-
Πας στα ίδια με ένα αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα (και βάρος βέβαια), δεν θα το έλεγα ότι πάει κι άσχημα το κουβαδάκι, εεε... Σιτροενάκι εννοούσα. Όσο για την ατμόσφαιρα... υπάρχει και το Swift Sport 1600 πού διασύρει κάτι GP T-Jet και Golf 122.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όσο για την υποστροφή... μάλλον δεν έχεις κατανοήσει την έννοια καθώς δεν δύναται να εμφανιστεί στον πίσω άξονα. Υποστροφή είναι τα λεγόμενα 'μούτρα', όταν δηλαδή το αυτοκίνητο λόγω αδράνειας αρνείται να στρίψει και γλυστράει ευθεία, στην εφαπτομένη της τροχιάς του.Υποστροφη η υπερστροφη,γιατι δεν πρεπει να ειναι το ιδιο. Τεσπα..
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πας στα ίδια με ένα αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα (και βάρος βέβαια), δεν θα το έλεγα ότι πάει κι άσχημα το κουβαδάκι, εεε... Σιτροενάκι εννοούσα. Όσο για την ατμόσφαιρα... υπάρχει και το Swift Sport 1600 πού διασύρει κάτι GP T-Jet και Golf 122.ειναι πιο γρηγορο απο μενα (λογω βαρους γιατι τα μοτερ ειναι κοπιες) , αλλα μη φανταστεις οτι γινεται και κατι δραματικο..
ναι αυτο θα μπορουσε να ειναι μπροστα απο τη γκολφω πιο ανετα αλλα και τι εγινε?
απο ενα polo με 122 βαζω στοιχημα ( να φαληρησει η Α ) , οτι θα ειναι αρκετα πιο πισω -
Η υπερστροφή είναι το αντίθετο της υποστροφής. Υποστροφή είναι όταν το μπροστά μέρος δεν θέλει να στρίψει και φεύγει ευθεία, υπερστροφή είναι όταν 'πετάει κώλο' στην στροφή.
-
Η ford εχει τιποτε στα σκαρια στα μελλοντικα της σχεδια οσο αναφορα τους κινητηρες? Δλδ η αγορα τεινει προς το τουρμπο,θα κανει καμια κινηση προς αυτη τη κατευθυνση,εχει ακουστει τιποτα?
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Η ford εχει τιποτε στα σκαρια στα μελλοντικα της σχεδια οσο αναφορα τους κινητηρες? Δλδ η αγορα τεινει προς το τουρμπο,θα κανει καμια κινηση προς αυτη τη κατευθυνση,εχει ακουστει τιποτα?κατι λεγανε καποτε για 1.6Τ σε focus , μετα καποιος εδω μεσα ειχε πει οτι θα βγει στο επομενο focus τετοιο μοτερ, μετα φαληρησε η ford..
το θεμα ειναι οτι εχουν μεινει πλεον με ενα αντικειμενικα γερασμενο 2.5Τ ο οποιος εκτος των αλλων ειναι εκτος ελληνικης πραγματικοτητας..
παντως εχουμε ολοι μεινει στο οτι σκοπευουν καποια στιγμη να βγαλουν μικρο τουρμπο μοτερ, ειναι μαλλον θεμα οικονομικων συγκυριων το οτι δεν εχει βγει ακομα
-
Φέροντας την κωδική ονομασία EcoBoost, ο νέος 4κύλινδρος Turbo θα χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, για να επιτύχει, σύμφωνα με την Ford, 20% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε συνδυασμό, βέβαια, με αυξημένες τιμές ροπής και ισχύος.
Όπως και στην περίπτωση των TSI / TFSI του ομίλου VW, ο 1.6 EcoBoost θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις από πλευράς απόδοσης. Το νέο μοτέρ αναμένεται να εφοδιάζει σχεδόν όλα τα μοντέλα της ευρωπαϊκής γκάμας της Ford συμπεριλαμβανομένων των Fiesta, Focus και Mondeo.
Δεν τους βλεπω ομως και τοσο ζεστους,δλδ σαν να το κανουν επειδη τους αναγκαζει η αγορα. Το 2010 λενε,συντομα δλδ,ας περιμενουμε.
-
σε τεστ του drive η mito πινει το αιμα του fiesta με καλαμακι. 0-160 φιεστα σε 30,8 μιτο σε 27,4.
καλα σε ρεπριζ... αστο. κ υποτιθεται οτι ειναι κ ιδια αλογα και η μιτο 110 κιλα βαρυτερη. του εβαλαν κ δεκαεφταρες μπας και πατησει κατω με την δυναμη πουχει -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
σε τεστ του drive η mito πινει το αιμα του fiesta με καλαμακι. 0-160 φιεστα σε 30,8 μιτο σε 27,4.
καλα σε ρεπριζ... αστο. κ υποτιθεται οτι ειναι κ ιδια αλογα και η μιτο 110 κιλα βαρυτερη. του εβαλαν κ δεκαεφταρες μπας και πατησει κατω με την δυναμη πουχεισιγουρα δεν ηταν η 155 μιτο?
-
οχι εχω το τευχος μπροστα μου.
-
ποσο θελουν και τα δυο για το χιλιμετρο???
-
31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
κλασικοτατο παραδειγμα.
το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα τηςαλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.
στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
κλασικοτατο παραδειγμα.
το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα τηςαλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο
αν δε σε νοιαζει η 'ταξιτζηδικη' οδηγηση καλο ειναι να δινει πιο ψηλα τη ροπη, αλλωστε η 155αρα καλη ειναι και χαμηλα
-
βασικα αν ηταν για πιστα ναι καλο ειναι να αποδωσουν ψηλα...αν ειναι ομως για το πραγαμτικο κοσμο εκει εξω προτιμω να εχω λιγοτερα ονομαστικα αλογα και να χανω στο 0-100 και να εχω σχεδον ιση ροπη 1500 (σχεδον) στροφες πιο χαμηλα.
το ιδιο συνεβαινε και παλια..... ο κοσμος κοιταζε τα 16v με τα πολλα αλογα αλλα στην πραγματικη ζωη και οχι σ μια ευθεια τα 8v ξεσκιζαν πολλες φορες και ηταν τα πιο ολοκληρομενα αυτοκινητα εχοντα απο παρα πολυ χαμηλα την ροπη (2,000 και κατι στροφες.) εναντι 3,600 -4200 στροφων των περισσοτερων 16v ( οχι ολων ) -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
βασικα αν ηταν για πιστα ναι καλο ειναι να αποδωσουν ψηλα...αν ειναι ομως για το πραγαμτικο κοσμο εκει εξω προτιμω να εχω λιγοτερα ονομαστικα αλογα και να χανω στο 0-100 και να εχω σχεδον ιση ροπη 1500 (σχεδον) στροφες πιο χαμηλα.
το ιδιο συνεβαινε και παλια..... ο κοσμος κοιταζε τα 16v με τα πολλα αλογα αλλα στην πραγματικη ζωη και οχι σ μια ευθεια τα 8v ξεσκιζαν πολλες φορες και ηταν τα πιο ολοκληρομενα αυτοκινητα εχοντα απο παρα πολυ χαμηλα την ροπη (2,000 και κατι στροφες.) εναντι 3,600 -4200 στροφων των περισσοτερων 16v ( οχι ολων )συμφωνω απολυτα με αυτο που λες (ειδικα για τα 16V εναντι των 8V) , αλλα τα τουρμπα συνηθως δινουν καλο γκαζι απο χαμηλα..αν ειναι να πασχουν καπου συνηθως θα ειναι ψηλα , εκτος αν μιλαμε για περιπτωσεις evo αλλα τετοια μοτερ ειναι λιγα..
η mito με 2000+ στροφες για να κινηθεις στην κινηση ή να τσουλησεις χαλαρα ειναι πολυ καλη
βεβαια για να εχουμε πιο ολοκληρωμενη εικονα πρεπει να δουμε διαγραμματα, γιατι μπορει να δινει τη μεγιστη ροπη της πιο ψηλα απο την 120αρα, αλλα μπορει χαμηλα να μην υστερει τοσο (ή και καθολου) σε σχεση με αυτη
τ οτι εχουν διαφορετικη ιπποδυναμη και αλλες πιεσεις μπορει να αλλαζει πολλα πραγματα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.
στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
κλασικοτατο παραδειγμα.
το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα τηςαλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο
στην δοκιμη που αναφερεσαι την δινουν 0-100 σε 10,7 οποτε εικαζω οτι μετρηθηκε σε καυσωνα γιατι στο drive την μετρησαν σε 9,5.
-
to 2112 απο που βγαινει???????
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.
στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
κλασικοτατο παραδειγμα.
το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα τηςαλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο
στην δοκιμη που αναφερεσαι την δινουν 0-100 σε 10,7 οποτε εικαζω οτι μετρηθηκε σε καυσωνα γιατι στο drive την μετρησαν σε 9,5.
Την Mito την έχω ξαναπετύχει σε ελληνική μέτρηση στα 10.1 ενώ το Fiesta έχει γράψει κι 9.6 στο Evo.
2 τα θεματάκια :
α) στο Fiesta δεν βάζεις 17άρες,αν θες να είσαι στο 100%
β) μην θεοποιείτε της μετρήσεις, κανένα περιοδικό δεν βλέπω να αναφέρει πόσο 'ανοιγμένο' ήταν το
αμάξι.Πόσα χλμ έγραψε στο χιλιομετρητή,αν ήταν στρωμένο. -
Οι 4Τροχοί γράφουν πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής όπως και τις καιρικές συνθήκες.
Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp