-
Ευχαριστώ, σίγουρα είναι δεύτερης γενιάς, έκανα σύγκριση τισ πινακίδες. Ενδιαφέρεται ένασ γνωστός για τέτοιο.
-
Πιστευω οτι αυτο ειναι το καταλληλο σημειο για σηκωσω την προσφατη εμπειρια μου που εζησα τον Αυγουστο στη Γερμανια μαζι με αλλους 25 ιδιοκτητες Cosmo στο 1ο Διεθνες Meeting ιδιοκτητων Cosmo.
Ειναι η 1η φορα που μαζευτηκαν τοσα 110S Cosmo Sport επι ευρωπαικου εδαφους μιας και αυτα που σωζονται στην Ευρωπη μετριωνται στα δακτυλα των 2 χεριων. Ηρθαν περιπου 20 ιαπωνες μελη του Cosmo Owners Club μαζι με 15 ιαπωνικα Cosmo. Την μεταφορα των ιαπωνικων Cosmo ανελαβε η Mazda Γερμανιας με πλοιο μεχρι μεχρι την Αμβερσα και μετα με αυτοκινηταμαξες. Την μεταφορα του δικου μου Cosmo ανελαβε πληρως η ΕΛΜΑ και τους ευχαριστω απο την καρδια μου γι αυτο, γιατι χωρις την υποστηριξη τους ισως να μην ειχα την ευκαιρια να παραβρεθω με το λατρευτο μου αμαξι. Απο τον υπολοιπο κοσμο ηρθαν 2 αμερικανοι (χωρις Cosmo), 1 Αγγλος, 1 Αυστριακος, 1 Ελβετος και φυσικα ο Γερμανος Walter Frey που διοργανωσε την αψογη συγκεντρωση. Συνολικα ημασταν 20 Cosmo.
Το πιο ενδιαφερον μερος της συγκεντρωσης ηταν η επισκεψη στο Ινστιτουτο του Felix Wankel στο Lindau στη λιμνη της Κωνσταντιας και στο παραρτημα του ινστιτουτου που βρισκεται λιγα χιλιομετρα πιο μακρυα στο ελβετικο κοματι της λιμνης.
Εκτος προγραμματος αποφασισα και πηγα στο Nurburgring μαζι με 4 Ιαπωνες. Η διαδρομη πηγαινε-ελα απο το Augsburg ηταν 950 χλμ (συνολικα εγραψα 1500 χλμ...) οποτε οι ιαπωνες δεν πηραν μαζι τους Cosmo αλλα ενα RX8. Επειδη αυτες οι ευκαιριες δεν βρισκονται καθε μερα εβαλα το Cosmo μου στην παλια πιστα μηκους 20 χλμ και καναμε 3 βολτες (2 εγω και μια το εδωσα να το οδηγησει ο προεδρος του club που by the way λεγεται Matsuda, προφερεται Μάτσ/ντα δηλαδη ...Mazda). Εγω καταφερα και κινηθηκα σε αξιοπρεπεις χρονους (12:30 λεπτα ) ενω ο φουκαρας ο προεδρος 'ετρεμε' απο συγκινηση και πρεπει να γυρισε γυρω στα 18 λεπτα. Οι αλλοι 3 ιαπωνες εκαναν τον γυρο με το Rx8 στα 13 λεπτα...
Για τη ιστορια, αυτην η πρωτη φορα μετα το 1968 που πατησε ενα 110S Cosmo στην 'πρασινη κολαση' του Nurburgring. Τοτε ειχαν τρεξει 2 Cosmo (ενα βελγικο και ενα ιαπωνικο) στο Marathon de la Route που διαρκουσε 84 ωρες (3,5 μερες!). Το βελγικο εγραψε ιστορια τερματιζοντας 4ο (πισω απο 2 911 και 1 Fulvia) οταν κανεις δεν περιμενε ο βανκελ να αντεξει στον αγωνα ενω το ιαπωνικο πληρωμα εγκατελειψε απο ασχετο με το μοτερ λογο.
Το Nurburbring και η συναντηση με τους αλλους Cosmo-ναυτες ηταν μια συγκλονιστικη εμπειρια και οι Ιαπωνες μου αφησαν την εντυπωση οτι μας αγαπουν ιδιαιτερα εμας τους ελληνες. Το ελληνικο Cosmo τους εκανε μεγαλη εντυπωση καθοτι ειναι το μονο γνησιο ασημενιο που υπαρχει (το γραφει και στην 1η αδεια), μιας και τα περισσοτερα Cosmo βγηκαν ασπρα.
Cosmo lineup
Wankel Institut
Nurburgring
H πρασινη κολαση...
Τελος ενα μικρο βιντεο in-car απο το Cosmo στο Nurburgring:
-
απόψε αγαπητέ COSMO MIKE μας έφτιαξες για τα καλά.
-
Μπράβο, μπράβο, μπράβο, τι άλλο να πω, συγχαρητήρια.
-
Πολυ καλο και σπανιο
-
Νομίζω ότι εκτός των άλλων είναι και συγκινητική η προσπάθεια της Mazda Γερμανίας αλλά και της Ελληνικής αντιπροσωπείας να στηρίξουν έμπρακτα τη συνάντηση.
Μακάρι όλες οι εταιρίες να έδειχναν τέτοιο σεβασμό στην ιστορία τους. -
Πολύ καλό.
κάποιος να πάει μια μπουκάλα οξυγόνο στον baltsioti καλού κακού,γιατί μόλις το δει......
-
Απιστευτο αυτοκινητο!! Θα ηταν ωραιο να μας ελεγες και δυο λογια για το ιστορικο του..Δε πρεπει να ειναι ελληνικο ετσι?
-
Αξιεπαινη προσπαθεια
-
Σας ευχαριστω ολους για τα καλα λογια
@ P6B: Οντως χωρις τη βοηθεια της Mazda Γερμανιας και της ΕΛΜΑ (Mazda Ελλαδας) ολη αυτη η προσπαθεια θα πηγαινε χαμενη. Ηταν η 1η φορα μετα απο 40 χρονια που συναντηθηκαμε ιδιοκτητες Cosmo εκτος Ιαπωνιας.
@ Nonos: και ομως το αμαξι ηταν το 1 και μοναδικο που ηρτθε Ελλαδα και ενα απο τα 11 που ηρθαν Ευρωπη. Ενα συντομο ιστορικο εχω σηκωσει εδω viewtopic.php?f=16&t=31951&p=1603798#p1603353
-
Ναι ναι το διαβασα με προσοχη! Και παλι μπραβο για την κουκλα αυτη!
-
Πριν ενάμισι περιπου χρόνο αγόρασα μια (βάνκελ) 12Α twin dizzy (με δύο ντιστριμπιτέρ) για το RX2, δηλαδή αυτή που φορούσε κανονικά. ¨Ηταν καινούργια (ΝΟS), αλλά μετά 3,5 χιλ. χιλιόμετρα τα παιξε. Σήμερα ανοίχτηκε, ιδού το αποτέλεσμα. Αφού έφαγα μια ώρα με το μάστορά μου για να τον πείσω να μη βάλουμε ρότορες 1979-1985, αλλά πάλι τους δικούς του, ψάνχω για ανταλλακτικά ανά τον κόσμο. Πολλά από τα λεγόμενα ελατήρια κλπ δεν ταιριάζουν με τα μεταγενέστερα, οπότε θέλει ψάξιμο και..λεφτά.
Μερικές φωτό από την τεχνολογία βάνκελ του 1973 (τότε είναι η μηχανή).
-
Όταν λές 'τα 'παιξε' τί έπαθε και γιατί τελικά?
-
Η μούργα που βλέπεις στις βουλωμένες κυψέλες πιθανόν προκάλεσε το πρόβλημα, υπερθέρμανση κλπ.
Αν μπορώ να το εκφράσω σωστά, γύρναγε την πίεση στην εισαγωγή, λόγω διαρροής από τον ένα θάλαμο στον άλλον. -
Λάμπρο μία ερώτηση: Το πρώτης γενιάς RX 7 είχε ποτέ καπώ με αεραγωγό ψηλά όπως της δεύτερης γενιάς; Ρωτάω γιατί είδα ενα τέτοιο σε μια φωτογραφία σε άλλο φόρουμ και μου έκανε εντύπωση....
-
OXI!
-
Ευχαριστώ!
-
Δεν απάντησα γιατί ήμουν σε ειδική αποστολή. Ούτως ή αλλως με αντικατέστησαν..επάξια. Μερικές φωτό από τα 'βάσανα ενός πτωχού...restorer', προσεχώς.
-
Mazda RX4 '76 - € 1,000
-
Roraty engine και 1800 κε???
Classic Mazda