-
Παιδια γεια σας και απο εμενα...
Ειμαι 20 χρονων και σκεφτομαι να παρω το golf 6 με τα 160 το highline...
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις ομως πριν την αγορα του...
Ακουσα οτι οι TSI κινητηρες καινε λαδια??..ισχυει??
Επισης οτι εχουν προβληματακια με τα ηλεκτρονικα τους??
Ακομα αν γινεται καποιος που εχει τη συγκεκριμη εκδοση να μου κανει μια μικρη αναφορα για την οδιγικη του συμπεριφορα και αν τυχον του παρουσιασε τιποτα προβληματα??
Ευχαριστω προκαταβολικα!!! -
Ο χρήστης giwrgos22 έγραψε:
Παιδια γεια σας και απο εμενα...Kαλώς τον
Ειμαι 20 χρονων και σκεφτομαι να παρω το golf 6 με τα 160 το highline...
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις ομως πριν την αγορα του...
Ακουσα οτι οι TSI κινητηρες καινε λαδια??..ισχυει??Έχω TSI 140 εδώ και δύο χρόνια και μετά το πέρας του στρωσίματος (όπου έκαψε 200ml στα πρώτα 5.000χλμ) δεν καίει σταγόνα λάδι.
Επισης οτι εχουν προβληματακια με τα ηλεκτρονικα τους??
Σε ορισμένες συνθήκες, στα πρώτα TSI έτρωγε φλασιά ο εγκέφαλος και κλείδωνε πηγαίνοντας μέχρι 3000 στροφές. Βγήκε αναβάθμιση λογισμικού πριν 1.5 χρόνο και έκτοτε κανένα πρόβλημα.
Ακομα αν γινεται καποιος που εχει τη συγκεκριμη εκδοση να μου κανει μια μικρη αναφορα για την οδιγικη του συμπεριφορα και αν τυχον του παρουσιασε τιποτα προβληματα??
Ευχαριστω προκαταβολικα!!!Δεν έχω αυτή την έκδοση αλλά δεν νομίζω να έχεις προβλήματα
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Παιδια γεια σας και απο εμενα...
Kαλώς τον
Ειμαι 20 χρονων και σκεφτομαι να παρω το golf 6 με τα 160 το highline...
Θελω να κανω καποιες ερωτησεις ομως πριν την αγορα του...
Ακουσα οτι οι TSI κινητηρες καινε λαδια??..ισχυει??Έχω TSI 140 εδώ και δύο χρόνια και μετά το πέρας του στρωσίματος (όπου έκαψε 200ml στα πρώτα 5.000χλμ) δεν καίει σταγόνα λάδι.
Επισης οτι εχουν προβληματακια με τα ηλεκτρονικα τους??
Σε ορισμένες συνθήκες, στα πρώτα TSI έτρωγε φλασιά ο εγκέφαλος και κλείδωνε πηγαίνοντας μέχρι 3000 στροφές. Βγήκε αναβάθμιση λογισμικού πριν 1.5 χρόνο και έκτοτε κανένα πρόβλημα.
Ακομα αν γινεται καποιος που εχει τη συγκεκριμη εκδοση να μου κανει μια μικρη αναφορα για την οδιγικη του συμπεριφορα και αν τυχον του παρουσιασε τιποτα προβληματα??
Ευχαριστω προκαταβολικα!!!Δεν έχω αυτή την έκδοση αλλά δεν νομίζω να έχεις προβλήματα
Ευχαριστω πολυ ρε φιλε για την απαντηση σου!!!!!
-
οσον αφορά στην οδική συμπεριφορά, όλοι σαν 'τρενο' το χαρακτηριζουν...
-
είναι πολλά τα κιλά πλέον...με 80-90 ίππους ίσα που κυλάει το όχημα και είναι επικινδυνο στις προσπερασεις
-
Επειδη κι εμεις εχουμε παραγγειλει ενα 122ρι για τη μητερα μου να σημειωσω για το θεμα της ιπποδυναμης,πως οταν το εψαχνα στα διαφορα fora ελληνικα και ξενα τα 122 ονομαστικα αλογα εχουν μετρηθει μεχρι και 135-140.Αναλογως το στρωσιμο του κινητηρα και τις συνθηκες(π.χ θερμοκρασια).κατι που επιβεβαιωνουν αρκετοι ιδιοκκτητες(σιγα βεβαια να μην μπορουν να αντιληθφουν ολοι διαφορα 10-15 αλογων)Placebo?Πραγματικοτητα?Κιβωτιο?
-
δε λεει το vag ψεματα για τα αλογα του , συνηθως ανακοινωνει τι συμβαινει στον τροχο..οι υπολοιποι πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες
-
E τωρα στροφαλος,τροχος λεπτομερειες.Σημασια εχει πως το Golf διαθετει κρυφα αλογα,τα οποια ενεργοποιουνται με τον παρακατω συνδυασμο πληκτρων:Κατω,πανω,τετραγωνο,αριστερα,κυκλος,χι
-
υπαρχουν και πιο playstation αυτοκινητα
-
Η αλήθεια είναι ότι τα vag έχουν σύστημα autotuning αφού μόλις τα πάρεις κερδίζουν 20άλογα! Σε αναντιστοιχία τα χόντα χάνουν κάνα δυο άτια. (πηγή: autoτριτη)
Ευτυχώς μόλις φύγουν από Ευρώπη και πάνε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού αυτόματα τα άλογα επανέρχονται στις τιμές του κατασκευαστή! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι τα vag έχουν σύστημα autotuning αφού μόλις τα πάρεις κερδίζουν 20άλογα! Σε αναντιστοιχία τα χόντα χάνουν κάνα δυο άτια. (πηγή: autoτριτη)
Ευτυχώς μόλις φύγουν από Ευρώπη και πάνε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού αυτόματα τα άλογα επανέρχονται στις τιμές του κατασκευαστή!- civic 1.4
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα το σχόλιο σου...κοροϊδεύεις ένα αυτοκίνητο με 1332 κυβικά και 100 άλογα. Ξέρεις κάποια ευρωπαϊκή εταιρεία που το έχει καταφέρει αυτό σε ατμοσφαιρικό μοτέρ παραγωγής; Εγώ δεν μέμφομαι τα vw αλλά το μάρκετινγκ γύρω από αυτά και τα περιοδικά που το στηρίζουν. Ίσως δεν έγινα κατανοητός ή απλά εσύ έχεις την μύγα
-
PANDA 100HP ?
-
vw polo 101 hp πριν 10 χρονια??
-
και το τελειωτικο χτυπημα...
peugeot 106 rallye 8V παρακαλω 1294 cc 101 αλογα
http://www.carfolio.com/specifications/ ... r/?car=418 -
Τα 2 από τα 3 ήταν 1400 κυβικά..μιλάμε για 1332!
Το ραλλύ έχει κάποια σχέση σε λειτουργία, οικονομία, αξιοπιστία με το μοτέρ που αναφέρθηκε; Δεν είναι τυχαίο που το μοτέρ αυτό μπήκε μόνο στο ραλλύ... -
Giuletta Sprint Speciale 116 αλόγατα από 1290 (εδιτ) ατμοσφαιρικά κυβικά, δεκαετίες και πολλά μοντέλα πριν τα προαναφερθέντα.
-
Το παντα ειναι 1368 κεκ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το παντα ειναι 1368 κεκ.αυτο τυπικα το κανει 1400
οπως το 1928 πλουσιο ενα πραγμα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το παντα ειναι 1368 κεκ.1368 >> 1332
VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps