-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Και όμως, και όμως... 0-200 σε 11.64 η Scuderia, σε 12.04 η GT2.
ναι καλα... δε το δεχομαι..
Καλά, εσύ δεν δέχεσαι και το ότι η Γη γυρίζει...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι δυνατόν ν ασχολείστε με τέτοιες λεπτομέρειες?
Ποιός εν δυνάμει αγοραστής θα τα κοιτάξει αυτά?Μα δεν θα την αγοράσουμε... θα μας την χαρίσει ο Γρηγόρης που ξεκίνησε το thread οπότε ασχολούμαστε με μ@λ@κίες...
-
Ποιο από τα 4... Αποκλείω από την αρχή την ασημί Scuderia, νομίζω δεν της πάει σε σχέση με τις άλλες. Επίσης αποκλείω την κίτρινη. Όποιος παίρνει κίτρινο supercar κάνει μπαμ πως θέλει να φωνάξει 'κοιτάχτε με' και δεν μπορώ να συνδεθώ με αυτό. Οπότε μένει η μαύρη κι η κόκκινη. Πανέμορφες και οι δύο, αλλά τελικά θα επιλέξω για χιλιοστή φορά την κόκκινη Scuderia γιατί δε γίνεται αλλιώς.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και όμως, και όμως... 0-200 σε 11.64 η Scuderia, σε 12.04 η GT2.Σεβαστο μεν, και αποδεκτο, οχι ομως ολη η αληθεια...
Στο γνωστο τεστ figure-eight 'σταυρωτης πιστας' που αναδεικνυει το στησιμο και την ευελιξια ενος αυτοκινητου οπως παρεθεσα πριν με link, η GT2 καταπιε ακομα και την
'αγαπημενη' σου.
Επιπλεον τα αποτελεσματα των μετρησεων που παρεθεσες επισημαινουν την
υψηλη εξωτερικη θερμοκρασια του τεστ.
Σε πιο φυσιολογικες θερμοκρασιες το biturbo της GT2 θα εραβε...σταυροβελονια την
Scuderia.Eπειδη ομως στους δρομους μας με την πισωκινητη biturbo η οδηγηση θα θυμιζει περισσοτερο...καλλιτεχνικο πατιναζ σε παγο, και η φιλοσοφια του κινητηρα
δεν ταιριαζει με το υπολοιπο group, επελεξα την πιο ισορροπημενη (σε σχεση με την extreme-κραυγαλεα GT3 RS), GT3...
Σιγουρα σε απολυτα νουμερα η Scuderia θα υπερεχει της GT3.
Ειναι ομως ετσι κι αλλιως τοσο υψηλου επιπεδου-δυνατοτητων οι επιδοσεις και των δυο
που δεν πιστευω οτι η ουσια της αποκτησης καποιου εκ των δυο θα βρισκεται εκει. -
Για την σταυροβελονιά κράτα μικρό κουβάρι... και σε άλλα τεστ επιταχύνσεων ήταν μπροστά η Scuderia. Άσε που βγαίνει η 458 τώρα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είναι δυνατόν ν ασχολείστε με τέτοιες λεπτομέρειες?
Ποιός εν δυνάμει αγοραστής θα τα κοιτάξει αυτά?Μα δεν θα την αγοράσουμε... θα μας την χαρίσει ο Γρηγόρης που ξεκίνησε το thread οπότε ασχολούμαστε με μ@λ@κίες...
Χαχα...! Εγω απλως δινω δικαιωμα στο ονειρο...Αν καποιος το θεωρει βαρετο, κουραστικο,
ανουσιο, απλα δεν ασχολειται. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για την σταυροβελονιά κράτα μικρό κουβάρι... και σε άλλα τεστ επιταχύνσεων ήταν μπροστά η Scuderia. Άσε που βγαίνει η 458 τώρα...Λιγο μπροστα, λιγο πισω, η ουσια ειναι οτι εχουν σχεδον παρομοιες δυνατοτητες.
Πιστευω να συμφωνεις οτι η ουσια ειναι αλλου... -
Φυσικά και συμφωνώ... για αυτό είπα άλλωστε στον Γιώργο πριν ότι ασχολούμαστε με μαλακίες... δεν θεωρώ το θέμα μαλακία, απλά η συζήτηση περί δεκάτων είναι υπερβολική (αν και ενδιαφέρουσα με έναν εφηβικό τρόπο... ).
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι δυνατόν ν ασχολείστε με τέτοιες λεπτομέρειες?
Ποιός εν δυνάμει αγοραστής θα τα κοιτάξει αυτά?θα το κοιταξουμε εμεις που **δεν **ειμαστε εν δυναμει αγοραστες και δε μπορουμε να μιλησουμε για το καλο τιμονι και την ουρα που ξεκολλαει με το παραμικρο
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και όμως, και όμως... 0-200 σε 11.64 η Scuderia, σε 12.04 η GT2.
ναι καλα... δε το δεχομαι..
Καλά, εσύ δεν δέχεσαι και το ότι η Γη γυρίζει...
και συ οτι παρα τα περισσοτερα 100+ κιλα το τουρμπο μπορει να ριξει ξυλο στον κινητηρα μηχανης
(εχουμε ολoι δει τι γινεται με τις περιπτωσεις downsizing)μαλλον δε θα μπορει να ξεκινησει καλα απο την υπερβολικα πολλη δυναμη , ρεπριζ θελω να δω..
αν και τελικα στην ουσια το ιδιο θα πηγαινουν και η porsche μαλλον θα ειναι παρα μα παρα πολυ δυστροπη..
θεωρω γενικα ιδιαιτερα επικινδυνη την αποκτηση μιας 997 πισωκινητης , ειδικα οταν ακουω οτι στα χερια οχι και τοσο εμπειρων οδηγων (ναι υπαρχουν 23χρονα με carrera 4s ) ακομα και οι 4κινητες φερνουν σβουρες -
Όταν δεν έχουμε στοιχεία που να υποστηρίζουν την άποψή μας βγάζουμε θεωρίες, ε Γιώργο; 100 κιλά ροπής έχουν τα φορτηγά... so what?
-
τα φορτηγα δε στροφαρουν 7αρες ουτε εχουν 1400 κιλα βαρος..
δε σου ειπα οτι θα την εχει για πρωινο γιατι υπαρχει και η ελλειψη κυβικων και κυλινδρων, αλλα πιστευω οτι θα ειναι εστω και οριακα πιο γρηγορη
-
Αν χρειαζεται να κυκλοφορει μερικες φορες καθημερινα, σαφως GT3.
Ειναι πιο πρακτικο και το ιδιο ή και περισσοτερο σπορ απο την τριαδα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα φορτηγα δε στροφαρουν 7αρες ουτε εχουν 1400 κιλα βαρος..δε σου ειπα οτι θα την εχει για πρωινο γιατι υπαρχει και η ελλειψη κυβικων και κυλινδρων, αλλα πιστευω οτι θα ειναι εστω και οριακα πιο γρηγορη
Οι αριθμοί διαψεύδουν τις πεποιθήσεις σου... μήπως πιστεύεις αστήριχτα και στον Άγιο Βασίλη;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
τα φορτηγα δε στροφαρουν 7αρες ουτε εχουν 1400 κιλα βαρος..
δε σου ειπα οτι θα την εχει για πρωινο γιατι υπαρχει και η ελλειψη κυβικων και κυλινδρων, αλλα πιστευω οτι θα ειναι εστω και οριακα πιο γρηγορη
Οι αριθμοί διαψεύδουν τις πεποιθήσεις σου... μήπως πιστεύεις αστήριχτα και στον Άγιο Βασίλη;
να και γω σου πεταω ενα τεστ που ειναι πιο αργη..
(και το audi πρωτο )και στο drivers republic που εκλεισε την εβγαζαν χειροτερη , τι παει να πει??
http://www.germancarzone.com/internal-c ... 0-4-a.htmlτο θεμα ειναι να παρουμε τις δικες μας και να τις στησουμε
(αφου ο Γρηγορης μας εκανε πλουσιους) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα φορτηγα δε στροφαρουν 7αρες ουτε εχουν 1400 κιλα βαρος..
δε σου ειπα οτι θα την εχει για πρωινο γιατι υπαρχει και η ελλειψη κυβικων και κυλινδρων, αλλα πιστευω οτι θα ειναι εστω και οριακα πιο γρηγορη
Οι αριθμοί διαψεύδουν τις πεποιθήσεις σου... μήπως πιστεύεις αστήριχτα και στον Άγιο Βασίλη;
να και γω σου πεταω ενα τεστ που ειναι πιο αργη..
(και το audi πρωτο )και στο drivers republic που εκλεισε την εβγαζαν χειροτερη , τι παει να πει??
http://www.germancarzone.com/internal-c ... 0-4-a.htmlτο θεμα ειναι να παρουμε τις δικες μας και να τις στησουμε
(αφου ο Γρηγορης μας εκανε πλουσιους)Αυτο να λεγεται...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αν χρειαζεται να κυκλοφορει μερικες φορες καθημερινα, σαφως GT3.
Ειναι πιο πρακτικο και το ιδιο ή και περισσοτερο σπορ απο την τριαδα.
Μακράν πιο δυσκολοοδήγητη από την Scuderia....
Περα απο την ευκολια του κιβωτιου της, ισχυει οντως?
Εχει βεβαια και το μαγικο κουμπακι με τις ρυθμισεις της αναρτησης ανεξαρτητως
θεσης manetino αλλα η Γερμανιδα γενικως φημιζεται για την ευκολια χρησης
των χειριστηριων της σε καθημερινο επιπεδο... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Είναι δυνατόν ν ασχολείστε με τέτοιες λεπτομέρειες?
Ποιός εν δυνάμει αγοραστής θα τα κοιτάξει αυτά?Εκτός από τον κύκλο σου, υπάρχουν και άνθρωποι -ευτυχώς- που αγοράζουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο επειδή γουστάρουν να το οδηγούν και όχι επειδή ήταν παιδικό όνειρο. Δεν ενδιαφέρουν όλους οι βαλίτσες που δίνει η Ferrari μαζί με την Scuderia, δεν ενδιαφέρουν όλους τα δέρματα που θα βάλουν αλλά τους ενδιαφέρει η οδήγηση και τα γούστα που μπορούν να βγάλουν με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Μην κρίνεις συνέχεια βάσει των προσωπικών σου εμπειριών και παιδικών ονείρων when it comes to supercars. Γιατί σε τελική ανάλυση, δεν είναι όλα τα τιμόνια ίδια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν χρειαζεται να κυκλοφορει μερικες φορες καθημερινα, σαφως GT3.
Ειναι πιο πρακτικο και το ιδιο ή και περισσοτερο σπορ απο την τριαδα.
Μακράν πιο δυσκολοοδήγητη από την Scuderia....
Περα απο την ευκολια του κιβωτιου της, ισχυει οντως?
Εχει βεβαια και το μαγικο κουμπακι με τις ρυθμισεις της αναρτησης ανεξαρτητως
θεσης manetino αλλα η Γερμανιδα γενικως φημιζεται για την ευκολια χρησης
των χειριστηριων της σε καθημερινο επιπεδο...Πιθανως γιατι η GT3 ειναι μονιμως ''σκληρη'', η Scuderia ρυθμιζεται αλλα ειναι δυνατον να ειναι πιο ησυχη χωρις ηχομονωση?
-
@sv2
Στο μεγιστο βαθμο που υπαρχει διαφοροποιηση στην αισθηση χειριστηριων ισως...
Σε γενικες γραμμες παντως διαφωνω.
Ακομα και ενας μη επαγγελματιας αλλα ψαγμενος οδηγος, μπορει να εντοπισει
διαφορες σε αισθηση στησιματος και χειριστηριων μεταξυ καποιων σπορ αυτοκινητων.
Vantage V12 vs Scuderia vs Gallardo 550-2 vs 997 GT3 (ΜΚΙΙ)