω (καθώς έχω περάσει τα ίδια και χειρότερα ).
      Ευτυχώς μετά από 6 χρόνια σχέσης, κατάλαβε ότι δεν χρειάζεται να δείχνει τόοοσο την ανησυχία της. (βέβαια κι εμείς συνεχίζουμε να έχουμε ένα 'θέμα' παρόμοιο με το δικό σου, αλλά ευτυχώς κατάφερα και το μετρίασα λίγο όσο αναφορά στο τι θα κουβαλάω και τι θα φοράω )

      ΥΓ:χαρακτηριστικά θυμάμαι το αμάξι μέσα στη βρώμα και το πίσω τζάμι να γράφει 'Α***** σ'αγαπώ' με προοπτικά γράμματα και καρδούλες κι εγώ να μην έχω πάρει πρέφα μέχρι που χρειάστηκε να πάρω κάτι από το πορτ-παγκάζ.1 βδομάδα περιφερόμουν έτσι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Πωπω παντόφλα.. Ντροπιάζετε το αντρικό φύλο ρε.

        Αρκουδάκια, πιπιλιές και αηδίες. Απαράδεκτα πράγματα, πώς τα ανέχεστε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Δε τα βάζουμε στο στόμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            ναι ναι κοροιδευετε... οταν θα τα παθαινετε απο τις γυναικες σας θα δω τι θα λετε

            @καβουρας, οταν ημουν 18-19 ναι φοραγα και ροζ μπλουζιτσες που ηταν της μοδας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kavoyras last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              ναι ναι κοροιδευετε...

              Άστους να λένε...Όσους δε μιλάνε να φοβάσαι...αυτοί να δεις τι παντόφλα έχουν φάει αλλά το παίζουν υπεράνω και βαρτατο-γ@μήκουλες

              @καβουρας, οταν ημουν 18-19 ναι φοραγα και ροζ μπλουζιτσες που ηταν της μοδας

              F@ck...
              Εγώ για πλάκα το είπα.

              18-19 ε..? Πρέπει να είσαι πιο μικρός από μένα Εγώ στα 22+ μου θυμάμαι ότι ήταν τρελά της μόδας (μιλάμε να βλέπεις ροζ πουκάμισα σε όλους και να σου λένε και οι πωλητές ότι το ροζ δε φοβουνται να το φορέσουν οι πραγματικοί άντρες που δε φοβούνται για τη σεξουαλικότητά τους )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                εγω ειμαι 25 αντε πες μεχρι τα 20 και λιγο πιο μετα δηλαδη μιλαω για το πολυ μεχρι το 04

                και τωρα δε θα χα προβλημα να φορεσω, αλλα νιωθω οτι μεγαλωσα και πρεπει να ειμαι σοβαρος

                εγω θυμαμαι το 2002 που ηταν πολυ της μοδας και τα ριγε πουκαμισα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  εγω ειμαι 25

                  (σχεδόν) συνομήλικοι
                  Είμαι 26

                  Ρε...τα ροζ μπλουζάκια είναι για τα trendy 18-19χρονα...Στην ηλικία μας δεν πάνε.
                  (κάνω λες και μας πήραν τα χρόνια )
                  end of

                  Ερωτηση (μιας και σε αντιπροσωπεία BMW δεν ξέρανε να μας πούνε...απλά προσκυνώ 😞
                  Η Μ3 (κοιτάμε για την 4θ βέβαια ) έχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό ή ηλεκτρονικό/ηλεκτρικό ψευτο-μπλοκέ?

                  Αν δεν έχει, υποθέτω ότι μπαίνει extra, έτσι?

                  Δεν είχαν ούτε τα extra να μας δώσουν γιατί είχε πέσει το σύστημα εκείνη την ώρα.Είναι φανερό ότι η BMW μας σνομπάρει.Ού ρε!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    evgenios last edited by

                    Ρε πατε για M3???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      M-diff (μηχανικό μεταβαλλόμενου ποσοστού ελέγχου) έχουνε όλες οι 'Μ'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        μου φαινεται παραξενο αυτο που λεει ο nass για αυτο θα πω αυτο που ξερω εγω, ειναι μπλοκε ηλεκτρονικα ελεγχομενο, δεν ελεγχεται μηχανικα, ετσι δεν ειναι??

                        να σου πω ρε συ καβουρα, εσεις S4 δεν κοιτουσατε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evgenios last edited by

                          Το S4 τι κινητηρα φοραει και ποσα αλογα βγαζει?
                          Εχει ερθεια στην Ελλαδα , γιατι δεν εχω δει καμια δοκιμη...

                          Παντως και εγω απο οσα θυμαμαι η M3 φοραει μηχανικο μπλοκε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            μου φαινεται παραξενο αυτο που λεει ο nass για αυτο θα πω αυτο που ξερω εγω, ειναι μπλοκε ηλεκτρονικα ελεγχομενο, δεν ελεγχεται μηχανικα, ετσι δεν ειναι??

                            να σου πω ρε συ καβουρα, εσεις S4 δεν κοιτουσατε?

                            αρχίζει και κοιτάει και άλλες εναλλακτικές ο father για να γνωρίζει πολύ καλά τι προσφέρουν όλες οι εταιρίες που έχει υπόψην του (ανταγωνιστές της τελικής επιλογής ή μη)...ώστε στο τέλος να απορρίψει έχοντας γνώση και όχι έχοντας προκατάληψη

                            Ρε, εδώ άκουσα χθες ότι σκέφτεται σοβαρά να πάει για C63 , οπότε ό,τι και να ακούσω πλέον, θα μου φανεί νορμάλ και δε θα αντιδράσω.
                            (άκου 6,2lt αμάξι Τι λέμε τώρα? )
                            Γουστάρει (λέει) που είναι κτήνος τόσο σε δύναμη όσο και σε όψη.Του έχει μείνει το συγκριτικό του TopGear μεταξύ Μ3 και C63 και τα εγκωμιαστικά λόγια του Clarksson για τη C63
                            Ήδη από το δεξί αφτί βαριακούω

                            **@Evgenie **το S4 ΘΑ φοράει 3.0ΤFSI κινητήρα με 333ps και...44(?)kgm ροπής (μπορει και παραπάνω.Δε θυμάμαι καλά το νούμερο ρε γαμώτο ).Δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Για Nissan GTR σκεφτεται???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                μου φαινεται παραξενο αυτο που λεει ο nass για αυτο θα πω αυτο που ξερω εγω, ειναι μπλοκε ηλεκτρονικα ελεγχομενο, δεν ελεγχεται μηχανικα, ετσι δεν ειναι??

                                να σου πω ρε συ καβουρα, εσεις S4 δεν κοιτουσατε?

                                Η ερώτηση του Κάβουρα ήταν

                                Η Μ3 (κοιτάμε για την 4θ βέβαια ) έχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό ή ηλεκτρονικό/ηλεκτρικό ψευτο-μπλοκέ?

                                και η απάντηση είναι πως η Μ3 δεν έχει ψευτομπλοκέ με φρένο όπως η 335 αλλά

                                The Variable M Differential Lock functions according to a simple principle: The difference in rotational speed that builds up between the two drive wheels whenever one of the drive wheels loses grip, either because it has become unloaded or hit a slippery surface, generates pressure spontaneously in an integrated shear pump. This pressure is then conveyed via a piston to a multiple-plate clutch, thereby channeling power to the wheel with better grip.
                                In an extreme case, the entire drive power of the engine may be transmitted to the wheel with better grip (provided that enough grip exists). Once the difference in wheel rotation speed between the two wheels becomes smaller, pump pressure is reduced accordingly and locking action decreases. This self-controlled pump system is maintenance free and is filled with highly viscous silicon oil.

                                http://www.autoworld.com/news/bmw/m_difflock.asp

                                δηλ. μηχανικό (= γρανάζια + δίσκοι τριβής) με υδραυλικό έλεγχο. Πχ. το Evo έχει ένα παρόμοιο σύστημα (AYC).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                  Για Nissan GTR σκεφτεται???

                                  1+ χρόνο παραγγελίας?ΔΕΝ παίζει με καμία δύναμη όμως...
                                  Θα του πω να το κοιτάξει αλλά ο father θέλει και το premium και δυστυχώς το Nissan δεν είναι.
                                  Επίσης δεν πάει (όπως λέει ο father) στον εαυτό του (51 ετών), αλλά σε μένα, οπότε σκέφτομαι να του πω να μου το πάρει εμένα αυτό και να κρατήσει αυτός το Α3 μου.

                                  (κρίμα που σίγουρα δεν παίζει αυτό το σενάριο )

                                  Μηχανικό μπλοκέ η Μ3?Τότε σίγουρα είναι στη λίστα. (έχει απορρίψει αμάξια χωρίς μηχανικό μπλοκέ αφού πέρασε από αμάξι χωρίς αυτό και 2κίνητο χωρίς μπλοκέ δεν ξαναπαίρνει με τόσα άλογα Πόσο μάλλον τώρα που κοιτάει κάτι πιο δυνατό)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    @nass
                                    ναι ειναι κανονικο μπλοκε και οχι ξεφτιλα , αυτο εννοειται απλα η λειτουργια του ελεγχεται απο εγκεφαλο και οχι μηχανικα οπως σε ενα απλο μπλοκε

                                    αυτο ισχυει ή τσου?

                                    στο εvo το ayc πώς ελεγχεται ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                      Για Nissan GTR σκεφτεται???

                                      1+ χρόνο παραγγελίας?ΔΕΝ παίζει με καμία δύναμη όμως...
                                      Θα του πω να το κοιτάξει αλλά ο father θέλει και το premium και δυστυχώς το Nissan δεν είναι.
                                      Επίσης δεν πάει (όπως λέει ο father) στον εαυτό του (51 ετών), αλλά σε μένα, οπότε σκέφτομαι να του πω να μου το πάρει εμένα αυτό και να κρατήσει αυτός το Α3 μου.

                                      (κρίμα που σίγουρα δεν παίζει αυτό το σενάριο )

                                      Τοσο πολυ χρονο αναμονης εχει?

                                      Ελα μωρε και επειδη δεν ειναι premium τι εγινε , θα τσαγιαζει οτι βρισκει μπροστα του

                                      Χωρις πλακα M3 ειναι η καλυτερη επιλογη πιστευω.Επλιζω να στη δινει και εσενα ετσι???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        @nass
                                        ναι ειναι κανονικο μπλοκε και οχι ξεφτιλα , αυτο εννοειται απλα η λειτουργια του ελεγχεται απο εγκεφαλο και οχι οπως ενα απλο μπλοκε

                                        αυτο ισχυει ή τσου?

                                        στο εvo το ayc πώς ελεγχεται ?

                                        Απ΄ό,τι λέει παραπάνω, τσου, δεν ελέγχεται από ηλεκτρονικά (όπως συμβαίνει πχ. με το AYC), η διαφορά ταχύτητας περιστροφής δημιουργεί υδραυλική πίεση που πιέζει τους δίσκους τριβής. Από την άλλη μου φαίνεται παράξενο να μην μπαίνουν στη μέση τίποτα ηλεκτρονικά, δεδομένης μάλιστα της ύπαρξης DSC.

                                        Αν ξέρει καλύτερα κάποιος ειδικός ας μας πληροφορήσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          εγω παντως ηξερα οτι υπαρχει εγκεφαλος και στις μερες μας δε γινεται να μην υπαρχει καποιος εγκεφαλος

                                          το εξτρα μπλοκε που παιρνει στο s4 παντως ελεγχεται ηλεκτρονικα και νομιζω οτι και στη Μ3 ειναι το ιδιο γιατι σε ενα αρθρο που ειχα διαβασει εκαναν παραλληλισμο μεταξυ των 2

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            :lol: τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη

                                            η bmw παντως για να γυρισουμε και στο θεμα μας θα φτασει μεχρι 3κυλινδρα?
                                            δηλαδη μιλαμε για 1000 και 1200 κεκ???

                                            ειπαμε downsizing , αλλα αυτοι το πηραν πιο σοβαρα και απο vag

                                            ναι αλλα αυτοι λενε οτι με 3 κυλινδρους θα αντικαταστησουν την 318, δηλαδη μιλαμε για 1000-1200αρι με 140 αλογα?

                                            μου φαινεται υπερβολικο

                                            Κανείς δε μίλησε ακόμα για κυβικά. Θα είναι λένε 1.500 με 1.800 πάντως.

                                            Επίσης, τέτοια μοτέρ ετοιμάζει και η Mercedes.

                                            Τρικύνδρο μοτέρ σε bmw έχουν πολλούς κραδασμούς απ΄ ότι ξέρω οι psa φένονται ξαφνικά κάλυτερη επιλογή.

                                            Τεστάρονται και ετοιμάζονται όλα προφανώς σε σημείο να οδηγεί και να έχει την άνεση μιας BMW.

                                            Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το project απ'ότι έμαθα πάει ΠΟΛΛΑ χρόνια πίσω και αργεί για να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

                                            Ίδωμεν.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 431 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr