-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στο 207 οταν βρεχεται, στου καθρευτες, φαινεται να τρεχει νερο -γλυφει- ακριβως στην ενωση της λαμαρινας με το κορμο του καθρευτη και αφηνει αλατα στη πορτα μεχρι κατω. Συμβαινει και σε αλλους ή να παω να το στεγανοποιησουν? εμενα δε μου φαινεται λογικο
Ναι... Μπορεί να θεωρηθεί ως σχεδιαστική ατέλεια... Θέλει συχνό καθαρισμό.
Επίσης εγώ έχω παρατηρήσει ότι και το 'διακοσμητικό μπουρί' της εξάτμισης μαυρίζει πολύ γρήγορα...
Περίεργο και αυτό...
Αυτό για τα νερά όπως είπα και πιο πάνω, δεν το έχω δει στο δικό μου... ίσως είναι το χρώμα του τέτοιο...
Όπως και αυτό για την εξάτμιση, το έχω παρατηρήσει σε όλα όσα ειναι τούρμπο... στο δικό μου όμως δεν είναι σε τόσο μεγάλο βαθμό... (γιατί δεν είναι ) -
+1
-
Και εμενα ασπρο ειναι τ'αμάξι, επισης ορισμενες φορες οταν βαζω μπρος δε πιανει αμεσως σταθερες στροφες στο ρελαντι, σαν να τεινει προς το σβησιμο ( δηλ. δεν ειναι σε ζεσταμα ) και πρεπει να πατησω 2-3 γκαζιες για να στρωσει, αλλες φορες σβηνει στα καλα καθουμενα στα φαναρια. Στην ερωτηση γιατι συμβαινει αυτο, το εξουσιοδοτημενο προτειναι να βαζω 100αρα που και που. Εχω το 1.6 120hp
-
Εγώ είμαι με το 1.6 110 αλόγα... (το παλιό μοτέρ) και δεν μου το κάνει αυτό...
-
Ο χρήστης yosebu έγραψε:
Και εμενα ασπρο ειναι τ'αμάξι, επισης ορισμενες φορες οταν βαζω μπρος δε πιανει αμεσως σταθερες στροφες στο ρελαντι, σαν να τεινει προς το σβησιμο ( δηλ. δεν ειναι σε ζεσταμα ) και πρεπει να πατησω 2-3 γκαζιες για να στρωσει, αλλες φορες σβηνει στα καλα καθουμενα στα φαναρια. Στην ερωτηση γιατι συμβαινει αυτο, το εξουσιοδοτημενο προτειναι να βαζω 100αρα που και που. Εχω το 1.6 120hpΤηλεφόρτωση και θα τελειώσει το θέμα σου. Δεν έχει σχέση με τις βενζίνες.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Τελικά σήμερα δεν μυρίζει βενζίνη το αμάξι.Δεν μετακινήθηκε βεβαίως!!!Εξατμίστηκε αυτή που είχε πέσει έξω και τώρα δεν μυρίζει.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Τελικά σήμερα δεν μυρίζει βενζίνη το αμάξι.Δεν μετακινήθηκε βεβαίως!!! -
Σήμερα μια ακόμα πεταλούδα βγήκε για ντουσάκι. Κόψαμε λίγο το δάχτυλο στην προσπάθεια, αλλά υγεία.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σήμερα μια ακόμα πεταλούδα βγήκε για ντουσάκι. Κόψαμε λίγο το δάχτυλο στην προσπάθεια, αλλά υγεία.Ειναι που λεμε 'εχω φτυσει αιμα με το κωλοαμαξο'
-
Το αμάξι από μέσα δεν μύριζε πράγματι.Όμως σήμερα που το μετακίνησα,κάτω από την πίσω δεξιά πόρτα είδα μια μεγάλη κηλίδα με 'βενζινόλαδο'.Ένα πράγμα μαύρο σαν λάδι,αλλά μύριζε καύσιμο!Το άφησα αλλού και μέχρι στιγμής-1 ώρα-δεν έχει πέσει κάτι.Κοίταξα από κάτω και φαίνεται ένα σημείο του αμαξιού δεν ξέρω αν είναι το ντεπόζιτο,να έχει σημάδια του ίδιου υλικού που είδα στο δρόμο.Ένας φίλος με ένα 106 1400cc μου είπε ότι το είχε πάθει και αυτός όταν είχε γεμίσει μια φορά το αμάξι,και είναι από την υπερχείλιση.Ισχύει κάτι τέτοιο;Αν το δω και σε άλλο σημείο που το παρκάρω,θα το πάω κατευθείαν στο μηχανικό...
-
xaxa ολο με εικοσαρικα ειμαι με το 106 γιατι δεν εμπιστευομαι κανενα βενζιναδικο να το γεμισω.... ...εγω ξερω κατι αλλο για τα 1400
βγαζουν απο τον κατω αερογωγο ( για τα ποδια) του συνοδηγου το υγρο ψυγειου οχι πολυ μια κηλιδα δηλ και αυτο αν το εχεις φουλ γεματο ...κυριως το χειμωνα -
Αν βγάζει παραφλού στα πόδια του συνοδυγού δεν είναι μια απλή υπερχείλιση ( που βρίσκονται στο χώρο του μοτέρ ) αλλά χαλασμένο ψυγείο καλοριφέρ.
Μου φαίνεται οτι στο παραγέμισε ο βενζινάς και βγήκε βενζίνη από την υπερχείλιση. 1-2 τσάκ αρκούν το παραπάνω δεν προσφέρει τπτ. -
αυτο τα εβγαζαν μια φουρνια ολοκληρη απο το 92 μεχρι νομιζω 94 .....ηταν απο την μανα τους ετσι ...οχι ηταν χαλασμενο καποιο συγκεκριμενο 106
-
Ο downhill εχει 307.
-
α σορρυ .... τοτε νομιζω ναι μια φορα στο 307 απο οτι θυμαμι μυριζε....
το ειχα γεμισει τερμα και εγω..ηταν και απο τις πρωτες μερες που το χα. αλλα τιποτα το σπουδαιο ... μην φοβασαι δεν ειναι τιποτα -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τώρα δε βγάζει τίποτα.Ο καραγκιόζης ο υπάλληλος του βενζινάδικου μόλις 'χτύπησε' το 'πιστόλι' συνέχιζε να προσθέτει για να πάει στρογγυλά στα 50€.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Τώρα δε βγάζει τίποτα.Ο καραγκιόζης ο υπάλληλος του βενζινάδικου μόλις 'χτύπησε' το 'πιστόλι' συνέχιζε να προσθέτει για να πάει στρογγυλά στα 50€.Αμα από το 41 πήγε στο 50 λογικό μου ακούγεται...Γενικά τα πολλά τσάκ είναι χαμενη βενζίνη πληρωμενη από τον πελατη.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γενικά τα πολλά τσάκ είναι χαμενη βενζίνη πληρωμενη από τον πελατη.Ανάλογα σε ποια χώρα είσαι. Αν έχουν σύστημα που μαζεύει τις αναθυμιάσεις, τότε όλη η παραπανίσια βενζίνη ΧΑΝΕΤΑΙ και δεν μπαίνει στο ρεζερβουάρ.
-
Εάν υπάρχει κάποιος κάτοχος 106 που μπορεί να με βοηθήσει θα του είμαι αιώνια ευγνώμων.Έχω ένα ραλλάκι 8ν μοντ 98. Όταν δουλεύει ρελαντί ή με λίγες στροφές όπως στην κίνηση ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα. Κάνα 2 φορές μου έσβησε μετά από ταξίδι και ξαναπήρε μετά από κάνα 15 λεπτο. Έχω αλλάξει αισθητήρα στροφών στο στρόφαλο,πεταλούδα γκαζιού, ένα αισθητήρα 'πρωινού' ή κάπως έτσι και πάλι τιποτα ... Αντλία βενζίνης επίσης είναι καινούργια και από βενζίνες είναι ΟΚ.Αν κάποιος είχε το ίδιο πρόβλημα και γνωρίζει κάτι ας μου το πει ...
Ευχαριστώ
-
Τι κωδικό βλάβης σου καταγράφει;
PEUGEOT FORUM