-
παιδιά επανήλθε για ακόμη μια φορά έβαλα το κλειδί στην πρώτη θέση και άνοιξα το ραδιοφωνο που δούλευε πολύ καλά και ακουγόταν δυνατά με το που άναψε όμως και τα φώτα πορείας ή τα αλάρμ το αυτοκίνητο νέκρωνε.....
το δοκίμασα ακόμα μια φορά ανοιχτό ραδιόφωνο και πήγαινα το κλειδί στη θέση 2 επίης νέκρωνε.....συνεχίζει πάντος να βγάζει ένα μήνυμα για συναγερμό..
-
Για μπαταρία μου ακούγεται. Με το που πάει να τραβήξει επιπλέον ρεύμα νεκρώνει γιατί δεν επαρκεί η τάση.
-
Μάλλον κάποιο στοιχείο της μπαταρίας τα έχει παίξει .
Φαίνεται να έχει δύναμη να βάλει εμπρός αλλά κάπου βραχυκυκλώνεί. -
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΚΙΟ
120 ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΙΣΕ
-
Πολλα τα €!!!
-
Καλησπέρα, εχω ενα προβλημα σας παρακαλω ζητω λυση, εχω ερθει απο τη Σουηδια με ενα Volvo 740 GL του 85,ειχα επισκεφτει ενα χωριο στην Ευβοια οπου διατηρώ εξοχικό και μια μερα δεν επαιρνε τ αμαξι με μιζα,ενω δουλευε η μιζα, και το εβαλα μπρος με σπρωξιμο.Μετα απο μερικες μερες δεν επαιρνε μπρος ουτε με σπρωξιμο, το πηγα σε ενα τοπικο ηλεκτρολογο ο οποιος αποδειχτηκε κομπογιανιτης και μου ειπε στην τυχη οτι χρειαζεται εγκεφαλο,πηγα στη σουηδια και εστειλα εγκεφαλο,αν θελετε να δειτε τα κομματια ειναι τα εξης,bosch jetronic 0280000544 που ελεγχει injection και τρομπα βενζινης και bosch 0-261-201-011 που ελεγχει μιζα και τιμονι,καθως μου ειπε να φερω προαιρετικα και ρελε της τρομπας βενζινης.Ο Σουηδος που πηρα τα ανταλλακτικα μου ειπε οτι ηταν δοκιμασμενα και δουλευαν καλα,καθως επισης μου εδωσαν ενα καλωδιο το οποιο τοποθετειται κατω απο το σασμαν και ειναι μαλλον καποια συνδεση εγκεφαλου που παει στη μηχανη και μετραει παλμους στον εκκεντροφορο και μου ειπε οτι αυτο μπορει να ειναι.Η μιζα ειχε επισκευαστει πριν το ταξιδι.
Οταν πηγε ο αδερφος μου εκει εβαλε τους εγκεφαλους ο ηλεκτρολογος και δεν εγινε τιποτα,μαλιστα αποδειχτηκε οτι μαλλον ηταν ενταξει και ο παλιος εγκεφαλος γιατι οταν τους εβαλε και τους δυο ακουγες την τρομπα βενζινης να κανει τον ιδιο θορυβο.Που θελω να καταληξω και συγγνωμη που ειμαι λιγο κουραστικος αλλα εχω απελπιστει,χωρια οτι το εσπασαν κιολας.Τελικα δεν φερνει ρευμα απο το πηνιο στο ντιστριμπιτερ μετα απο δοκιμη,τι μπορει να φταιει,ολες οι ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη ηταν καινουργιες,ολες οι ενδειξεις του αυτοκινητου ,φωτα,λαμπακια στο παρ μπριζ,ραδιο,δουλευαν κανονικα. Μπορειτε να μου δωσετε μια λυση παρακαλω?
Ο τυπος της ,μηχανης ειναι b230 και ειναι ιδια με την 2300cc του 240 επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα 740 στην Ελλαδα.
Σας ευχαριστω πολυ. -
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΚΙΟ120 ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΙΣΕ
Πλάκα κάνεις . Εγώ άλλαξα την δική μου με καλύτερη στα 85 euro .
Εβαλα αυτή ( Bosch-Battery S5 )http://www.boschautoparts.co.uk/pcBatt9.asp?c=2&d=1 -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΗΤΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΚΙΟ
120 ΕΥΡΩ ΚΟΣΤΙΣΕ
Πλάκα κάνεις . Εγώ άλλαξα την δική μου με καλύτερη στα 85 euro .
Εβαλα αυτή ( Bosch-Battery S5 )http://www.boschautoparts.co.uk/pcBatt9.asp?c=2&d=1μάλλον από αντιπροσωπία, μαζί με χρέωση εγκατάστασης ..... ?
πόσα Αmpere ? στο δικό μου που έχει θερμαινόμενα καθίσματα / xenon , αλλά χωρίς το 'καλό' radioCD είναι 60Α, δεν θύμαμαι τα ampere εκκίνησης (το γράφει πάνω, θα το δω). Η μαμίσια είναι κλειστού ή ανοικτού τύπου ?πάντως όταν είναι εκ-φορτισμένη η μπαταρία, βγάζει μήνυμα στην οθόνη του ραδιοφώνου.
-
Καλησπέρα, εχω ενα προβλημα σας παρακαλω ζητω λυση, εχω ερθει απο τη Σουηδια με ενα Volvo 740 GL του 85,ειχα επισκεφτει ενα χωριο στην Ευβοια οπου διατηρώ εξοχικό και μια μερα δεν επαιρνε τ αμαξι με μιζα,ενω δουλευε η μιζα, και το εβαλα μπρος με σπρωξιμο.Μετα απο μερικες μερες δεν επαιρνε μπρος ουτε με σπρωξιμο, το πηγα σε ενα τοπικο ηλεκτρολογο ο οποιος αποδειχτηκε κομπογιανιτης και μου ειπε στην τυχη οτι χρειαζεται εγκεφαλο,πηγα στη σουηδια και εστειλα εγκεφαλο,αν θελετε να δειτε τα κομματια ειναι τα εξης,bosch jetronic 0280000544 που ελεγχει injection και τρομπα βενζινης και bosch 0-261-201-011 που ελεγχει μιζα και τιμονι,καθως μου ειπε να φερω προαιρετικα και ρελε της τρομπας βενζινης.Ο Σουηδος που πηρα τα ανταλλακτικα μου ειπε οτι ηταν δοκιμασμενα και δουλευαν καλα,καθως επισης μου εδωσαν ενα καλωδιο το οποιο τοποθετειται κατω απο το σασμαν και ειναι μαλλον καποια συνδεση εγκεφαλου που παει στη μηχανη και μετραει παλμους στον εκκεντροφορο και μου ειπε οτι αυτο μπορει να ειναι.Η μιζα ειχε επισκευαστει πριν το ταξιδι.
Οταν πηγε ο αδερφος μου εκει εβαλε τους εγκεφαλους ο ηλεκτρολογος και δεν εγινε τιποτα,μαλιστα αποδειχτηκε οτι μαλλον ηταν ενταξει και ο παλιος εγκεφαλος γιατι οταν τους εβαλε και τους δυο ακουγες την τρομπα βενζινης να κανει τον ιδιο θορυβο.Που θελω να καταληξω και συγγνωμη που ειμαι λιγο κουραστικος αλλα εχω απελπιστει,χωρια οτι το εσπασαν κιολας.Τελικα δεν φερνει ρευμα απο το πηνιο στο ντιστριμπιτερ μετα απο δοκιμη,τι μπορει να φταιει,ολες οι ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη ηταν καινουργιες,ολες οι ενδειξεις του αυτοκινητου ,φωτα,λαμπακια στο παρ μπριζ,ραδιο,δουλευαν κανονικα. Μπορειτε να μου δωσετε μια λυση παρακαλω?
Ο τυπος της ,μηχανης ειναι b230 και ειναι ιδια με την 2300cc του 240 επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα 740 στην Ελλαδα.
Σας ευχαριστω πολυ. -
ρε παιδιά εγώ έχω το 1.6 kinetic δεν έβγαλε κανένα μήνυμα στο ραδιόφωνο και όντω η μπανταρία ήταν πεθαμένη......
και εμένα μου φάνηκαν πάρα πολλά ,
μάλιστα επειδή είχα δουλειά έβαλα τον πεθερό μου να βρει ηλεκτρολόγο για να ρθει σπίτι να το δει - το είχα στο γκαράζ - και η τιμή ήταν
130 ευρώ!!!!! και επειδή ήταν γνωστός του πεθερού μου του έκοψε 10 ευρώ = 120
τι να πω......
-
πλήρωσες τόσα ...... γιατί ο 'γιατρός' ήρθε σπίτι, έκανε την διάγνωση και σου έδωσε το φάρμακο ....
αν πήγαινες, αγόρασες μόνος σου την μπαταρία και την έβαζες μόνος σου ... μάλλον θα κέρδιζες αρκετά χρήματα , μπορεί βέβαια να δούλευες και να μην μπορούσες.
στο δικό μου ΜΥ08, όταν είχα πάει να το παραλάβω, κατά την αγορά του και ο πωλητής μου έδειχνε τις λειτουργίες του αυτοκινήτου για 10-15min, σε κάποια φάση έβγαλε ένδειξη 'low battery'.
-
Καλησπέρα! Δέχεστε και μια κοπέλα στην παρέα σας?
Ψάχναμε καιρό με τους γονείς μου για 2ο αυτοκίνητο καθώς το saabακι μας παραδιδει πνευμα σιγα σιγα και καταλήξαμε στο S40...Φυσικά διάβασα όλες τις σελίδες του φόρουμ για να μάθω τα καθέκαστα γύρω από το αμάξι από τους ήδη ιδικτήτες του και μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένη!
Έχουμε παραγγείλει το S40 το Momentum και βγαινει ακριβως στα 20.000 ευρω. Μου φαινεται καλο deal για οσα προσφέρει, πολύ καλή τιμή. Το περιμένω πώς και πώς!
Έχω μια απορία μόνο. Η Volvo στο site της γραφει MY2010...Ισχύει αυτό; Ή τα ήδη εκτελωνισμένα είναι MY2009? -
με γεια ...
προσοχή, μην είναι και ΜΥ2008. Για τα MY08 το σηματάκι στο πίσω μέρος οχήματος είναι VOLVO και ΜΥ2009-10 V O L V O , βέβαια το βλέπεις και από το VIN
σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου (ειδικά μέσα στο μοτέρ), υπάρχουν ταινίες που αναγράφουν την ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος, όπως το ίδιο συμβαίνει, ακόμα και πάνω στο κουτάκι με τα κλειδιά.
ΥΓ. αν θυμάμαι καλά, ένα αμάξι ΜΥ2009, έχει βγει από το εργοστάσιο από τον 6/2008 έως τον 5/2009
ένα ΜY2010 από τον 6/2009 έως τον 5/2010 κ.ο.κ -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
με γεια ...προσοχή, μην είναι και ΜΥ2008. Για τα MY08 το σηματάκι στο πίσω μέρος οχήματος είναι VOLVO και ΜΥ2009-10 V O L V O , βέβαια το βλέπεις και από το VIN
σε πολλά σημεία του αυτοκινήτου (ειδικά μέσα στο μοτέρ), υπάρχουν ταινίες που αναγράφουν την ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος, όπως το ίδιο συμβαίνει, ακόμα και πάνω στο κουτάκι με τα κλειδιά.
ΥΓ. αν θυμάμαι καλά, ένα αμάξι ΜΥ2009, έχει βγει από το εργοστάσιο από τον 6/2008 έως τον 5/2009
ένα ΜY2010 από τον 6/2009 έως τον 5/2010 κ.ο.κΩχ, και δεν ηθελα να γραφει αυτο το τεραστιο V O L V O πίσω
Αλλά δεν πειραζει
Θα το κοιταξω οταν το παραλαβουμε. Αν ειναι 2008 μπορω να πω τιποτα; Γιατι 2009 παιζει να ειναι, αφου η τιμη ειναι για τα ηδη εκτελωνισμενα με τα μειωμενα τελη ταξινομησης οποτε μπορει να ειχαν παραλαβει πριν τον Ιουνιο. -
αφού σε κανέναν δεν αρέσει αυτό το κακάσχημο τεράστιο σήμα V O L V O, τι στο καλό το έβαλαν ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αφού σε κανέναν δεν αρέσει αυτό το κακάσχημο τεράστιο σήμα V O L V O, τι στο καλό το έβαλαν ....Εξαρτάται από το μοντέλο...στα πιο μεγάλα αυτοκίνητα νομίζω ότι ταιριάζει γάντι...το έβαλαν και ως ανάμνηση των παλαιότερων Volvo...δείτε μια φωτογραφία του θρυλικού Volvo Αmazon και θα καταλάβετε...
-
Δεν ειστε σωστοι παντως,καθεστε και μιλατε για μπαταριες που ειναι η πιο απλη δουλεια σε ενα αυτοκινητο να αλλαχτει και εμενα που ηταν επειγον το προβλημα ουτε να δειτε το post.Επισης τα καινουργια volvo δεν πιανουν μια στα παλια οπως το δικο μου το 740 το 240 το 264 ειναι αυτοκινητα που δεν θα ξαναυπαρξουν,μια βοηθεια ζητησα επειδη μενω σε ξενη χωρα και εχω προβλημα εδω και δεν την πηρα,ειναι τελειως αναξιοπιστο forum και δεν προκειται να το συστησω σε κανενα.Και ολοι οι φιλοι μου εχουν volvo
-
Ο χρήστης Vaggos322 έγραψε:
Δεν ειστε σωστοι παντως,καθεστε και μιλατε για μπαταριες που ειναι η πιο απλη δουλεια σε ενα αυτοκινητο να αλλαχτει και εμενα που ηταν επειγον το προβλημα ουτε να δειτε το post.Επισης τα καινουργια volvo δεν πιανουν μια στα παλια οπως το δικο μου το 740 το 240 το 264 ειναι αυτοκινητα που δεν θα ξαναυπαρξουν,μια βοηθεια ζητησα επειδη μενω σε ξενη χωρα και εχω προβλημα εδω και δεν την πηρα,ειναι τελειως αναξιοπιστο forum και δεν προκειται να το συστησω σε κανενα.Και ολοι οι φιλοι μου εχουν volvoΦιλε δεν νομιζω να μην το ειδε κανενας το ποστ σου....το ειδαν και μαλιστα αρκετοι πιστευω....αλλα μαλλον εχεις παρεξηγησει λιγο τα πραγματα...εδω μεσα απ¨΄οτι ξερω οι περισοτεροι ειμαστε ιδιοκτητες αυτοκινητων και οχι....μηχανικοι...το προβλημα σου απο οτι φαινετε ειναι πιο περιπλοκο απο οτι νομιζεις...και δεν ωομιζω να σου δωσει κανενας τη λυση απο μακρια....ειτε τηλεφωνικα ειτε μεσω forum....εδω δεν μπορει να βρει λυση ο μηχανικος που ηρθε και το ειδε...θα βρουμε εμεις απο χλμ μακρια....Τι αλλο θα ακουσουμε πια....
-
Yπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα Γρεβενά?
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης pasaia έγραψε:
Yπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα Γρεβενά?
Ευχαριστώ.Δε νομίζω να υπάρχει επίσημος επισκευαστής στα Γρεβενά...υπάρχει στην Κοζάνη....η Δεληγιαννίδης ΕΠΕ στο 2ο χλμ της Ε.Ο. Κοζάνης - Θεσσαλονίκης
VOLVO FORUM