-
Σχήμα λόγου το ''λιγο''.Αν χρειαστει να κανει και ελευθερη πτώση....
Αν εχει τοση σημασια και η λεπτομέρια οταν ζητώ μια φιλική συμβουλή τι να πω....
Δεν θέτω και κανενα ζήτημα ζωής και θανάτου -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τσοκ σε μπεκ;Δεν ξέρω γιατί υπάρχει, σε μερικά αμάξια υπάρχει και δουλεύει με υποπίεση ή ελατήριο για να βελτιώνει την απόκριση στις χαμηλές στροφές (εκεί λέγεται tandem valve).
Θυμάμαι κάποιες απο τις πρώτες ψεκαστές μοτοσυκλέτες είχαν χειροκίνητο τσόκ με ντίζα όπως τα καρμπυρατέρ.
Μάλλον είναι ένας απλός τρόπος να γίνει πιό πλούσιο το μείγμα χωρίς να αλλάζει η χαρτογράφηση ή πιθανόν και τα μπέκ να μήν έχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερη παροχή?
-
Μα φυσικά και όχι, απλά και εσύ από τη μεριά σου δεν το θέτεις με πολύ σοβαρότητα, αυτό βέβαια μπορεί να είναι λόγω άγνοιας (εσύ ο ίδιος είπες ότι δεν σκαμπάζεις και πολλά) εμπειρίας (μιας και οδηγάς λίγα χρόνια) ηλικίας (κοίτα ποιος μιλάει )
Δεν υπάρχει σχήμα λόγου, είτε σε ενδιαφέρει να κρατήσεις κάποια επίπεδα άνεσης ώστε να μην το κουραστείς και σου γυρίσει μπουμερανγκ το σχέδιο είτε δε σου καίγεται καρφάκι και το κάνεις κούτσουρα (όχι απαραίτητα για πολύ καλό στήσιμο, αλλά λέμε τώρα)
Απλά πρέπει μόνος σου να την ψάξεις πρώτα τη δουλειά, να δεις τις αλλαγές μπορούν να γίνουν στο στήσιμο και τι αποτέλεσμα εχει η παραμετροποίηση σε διάφορα πράγματα (από αντιστρεπτικές μέχρι ελαστικότητα και μήκος ελατηρίων) Δε σου λέω να γίνεις εξπερ, απλά να παρατηρήσεις σε θεωρητικό επίπεδο τις μεταβολές, να ζυγίσεις θετικά αρνητικά ώστε να αποκτήσεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του πως θέλεις να καταλήξεις με το τουτού σου! Δε θα βοηθήσει μόνο τα παιδια εδώ μέσα να γνωρίζουν καλύτερα τα θέλω σου, ώστε να σου προτείνουν/απαντήσουν κατάλληλα αλλά και εσένα που θα ξοδέψεις τα φράγκα σου ενώ θα καίγεσαι για το αποτέλεσμα!
-
Οι αναρτήσεις είναι παρεξηγημένα πράγματα. Ο κόσμος νομίζει οτι βάζοντας μια aftermarket ανάρτηση θα αυξηθούν τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου δηλαδή αν σε μια συγκεκριμένη στροφή έμπαινε με Χ χιλιόμετρα, με την ανάρτηση θα μπαίνει με Χ+10.
Αυτό βεβαίως δέν ισχύει στην πράξη γιατί αυτό που καθορίζει το όριο της πρόσφυσης είναι το λάστιχο. Οπότε με όσα έμπαινες με τη μαμά ανάρτηση, με τόσα θα μπαίνεις και με την aftermarket, άσχετα αν λόγω σκληρότητας ή μειωμένων κλίσεων σου δίνει άλλη εντύπωση.
Εκει που βοηθάει μια σκληρότερη ανάρτηση είναι οτι κάνει τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πιό γρήγορες. Δηλαδή έχεις λιγότερο παλατζάρισμα στις γρήγορες εναλλαγές πορείας (πχ s-άκια) οπότε δέν αποσταθεροποιείται το αμάξι και μπορείς να πατήσεις πιό νωρίς και πιό βαθειά το γκάζι.
Οπότε αν θέλεις να βελτιώσεις το Peugeot, μόνο με ανάρτηση μήν περιμένεις θαύματα, βάλε ένα σέτ σκληρότερα ελατήρια-αμορτισέρ το πολύ 3 πόντους χαμηλότερο (απέφυγε τις και καλά 'ρυθμιζόμενες' γιατι είναι απάτη) και μια τετράδα ημισλίκ λάστιχα. Απλή λύση με 100% αποτέλεσμα, στις στροφές λόγω πρόσφυσης θα μπορείς να κυνηγάς αυτοκίνητα διπλάσιας ιπποδύναμης απο το δικό σου.
Με φρένα μην ασχοληθείς εκτός αν προσθέσεις 50+ άλογα στο αμάξι, αλλιώς είναι πεταμένα λεφτά.
-
Μπες στην πίστα (με τις σωστές για πίστα πιέσεις στα λάστιχα) μερικές φορές. Έτσι θα μάθεις το αυτοκίνητο καθώς και θα βελτιωθείς και εσύ.
Μετά θα δεις πως μπορείς να 'σκίζεις' πολλά θεωρητικά ανώτερα αυτοκίνητο στα στροφιλίκια.
Αφού τελειώσεις με την πίστα βάζεις και κάποια μαλακά ή το πολύ semi-slick λάστιχα και δεν σε πλησιάζει σχεδόν κανείς σε κλειστές & ανοιχτές στροφές.Όσο περισσότερα δώσεις στο αυτοκίνητο αυτό τόσο περισσότερο θα το παντρευτείς. Κράτα τα χρήματά σου για το επόμενο αυτοκίνητο σου ή φάτα σε πίστες (λάστιχα κλπ)
-
H μια πεταλούδα ανοίγει με το γκάζι και η άλλη με την υποπίεση και επιτρέπει να περάσει τόσος αέρας όσο χρειάζεται ο κινητήρας εκείνη τη στιγμή, αν η Κορβέτ δεν είχε αυτό το σύστημα με τα κυβικά και τη ροπή που έχει δε θα μπορούσε να ξεκινήσει, θα άφηνε συνέχεια κάτω τα λάστιχα της.
Και η Suzuki στα μεγάλα ψεκαστά μοτέρ της έχει 2 πεταλούδες γιατί με τον ψεκασμό αρπάζουν απότομα τα μοτέρ και στις μεγάλες μοτό αυτό το απότομα άρπαγμα σκοτώνει. Καμμία σχέση με τσόκ και εμπλουτισμό στο κρύο δεν έχουν οι 2 πεταλούδες στα ψεκαστά μοτέρ, όσον αφορά τον εμπλουτισμό του κινητήρα με πλούσιο μίγμα μέχρι να ζεσταθεί, ότι έκανε το χειροκίνητο τσόκ στα καρμπυρατεράτα μοτέρ, όλα μπορούν να γίνουν τώρα από την χαρτογράφηση αλλάζοντας το Duty cycle των μπέκ μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία, ή προσθέτοντας 1 ακόμα μπέκ στο Plenum όπως έχει η Renault στα μοτέρ της με κωδικό μοτέρ F7P.
-
Το 406 φιλε μου ειναι φτιαγμενο για πολλα και ξεκουραστα χλμ,αν και νομιζω πως το ξερεις ηδη αυτο.Το ενα αλογο παραπανω τι διαφορα θα κανει δηλαδη? Αν εχεις το κουραγιο να μπλεξεις με μετατροπες και μαστορους τοτε καλη επιτυχια.Κι εγω γουσταρω το 106 μου αλλα γι αυτο που ειναι,οχι γιαυτο που θα μπορουσε να ειναι.
-
H ανάρτηση είναι αυτή που βάζει το λάστιχο στο δρόμο και το κάθε λάστιχο έχει σημαντικές διαφορές στην πρόσφυση ανάλογα με τον τρόπο που πατάει. Πχ. χαλασμένα αμορτισέρ αυξάνουν την απόσταση φρεναρίσματος. Σε γενικές γραμμές το αμορτισέρ δεν προσφέρει πολλά στο κράτημα - το ελατήριο (και η γεωμετρία της ανάρτησης) κάνει όλη τη διαφορά.
-
Μπες στην DP-Engineering και δες το turbo kit. Η εταιρία είναι εξαιρετική.
Μετά θα πρέπει να κάνεις και χαρτογράφηση εγκεφάλου.Το ότι υποστρέφει διορθώνεται με παχύτερη αντιστρεπτική εμπρός. Με αμορτισέρ και ελατήρια υπάρχουν καλές λύσεις, ενώ για τα φρένα, αυτά του V6 μπαίνουν πανεύκολα.
Τι προυπολογισμό έχεις?
Και το κυριότερο, όπως κάποιος είπε, διάβασε πολύ και ασχολήσου. Θα γλιτώσεις λεφτά και κοροιδία.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
...Το ότι υποστρέφει διορθώνεται με παχύτερη αντιστρεπτική εμπρός. Με αμορτισέρ και ελατήρια υπάρχουν καλές λύσεις, ενώ για τα φρένα, αυτά του V6 μπαίνουν πανεύκολα...Μάλλον εννοείς παχύτερη αντιστρεπτική πίσω.
-
Για οικογενειακή χρήση και εθνική οδό λέω ελατήρια αντιστρεπτικές από μεγαλύτερο μοντέλο και φρέσκα αμορτισέρ λίγο πιο σφιχτά/σπορ από τα μαμά.
Στο μεταξύ για την υποστροφή παίξε λίγο με τις πιέσεις των ελαστικών, ξεφούσκωσε λίγο τα πίσω ή φούσκωσε λίγο τα εμπρός. (πάντως χειρότερα από το corsa δεν θα πρέπει να υποστρέφει με τίποτα...)
Μη βιαστείς για ζάντες. Αν είναι μακριές οι σχέσεις μετάδοσης ίσως βολεύει να κρατήσεις 15άρες με λάστιχα με πιο χαμηλό προφίλ, αντιστοιχεί σε αίσθηση αύξησης ισχύος (μάλλον μεγαλύτερη από όσο θα αποκομίσεις με την εξάτμιση ή το πρόγραμμα....). Με μεγαλύτερες ζάντες χάνεις σε επιταχύνσεις και λόγω βάρους και πολικής αδράνειας...
Φρένα να βάλεις του μεγαλύτερου μοντέλου αλλά μόνο αν είναι βολικό, δηλαδή αν αγοράσεις τα άκρα ολόκληρα για να πάρεις ελατήρια αντιστρεπτικές τότε πάρε και τα φρένα μαζί (που ίσως όμως θα έχουνε άλλη τρόμπα, σέρβο κλπ) αν είναι σε καλή κατάσταση. Δεν αξίζει να πας σε πολυπίστονα κλπ θα δώσεις πολλά λεφτά. Απλά να είναι επώνυμοι δίσκοι (λείοι ή με χαρακιές κλπ) με κατάλληλα και ταιριαστά τακάκια και να αλλάξεις όλα τα υγρά.
Και θα επιμείνω, πήγαινε πίστα ή έστω σε κάποιον έρημο δρόμο με ορατότητα (όχι θέα πχ γκρεμό αλλά ορατότητα όπως λέμε επίπεδο...) και μάθε το αυτοκίνητό σου... -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μπες στην DP-Engineering και δες το turbo kit. Η εταιρία είναι εξαιρετική.
Μετά θα πρέπει να κάνεις και χαρτογράφηση εγκεφάλου.Το ότι υποστρέφει διορθώνεται με παχύτερη αντιστρεπτική εμπρός. Με αμορτισέρ και ελατήρια υπάρχουν καλές λύσεις, ενώ για τα φρένα, αυτά του V6 μπαίνουν πανεύκολα.
Τι προυπολογισμό έχεις?
Και το κυριότερο, όπως κάποιος είπε, διάβασε πολύ και ασχολήσου. Θα γλιτώσεις λεφτά και κοροιδία.
Το θέμα με τα kit της dp είναι το ποιός αναλαμβάνει τον προγραμματισμό εδώ. Εκεί κολλάω και εγώ.
-
16αρες με καλό λάστιχο (205/55/16 θα βάλεις), εγώ προτείνω Michelin Pilot Exalto2.
Για την ανάρτηση, αν έχεις €€ πας για ενα custom σετ (κυρλαγκιτση η μαρακακη). Για ποιο οικονομικά, ενα σετ σκληρότερα ελατήρια μαζί με τα ανάλογα αμορτισέρ. Απλά θα χεις ένα θεματάκι στο ταίριασμα. Μπορείς να δοκιμάσεις τα ενισχυμένα που δίνει η ίδια η peugeot για το 406.
Τα 1500 κιλά πού τα είδες;
@dog80: να υποθέσω πως η Χantia Activa φοράει ημισλικ σε σχέση με την απλή; Σαφώς και παίζει ρόλο η ΥΓ: ψιλοανεύθενο να προτείνεις semi σε κάποιον που δεν ξέρει προφανώς πού πάνε τα 4.
-
Παιζει και μοτερ v6 αν σε ενδιαφερει γυρω στα 1.500ευρω
-
Πολύ μπροστόβαρο θα γίνει μετά. Καλύτερα να βρει ένα XU10 J2TE.
Η τιμή που αναφέρεις τι περιλαμβάνει;
-
Eυχαριστώ πολυ ολους σας για τις συμβουλες σας και που ασχοληθήκατε με το θέμα μου.
Ελπίζω με το διάβασμα που αρχισα να μαθω και γω 5 πράγματα ώστε να μπορώ να μεταδίδω με τη σειρά μου τις γνώσεις μου στους νέους του αθλήματος!!!! -
Σε τι κατασταση είναι?
-
Γκουχ γκουχ... Υπάρχουν και άλλα θέματα!
-
Τα semi με τα σκληρότερα ελατήρια και το χαμήλωμα θα κάνουν το πολύ σε 6 μήνες τη καρότσα κουδούνι και για πέταμα, θα ανοίξει παντού. Τι του λέτε του παιδιού ? ξέρετε τι σημαίνει στρίψιμο και στραμπούληγμα ?
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Παιζει και μοτερ v6 αν σε ενδιαφερει γυρω στα 1.500ευρωΆμα το δηλώσει 3λιτρο και με την παλαιότητα που έχει κάθε χρόνο με τα τέλη θα βρίζει πολύ, μα πάρα πολύ.
Αν δεν το δηλώσει και το πάρουν χαμπάρι θα του το πάρουν και θα το χάσει. Άσε που θα πρέπει να βρεί κανάλι για το ΚΤΕΟ αν είναι αδήλωτο, τον έχετε σαλτάρει τον νέο.
ΒΟΗΘΕΙΑ!ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ 406 ΜΟΥ?