-
Tα λοιπά θνητά αυτ/τα
Επιτέλους στην πίστα
Εδώ μας περνάει το Caterham
Αυτoύς τους πέρασα
-
κι άλλο
Η μία από τις στροφές με την εσωτερική ειδική κλίση
Το Astra που χτύπησε
Η τελική ευθεία για πλάκωμα
Η έξοδος από την πίστα
-
Ωραίος!!!
-
Καλημέρα,
Τελικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, το ατύχημα του Astra και το κλείσιμο της πίστας μου βγήκε σε καλό, διότι θα ξαναπάω σύντομα για το 2ο γύρο.....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα,Τελικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, το ατύχημα του Astra και το κλείσιμο της πίστας μου βγήκε σε καλό, διότι θα ξαναπάω σύντομα για το 2ο γύρο.....
Φτάνειειειει...όχι άλλο...ποιός σας έχει βάλει? Μια εσύ μια ο Theo πιο πάνω...
-
Για να δωσουμε μια πιο 'κλασσικη¨νοτα στο θεμα σηκωνω φωτογραφιες και video απο την επισκεψη μου στις 12/8 στην 'πρασινη κολαση'. Το αυτοκινητο μου ειναι ενα Mazda 110S Cosmo Sport του 1967 και καναμε μαζι με τον Ιαπωνα προεδρο του Cosmo Sport Club 4 γυρους. Σκοπος μας ηταν να κανουε ενα μινι revival για τα 2 Cosmo που ετρεξαν το 1968 στο Marathon de la Route 84 (!) ωρες του Nurburgring.
Για την ιστορια ο χρονος μου ηταν 12:30 λεπτα, αλλα ποιος ενδιαφερεται...?
-
@ PuntoLord...για πες λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο. Πως πήγαινε το diesel στη πίστα? Έχει λίγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης καθώς το ωφέλιμο φάσμα στροφών είναι πιο περιορισμένο απ'ότι στην ατμόσφαιρα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@ PuntoLord...για πες λίγο περισσότερο για το αυτοκίνητο. Πως πήγαινε το diesel στη πίστα? Έχει λίγο διαφορετικό τρόπο οδήγησης καθώς το ωφέλιμο φάσμα στροφών είναι πιο περιορισμένο απ'ότι στην ατμόσφαιρα.Καλησπέρα,
Κοίτα Νίκο, μπορεί να μην έχεις φάσμα στροφών αλλά δεν σου λείπει ποτέ η ροπή, πρέπει να κάνω αλλαγές στον κόφτη δηλαδή? Όταν το βενζινοκίνητο χρειάζεται να φτάσει στις 7000σαλ για να αποδώσει το 100% της ιπποδύναμής του την ώρα που εγώ στις 4000σαλ έχω την πλήρη δύναμη, ποια η διαφορά? Στον ήχο ίσως, αλλά η ροπή του κινητήρα σου δίνει τη δυνατότητα να είσαι - μερικές φορές - με 1 ταχύτητα πάνω στη στροφή με αποτέλεσμα την πιο γρήγορη επιτάχυνση στην έξοδο.
Να σημειώσω πως όπως προείπα δεν πήγαινα του σκοτωμού, έβλεπα όμως την ροπή (350 Nm: 1750-3000rpm) να δίνει αρκετά μεγάλη βοήθεια στην ανάκτηση της ταχύτητας εξόδου από τις στροφές.
Η μεγάλη μου έκπληξη ήταν η σταθερότητα που έπαιρνε τις στροφές καίτοι δεν είχε το πακέτο M-Pack ανάρτησης, ήταν η απλή ανάρτηση......
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι? Πότε πήγες????
Νομίζω ότι αυτός είναι ο TheoM5
Theo για πες24 Αυγούστου, απόγευμα.
-
puntolord, ο φίλος σου πρέπει επειγόντως να μάθει να βγάζει φωτογραφίες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
puntolord, ο φίλος σου πρέπει επειγόντως να μάθει να βγάζει φωτογραφίες.Μωρέ δε λες καλά που άντεξε τα πλαγιομετωπικά g της μπέμπας και δεν μου έκανε το αμάξι χάλια από την ανακατωσούρα στο στομάχι??
ΥΓ: Γιατί η φωτό της πλαγιολίσθησης δεν βγήκε καλά??
-
Όχι, δεν βγήκε και τόσο καλά. Βασικά απλά δεν έχει γυρίσει ακόμα το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όχι, δεν βγήκε και τόσο καλά. Βασικά απλά δεν έχει γυρίσει ακόμα το αυτοκίνητο.Καλησπέρα, την είδες καλά τη φωτό??
Το τιμόνι είναι γυρισμένο 180 μοίρες αριστερά(αριστερά από τον αντίχειρά μου φαίνεται το σηματάκι 'Μ' που βρίσκεται στο κάτω μέρος του 3άκτινου τιμονιού), η μούρη κοιτάζει δεξιά και το πίσω μέρος είναι αριστερά, εξ ου και η κλίση στο αρωματικό δεντράκι προς τα δεξιά....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
puntolord, ο φίλος σου πρέπει επειγόντως να μάθει να βγάζει φωτογραφίες.Γιατί το λες αυτό; Εντάξει, μπορεί να μην φαίνεται η πίστα αλλά το παρμπρίζ είναι μια χαρά εστιασμένο!
-
Σχετικά με την παρακάτω φωτό.
Ξέρω τώρα διυλίζουμε τον κώνωπα αλλά όντως η φωτό μπορεί να αμφισβητηθεί. Μοιάζει περισσότερο σαν να βγήκες από λοξό δρόμο και να μπαίνεις στρίβοντας αριστερά στον δρόμο της φωτογραφίας. Έτσι δικαιολογείται και η θέση του οχήματος στο δρόμο (στην αριστερή λωρίδα με την πιθανότητα το πίσω μισό του αυτοκινήτου σου να μην χωράει καν!) και η θέση του δέντρου (προς τα έξω της αριστερής στροφής). Σε πλαγιολίσθηση θα περίμενα να ήσουν πιο πολύ στην δεξιά λωρίδα και το δεντράκι να είναι στην άλλη πλευρά αν έχανες ταχύτητα ή περίπου στη μέση αν υπήρχε σταθερότητα...
Άσε που το στροφόμετρο με τη βελόνα κάπου λίγο πάνω από το ρελαντί δεν βοηθάει στην ψευδαίσθηση του κοινού!ΥΓ: αυτό το δεντράκι ακόμα κι αν σου αρέσει η μυρωδιά του ακόμα κι αν δεν το θεωρείς επικίνδυνο που σου κόβει το οπτικό πεδίο πρέπει οπωσδήποτε να το βγάλεις μόνο και μόνο γιατί παρά το ωραίο χρώμα του είναι αντιαισθητικό! Ιδίως με τη σακούλα του....μπλιάχ... (κρύψτο κάπου αλλού.... κάτω από κανένα πατάκι χωρίς τη σακούλα του...)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
αυτό το δεντράκι ακόμα κι αν σου αρέσει η μυρωδιά του ακόμα κι αν δεν το θεωρείς επικίνδυνο που σου κόβει το οπτικό πεδίο πρέπει οπωσδήποτε να το βγάλεις μόνο και μόνο γιατί παρά το ωραίο χρώμα του είναι αντιαισθητικό! Ιδίως με τη σακούλα του....μπλιάχ...Το δεντράκι έτσι μπαίνει κανονικά! Αρχικά λίγο έξω από το σακουλάκι και σιγά σιγά το βγάζεις για να μην στεγνώσει γρήγορα κ για να μην μυρίζει πολύ έντονα. Βέβαια ταιριάζει περισσότερο σε λεωφορεία.
-
Το δεντράκι χρησιμεύει και για g-meter
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σχετικά με την παρακάτω φωτό.
Ξέρω τώρα διυλίζουμε τον κώνωπα αλλά όντως η φωτό μπορεί να αμφισβητηθεί. Μοιάζει περισσότερο σαν να βγήκες από λοξό δρόμο και να μπαίνεις στρίβοντας αριστερά στον δρόμο της φωτογραφίας. Έτσι δικαιολογείται και η θέση του οχήματος στο δρόμο (στην αριστερή λωρίδα με την πιθανότητα το πίσω μισό του αυτοκινήτου σου να μην χωράει καν!) και η θέση του δέντρου (προς τα έξω της αριστερής στροφής). Σε πλαγιολίσθηση θα περίμενα να ήσουν πιο πολύ στην δεξιά λωρίδα και το δεντράκι να είναι στην άλλη πλευρά αν έχανες ταχύτητα ή περίπου στη μέση αν υπήρχε σταθερότητα...
Άσε που το στροφόμετρο με τη βελόνα κάπου λίγο πάνω από το ρελαντί δεν βοηθάει στην ψευδαίσθηση του κοινού!Πιο πίσω είχα πάρει αριστερή ανηφορική στροφή και αυτό είναι το 2ο διόρθωμα (το κλικ εδώ βγήκε), ο δρόμος είναι βρεγμένος όπως βλέπεις, το δε στροφόμετρο είναι λίγο κάτω από τις 2000σαλ όπου βγάζει 105ΗΡ και 360NM ροπής εκεί....
ΥΓ: αυτό το δεντράκι ακόμα κι αν σου αρέσει η μυρωδιά του ακόμα κι αν δεν το θεωρείς επικίνδυνο που σου κόβει το οπτικό πεδίο πρέπει οπωσδήποτε να το βγάλεις μόνο και μόνο γιατί παρά το ωραίο χρώμα του είναι αντιαισθητικό! Ιδίως με τη σακούλα του....μπλιάχ... (κρύψτο κάπου αλλού.... κάτω από κανένα πατάκι χωρίς τη σακούλα του...)
Για αυτό σου απάντησε ο xenos & o dog80....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Πιο πίσω είχα πάρει αριστερή ανηφορική στροφή και αυτό είναι το 2ο διόρθωμα (το κλικ εδώ βγήκε), ο δρόμος είναι βρεγμένος όπως βλέπεις, το δε στροφόμετρο είναι λίγο κάτω από τις 2000σαλ όπου βγάζει 105ΗΡ και 360NM ροπής εκεί....
Κάνει και τέτοια το diesel??
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πιο πίσω είχα πάρει αριστερή ανηφορική στροφή και αυτό είναι το 2ο διόρθωμα (το κλικ εδώ βγήκε), ο δρόμος είναι βρεγμένος όπως βλέπεις, το δε στροφόμετρο είναι λίγο κάτω από τις 2000σαλ όπου βγάζει 105ΗΡ και 360NM ροπής εκεί....
Κάνει και τέτοια το diesel??
Για δες τι μπορεί να κάνει:
εδώκι ένα Ε46 εδώ
Έχει κι άλλα, ψάξε στο youtube.....
Nuerburgring!