Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 406
    • 407
    • 243 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ken11
      ken11 last edited by

      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
      ενα golf ειναι στην ουσια...σωστα??

      Δεν νομιζω,αν εξαιρεσουμε το εσωτερικο,ταμπλω κλπ δεν βλεπω να εχει καποια σχεση με το golf,σχεδιαστικα τουλαχιστον δεν εχει σχεση,μπορει να μοιραζονται αλλα πραγματα δεν ξερω.

      Γιατι με το ιδιο σκεπτικο και το πολο ενα golf ειναι και το jetta ενα golf ειναι κοκ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Λάθος νομίζεις. Scirocco (και Jetta) χρησιμοποιούν πάτωμα (πλαίσο, αναρτήσεις κλπ) Golf.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Λάθος νομίζεις. Scirocco (και Jetta) χρησιμοποιούν πάτωμα (πλαίσο, αναρτήσεις κλπ) Golf.

          Και τι σημαινει αυτο,οτι το σιροκο ειναι επι της ουσιας golf? Εγω πρωτα απο ολα αναφερθηκα στην εμφανιση που ουδεμια σχεση εχει με golf. Να λεγατε για το jetta που σχεδιαστικα ειναι ιδιο το golf v οτι επι της ουσιας ειναι golf θα συμφωνουσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Eσύ αναφέρθηκες στην εμφάνιση, αλλά ο άλλος χρήστης αναφερόταν στην ουσία καθώς δεν υπάρχει ακόμα αυτοκίνητο που να στρίβει με την εμφάνισή του και μόνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Eσύ αναφέρθηκες στην εμφάνιση, αλλά ο άλλος χρήστης αναφερόταν στην ουσία καθώς δεν υπάρχει ακόμα αυτοκίνητο που να στρίβει με την εμφάνισή του και μόνο.

              Η ουσια ξερουμε πια ειναι,οτι ολα τα vw μοιραζονται μερη μεταξυ τους,πατωματα,ταμπλω,αναρτησεις κοκ. Ετσι οπως το θετει θα πρεπει να πουμε οτι ολα τα vw ειναι ενα golf επειδη μοιραζονται το πατωμα ,το εσωτερικο η δεν ξερω τι αλλο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι το σιροκο ειναι ενα golf απλα καπως διαφοροποιημενο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ολα τα ΦαουΒε δεν μοιράζονται πάτωμα γκολφ, οπότε άκυρο αυτό που λες. Αλλά το Scirocco εκεί βασίζεται έχοντας αλλαγμένα μετατρόχια και άλλες ρυθμίσεις. Τώρα αυτό γιατί σε χαλάει τόσο, δεν ξέρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Και γιατι να μην ειναι το γκολφ στην ουσια σιροκκο ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ken11
                    ken11 last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ολα τα ΦαουΒε δεν μοιράζονται πάτωμα γκολφ, οπότε άκυρο αυτό που λες. Αλλά το Scirocco εκεί βασίζεται έχοντας αλλαγμένα μετατρόχια και άλλες ρυθμίσεις. Τώρα αυτό γιατί σε χαλάει τόσο, δεν ξέρω.

                    Ε ολα,οχι ολα ,πολλα ομως. Δεν με χαλαει τιποτα ουτε κανενας τρελαμενος με το γκολφ η το σιροκο ειμαι,απλα το οτι το σιροκο μπορει να βασιζεται σε καποια μερη στο γκολφ πρωτον γιατι αυτο να θεωρειται απαραιτητα αρνητικο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης Ken11 έγραψε:

                      Ολα τα ΦαουΒε δεν μοιράζονται πάτωμα γκολφ, οπότε άκυρο αυτό που λες. Αλλά το Scirocco εκεί βασίζεται έχοντας αλλαγμένα μετατρόχια και άλλες ρυθμίσεις. Τώρα αυτό γιατί σε χαλάει τόσο, δεν ξέρω.

                      Ε ολα,οχι ολα ,πολλα ομως. Δεν με χαλαει τιποτα ουτε κανενας τρελαμενος με το γκολφ η το σιροκο ειμαι,απλα το οτι το σιροκο μπορει να βασιζεται σε καποια μερη στο γκολφ πρωτον γιατι αυτο να θεωρειται απαραιτητα αρνητικο.

                      δεν ειναι αρνητικο , απλα ειναι golf.. τα μετατροχια αυτο δε το αλλαζουν

                      η vw στην ουσια 4 πατωματα χρησιμοποιει του polo, golf, tuareg , phaethon

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        του passat και του sharan τι πατωματα ειναι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                          του passat και του sharan τι πατωματα ειναι?

                          το passat ειναι σιγουρα golf , το αλλο δεν ξερω αλλα για golf το κοβω και αυτο..

                          διαφορετικα πατωματα σε αυτες τις κατηγοριες εχει μονο η audi σε Α4 και πανω τα οποια τα κραταει μονο για τον εαυτο της με εξαιρεση το seat exeo

                          σκεψου παντως το passat R36 που εχει τον κινητηρα εγκαρσια τοποθετημενο και φοραει haldex...

                          αυτο ειναι golf με 300 αλογα , ενω τα Α4 με torsen και διαμηκη τοποθετηση του μοτερ ειναι εντελως αλλο πραγμα

                          το Phaethon χρσιμοποιειται στις bentley και το touareg στις porsche

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Eπειδή έχω οδηγήσει και τις δύο εκδόσεις του RX8 επιβεβαιώνω ότι ένα RX8 θα έχει σοβαρό πρόβλημα να ακολουθήσει ένα scirocco (ή golf GTi) ακόμα και αυτό με τα 160 άλογα. Όμως αυτό θα οφείλεται κυρίως στη δύναμη του κινητήρα στις χαμηλές στροφές. Η πίσω κίνηση θα δημιουργήσει πρόβλημα μόνο όταν η άσφαλτος είναι γλιστερή.
                            Από εκεί και μετά δε νομίζω ότι υπάρχει θέμα στο ποιο αυτοκίνητο έχει καλύτερο ζύγισμα. To RX8 είναι κορυφαίο σε αυτό τον τομέα και βρίσκει ανταγωνιστές μόνο σε αυτοκίνητα που στοιχίζουν τα διπλάσια (σχεδόν) χρήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              και το 160αρι παντως? αυτο δεν ειναι καπως υπερβολικο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takeshyvouk last edited by

                                οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες περιλαμβάνονται σε κάποιο πακέτο καθρεπτών ή είναι standart??,κάποιος κάτοχος ας ενημερώσει αν είναι εύκολο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης takeshyvouk έγραψε:
                                  οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες περιλαμβάνονται σε κάποιο πακέτο καθρεπτών ή είναι standart??,κάποιος κάτοχος ας ενημερώσει αν είναι εύκολο

                                  το εξτρα δεν ειναι μονο το να ειναι αναδιπλουμενοι? ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι πρεπει να ειναι σε ολα θερμαινομενοι δεν ξερω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    και το 160αρι παντως? αυτο δεν ειναι καπως υπερβολικο?

                                    To 160άρι scirocco είναι δυνατό χαμηλά. Αν είναι μπροστά, το καλό RX8 θα κρατηθεί πίσω του. Αν όμως το RX8 οδηγεί δεν θα καταφέρει να ξεφύγει. Πάντα σε υποτιθέμενο κυνηγητό σε δημόσιο στριφτερό δρόμο.
                                    Στον εθνικό δρόμο με πολλά χιλιόμετρα και κεκτημένες ταχύτητες χωρίς κίνηση το καλό RX8 θα έχει προβάδισμα.
                                    Εγώ πάντως παρόλα αυτά δηλώνω ερωτευμένος με το RX8 και αν είχα τη δυνατότητα για ένα 2ο αυτοκίνητο της τάξης των 35Κ€ θα ήταν στο γκαράζ μου χωρίς δεύτερη σκέψη πέρα από Golf Gti και scirocco. Όμως στη καθημερινή χρήση λόγω κατανάλωσης και όγκου/σχήματος είναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimik last edited by

                                      Ο χρήστης takeshyvouk έγραψε:
                                      οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες περιλαμβάνονται σε κάποιο πακέτο καθρεπτών ή είναι standart??,κάποιος κάτοχος ας ενημερώσει αν είναι εύκολο

                                      Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι είναι στάνταρ...θερμαινόμενοι επίσης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι είναι έξτρα

                                      Επιβεβαιώνω για την δύναμη χαμηλά...με το DSG κινούμαι (σε χαλαρούς ρυθμούς) σχεδόν μόνιμα κάτω από τις 2000 στροφές. Αν χρειαστώ απότομη επιτάχυνση και πατήσω λίγο παραπάνω γκάζι θα πιάσει 2500

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        takeshyvouk last edited by

                                        Ο χρήστης dimik έγραψε:

                                        οι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες περιλαμβάνονται σε κάποιο πακέτο καθρεπτών ή είναι standart??,κάποιος κάτοχος ας ενημερώσει αν είναι εύκολο

                                        Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι είναι στάνταρ...θερμαινόμενοι επίσης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι είναι έξτρα

                                        Επιβεβαιώνω για την δύναμη χαμηλά...με το DSG κινούμαι (σε χαλαρούς ρυθμούς) σχεδόν μόνιμα κάτω από τις 2000 στροφές. Αν χρειαστώ απότομη επιτάχυνση και πατήσω λίγο παραπάνω γκάζι θα πιάσει 2500

                                        σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimik last edited by

                                          Ο χρήστης takeshyvouk έγραψε:

                                          σε ευχαριστώ φίλε μου για την απάντηση

                                          Τζάμπα είναι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                            Φοβερο αυτοκινητο το σιροκο τουλαχιστον εμφανισιακα πολυ ομορφο ...αλλα μηπως λεω μηπως καποιοι εχουν ξεφυγει λιγο , κοιταζα το φορουμ του σιροκο κ διαβασα πραγματα ΑΔΙΑΝΟΗΤΑ , π.χ : to rx 8 εχει μειονεκτημα στις στροφες σε σχεση με το σιροκο επειδη ειναι πισωκινητο κ δεν εχει καλο ζυγισμα ....ενω το σιροκο που ειναι μπροστοβαρο δεν εχει προβλημα ....καποιοι φαγανε κ ban επειδη τολμησαν να εχουν αντιθετη αποψη αν κ κατοχοι ...για δειτε το λιγο γτ σας εχουν παρει χαμπαρι απο τα αλλα φορουμ κ πεφτει τρελο κραξιμο....

                                            Κατι δεν προσεξες καλα οταν διαβαζες στο αντιστοιχο forum...
                                            Το αναφερω γιατι εγω συγκεκριμενα εξεφρασα την την αποψη οτι σε διαδρομη
                                            με συνεχομενες στροφες ενα οποιοδηποτε εργοστασιακο Rx8 -παρολο που ειναι απο τα πιο
                                            καλοζυγισμενα και φιλικα πισωκινητα που υπαρχουν σημερα- θα δυσκολευτει πολυ να ακολουθησει αξιοπρεπως ενα αντιστοιχο σε ιπποδυναμη κατα περιπτωση scirocco.
                                            Aυτο για δυο λογους. Πρωτον γιατι το Rx8 λογω πισωκινητης διαταξης για να χαραξει
                                            την ιδανικη γραμμη επανω σε στροφη απαιτει μεγαλυτερη 'προεργασια' και τελικο φρεναρισμα λιγο πιο νωρις στο ζυγισμα κατα την εισοδο αυτης, και συνηθως περισσοτερες μικροδιορθωσεις ωστε να τιθασευτει η ελαφρια υπερστροφη που θα προκυψει, για να εχει επιτευχθει το ταχυτερο δυνατο περασμα, διαδικασια που στο scirocco ειναι πολυ πιο
                                            απλη, εχοντας ηδη ενα πολυ μικρο αλλα υπαρκτο πλεονεκτημα στο ελαχιστα αργοτερο
                                            τελικο φρεναρισμα πριν την εισοδο στροφης, και την ευκολοτερη δυνατοτητα χαραξης
                                            της ιδανικης γραμμης λογω μπροστοκινητης διαταξης και βαρους γενικοτερα απλα σημαδευοντας σωστα την στροφη και χρησιμοποιοντας αναλογα το γκαζι.
                                            Κατα δευτερον η αποδοση της ισχυος και της ροπης του Mazda ειναι τετοια που απαιτει
                                            να βρισκεται καποιος συνεχως με μια σχεση κατω και σε συγκεκριμενο -υψηλο παντα- ευρος στροφων ωστε να εκμεταλευτει την μεγιστη αποδοση του κινητηρα, κατι που δεν
                                            ειναι παντα εφικτο, και χρειαζεται αυξημενες οδηγικες ικανοτητες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 243 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr