-
απο το ομονυμο album των RUSH, 2112
αναλυτικοτεραhttp://www.youtube.com/watch?v=eEW2-k0EoyE&feature=relatedπαντως δεν διαφωνουμε αλλα το συγκεκριμενο ατμοσφαιρικο δεν παει(εννοω οτι micra 1.6,c2vts,swift sport, twingo rs, mito, punto t jet και αλλα που δυστυχως ξεχνω ειναι πιο γρηγορα). και καθομαι και γραφω λιβελους γιατι θα ηθελα πολυ να αξιοποιει τις προδιαγραφες του κινητηρα του, να εχει δισκοφρενα πισω και να ειναι πραγματικα 970 κιλα που το δηλωνει η ford και να μην μοιαζει η κονσολα με fashiοn victim γιατι τα πληκτρολογια των κινητων αλλαζουν καθε χρονο αλλα τα αυτοκινητα οχι(βλακες marketeers ) γιατι με το που τοδα σε ασπρο, το χρωμα και του τωρινου μου αυτοκινητου, με μαυρη εργοστασιακη ζαντα δεν μπορουσα να το βγαλω απτο μυαλο μου.
β) μην θεοποιείτε της μετρήσεις, κανένα περιοδικό δεν βλέπω να αναφέρει πόσο 'ανοιγμένο' ήταν το
αμάξι.Πόσα χλμ έγραψε στο χιλιομετρητή,αν ήταν στρωμένο.δεν θεοποιουμε τις μετρησεις αλλα αντικειμενικα στα ιδια αλογα με 110 κιλα περισσοτερα και με τερμα γκαζι απο σταση που η ροπη δεν παιζει τοσο ρολο θα επρεπε να παιρνει κεφαλι.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι 4Τροχοί γράφουν πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής όπως και τις καιρικές συνθήκες.η μετρηση στην οποια αναφερομαι στους 4Τ προερχεται απο τευχος ιουλιου στην ενοτητα ΕΝΤΟΣ+ΕΚΤΟΣ και δεν ειναι ολοκληρωμενη δοκιμη οι μονες μετρησεις επιταχυνσης που εχει ειναι αυτες που παραθεσαμε εγω κ ο αγαπητος 106_4_ever, οποτε δεν ειναι δοκιμη και δεν αναφερεται στις συνθηκες της δοκιμης και τα χιλιομετρα του αυτοκινητου.
και κατι τελευταιο, αν ηταν ικανοποιητικες οι επιδοσεις του τοτε γιατι καπακι κ επιτοπου βγαινει στην αγγλια η Mountune και δινει κιτ για 145 ατια με τις ευλογιες και την εγγυηση της αντιπροσωπειας;
-
Στην Αγγλία βγήκε πρόσφατα κιτ και για Focus RS που το πάει στα 340 άλογα... τα 305 λίγα ήταν δηλαδη;
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
και κατι τελευταιο, αν ηταν ικανοποιητικες οι επιδοσεις του τοτε γιατι καπακι κ επιτοπου βγαινει στην αγγλια η Mountune και δινει κιτ για 145 ατια με τις ευλογιες και την εγγυηση της αντιπροσωπειας;
Περισσοτερο λογω των ιδιαιτεροτητων της αγγλικης αγορας,και λιγοτερο διοτι η διαφορα αλογων εχει μεσσιανικο ρολο.Θα εξυπηρετηθει κι αυτο οταν βγουν οι ecoboost φανταζομαι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι 4Τροχοί γράφουν πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής όπως και τις καιρικές συνθήκες.Πόσα χιλιόμετρα είχε?
--δεν θεοποιουμε τις μετρησεις αλλα αντικειμενικα στα ιδια αλογα με 110 κιλα περισσοτερα και με τερμα γκαζι απο σταση που η ροπη δεν παιζει τοσο ρολο θα επρεπε να παιρνει κεφαλι.
--αι κατι τελευταιο, αν ηταν ικανοποιητικες οι επιδοσεις του τοτε γιατι καπακι κ επιτοπου βγαινει στην αγγλια η Mountune και δινει κιτ για 145 ατια με τις ευλογιες και την εγγυηση της αντιπροσωπειας;
για το 1ο : αυτό περι χλμέτρων που έγραψα το τσέκαρες? δεν πιστεύεις οτι παίζει ρόλο?
προσωπικά,σε καμία περίπτωση με τη Mito 120 φίλου που έχω δει (δυστυχώς δεν ανοίξαμε)
δεν με έχει πείσει για την παραπάνω ταχύτητα της.για το 2ο : το κιτ βγαίνει και στην Ελλάδα και εννοείται οτι κιτ αύξησης επιδόσεων βγαίνουν
μέχρι και για ...F430 (Novitec).Και απο άλλες εταιρίες κ με εγγύηση. Τα άλογα
μερικές φορές για κάποιους δεν φτάνουν με τίποταΑσχολήστε πάντως too much με τις επιδόσεις του στην ευθεία παρά με τον τομέα που πραγματικά
απολαμβάνεις με το αμαξάκι,τις στροφές. -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
και κατι τελευταιο, αν ηταν ικανοποιητικες οι επιδοσεις του τοτε γιατι καπακι κ επιτοπου βγαινει στην αγγλια η Mountune και δινει κιτ για 145 ατια με τις ευλογιες και την εγγυηση της αντιπροσωπειας;
Περισσοτερο λογω των ιδιαιτεροτητων της αγγλικης αγορας,και λιγοτερο διοτι η διαφορα αλογων εχει μεσσιανικο ρολο.Θα εξυπηρετηθει κι αυτο οταν βγουν οι ecoboost φανταζομαι
μαλλον η εκδοση βγηκε επειδη ανακοινωθηκε οτι η ford δεν θα βγαλει εκδοση st στο φιεστα.
Στην Αγγλία βγήκε πρόσφατα κιτ και για Focus RS που το πάει στα 340 άλογα... τα 305 λίγα ήταν δηλαδη;
αλλο κιτ που το παει 340 και αλλο ολοκληρωμενη λυση που υποστηριζεται απο την εκει αντιπροσωπεια ομως.
για το 1ο : αυτό περι χλμέτρων που έγραψα το τσέκαρες? δεν πιστεύεις οτι παίζει ρόλο?
προσωπικά,σε καμία περίπτωση με τη Mito 120 φίλου που έχω δει (δυστυχώς δεν ανοίξαμε)
δεν με έχει πείσει για την παραπάνω ταχύτητα της.τα χλμ και οι συνθηκες οπως αναφερω παραπανω δεν εγιναν γνωστα γιατι ηταν 'γρηγορη δοκιμη' μισης σελιδας. Οσο για την ταχυτητα των turbo, η εντυπωση μου ειναι οτι σε ξεγελα γιατι περιμενεις να προσπαθει περισσοτερο ειδικα στις ψηλες στροφες οντας συνηθισμενος απο ατμοσφαιρα, γιαυτο και αν πας απο ατμοσφαιρα σε συγχρονο τουρμπο συνηθως καις τζαμπα βενζινη γιατι το πιεζεις ψηλα διχως λογο ενω αν ανεβασεις μια η ροπη απο χαμηλα σε σμπρωχνει.
για το 2ο : το κιτ βγαίνει και στην Ελλάδα και εννοείται οτι κιτ αύξησης επιδόσεων βγαίνουν
μέχρι και για ...F430 (Novitec).Και απο άλλες εταιρίες κ με εγγύηση. Τα άλογα
μερικές φορές για κάποιους δεν φτάνουν με τίποτααν ρωτησεις στην αντιπροσωπεια της ferrari στην αγγλια αν θα χαθει η εγγυηση αν βαλεις κιτ της novitech θα γελασουν ηχηρα προφανως.
φιλε georgetz, ασχολουμαι με τις επιδοσεις του στην ευθεια γιατι στις στροφες παει μια χαρα, απενεργοποιειται κ ο ηλεκτρονικος μπαμπουλας, και στο πατα ασε αντιδρα ωραια, γενικα κανει οτι του ζητησεις κ φιλικα, απλα αν ειναι ανηφορα η ιδανικη σου διαδρομη θελει πολυ στυψιμο.
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
Περισσοτερο λογω των ιδιαιτεροτητων της αγγλικης αγορας,και λιγοτερο διοτι η διαφορα αλογων εχει μεσσιανικο ρολο.Θα εξυπηρετηθει κι αυτο οταν βγουν οι ecoboost φανταζομαι
Ειναι βεβαιο αυτο?Διοτι μεχρι τωρα οι πηγες μου λενε πως οταν με το καλο λανσαριστουν οι Ecoboost ενας τουλαχιστον θα βρει θεση κατω απο το καπω του fiesta.θα δουμε
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
τα χλμ και οι συνθηκες οπως αναφερω παραπανω δεν εγιναν γνωστα γιατι ηταν 'γρηγορη δοκιμη' μισης σελιδας. Οσο για την ταχυτητα των turbo, η εντυπωση μου ειναι οτι σε ξεγελα γιατι περιμενεις να προσπαθει περισσοτερο ειδικα στις ψηλες στροφες οντας συνηθισμενος απο ατμοσφαιρα, γιαυτο και αν πας απο ατμοσφαιρα σε συγχρονο τουρμπο συνηθως καις τζαμπα βενζινη γιατι το πιεζεις ψηλα διχως λογο ενω αν ανεβασεις μια η ροπη απο χαμηλα σε σμπρωχνει.αν ρωτησεις στην αντιπροσωπεια της ferrari στην αγγλια αν θα χαθει η εγγυηση αν βαλεις κιτ της novitech θα γελασουν ηχηρα προφανως.
φιλε georgetz, ασχολουμαι με τις επιδοσεις του στην ευθεια γιατι στις στροφες παει μια χαρα, απενεργοποιειται κ ο ηλεκτρονικος μπαμπουλας, και στο πατα ασε αντιδρα ωραια, γενικα κανει οτι του ζητησεις κ φιλικα, απλα αν ειναι ανηφορα η ιδανικη σου διαδρομη θελει πολυ στυψιμο.
Για το 1ο : ο turbo πράγματι έχει διαφορετικό στυλ οδήγησης (εκτός απο κάποια άριστα δουλεμένα
και σχεδιασμένα μοτέρ) . Οπότε,με το που μπαίνεις να οδηγήσεις πρέπει σίγουρα να το χεις
κατα νου.Για το 2ο : προφανώς αναφέρθηκα για χωρίς εγγύηση.Δεν τρέφω κάποια αυταπάτη περι του θέματος
και επουδενί δεν περιμένω απο έναν κατασκευαστή να μου δώσει/συνεχίσει εγγύηση
απο τη στιγμή που το 'πειράζω'.Το ότι θέλει στύψιμο το Fiestaκι είναι το μόνο σίγουρο.Αλλά πίστεψε με,πρόκειται για 'γεμάτη' διαδικασία
που προσωπικώς την ευχαριστιέμαι. Μάλλον βοηθά ο καλός επιλογές και το εύστροφο μοτέρ. -
Καλησπερα.Ενδιαφερομαι να αγορασω το ποιο πανω αυτοκινητο που εχω στον τιτλο.Βασικα θελω ενα οικογενειακο αμαξι,οχι τρελλα πραγματα.Να ειναι βεβαια 5θυρο.Απο οικονομικης αποψης,τωρα: Προκαταβολη δεν εχει.Να δινω περιπου 200-250 ευρω το μηνα.Να σας πω οτι εχω ενα[1]SUZUKI Suift 1000αρακι του 1989[κλεισαμε 20ετια] & παμε για αποσυρση.Θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας,αν κανοντας αποσυρση το SUZUKI,& παιρνοντας το ποιο πανω FIESTA μπορω να δινω τα χρηματα που γραφω.Ποσο τιμαται σημερα το ποιο πανω αυτοκινητο? Σας ευχαριστω παρα πολυ.
-
Να εισαι καλα.Σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωση.
-
http://www.ford.gr/Cars/NewFiesta/Pricesfiesta
http://www.ford.gr/Cars/NewFiesta/Promotions
καλο ειναι να κανεις μια μικρη συγκριση των επενδυσεων...δηλαδη εδω βλεπω πως αν το παρεις μετρητης εχεςι εκπτωση απο την αρχικη τιμη περι τα 1000 ευρω....αρα αν παρεις καταναλωτικο δανειο απο αλλη τραπεζα απο αυτην που συνεργαζεται η αντιπροσωπεια ...και τους πιεσεις λεγοντας πως θα θελες λιγο καλυτερο επιτοκιο η το ιδιο με τα προγραμματα της ford μαζι και με την αποζημειωση απο την αποσυρση θα εχεις παρα πολυ μεγαλη μειωση στο fiesta 1.2 .....περι τα 2500 με 3000 € πιο φθηνα
δηλ το 1,2 trend που ειναι νορμαλ για σενα πιστευω θα σ βγει 10,000 και κατι € + τους τοκους απο το δανειο... -
Georgetz: Άσε το κιτ για το RS. Στην Αγγλία υπάρχει και κιτ της Mountune για το ST των 225 ίππων που το πάει στα 260 με εργοστασιακή εγγύηση και χρυσόβουλο της Ford! Δε νομίζω να είπε κανείς ότι λείπει δύναμη από το ST και όμως υπάρχει το κιτ. Η ίδια λογική υπάρχει και στο Fiesta.
Όσο για Fiesta ST... η Ford επισήμως λέει ότι δεν θα βγει και μάλλον δεν θα υπάρξει. Και όπως σωστά λέει ο Goergetz είναι κι αυτός ένας λόγος που υπάρχει το κιτ βελτίωσης για όποιον θέλει κάτι παραπάνω.
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.Θα το ψαξω καλυτερα το θεμα.
-
Γνωριζει κανεις για ποιο λογο το Fiesta Sport που εισαγεται στην Ελλαδα δεν χει τις πλαινες φουστιτσες(side skirts,με αψογη οξφορδιανη προφορα)που φοραει το Zetec S?
-
μπορει καποιος κατοχος η εστω γνώστης να μου πει τη γνωμη του για το φιεστα το σπορ??
ειμαι μια ανασα να το παρω, αλλα το 1.4 που πηρα τεστ ντραιβ καλο χρυσο αλλα ολιγον ανεξελεγκτο μου φανηκε στον περιφερειακο... ιδεα μου ηταν ή ετσι ειναι....??? παντως το σπορτ 1.6 120 αλογα δεν φανταζομαι να κανει τα ιδια
και τελος για τις πλευρικες ποδιες ο πωλητης με συμβουλεψε να μην τις βαλω γιατι θα μου δημιουρησουν προβλημα.... αληθευει??? εγω παντως θα τις ηθελα... ευχαριστω
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με αυτή την λογική θα έπρεπε τα καθημερινά αυτοκίνητα να ήταν περιορισμένα στα 130 γιατί αυτο είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας στην χώρα μας
Δεν θα με πειραζε καθολου αυτο αρκει να υπηρχαν πιστες ανα τουλαχιστον 100km (και εννοειται δωρεαν).
Ετσι ακριβως γινεται με το καινουργιο GTR στην Ιαπωνια.Στον δρομο εχει κοφτη 180km/h και μολις μπεις σε πιστα βγαινει αυτοματα.Καλά... εσυ κάνε 5 ώρες να πας απο Αθήνα-Θεσσαλονίκη... εγώ προτιμώ να το κάνω σε 3 1/2...
Μια χαρα τα λες τοσο καιρο σε διαφορα thread τι σε επιασε εδω περα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
BEAMS: Καλημέρα! Ναι οι χρόνοι που αναφέρω είναι με το Focus αλλά μιλάω για άδειο δρόμο (πίστεψέ με καθημερινές δεν έχει κίνηση) όπου πηγαίνεις συνεχώς με 180+ και δεν χάνεις χρόνο στον Μαλιακό καθώς πλέον δεν πηγαίνεις παραλιακά απο Αγ. Κωνσταντίνο, Καμμένα Βούρλα κλπ αλλά είναι αυτοκινητόδρομος. Ουσιαστικά στα μόνα σημεία που κόβεις είναι στον Αγ. Παντελεήμονα (φοβερές στροφές! ) και στα Τέμπη. Στις καμπές της Υλίκης δεν χάνεις χρόνο καθώς απλά πέφτεις στα 160 (αν βαστάει η καρδούλα σου βέβαια ). Με τον δρόμο όπως ήταν πριν μερικά χρόνια δεν μπορύσα να πέσω κάτω από τις 4 ώρες με το Focus ενώ το είχα κάνει σε 3 1/2 με άλλο αυτοκίνητο (215-220 συνεχώς στις ευθείες).Να σε ρωτησω ποσα χλμ/1000 σ.α.λ. βγαζει το Focus με 5η γιατι απ' οτι καταλαβαινω ησουν μονιμως 5000 σ.α.λ. ισως και παραπανω. Πρεπει να ειναι πολυ σκυλι...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
BEAMS: Καλημέρα! Ναι οι χρόνοι που αναφέρω είναι με το Focus αλλά μιλάω για άδειο δρόμο (πίστεψέ με καθημερινές δεν έχει κίνηση) όπου πηγαίνεις συνεχώς με 180+ και δεν χάνεις χρόνο στον Μαλιακό καθώς πλέον δεν πηγαίνεις παραλιακά απο Αγ. Κωνσταντίνο, Καμμένα Βούρλα κλπ αλλά είναι αυτοκινητόδρομος. Ουσιαστικά στα μόνα σημεία που κόβεις είναι στον Αγ. Παντελεήμονα (φοβερές στροφές! ) και στα Τέμπη. Στις καμπές της Υλίκης δεν χάνεις χρόνο καθώς απλά πέφτεις στα 160 (αν βαστάει η καρδούλα σου βέβαια ). Με τον δρόμο όπως ήταν πριν μερικά χρόνια δεν μπορύσα να πέσω κάτω από τις 4 ώρες με το Focus ενώ το είχα κάνει σε 3 1/2 με άλλο αυτοκίνητο (215-220 συνεχώς στις ευθείες).
Να σε ρωτησω ποσα χλμ/1000 σ.α.λ. βγαζει το Focus με 5η γιατι απ' οτι καταλαβαινω ησουν μονιμως 5000 σ.α.λ. ισως και παραπανω. Πρεπει να ειναι πολυ σκυλι...
Με 3000 και κάτι έχει 120 κοντερίσια. Στις 5100 βγάζει την τελική 195+ κοντερίσια. Πραγματικά βγάζει περίπου 39 χλμ/1000 στροφές.
ΥΓ: Με τις 3 1/2 ώρες που ανέφερα πριν τι πρόβλημα έχεις;
-
Καλα μιλαμε για ΠΟΛΥ μακρυ κιβωτιο, ευτυχως γιατι ετσι μπορει να κανεις 10 μερες να τα πιασεις αλλα τουλαχιστον δεν ταλαιπωρεις καθολου το μοτερ...
ΥΓ:Συνηθως γραφεις ομορφα ποστ και του την ειπες που θα εκανε 5 ωρες ενω εσυ 3,5. Δεν μας εχεις συνηθησει σε τετοια γι'αυτο...
-
Θεόμακρο κιβώτιο. Με κοντύτερες σχέσεις δεν ταλαιπωρείς το μοτέρ. Απλά με μακριές έχεις οικονομία στο cruising και αυτό είναι το μόνο του πλεονέκτημα, μαζί με τον μειωμένο θόρυβο.
Όσο για το άλλο... δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχε ειπωθεί και το είπα αυτό, πέρασε και πόσος καιρός...
-
Θελει αλογα το focus για να κινησε γρηγορα και να πιανεις και υψηλες ταχυτητες.Παντος με 120 3κ στο κοντερ και χαλλλλλλλλαρα!!!!!
Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp