Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    INSIGNIA ή SUPERB?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. INSIGNIA ή SUPERB?
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 13 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    286
    451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Ο χρήστης soch έγραψε:

      Από αυτό που τονίζεις όμως μέχρι τη ερώτηση 'To audi να ζηλέψει το insignia?' έχει διαφορά. Ανέφερα παράδειγμα που θα μπορούσε να συμβεί αυτό. Θέλετε δεύτερο? Ρίξτε μια ματιά στην τεχνολογία που υπάρχει πίσω από τα AFL 2ης γενιάς της Opel. Πως λειτουργούν τα 9 προγράμματα π.χ. Τι προσφέρουν στον οδηγό & τους απέναντι...

      Soch

      Adaptive front light system το λέει η skoda και επιπλέον περιστρέφντaι και τα φώτα προς τα εκεί που στρίβεις το τιμόνι. Υπάρχει και turist mode αν βγεις σε χώρες με κίνηση στο αριστερό ρεύμα
      http://new.skoda-auto.com/SiteCollectio ... 7_2008.pdf

      http://motortorque.askaprice.com/news/a ... superb.asp

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ginogsm last edited by

        Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

        Aρα το Α4 ειναι ενα αμαξι με καλυτερο φινιρισμα απο τα superb και το insignia και εχει και καλυτερο σηματακι,μαλιστα

        το Α4 έχει και άλλα καλά πραματάκια που το διαχωρίζουν από τα υπόλοιπα του group, όπως αλουμινένια ψαλίδια από την εποχή του b6, όπως ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ πλαίσιο στο 1600 και στο S4, αλλά ποιος νοιάζεται για αυτά... αφού έχουμε 9 προγράμματα φωτισμού για το βράδυ...

        edit: και φυσικά δεν ειρωνεύομαι την opel με τα περί του φωτισμού... και η νέα 7άρα έχει κάμερες για καλύτερο έλεγχο σε διασταυρώσεις... το θέμα είναι όμως ότι η 7άρα έχει ωριμάσει και είναι ένα premium saloon πάνω στο οποίο ενσωματώνονται νέες ιδέες και εφαρμογές...
        αντί η opel να ασχολείται με στοιχεία εντυπωσιασμού κατ'εμέ όπως το AFL ή το Flex-Fix, καλύτερα θα έκανε να δούλευε λίγο περισσότερο στο πλαίσιο και τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της ώστε να είναι πιο ολοκληρωμένα ΟΔΗΓΙΚΑ τα μοντέλα της...

        Θεωρώ πως τα τονισμένα είναι στοιχεία που προσφέρουν το κάτι παραπάνω στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών ( όπως το night vision της Mercedes ) και άρα δεν είναι στοιχεία εντυπωσιασμού.

        ειδικά δε σε ένα ελλιπές πλαίσιο όπως λές ότι είναι των opel θα έλεγα πως το FlexRide είναι απαραίτητο.

        Πάντως εγώ σε 5 χρόνια δεν έχω ακούσει να τρίζει τίποτα μέσα στο Astra και δεν θα έλεγα ότι το πλαίσιο δεν είναι αρκετά καλό. Αυτό που θεωρώ ότι ο γρήγορος οδηγός θα αντιμετωπίσει είναι η αδυναμία του πλαισίου να υποστηρίξει σε όλο τους το εύρος τις πολύ ισχυρές εκδόσεις των Opel.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ginogsm last edited by

          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:

          Από αυτό που τονίζεις όμως μέχρι τη ερώτηση 'To audi να ζηλέψει το insignia?' έχει διαφορά. Ανέφερα παράδειγμα που θα μπορούσε να συμβεί αυτό. Θέλετε δεύτερο? Ρίξτε μια ματιά στην τεχνολογία που υπάρχει πίσω από τα AFL 2ης γενιάς της Opel. Πως λειτουργούν τα 9 προγράμματα π.χ. Τι προσφέρουν στον οδηγό & τους απέναντι...

          Soch

          Adaptive front light system το λέει η skoda και επιπλέον περιστρέφντaι και τα φώτα προς τα εκεί που στρίβεις το τιμόνι. Υπάρχει και turist mode αν βγεις σε χώρες με κίνηση στο αριστερό ρεύμα
          http://new.skoda-auto.com/SiteCollectio ... 7_2008.pdf

          http://motortorque.askaprice.com/news/a ... superb.asp

          Αυτό είναι οτ σύστημα που έχουν τα προηγούμενα AFL μαζί με το σύστημα φωτισμού διασταυρώσεων ( 3 προγράμματα : Κίνηση αυτοκινητοδρόμου όπου πάνω από τα 110χαω δυναμώνει ρυθμίζει τα watt και την δέσμη του δεξιού και αριστερού προβολέα , φωτισμός διασταύρωσης όπου σε διασταύρωση φωτίζει τα νεκρά σημεία και τον κλασικό φωτισμό στροφών ). Τα τωρινά διαχειρίζονται και την μεγάλη σκάλα με αισθητήρα αντίθετα διερχομένου οχήματος για να σβήνει και συνδυάζεται με έλεγχο της ταχύτητας , της περιστροφής του τιμονιού καθώς και του δρόμου που κινείται το όχημα για να παρέχει εκτός από τα προηγούμενα που έδινε επιπλέον 7 προγράμματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            6 προγράμματα.

            Bi-Xenon headlights provide a long, bright and well adjusted beam in both low and high mode while the AFS system, automatically adjusts the alignment and illumination of the front light beam depending on vehicle speed and weather conditions. The following modes are used while driving:

            • Interurban – default headlight position for speeds between 0 – 9 mph and 31 – 55 mph.

            • Urban – light beam shortens and widens for better illumination of pavements and junctions in built-up areas; active between 9 – 30 mph.

            • Motorway – light beam gradually lengthens and narrows as vehicle speed increases to improve distant vision; light beam lights the lane to the right of the car to facilitate overtaking; active above 56 mph.

            • Cornering lights – headlight geometry changes and light beam illuminates the curve of the road depending on vehicle speed and steering wheel angle (active from 6 mph); activated by indicators, the fog light strengthens and fades during tight cornering, increasing visibility and highlighting hazards and obstacles in the road.

            • Rain function – headlight modules rotate down and light beam shortens to limit the glare from the road; activated by windscreen wipers (after two minutes) at speeds between 0 - 43 mph.

            • Tourist function – using the maxi-dot computer, driver can switch between right hand drive and light hand drive headlamp angle when abroad.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              soch last edited by

              Να θυμίσω (ή να τονίσω για όσους δεν το διάβασαν) ότι το μπούρου-μπούρου περί A4 & Insignia ξεκίνησε από τη φράση-απορία του Κωνσταντίνου αν θα μπορούσε να ζηλέψει το Α4 κάτι από το Opel. Δεν έχει σημασία αν το ένα (Skoda) έχει 6 προγράμματα και το άλλο (Opel) 9 στα AFL.
              Προφανώς το Insignia σαν εντελώς νέο μοντέλο έχει κάτι να πει καινούριο. Και ίσως πιο ενδιαφέρον στα σημεία από το Α4 ή εφάμιλλα αυτού.
              Το AFL ή τα καθίσματα ή το Flex-Ride είναι απλά παραδείγματα - ελπίζω να έγινα κατανοητός. Και φυσικά δεν είναι μόνο το Insignia, και το Superb είναι νέο, όπως και άλλα τόσα και έχουν αρκετά να πουν.
              Μήπως η εκμετάλλευση των χώρων του Octavia 5 δεν είναι ιδανική, τόσο ώστε να βάζει τα γυαλιά στα μεγαλύτερά του Insignia & A4?

              Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
              ...
              edit: συμφωνώ και εγώ το insignia είναι αρκετά φθηνό, μπορείς να αγοράσεις 220ps με 30k, γιατί όμως?????

              Μπα? Από πότε είναι φθηνά 220 άλογα με 30+Κ ευρώ? Φθηνότερα από αυτά της Audi είναι, αλλά όχι και φθηνά. Υπάρχουν και φθηνότερα. Και από που και ως που τα άλογα της Audi είναι κοστολογικό μέτρο σύγκρισης για να πούμε ότι τα 220 του Insignia είναι 'below than zero'? Το Α4 έχει αναχθεί ως το απόλυτο κριτήριο και το μέτρο σύγκρισης για τα πάντα? Ως γνώστης του μοντέλου (ο father το έχει αρκετά χρόνια τώρα) μπορώ μόνο να απορήσω με αυτή την ιδέα.

              θα αγόραζα συνειδητά corsa opc ξέροντας ότι με 23k θα αγοράσω 190 φτηνά άλογα και για τίποτα παραπάνω και δε θα με πείραζαν τριγμοί, μη άνεση κτλ
              ένας όμως οικογενειάρχης πρέπει να σκεφτεί και άλλα πράματα όταν του προσφέρουν ξαφνικά 180 και 220 φτηνά άλογα σε ένα σαλούν... πώς πάει στο δρόμο, πώς στρίβει, απτή ποιότητα κατασκευής, άνεση (όχι φυσικά να το ντύσει με 20΄΄), πόσα θα πιάσει σε 5 χρόνια... πολλά ερωτήματα γενικά.. δεν μπορεί η opel να χαρίζει κάπου θα υπάρχει διαφορά εκτός απ΄την προπέλα ή τους κύκλους..

              Υπάρχουν πολλές διαφορές. Και βέβαια παιδικές ασθένειες εις βάρος της Opel που θα βγουν με τον καιρό. Και μάλλον το επόμενο μοντέλο τύπου Insignia θαναι ακόμα πιο κοντά στο Α4, ίσως πολύ κοντά. Υπάρχουν όμως και πολλά υπέρ π.χ. η μακροζωία που έχω με το δικό μου Astra μου έχει δείξει πολύ περισσότερα καλά στοιχεία από ότι κακά και με κάνει να εμπιστεύομαι το τόλμημά της.
              Όσο για τα χρήματα που θα πιάνει το όχημα 5 χρόνια μετά, κάνε τις προσθαφαιρέσεις με τη διαφορά στην αγορά, τους τόκους δανείου, τα έξοδα service και έλα να μου πεις ποιος έχει χάσει περισσότερο...

              Τέλος για το πλαίσιο, το πάτημα στο δρόμο και την ποιότητα των αναρτήσεων (ξεχνάς το flexRide?) διάβασε τους 4Τ, το είχαν περισσότερο καιρό από μένα και από σένα...

              Soch

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                grevena76felli last edited by

                Στις 18αρες του insignia μπαινουν χιονοαλυσιδες ή θα πρεπει να εχουμε και ενα σετ 16αρες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stanfromgreece last edited by

                  Δεν ξέρω για χιονοαλυσίδες, πάντως σίγουρα μπαίνουν χιονοκουβέρτες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
                    Στις 18αρες του insignia μπαινουν χιονοαλυσιδες ή θα πρεπει να εχουμε και ενα σετ 16αρες?

                    Παρε χιονοκουβερτες..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cctop last edited by

                      Προσωπικά θα έπαιρνα το Superb. Το insignia παραείναι χαμηλό για τους Ελληνικούς δρόμους και κυρίως τα ανταλλακτικά του είναι τα πιο πιασοκολέ που υπάρχουν. Το Superb μπορεί να μη δείχνει σπορ σαν το insignia αλλά έχει σπορ πάτημα που συνδυάζεται με αρχοντιά. Προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο γιατί είναι και πολύ πιο άνετο. Συγνώμη στο insignia προσπάθησε κανείς να κάτσει πίσω? Πάντως στο Superb μπρστά και πίσω στρώνεις τραπεζαρία, σαλόνι και καθιστικό μαζί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stanfromgreece last edited by

                        Φίλε μου, στο Insignia, πρίν το παραγγείλω έκατσα εμπρός, ρύθμισα το κάθισμα για να είμαι άνετος, και μετά βγήκα και έκατσα ακριβώς από πίσω και ήμουν μία χαρά. Στην αρχή αν και φαίνεται χαμηλό μέσα, τελικά ήταν άνετο. Έβαλα και τον πωλητή και το οδήγησε στον δρόμο και έκατσα πίσω. Σε πληροφορώ πως αν και περάσαμε από μπόλικες λακούβες και σαμαράκια (αν ξέρεις από Πέραμα μεριά!) το κεφάλι μου δεν βρήκε ούτε μία στιγμή στο ταβάνι... και δεν είμαι κοντός... 1.83 είμαι ζωή να'χω! (και 115 κιλά βάρος!)

                        Προσοχή...δεν λέω σε καμία περίπτωση πως είναι πιο άνετο από το Superb, αλλά να μην το βγάλουμε και...μια σταλίτσα...
                        Επίσης, για το ύψος του, θέλω να πώ πως εκεί που το MEgane CC που είχα, έβρισκε λιγάκι η κοιλία και έξυνε την ράμπα του parking μου, το Insignia πέρναγε αέρας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kon5 last edited by

                          Ο χρήστης cctop έγραψε:
                          Πάντως στο Superb μπρστά και πίσω στρώνεις τραπεζαρία, σαλόνι και καθιστικό μαζί.

                          Συγκριτικά πίσω το insignia είναι πιο κλειστοφοβικό. Λογικό διότι για να μπορέσει να επιτευχθεί αυτή η όμορφη και αρμονική γραμμή της πίσω κολώνας χρειάζεται θυσία στον εσωτερικό διαθέσιμο χώρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            agis last edited by

                            Παιδια ξέρετε εάν τα skoda τα τελευταία ΄2-3 χρόνια έχουν τίποτα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα (κεντρικο εγκέφαλό, εγκέφαλο αερόσακων) ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 8
                              888888 last edited by

                              Ο χρήστης Άγης έγραψε:
                              Παιδια ξέρετε εάν τα skoda τα τελευταία ΄2-3 χρόνια έχουν τίποτα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα (κεντρικο εγκέφαλό, εγκέφαλο αερόσακων) ???

                              Nαι.

                              Επειδη κατασκευαζονται σε χωρα της Κεντρικης Ευρωπης με βαρεις χειμωνες και παγωμενους δρομους εχουν μια ιδιαιτερη αγαπη στο αλατι, το οποιο ως γνωστο ανεβαζει τη πιεση (των τουρμπο στη συγκεκριμενη περιπτωση) με αποτελεσμα να ειναι αυξημενος ο κινδυνος εγκεφαλικου επισοδιου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  agis last edited by

                                  Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                  Παιδια ξέρετε εάν τα skoda τα τελευταία ΄2-3 χρόνια έχουν τίποτα προβλήματα στα ηλεκτρονικά συστήματα (κεντρικο εγκέφαλό, εγκέφαλο αερόσακων) ???

                                  Nαι.

                                  Επειδη κατασκευαζονται σε χωρα της Κεντρικης Ευρωπης με βαρεις χειμωνες και παγωμενους δρομους εχουν μια ιδιαιτερη αγαπη στο αλατι, το οποιο ως γνωστο ανεβαζει τη πιεση (των τουρμπο στη συγκεκριμενη περιπτωση) με αποτελεσμα να ειναι αυξημενος ο κινδυνος εγκεφαλικου επισοδιου.

                                  Καλα ε πολύ αστείο γελάσαμε. Σκέφτηκες πολύ για να το πεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Το χεις κουράσει, φιλικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Και όμως ήταν αστείο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        agis last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Το χεις κουράσει, φιλικά.

                                        Εγω μια ερώτηση έκανα και θέλω μία λογική απάντηση (εάν ξέρετε)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          audipassion last edited by

                                          Άν σου αρέσει ή αισθητική του superb τότε προχώρα αλλίως παίρνεις το insignia . Σαν αυτοκίνητα πάντως και τα δύο έχουν σαν moto πολύ αυτοκίνητο για τα λ7 τους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drunkard last edited by

                                            Φυσικα και να παρεις το insignia αλλα οχι το 1,6 ειναι αργο
                                            ειναι πολυ πιο ομορφο, ειναι πιο συγχρονο , τεχνολογικα πιο προηγμενο και βασιζεται σε πιο καινουργια πλατφορμα .

                                            Αν ντε και καλα θες να πας σε vag παρε το SEAT EXEO που ειναι το ιδιο αμαξι με το superb και θα σου ερθει πιο φθηνα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 13 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr