Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    109
    752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Πας στα ίδια με ένα αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα (και βάρος βέβαια), δεν θα το έλεγα ότι πάει κι άσχημα το κουβαδάκι, εεε... Σιτροενάκι εννοούσα. Όσο για την ατμόσφαιρα... υπάρχει και το Swift Sport 1600 πού διασύρει κάτι GP T-Jet και Golf 122.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ken11
        ken11 last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
        Όσο για την υποστροφή... μάλλον δεν έχεις κατανοήσει την έννοια καθώς δεν δύναται να εμφανιστεί στον πίσω άξονα. Υποστροφή είναι τα λεγόμενα 'μούτρα', όταν δηλαδή το αυτοκίνητο λόγω αδράνειας αρνείται να στρίψει και γλυστράει ευθεία, στην εφαπτομένη της τροχιάς του.

        Υποστροφη η υπερστροφη,γιατι δεν πρεπει να ειναι το ιδιο. Τεσπα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Πας στα ίδια με ένα αυτοκίνητο με περισσότερα άλογα (και βάρος βέβαια), δεν θα το έλεγα ότι πάει κι άσχημα το κουβαδάκι, εεε... Σιτροενάκι εννοούσα. Όσο για την ατμόσφαιρα... υπάρχει και το Swift Sport 1600 πού διασύρει κάτι GP T-Jet και Golf 122.

          ειναι πιο γρηγορο απο μενα (λογω βαρους γιατι τα μοτερ ειναι κοπιες) , αλλα μη φανταστεις οτι γινεται και κατι δραματικο..

          ναι αυτο θα μπορουσε να ειναι μπροστα απο τη γκολφω πιο ανετα αλλα και τι εγινε?
          απο ενα polo με 122 βαζω στοιχημα ( να φαληρησει η Α ) , οτι θα ειναι αρκετα πιο πισω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Η υπερστροφή είναι το αντίθετο της υποστροφής. Υποστροφή είναι όταν το μπροστά μέρος δεν θέλει να στρίψει και φεύγει ευθεία, υπερστροφή είναι όταν 'πετάει κώλο' στην στροφή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              Η ford εχει τιποτε στα σκαρια στα μελλοντικα της σχεδια οσο αναφορα τους κινητηρες? Δλδ η αγορα τεινει προς το τουρμπο,θα κανει καμια κινηση προς αυτη τη κατευθυνση,εχει ακουστει τιποτα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                Η ford εχει τιποτε στα σκαρια στα μελλοντικα της σχεδια οσο αναφορα τους κινητηρες? Δλδ η αγορα τεινει προς το τουρμπο,θα κανει καμια κινηση προς αυτη τη κατευθυνση,εχει ακουστει τιποτα?

                κατι λεγανε καποτε για 1.6Τ σε focus , μετα καποιος εδω μεσα ειχε πει οτι θα βγει στο επομενο focus τετοιο μοτερ, μετα φαληρησε η ford..

                το θεμα ειναι οτι εχουν μεινει πλεον με ενα αντικειμενικα γερασμενο 2.5Τ ο οποιος εκτος των αλλων ειναι εκτος ελληνικης πραγματικοτητας..

                παντως εχουμε ολοι μεινει στο οτι σκοπευουν καποια στιγμη να βγαλουν μικρο τουρμπο μοτερ, ειναι μαλλον θεμα οικονομικων συγκυριων το οτι δεν εχει βγει ακομα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ken11
                  ken11 last edited by

                  Φέροντας την κωδική ονομασία EcoBoost, ο νέος 4κύλινδρος Turbo θα χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, για να επιτύχει, σύμφωνα με την Ford, 20% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε συνδυασμό, βέβαια, με αυξημένες τιμές ροπής και ισχύος.

                  Όπως και στην περίπτωση των TSI / TFSI του ομίλου VW, ο 1.6 EcoBoost θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις από πλευράς απόδοσης. Το νέο μοτέρ αναμένεται να εφοδιάζει σχεδόν όλα τα μοντέλα της ευρωπαϊκής γκάμας της Ford συμπεριλαμβανομένων των Fiesta, Focus και Mondeo.

                  Δεν τους βλεπω ομως και τοσο ζεστους,δλδ σαν να το κανουν επειδη τους αναγκαζει η αγορα. Το 2010 λενε,συντομα δλδ,ας περιμενουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bab2112 last edited by

                    σε τεστ του drive η mito πινει το αιμα του fiesta με καλαμακι. 0-160 φιεστα σε 30,8 μιτο σε 27,4.
                    καλα σε ρεπριζ... αστο. κ υποτιθεται οτι ειναι κ ιδια αλογα και η μιτο 110 κιλα βαρυτερη. του εβαλαν κ δεκαεφταρες μπας και πατησει κατω με την δυναμη πουχει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
                      σε τεστ του drive η mito πινει το αιμα του fiesta με καλαμακι. 0-160 φιεστα σε 30,8 μιτο σε 27,4.
                      καλα σε ρεπριζ... αστο. κ υποτιθεται οτι ειναι κ ιδια αλογα και η μιτο 110 κιλα βαρυτερη. του εβαλαν κ δεκαεφταρες μπας και πατησει κατω με την δυναμη πουχει

                      σιγουρα δεν ηταν η 155 μιτο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bab2112 last edited by

                        οχι εχω το τευχος μπροστα μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          ποσο θελουν και τα δυο για το χιλιμετρο???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bab2112 last edited by

                            31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
                              31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.

                              στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
                              κλασικοτατο παραδειγμα.
                              το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
                              αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα της

                              αλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.

                                στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
                                κλασικοτατο παραδειγμα.
                                το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
                                αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα της

                                αλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο

                                αν δε σε νοιαζει η 'ταξιτζηδικη' οδηγηση καλο ειναι να δινει πιο ψηλα τη ροπη, αλλωστε η 155αρα καλη ειναι και χαμηλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  βασικα αν ηταν για πιστα ναι καλο ειναι να αποδωσουν ψηλα...αν ειναι ομως για το πραγαμτικο κοσμο εκει εξω προτιμω να εχω λιγοτερα ονομαστικα αλογα και να χανω στο 0-100 και να εχω σχεδον ιση ροπη 1500 (σχεδον) στροφες πιο χαμηλα.
                                  το ιδιο συνεβαινε και παλια..... ο κοσμος κοιταζε τα 16v με τα πολλα αλογα αλλα στην πραγματικη ζωη και οχι σ μια ευθεια τα 8v ξεσκιζαν πολλες φορες και ηταν τα πιο ολοκληρομενα αυτοκινητα εχοντα απο παρα πολυ χαμηλα την ροπη (2,000 και κατι στροφες.) εναντι 3,600 -4200 στροφων των περισσοτερων 16v ( οχι ολων )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                    βασικα αν ηταν για πιστα ναι καλο ειναι να αποδωσουν ψηλα...αν ειναι ομως για το πραγαμτικο κοσμο εκει εξω προτιμω να εχω λιγοτερα ονομαστικα αλογα και να χανω στο 0-100 και να εχω σχεδον ιση ροπη 1500 (σχεδον) στροφες πιο χαμηλα.
                                    το ιδιο συνεβαινε και παλια..... ο κοσμος κοιταζε τα 16v με τα πολλα αλογα αλλα στην πραγματικη ζωη και οχι σ μια ευθεια τα 8v ξεσκιζαν πολλες φορες και ηταν τα πιο ολοκληρομενα αυτοκινητα εχοντα απο παρα πολυ χαμηλα την ροπη (2,000 και κατι στροφες.) εναντι 3,600 -4200 στροφων των περισσοτερων 16v ( οχι ολων )

                                    συμφωνω απολυτα με αυτο που λες (ειδικα για τα 16V εναντι των 8V) , αλλα τα τουρμπα συνηθως δινουν καλο γκαζι απο χαμηλα..αν ειναι να πασχουν καπου συνηθως θα ειναι ψηλα , εκτος αν μιλαμε για περιπτωσεις evo αλλα τετοια μοτερ ειναι λιγα..

                                    η mito με 2000+ στροφες για να κινηθεις στην κινηση ή να τσουλησεις χαλαρα ειναι πολυ καλη

                                    βεβαια για να εχουμε πιο ολοκληρωμενη εικονα πρεπει να δουμε διαγραμματα, γιατι μπορει να δινει τη μεγιστη ροπη της πιο ψηλα απο την 120αρα, αλλα μπορει χαμηλα να μην υστερει τοσο (ή και καθολου) σε σχεση με αυτη

                                    τ οτι εχουν διαφορετικη ιπποδυναμη και αλλες πιεσεις μπορει να αλλαζει πολλα πραγματα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bab2112 last edited by

                                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                      31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.

                                      στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
                                      κλασικοτατο παραδειγμα.
                                      το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
                                      αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα της

                                      αλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο

                                      στην δοκιμη που αναφερεσαι την δινουν 0-100 σε 10,7 οποτε εικαζω οτι μετρηθηκε σε καυσωνα γιατι στο drive την μετρησαν σε 9,5.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        to 2112 απο που βγαινει???????

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          georgetz last edited by

                                          Ο χρήστης bab2112 έγραψε:

                                          31 ξερο η μιτο και 31,9 το φιεστα. στο χιλιομετρο 0,9 δλ ειναι αρκετα.

                                          στους 4 τροχους την δινουν 31,7 αρα μια χαρα τα παει το φιεστα....ετσι ειναι το turbo παιρνει απο κατω και ο ατμοσφαιρικος μαζευει στα πολλα χιλιμετρα...καθως και μεγαλυτερος κινητηρας.
                                          κλασικοτατο παραδειγμα.
                                          το εντυπωσιακο ειναι πως αυτο το αυτοκινητο εχει ροπη απο τις 1750 στροφες και οχι απο τις 3000 της 155αρας ....
                                          αυτο θεωρω ειναι αξιο θαυμασμου και οχι το 0-100 και το 0-160 διοτι οπως βλεπουμε αν την στησεςι σ μια κοντρα του χιλιομετρου ( τοσο ειναι οι πραγματικες κοντρες) το ατμοσφαιρικο θα ειναι παλι διπλα της

                                          αλλα αν τα στησεις σ ρεπριζ εκει θα φανουν τα πλεονεκτηματα της mito οχι στα 0-160 και στο χιλιομετρο

                                          στην δοκιμη που αναφερεσαι την δινουν 0-100 σε 10,7 οποτε εικαζω οτι μετρηθηκε σε καυσωνα γιατι στο drive την μετρησαν σε 9,5.

                                          Την Mito την έχω ξαναπετύχει σε ελληνική μέτρηση στα 10.1 ενώ το Fiesta έχει γράψει κι 9.6 στο Evo.

                                          2 τα θεματάκια :

                                          α) στο Fiesta δεν βάζεις 17άρες,αν θες να είσαι στο 100%
                                          β) μην θεοποιείτε της μετρήσεις, κανένα περιοδικό δεν βλέπω να αναφέρει πόσο 'ανοιγμένο' ήταν το
                                          αμάξι.Πόσα χλμ έγραψε στο χιλιομετρητή,αν ήταν στρωμένο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Οι 4Τροχοί γράφουν πόσα χιλιόμετρα είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής όπως και τις καιρικές συνθήκες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr