-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ολοι πεσαν στον Ραικκονεν ο οποιος δεν κερδισε καποια θεση.Τριτος θα εβγανε αν δεν ανοιγοταν τριτος βγηκε και που ανοιχτηκε.A δλδ δεν μαζεψε φορα βγαινοντας απ εξω?Ξαναδιαβασε το κειμενο του ριππερ πιο προσεχτικα,μην γραφουμε τα ιδια και τα ιδια..
-
Το ΚΕRS του δωσε την φορα........
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Το ΚΕRS του δωσε την φορα........Ο αδειος δρομος μπροστα του + το ΚΕΡΣ του εδωσε την φορα να συμπληρωσω..Αν εστριβε κανονικα δεν θα ειχε αδειο δρομο μπροστα του.Αυτο θελουμε να πουμε τοση ωρα!!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
.. στον Ραικκονεν ο οποιος δεν κερδισε καποια θεση.Τριτος θα εβγανε αν δεν ανοιγοταν τριτος βγηκε και που ανοιχτηκε.Ναι, αν δεν ανοιγόταν θα πατούσε το tourbo boost και σαν νέος Michael Knight θα περνούσε τους Heidfeld και Trulli από πάνω.
-
Να σας τη σπάσω λίγο; Και να μην έπαιρνε τον περιφερειακό Γαλατσίου για να επιστρέψει στην πίστα και ήταν 4ος ή 5ος θα τους πέρναγε πάλι μετά. Αυτό φαίνεται και από το ότι άνοιξε τεράστια διαφορά μετά και από το ότι η πίστα (και το καταραμένο KERS) ευνοούσαν τα προσπεράσματα.
Καμμιά άλλη επιστημονική ανάλυση; Μήπως μεγάλωσε και το πιπί του επειδή βγήκε εκτός πίστας;
Είναι τραγικό που από μια παρόλα του παρλαπιποπουρναράκη έχει στηθεί ολόκληρο πάρτυ ανάλυσης για κάτι που συμβαίνει στην F1 εδώ και πολλάααααα χρόνια χωρίς να έχει πει κάποιος το παραμικρό. Αν υπήρχε θέμα να κερδίζει κάποιος πούστικα χρόνο θα είχε διευθετηθεί το θέμα όπως σε άλλες πίστες (Monza, Monaco). Το 2007 στην ίδια στροφή ο Alonso το έκανε στο Λούη. Τότε δεν τέθηκε ο παραμικρός ψίθυρος, τώρα γράφουμε ραψωδίες αναλύσεων για το ίδιο ακριβώς θέμα.
Η ασχετοσύνη και η παρλαπιπίαση σταματούν κάπου;@dimou
ναι όντως Μαλαισία@Alba
Ελπίζω του χρόνου οι οδηγοί της ομάδας να είναι Raikkonen και Massa. Αν έχει σοβαρευτεί ο πραγματικός αδύναμος κρίκος (Ντομενικάλης) δεν θα υπάρχει κανένα θέμα. Εκτιμώ ότι η συνύπαρξη του Alonso με κάποιο πρώτο όνομα δίπλα του (Raikkonen ή Massa) και τον προβληματικό ως team manager θα προσφέρουν άπειρο γέλιο στον κόσμο της F1. Πολλοί ξεχνούν ότι το περσυνό πρωτάθλημα χάθηκε αποκλειστικά και μόνο εξ' αιτίας του προβληματικού. Ο Raikkonen είχε μια κακή χρονιά (με αρκετές εγκαταλείψεις) αλλά συνέχισε να το παλεύει μέχρι τέλος. Μην παρασυρόμαστε από τις αρλούμπες του τύπου. -
Νομίζω όλοι συμφωνούμε στην ουσία κι έχει γίνει σίριαλ:
Η κίνηση αυτή ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρείται, είτε με φυσικό εμπόδιο (σαμαράκια κτλ) είτε με ποινή μετά. Ουσιαστικά το φταίξιμο δεν είναι ακριβώς του Kimi (αν διαβάσετε, στο πρώτο μου post λέω 'κάποια στιγμή πρέπει να δώσουν ποινή'), αλλά όσων ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ κάτι τέτοιο να γίνεται. Στη δική μου Racing φιλοσοφία αυτή η κίνηση είναι τελείως unfair. Αν κάποιος σε σπρώξει έξω, πρέπει να πάρει αυτός την ποινή. Τον Kimi, όμως, δεν τον έσπρωξε κανένας και γι'αυτό ο κανονισμός είναι ελαττωματικός.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το 2007 στην ίδια στροφή ο Alonso το έκανε στο Λούη. Τότε δεν τέθηκε ο παραμικρός ψίθυρος, τώρα γράφουμε ραψωδίες αναλύσεων για το ίδιο ακριβώς θέμα.
Η ασχετοσύνη και η παρλαπιπίαση σταματούν κάπου;Ρε Εντι μην τα μπλεκεις..τοτε ο Λουης βρεθηκε εκει επειδη τον εστειλε ο Αλονσο..Φετος εγινε κατι τετοιο??
-
Aπο την πρωτη μεχρι και την τελευταια λεξη εχεις απολυτο δικιο!!!!!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Το 2007 στην ίδια στροφή ο Alonso το έκανε στο Λούη. Τότε δεν τέθηκε ο παραμικρός ψίθυρος, τώρα γράφουμε ραψωδίες αναλύσεων για το ίδιο ακριβώς θέμα.
Η ασχετοσύνη και η παρλαπιπίαση σταματούν κάπου;Ρε Εντι μην τα μπλεκεις..τοτε ο Λουης βρεθηκε εκει επειδη τον εστειλε ο Αλονσο..Φετος εγινε κατι τετοιο??
Μήπως τον τζάτζαρε κιόλας το 2007 ο Alonso. Απλά του έκλεισε το δρόμο. Ο Λούης για να μην πέσει πάνω στον Αλόνσο έφυγε εκτός....
Το θέμα είναι ότι αυτά λέγονται γιατί είναι οδηγός της Φερράρι. Του Μπάτον κανείς δεν το λαμβάνει υπόψη που έκανε ακριβώς το ίδιο στην ίδια στροφή και εκεί δεν τον έσπρωξε κάποιος. Και το γεγονός ότι ο Μπάτον βρέθηκε εκτός αγώνα δεν μου λέει τίποτα.
Αρα για να ηρεμήσουμε.... για όσους δεν αρέσει
που κάνει καλό για την υγεία κιόλας....
-
Geo κάνουμε την τρίχα τριχιά. Ουδείς εκτός του παρλαπίπα ασχολήθηκε και μάλιστα 2-3 φορές (κακό πράγμα η γλιστρίδα και οι παρενέργειες της). Τόσα χρόνια γίνεται αυτή η δουλειά και σε αυτό το σημείο και στην αφετηρία εκκινήσεων (σπεσιαλιτέ του black prince) και ο μακαρίτης ο Senna την έκανε αυτή τη δουλειά και πολύ περισσότερο ο Mansell. Όπου θυμάμαι ότι έχει τεθεί θέμα ωφέλους, έχει μπει εμπόδιο. Θυμάμαι τα λάστιχα στο σικέιν της Monza το '96 που μετά λέγαν οι άλλοι ότι τα βαλαν επίτηδες οι Ιταλοί κλπ κλπ κλπ.
Στο Monaco μπήκε σαμαράκι και αν πήγαινες να κερδίσεις κανά δεκατάκι κινδύνευες να πάρεις την εμπρός αεροτομή στο χέρι. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Να σας τη σπάσω λίγο; Και να μην έπαιρνε τον περιφερειακό Γαλατσίου για να επιστρέψει στην πίστα και ήταν 4ος ή 5ος θα τους πέρναγε πάλι μετά. Αυτό φαίνεται και από το ότι άνοιξε τεράστια διαφορά μετά και από το ότι η πίστα (και το καταραμένο KERS) ευνοούσαν τα προσπεράσματα.Να σου τη σπάσω και εγώ λίγο;
Αν δεν έπερνε τον περιφεριακο του Γαλατσίου, δεν θα ήταν πίσω από τον Fisichella όταν βγήκε το SC και δεν θα τον περνούσε ποτέ.
Και πάλι αυτό είναι άσχετο με την συζήτηση μας, η οποία αφού οι περισσότεροι δεν δείχνουν να το καταλαβαίνουν, είναι το αν θα πρέπει να τιμωρούνται ή όχι τα εκτός πίστας πλεονεκτήματα.
Ο Raikkonen ήταν απλώς το παράδειγμα, όπως και ο Sutil.Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα λες περί Alonso-Ferrari.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το θέμα είναι ότι αυτά λέγονται γιατί είναι οδηγός της Φερράρι. Του Μπάτον κανείς δεν το λαμβάνει υπόψη που έκανε ακριβώς το ίδιο στην ίδια στροφή και εκεί δεν τον έσπρωξε κάποιος. Και το γεγονός ότι ο Μπάτον βρέθηκε εκτός αγώνα δεν μου λέει τίποτα.Καλά εσύ έχεις το κλασικό σύνδρομo του κατατρεγμένου.
Ο,τι και να συζητήσουμε, σε οποιοδήποτε GP, είναι καθοδηγούμενο από το άσβεστο μίσος όλων για τη Ferrari καθότι όπως είναι γνωστό όλο το σύμπαν περιστρέφεται γύρω από τη Ferrari.Και για τον Sutil είπαμε ότι προσπέρασε αθέμιτα τον Badoer, αλλά ευτυχώς οι ορδές των φάνς της Forse India δεν εξεγέρθηκαν, όπως οι ορκισμένοι υπερασπιστές του δικαίου tifosi.
Με τον Button δεν ασχολήθηκε κανείς διότι και θέσεις έχασε και τον στουκάρανε αμέσως μετά.
Δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις για παράδειγμα κάποιον που δεν κέρδισε τίποτα.
Όταν ξεκολλήσετε κάποια στιγμή από τη φερραρίτιδα μπορεί να γίνει και καμια συζήτηση επι του θέματος, την οποία παρεπιπτόντος δεν μας την ενέπευσε ο κύριος Πουρναράκης. Μπορούσαμε να τη σκεφτούμε και από μόνοι μας. -
Έχει πάρει απίστευτη τροπή όλο αυτό.
Εφόσον το να πας απ'έξω ήταν a priori νόμιμο, προφανώς το εκμεταλλεύτηκαν (και χτες και σε προηγούμενες χρονιές) αυτοί που είχαν καθαρό μυαλό και οπτικό πεδίο και επέλλεξαν να επωφεληθούν από αυτό.
Ναι, είναι προφανές ότι εάν είχε σαμάρια και δεν μπορούσε να πάει από εκεί ο KR, μάλλον θα είχε μπλέξει κάπου μεταξύ 4ης και 5ης θέσης και μάλλον-ίσως-κλπ... δεν θα είχε νικήσει.
Και ποια είναι η σημασία όλης αυτής της κουβέντας τελικά?
Κατά τη γνώμη μου ο KR έδειξε στόφα πρωταθλητή στους πρώτους γύρους χτες, και ωριμότητα-εμπειρία-υπομονή-αυτοσυγκέντρωση στους υπόλοιπους μέχρι τον τερματισμό.
-
Δυστυχως ειναι λυπηρο καποιοι να μην βλεπουν τα εμφανεστατα..ο Κιμι δεν ηταν fair χθες παει και τελειωσε.Αν ειχε συζητηθει στα briefing δεν το ξερω.Αλλα και να ειχε συζητηθει φανταζομαι θα ηταν στο στυλ αυτο :** Σε περιπτωση κινδυνου ατυχηματος χρησιμοπιειστε την run off area..**Ε ο κιμι δεν νομιζω να αντιμετωπισε τετοια φαση χθες..
ρε παιδια παρτε το λογικα..αν ο κιμι εστριβε κανονικα..θα στριβε 4ος 5ος?Πως απο 5ος θα εφτανε 2ος στο le combes??Μια λογικη απαντηση παρακαλω
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε όσους δεν αρέσει κάτι το βαφτίζουν κακό.
Το θέμα είναι απλό . Είχε συζητηθεί απο την πέμπτη και όλοι οι οδηγοί είχαν την ίδια εικόνα .
Με το άν δεν πάς πουθενά.
Ας το έκαναν και οι άλλοι . Τι πρόβλημα άλυτο είναι αυτό που δεν μπορείτε να λύσετε ?
Ολοι γνώριζαν ότι μπορούσαν να αποφύγουν , να κερδίσουν , ή να χάσουν κάτι απο εκεί . 2-3 το δοκίμασαν . -
Αυτοί είναι οι κανονισμοί . Σε όσους δεν αρέσουν ας φτιάξουν δικό τους πρωτάθλημα.Δηλαδή Το κόψιμο το RB είναι καλύτερο. Κα για να μην παρεξηγηθώ εγώ με τον κλαψιάρη είμαι.
Αλλη μία φορά κρατάει ψηλά την σημαία όταν ο χρυσοδάκτυλος απουσιάζει. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@Alba
Ελπίζω του χρόνου οι οδηγοί της ομάδας να είναι Raikkonen και Massa. Αν έχει σοβαρευτεί ο πραγματικός αδύναμος κρίκος (Ντομενικάλης) δεν θα υπάρχει κανένα θέμα. Εκτιμώ ότι η συνύπαρξη του Alonso με κάποιο πρώτο όνομα δίπλα του (Raikkonen ή Massa) και τον προβληματικό ως team manager θα προσφέρουν άπειρο γέλιο στον κόσμο της F1. Πολλοί ξεχνούν ότι το περσυνό πρωτάθλημα χάθηκε αποκλειστικά και μόνο εξ' αιτίας του προβληματικού. Ο Raikkonen είχε μια κακή χρονιά (με αρκετές εγκαταλείψεις) αλλά συνέχισε να το παλεύει μέχρι τέλος. Μην παρασυρόμαστε από τις αρλούμπες του τύπου.To περυσινό πρωτάθλημα χάθηκε εξαιτίας ενός σπασμένου κινητήρα στην Ουγγαρία... 3 γύρους πριν το τέλος και από μια δυσλειτουργία του ηλεκτρονικού σηματωρού στη Σιγκαπούρη.Δεν χάθηκε από κανέναν Domenicalli.
Ο Alonso έχει μια προσωπικότητα που δεν είναι εύκολο για την ομάδα να την χαλιναγωγήσει,επενδύοντας πάνω του,αλλά ταυτόχρονα έχει το χαρακτήρα,πέρα από τις επιδόσεις και το ταλέντο στην πίστα,να μπορέσει να καθιερώσει εαυτόν στα box ως αδιαμφισβήτητο νούμερο 1,χωρίς καυγάδες και γκρίνιες.Έτσι ακριβώς όπως έκανε ο Kaiser.Τα πάντα εξαρτώνται από αυτόν.Το χαρακτηριστικό αυτό έλειπε πάντως στον Kimi.
Εκείνο που έχει ο Alonso και δεν έχουν οι άλλοι δύο, είναι η δυνατότητα του να συμβάλει στο στήσιμο του μονοθεσίου και μέσω των παρατηρήσεων του να βοηθά στην εξέλιξή του.Χαρακτηριστικό που είχαν πιλότοι των δεκαετιών 80-90,όπως οι Lauda, Prost, Senna, Shumacher, Hakinnen.
Η νέα γενιά πιλότων έχει τρομερές δυσκολίες στο να βοηθήσει στο στήσιμο και στην εξέλιξη των σημερινών μονοθεσίων.Δεν διαθέτει την απαραίτητη αίσθηση να το κάνει,ίσως λόγω της πολυπλοκότητας των σύγχρονων μονοθεσίων,ίσως και λόγω του ότι έχουν κακομάθει,βασιζόμενοι στην 'τηλεκατεύθυνση' από τα box.Αλλά αυτοί οι πιλότοι είναι γρήγοροι..... μόνο αν τους έχει στήσει το μονοθέσιο,όπως το θέλουν,κάποιος άλλος.Μassa και Raikkonen δεν θα είχαν καταφέρει να κάνουν το σάλτο από την f3 στην f1,στις δεκαετίες 70-80,με τις περιορισμένες δυνατότητες που διαθέτουν στον τομέα του στησίματος και της εξέλιξης,καθώς τότε δεν υπήρχε η βοήθεια των ηλεκτρονικών και της τηλεμετρίας.Η τεράστια συμβολή των μηχανικών της πίστας στην επιτυχία ενός σύγχρονου πιλότου είναι ένας βασικός παράγοντας,τον οποίο ξεχνούν να λάβουν πολλοί υπόψιν τους,όταν εκτιμούν την αξία των σημερινών οδηγών.
Σήμερα,με ελάχιστες εξαιρέσεις,έχουμε πιλότους Playstation,οι οποίο πάνε καλά όταν ο αρχιμηχανικός τους έχει εξασφαλίσει ένα σωστό set-up,μέσω του computer.......και εξαφανίζονται όταν αυτό δεν συμβαίνει.
Στη Ferrari τα τελευταία χρόνια ο σοβαρότερος παράγοντας που γεννά και τα περισσότερα προβλήματα,είναι η περιορισμένη δυνατότητα των Massa-Raikkonen να βοηθήσουν στην εξέλιξη και στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για το μονοθέσιο,παρά η έλλειψη αξιόλογων σχεδίων.Δεν θέλω να δώσω στον Alonso το χαρακτήρα του σωτήρα της παρτίδας....αλλά τις Renault των ετών 2005-2006 τις εξέλιξε ουσιαστικά αυτός.Το ίδιο και τη McLaren του 2007....εντάξει βοηθούντος του Nigel Stepney Πέρυσι η ανεκδιήγητη Renault παρουσίασε στο δεύτερο μισό της σεζόν κάποια σημάδια βελτίωσης,εξαιτίας της δουλειάς του Alonso και μόνο.Εντάξει με τη φετινή Renault κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα περισσότερο ....από ένα τάμα στην Παναγία της Λούρδης.
-
O Barry το εκανε για να αποφυγει το ατυχημα μπροστα του ..Μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι..
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Έχει πάρει απίστευτη τροπή όλο αυτό.Εφόσον το να πας απ'έξω ήταν a priori νόμιμο, προφανώς το εκμεταλλεύτηκαν (και χτες και σε προηγούμενες χρονιές) αυτοί που είχαν καθαρό μυαλό και οπτικό πεδίο και επέλλεξαν να επωφεληθούν από αυτό.
Ναι, είναι προφανές ότι εάν είχε σαμάρια και δεν μπορούσε να πάει από εκεί ο KR, μάλλον θα είχε μπλέξει κάπου μεταξύ 4ης και 5ης θέσης και μάλλον-ίσως-κλπ... δεν θα είχε νικήσει.
Και ποια είναι η σημασία όλης αυτής της κουβέντας τελικά?
Κατά τη γνώμη μου ο KR έδειξε στόφα πρωταθλητή στους πρώτους γύρους χτες, και ωριμότητα-εμπειρία-υπομονή-αυτοσυγκέντρωση στους υπόλοιπους μέχρι τον τερματισμό.
Αυτό ακριβώς λέω τόση ώρα φίλε μου. Ότι πολύ καλά έκανε ο Raikkonen και προφανώς είναι νόμιμο.
Απλά μερικοί είπαμε τη γνώμη μας ότι ο κανονισμός δίνει unfair πλεονέκτημα και πρέπει να αλλάξει.
Απίστευτη τροπή πήρε διότι οι θίχτηκαν οι ορδές.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε όσους δεν αρέσει κάτι το βαφτίζουν κακό.
Δεν βάφτισε κανείς τίποτα κακό. Τη γνώμη μας είπαμε για συγκεκριμένα συμβάντα. Ποιο είναι το πρόβλημα; Για να σχολιάσουμε τους κανονισμούς πρέπει να φτιάξουμε δικό μας πρωτάθλημα;
-
Πραγματικά δεν ξέρω αν ο κανονισμός είναι σαφής ως προς το συγκεκριμένο θέμα, αλλά κατ'εμέ δε χρειάζεται ΚΑΝ κανονισμός για κάτι τέτοιο. Είναι στοιχειώδης λογική του fair και unfair στο racing. Αν κάποιος τον είχε σπρώξει εκεί, θα το δεχόμουν, γιατί πρώτος κάνει την φουστιά ο άλλος. Όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε. Απλά ο Kimi (και όποιος άλλος -για να μην παρεξηγούμαι- απλά αυτός ήταν στις πρώτες θέσεις και εκεί ασχολούμαστε περισσότερο) δεν μπήκε καν στον κόπο να προβληματιστεί. Φυσικά αν στο παρελθόν είχε δωθεί κάποια σχετική ποινή, θα το σκεφτόταν περισσότερο.
Υποθέτω δεν υπάρχει κανονισμός που να απαγορεύει ρουκέτες τύπου James Bond επί λέξει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι λίγο πριν την Eau Rouge μπορείς να πυροβολήσεις τον μπροστινό σου και να τον στείλεις πετώντας στο δάσος.
(Ακόμα και σε simulation racing games, υπάρχει ένα φίλτρο που ελέγχει αν σε κάποιον 'πλαϊνό' δρόμο πατήσεις τέρμα το γκάζι και σου δίνει ποινή. Π.χ. στην Aqua Minerale στην Imola, αν βγεις έξω στην ανηφόρα δε μπορείς να πας με το γκάζι στο πάτωμα σα να μην τρέχει τίποτα)
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Έλεος ρε πστ μου. Έλεος.
Με το ζόρι να κάνουμε το άσπρο μαύρο.Σε κανονικο ρυθμό αμά πας από έξω στην πρώτη στροφή χάνεις. Ε στην εκκίνηση δεν χάνεις. Όλοι είναι παστωμένοι σαν τις σαρδέλες μέσα στην πίστα και ο άλλος βγαίνει έξω με τέρμα γκάζι και τους παίρνει όλους αμπάριζα. Και δεν αναγκάστηκε να βγει έξω, ήθελε και βγήκε, είναι φανερό από την γραμμή του.
Δεν μπορεί να είναι πίσω από Heidfeld-Trulli χωρίς χώρο να περάσει, να βγαίνει από έξω, να τους περνάει και τους δύο και να λέμε ότι δεν κέρδισε.Βγήκε από έξω για να κερδίσει και πολύ καλά έκανε, αφού αυτό επιτρέπεται και δεν τίθεται θέμα ποινής.
Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να επιτρέπεται, τέλος.
Δεν πείραξε κανεις την Ferrari σας.Άστο, δεν βγάζεις άκρη με τον συγκεκριμένο...
Οτι κέρδισε, κέρδισε. Όποιος διαφωνεί είναι απλά τυφλός ή στόκος ή και τα 2.
Για το αν έπρεπε να πάρει ποινή, προφανώς όχι. Όπως δεν πήρε ούτε πέρισυ που είχε κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Αν έχει ξεκαθαριστεί από πριν ότι οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτον τον χώρο, δεν νομίζω να τίθεται θέμα ποινής.
2009 ING Belgian Grand Prix-Spa