-
To 3008 δεν εχει καλυτερους χωρους. Κινητηρες σιγουρα και κιβωτιο πιθανον.
Κατα τα αλλα, ειναι πραγματικα φιλοτιμες οι προσπαθειες των παιδιων απο το qashqai club να απαντησουν σε οτιδηποτε θιγει το ιερο δισκοποτηρο τους. Καλο ειναι και για το 4τ φορουμ να αυξανει τα μελη του με χρηστες των 1 εως 10 απαντησεων, ολες οταν καποιος λεει κατι για το qq.
Ευτυχως βεβαια στο 4τ φορουμ, δεν σου ζητανε προσωπικα στοιχεια και πιστοποιητικο νομιμοφροσυνης, δεν βλεπουν παντου συνωμωσιες και δεν κανουν μπαν σε οποιον λεει οτι το τιχουαν ειναι καλυτερο.
Αυτα απο ενα κατοχο qq.
Αντε γεια σας, και μπειτε τωρα ολοι μεσα να πειτε τα δικα σας.
-
τι θέλει να πει ο ποιητής?
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
To 3008 δεν εχει καλυτερους χωρους. Κινητηρες σιγουρα και κιβωτιο πιθανον.Κατα τα αλλα, ειναι πραγματικα φιλοτιμες οι προσπαθειες των παιδιων απο το qashqai club να απαντησουν σε οτιδηποτε θιγει το ιερο δισκοποτηρο τους. Καλο ειναι και για το 4τ φορουμ να αυξανει τα μελη του με χρηστες των 1 εως 10 απαντησεων, ολες οταν καποιος λεει κατι για το qq.
Ευτυχως βεβαια στο 4τ φορουμ, δεν σου ζητανε προσωπικα στοιχεια και πιστοποιητικο νομιμοφροσυνης, δεν βλεπουν παντου συνωμωσιες και δεν κανουν μπαν σε οποιον λεει οτι το τιχουαν ειναι καλυτερο.
Αυτα απο ενα κατοχο qq.
Αντε γεια σας, και μπειτε τωρα ολοι μεσα να πειτε τα δικα σας.
η τελευταια σου προταση ειναι προσκληση για τρελλη διαμαχη παντως.
Αν πιστευεις οτι δεν συμφωνεις και οτι δεν θα συννενοηθεις απλα απεχεις.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Ευτυχως βεβαια στο 4τ φορουμ, δεν σου ζητανε προσωπικα στοιχεια και πιστοποιητικο νομιμοφροσυνης, δεν βλεπουν παντου συνωμωσιες και δεν κανουν μπαν σε οποιον λεει οτι το τιχουαν ειναι καλυτερο.
Αυτα απο ενα κατοχο qq.
Αντε γεια σας, και μπειτε τωρα ολοι μεσα να πειτε τα δικα σας.Μια μετάφραση μπορεί να κάνει κάποιος? Δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω!
Τι μας λέει ο κάτοχος Qashqai? Καλό η κακό? -
ελα ντε , γι αυτό αναρωτιέμαι και εγώ..
-
Πολύ απλά αναφέρει τον τρόπο ( απαράδεκτο) με τον οποίο λειτουργεί το επίσημο forum του Qashqai club στην Ελλάδα και μπράβο του που αν και κάτοχος το παραδέχεται.
Επειδή ψάχνομαι για αυτοκίνητο και η αλήθεια είναι ότι ανάμεσα στα άλλα έχω δει και το συσκεκριμένο μοντέλο, ψάχνοντας στο forum είδα ότι οι ευαίσθητες ενότητες (πχ προβλήματα αυτοκινήτων) είναι κλειδωμένα και οι πρόσβαση επιτρέπεται όχι σε απλούς εγγεγραμμένους χρήστες αλλά σε πιστοποιημένους.
Βρείτε μου άλλο forum που τηρεί τέτοια πολιτική.
Ας μας διαψεύσει κάποιος.... -
Παιδιά σόρυ αν έχει ήδη ειπωθεί αλλά ξέρετε αν υπάρχουν σχέδια να μπει κανένας τούρμπο κινητήρας σύντομα (πχ ο 1.4Τ από το μεγκάν); Και πότε να περιμένουμε κανένα facelift;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ευτυχως βεβαια στο 4τ φορουμ, δεν σου ζητανε προσωπικα στοιχεια και πιστοποιητικο νομιμοφροσυνης, δεν βλεπουν παντου συνωμωσιες και δεν κανουν μπαν σε οποιον λεει οτι το τιχουαν ειναι καλυτερο.
Αυτα απο ενα κατοχο qq.
Αντε γεια σας, και μπειτε τωρα ολοι μεσα να πειτε τα δικα σας.Μια μετάφραση μπορεί να κάνει κάποιος? Δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω!
Τι μας λέει ο κάτοχος Qashqai? Καλό η κακό?Αν ειχες κανει τον κοπο να διαβαζεις λιγο πιο πανω στην ιδια σελιδα, ιιιιισως και να καταλαβαινες.
Το αυτοκινητο ειναι μια χαρα. Εγω μ αυτο που διαφωνω ειναι η πολιτικη του qq forum (δευτερευοντως) και ΚΥΡΙΩΣ η εντυπωση που εχουν πολλοι κατοχοι οτι αγορασαν το καλυτεροτερο αυτοκινητο του κοσμου. Το οτι το αγορασα δεν σημαινει οτι δεν βλεπω τις αδυναμιες του.
Ο δε giannik που απορει, ειχε γραψει +100000000(τσε βαλε) σε ενα ποστ μου. Αλλα μολις ακουστει και κατι διαφορετικο, αρχιζουν οι αποριες.
-
Ο χρήστης mfnf έγραψε:
Παιδιά σόρυ αν έχει ήδη ειπωθεί αλλά ξέρετε αν υπάρχουν σχέδια να μπει κανένας τούρμπο κινητήρας σύντομα (πχ ο 1.4Τ από το μεγκάν); Και πότε να περιμένουμε κανένα facelift;Ετσι λενε. Και μακαρι.
Και τοτε να δεις κωλοτουμπες (απο τωρινους λατρες της ατμοσφαιρας).
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
τι θέλει να πει ο ποιητής?Υποψιάζομαι κάτι, αλλά εκείνο το ban με μπέρδεψε...
Πολύ απλά αναφέρει τον τρόπο ( απαράδεκτο) με τον οποίο λειτουργεί το επίσημο forum του Qashqai club στην Ελλάδα και μπράβο του που αν και κάτοχος το παραδέχεται.
Α μάλιστα... Τελικά οι ιδιοκτήτες γιαπωνέζικων SUV είναι οι πιο 'οπαδικοί' από όλους...
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Ευτυχως βεβαια στο 4τ φορουμ, δεν σου ζητανε προσωπικα στοιχεια και πιστοποιητικο νομιμοφροσυνης, δεν βλεπουν παντου συνωμωσιες και δεν κανουν μπαν σε οποιον λεει οτι το τιχουαν ειναι καλυτερο.
Αυτα απο ενα κατοχο qq.
Αντε γεια σας, και μπειτε τωρα ολοι μεσα να πειτε τα δικα σας.Μια μετάφραση μπορεί να κάνει κάποιος? Δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω!
Τι μας λέει ο κάτοχος Qashqai? Καλό η κακό?Αν ειχες κανει τον κοπο να διαβαζεις λιγο πιο πανω στην ιδια σελιδα, ιιιιισως και να καταλαβαινες.
Το αυτοκινητο ειναι μια χαρα. Εγω μ αυτο που διαφωνω ειναι η πολιτικη του qq forum (δευτερευοντως) και ΚΥΡΙΩΣ η εντυπωση που εχουν πολλοι κατοχοι οτι αγορασαν το καλυτεροτερο αυτοκινητο του κοσμου. Το οτι το αγορασα δεν σημαινει οτι δεν βλεπω τις αδυναμιες του.
Χωρίς παρεξήγηση ... μπερδευτικα απλώς στα λεγόμενα σου ενώ νόμιζα ότι στο αυτοκίνητο αναφερόσουν. Και αυτό γιατί σε προηγούμενο ποστ σου με τις απόψεις σου για το αυτοκίνητο (έχοντας το οδηγήσει και εγώ φέτος αρκετά) συμφωνώ.
ΥΓ. Όσο για τα forums (τώρα που μου το εξήγησες) που φτιάχνονται για συγκεκριμένα μοντέλα ή μάρκες μου είναι αδιάφορα ... τα σχόλια του κάθε κατόχου που έχει κάνει την καλύτερη επιλογή αυτοκινήτου στο κόσμο, για οποιοδήποτε μοντέλο και μάρκα και να πρόκειται. Σε όλα σχεδόν τα 'κλαδικά' forums το μόνο που διαβάζω είναι για την εκπληκτική επιλογή και αγορά ενός εκπληκτικού αυτοκινήτου που ακόμα και τα προβλήματα τους είναι εκπληκτικά!!! Οπότε μάλλον συμφωνώ και σ'αυτό!
-
τωρα τελευταια βλεπω αρκετα στους δρομους και αρχιζει να μου γινεται συμπαθητικο.
-
Πάνε πλέον οι εποχές 5μηνης αναμονής. Εδώ και καιρό και στην περίοδο της μείωσης του ΕΤΤ και τώρα υπάρχουν πλέον και ετοιμοπαράδοτα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τωρα τελευταια βλεπω αρκετα στους δρομους και αρχιζει να μου γινεται συμπαθητικο.Να το κοιτάξεις αυτό... μπορεί να είναι σοβαρό!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τωρα τελευταια βλεπω αρκετα στους δρομους και αρχιζει να μου γινεται συμπαθητικο.εδώ κολλάει το '' και οι μουγγοί μίλησαν'' και οι τυφλοί είδαν ....
-
αν υπαρχει κανας κατοχος ας πει την γνωμη του για το αμαξι.
-
Διλιτρο αυτοματο CVT με ηλιοροφη...
Ησυχο στον δρομο και ανετο...χωρις πολλες κλισεις στις στροφες και με πολυ καλο κρατημα..
Δεν βαζει φωτια στον δρομο που ελεγαν καποτε και τα περιοδικα αλλα αν θες παει σβελτα..ειδικα το κιβωτιο CVT ειναι ολα τα λεφτα!!!!
Εκτος δρομου σε κακοτραχαλο χωματοδρομο ειναι καλο αλλα δεν ειναι φορεστερ....παντως ειναι καλυτερο απο RAV (εχω προσωπικη αποψη και για τα δυο και οχι απο τεστ ντραιβ) και καιει σαφως λιγοτερο απο αυτα τα δυο ...κατι που ισως οφειλεται και στην εξαιρετικη αεροδυναμικη του..Εχει ομως τα τριξιματα του και η πισω αναρτηση κοπαναει σε εγκαρσιες ανωμαλιες με εναν ενοχλητικο θορυβο...Τα πλαστικα ειναι μεν μαλακα ακομη και στις πορτες αλλα χαρασσονται ευκολα κ ειδικα αυτο της κεντρικης κονσολας κοντα στον λεβιε....Επισης εχει λιγο χαλια ορατοτητα προς τα πισω αλλα αυτο εν μερει συνηθιζεται...
Η ποιοτητα κατασκευης ειναι καλη αλλα σε συγκριση με το φορεστερ 'χωλαινει' και θα λεγα πως ειναι στα επιπεδα του RAV.....
Ο βασικος λογος που το πηρα και δεν διαψευστηκα ειναι πως ταξιδευει ανετα, εχει εξισου αν οχι καλυτερο κρατημα απο αλλα τετοια SUVοειδη, ειναι πιο ωραιο αισθητικα, δεν εχει τρελλες τιμες ανταλλακτικων και σερβις(πχ σουμπαρου), εχει εξαιρετικα μαμα φρενα (το διαπιστωσα και ο ιδιος), στα διαφορα crash tests εχει εξαιρετικες επιδοσεις....και η τιμη του ηταν συμφερουσα....
Εναλλακτικα θα επαιρνα μονο το σουμπαρου φορεστερ.....αν τo εβγαζαν με κιβωτιο CVT....
Σ οτι αφορα το φορουμ ειμαι μελος τους και ειμαι απο αυτους που εκει μεσα σχολιασαν αρνητικα το γεγονος της μη αμεσης προσβασης σε ολα τα threads του (γενικα η εσωστρεφεια στα φορουμ ειναι για μενα ακατανοητη)....απο την αλλη ομως πλευρα ειναι δικαιωμα τους και σαν πληρες μελος πια διαπιστωσα πως δεν εγραφαν και κατι τρομερο σε αυτα ....ειδικα στις βλαβες τα προβληματα ειναι συγκεκριμενα, γνωστα κι αντιμετωπισιμα.....δεδομενων μαλιστα των πωλησεων του ειναι ενα μαλλον αξιοπιστο αυτοκινητο ...
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
...Θα συμφωνήσω σε αρκετά.
Φέτος το καλοκαίρι οδήγησα τα δικίνητα, νοικιάρικο το 1,5 diesel (το 7θέσιο στο εξωτερικό) αλλά και το 1,6 (το 5θεσιο) ρυμουλκώντας τρέιλερ με σκάφος.
Στο 1,5 με έκανε εντύπωση η πολύ καλή ηχομόνωση του κινητήρα, η επιτάχυνση εν κινήσει (ιδίως) και η κατανάλωση/αυτονομία.
Στο 1,6 λόγω της ρυμούλκισης σε θέμα επιδόσεων (απλώς μου φάνηκε αξιοπρεπές) αφού οι συνθήκες δεν επέτρεπαν επιταχύνσεις, υψηλές ταχύτητες κλπ. Ικανό σε τσιμεντο να ρίξει ή να πάρει τη βάρκα.
Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού, χωρίς τριγμούς ιδίως το νοικιάρικο που είχει 20.000 χλμ (το 1,6 είναι 'νεούδη' ακόμα (900 χλμ είχε) ενώ πολύ σκοτεινοί και κλειστοφοβικοί οι εσωτερικοί χώροι, για τους πίσω ιδίως. (στο 7θέσιο το κέρδος απο την επιμήκυνση είναι στην ουσία ο χώρος αποσκευών και λίγο ο αέρας πάνω απο τα κεφάλια μαζί με το φως στο εσωτερικό που παρέχει η γυαλινη οροφή).
Βολικό το υπερυψωμένο αμάξωμα αλλά σε χωματινα σημεία με κλίση τα βρίσκει δύσκολα. Ενώ στην άσφαλτο είναι πολύ σταθερό στο δρόμο, 'κολλημένο' αν και το 1,5 με την 15άρα ζάντα έδειχνε λίγο πιο μαλακό και πιο άνετο στη σπονδυλική στήλη απο το 1,6 με την 17άρα ενώ σε στροφές με πολύ μικρές κλίσεις θυμίζει χαμηλό ΙΧ και όχι SUV.
Σαν σχήμα προτιμώ το 7θέσιο ενώ και ο 1,5 και ο 1,6 δεν περιορίζουν ιδιαίτερα το αμάξι σε επιδόσεις όσο ξεγελάει η ψηλή θέση οδήγησης ότι πρόκειται για 4κίνητο και μπορεί να βρεθεί σε δύσκολη θέση. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού, χωρίς τριγμούς ιδίως το νοικιάρικο που είχει 20.000 χλμ (το 1,6 είναι 'νεούδη' ακόμα (900 χλμ είχε) ενώ πολύ σκοτεινοί και κλειστοφοβικοί οι εσωτερικοί χώροι, για τους πίσω ιδίως. (στο 7θέσιο το κέρδος απο την επιμήκυνση είναι στην ουσία ο χώρος αποσκευών και λίγο ο αέρας πάνω απο τα κεφάλια μαζί με το φως στο εσωτερικό που παρέχει η γυαλινη οροφή).
επειδή μπαίνω σχεδον καθημερινά στο 5θέσιο συναδέλφου νομίζω πως μια χαρά είναι οι χώροι για τους πίσω, ανετοι και αρκετά φωτεινοι.. εκτός αν αναφερόσουν στο 7θεσιο αποκλειστικά στο οποίο δεν έχω μπεί.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Σε θέμα ποιότητας εσωτερικού, χωρίς τριγμούς ιδίως το νοικιάρικο που είχει 20.000 χλμ (το 1,6 είναι 'νεούδη' ακόμα (900 χλμ είχε) ενώ πολύ σκοτεινοί και κλειστοφοβικοί οι εσωτερικοί χώροι, για τους πίσω ιδίως. (στο 7θέσιο το κέρδος απο την επιμήκυνση είναι στην ουσία ο χώρος αποσκευών και λίγο ο αέρας πάνω απο τα κεφάλια μαζί με το φως στο εσωτερικό που παρέχει η γυαλινη οροφή).
επειδή μπαίνω σχεδον καθημερινά στο 5θέσιο συναδέλφου νομίζω πως μια χαρά είναι οι χώροι για τους πίσω, ανετοι και αρκετά φωτεινοι.. εκτός αν αναφερόσουν στο 7θεσιο αποκλειστικά στο οποίο δεν έχω μπεί.
Όχι στο 5θέσιο αναφέρομαι. Γενικά έχω να κάνω με ψηλοτάβανα και ανοιχτόχρωμα εσωτερικά στα αμάξια μου και το 5θέσιο μου φάνηκε ιδίως πίσω κάπως 'πνικτικό'. Φυσικά κυρίως στη θέση οδηγού/συνοδηγού ήμουν και απλώς δοκιμαστικά έκατσα πίσω. Στο 7θέσιο η γυαλινη οροφή δεν ξέρω αν πράγματι χαρίζει πόντους σε απόσταση πάνω το κεφάλι αλλά κάνει πιο φωτεινό το εσωτερικό.
Πάντως σαν αίσθηση αναφέρω και όχι σε πραγματικές διαστάσεις, στενό,φαρδύ, κοντό κλπ γιατί μετά απο το Micra όταν μπήκα στο Qashqai μια διαφορά όπως και να έχει ... την έννιωσα.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)