-
Την gt3 μεταξύ των παραπάνω απίστευτο feeling σύμφωνα με τον ειδικό τύπο πάντα . Η 430 εκπληκτικό αυτοκίνητο αλλά πιο ακραίο τη lambo θα την δούμε η πρώτη πισωκίνητη μετά από καιρό η aston πάλι είναι πανέμορφη και με γαμάτο ήχο αλλά και πιο μουδιασμένη οδιγικά .Στις επιλογες μου σίγουρα θα έβαζα το r8 το gtr και την m3 μην φάμε όλο το πακέτο στα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
ferrari 599GTB η 612 scaglietti...γιατι θελω χωρους...χωρανε και δυο παιδικα πισω αν χρειαστει...εχω και το cobra....ασε που εχει βρωμισει και ο τοπος απο τα προαναφερθεντα(εξαιρουμενην την aston)..Ας βρεθει και κανας αγοραστης για αυτα τα ταπεινα V12 grand turismo...
τωρα αν παει καιτι παραπανω απο τα 300κ ευρω που σκεφτομαι να διαθεσω δεν πειραζει..το πολυ πολυ να μεινει η συζηγος με το mini cooper της για κανα δυο χρονακια ακομη..η 599 εχει πισω καθισματα? παντα νομιζα οτι ειναι διθεσια
edit το λεει ο sv2 πιο πανω
-
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
εσφαλα...το ομολογω...οι φωνες επιθυμιας που τριβελιζαν μεσα στο μυαλο μου την μετετρεψαν σε τετραθεσιο...
οποτε μονο το 612 scaglietti μου εμεινε για παρηγορια...ειναι παντως η πιο ομορφη ferrari αυτη τη στιγμη (η 599)
λενε οτι ειναι και ανετη, η καλυτερη μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εσφαλα...το ομολογω...οι φωνες επιθυμιας που τριβελιζαν μεσα στο μυαλο μου την μετετρεψαν σε τετραθεσιο...
οποτε μονο το 612 scaglietti μου εμεινε για παρηγορια...ειναι παντως η πιο ομορφη ferrari αυτη τη στιγμη (η 599)
λενε οτι ειναι και ανετη, η καλυτερη μου
απο πισω ειναι ασχημη.της λειπουν δυο φαναρια ακομα νομιζω.Γενικα απο το 2000 και μετα τα μοντελα της πασχουν καπως εμφανισιακα
-
με 2 φωτα ακομα θα εμοιαζε με corvette και ηδη μοιαζει πολυ αμερικανια δε χρειαζεται παραπανω...
-
αφου τα μοιραζετε ετσι, τυλιχτε μου μια Aston Martin για το σπιτι, και γρηγορα παρακαλω!
-
-
Αν ειναι ετσι νταξ...
Και αυριο μερα ειναι, αλλα παραπανω δεν περιμενω! -
Αφού μιλάμε για μηχανήματα οδηγικής νιρβάνας διαλέγω το πιο extreme, Ferrari 430 Scuderia σε Rosso Corsa. Το πιο άγριο, γρήγορο και απόλυτο. Τέλος! Και μια Cayman S για κάθε μέρα.
-
Vantage V12 και τα μυαλα στα καγκελα. Απλα ειναι αυτοκινητο που θα ηθελα παντα να εχω (εστω και στον υπνο μου).
-
Μιά ΕΝΤΖΟ σε κόκκινο της φωτιάς και το κούπε μου για κάθε μέρα!
Το ΦΙΑΤ για παραπλάνηση στούς απανταχού αμετανόητους γερμανούς και όχι μόνο! -
Την Vantage που δεν την προτιματε την τσιμπαω εγω
-
Scuderia για εμένα με δεύτερη επιλογή Gallardo: μ' αρέσει η ιδέα που την κάναν πισωκίνητη
Η GT3 είναι Σαυτη την κατηργορία χρημάτων, δυναμης, κλπ είναι η GT2
H Vantage V12 αν και μ'αρέσει η ιδέα που χώσαν τον 12κυλινδρο σ'αυτό το 'αμαξάκι' με ξενερώνει απιστευτα η εμφάνιση. Τελείως καγκουρεμένη
-
Φοβερό θέμα
Εγώ μια V8 Vantage...ααα μπορώ την V12 ok then i `ll take the V12 no worries -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Μιά ΕΝΤΖΟ σε κόκκινο της φωτιάς και το κούπε μου για κάθε μέρα!
Το ΦΙΑΤ για παραπλάνηση στούς απανταχού αμετανόητους γερμανούς και όχι μόνο!Να υποθεσω, μια κοκκινη Scuderia?
Η Enzo, μτχ πλεον πρεπει να κοστολογειται αρκετα πανω απο τα 600κ,
και δεν συμπεριλαμβανεται στις ενδεχομενες επιλογες... -
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Scuderia για εμένα με δεύτερη επιλογή Gallardo: μ' αρέσει η ιδέα που την κάναν πισωκίνητη**Η GT3 είναι Σαυτη την κατηργορία χρημάτων, δυναμης, κλπ είναι η GT2 **
H Vantage V12 αν και μ'αρέσει η ιδέα που χώσαν τον 12κυλινδρο σ'αυτό το 'αμαξάκι' με ξενερώνει απιστευτα η εμφάνιση. Τελείως καγκουρεμένηΕξαιρουμενου του χρηματικου, οxι ακριβως...Ειδικα για το γλυστερο μας δικτυο η επιπλεον (διπλά υπερτροφοδοτουμενη) ισχυς της GT2 δυσκολα θα κανει την διαφορα σε σχεση με την ταπεινοτερη(?) GT3,
ποσο μαλλον οταν η τελευταια ζυγιζει σημαντικα λιγοτερο απο τους περισσοτερους
ανταγωνιστες που εχουν τεθει στο post, εχοντας ετσι κοντινη αναλογια κιλων/ιππο με αυτα,
παρολη την σχετικη -συγκριτικα- ελλειψη δυναμης. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Φοβερό θέμα
Εγώ μια V8 Vantage...ααα μπορώ την V12 ok then i `ll take the V12 no worriesThanks... Eλπιζω να εχει αρκετο ενδιαφερον.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μιά ΕΝΤΖΟ σε κόκκινο της φωτιάς και το κούπε μου για κάθε μέρα!
Το ΦΙΑΤ για παραπλάνηση στούς απανταχού αμετανόητους γερμανούς και όχι μόνο!Να υποθεσω, μια κοκκινη Scuderia?
Η Enzo, μτχ πλεον πρεπει να κοστολογειται αρκετα πανω απο τα 600κ,
και δεν συμπεριλαμβανεται στις ενδεχομενες επιλογες...OK,then! Μιά Scuderia στο 3 παρακαλώ !
-
Οι Enzo αλλάζουν χέρια για πάνω από 1 εκατομμύριο Ευρώ και είναι εντελώς αλλού σε επιδόσεις σε σχέση με τα αυτοκίνητα του συγκριτικού.
Γρηγόρη, η μόνη ένστασή μου στα λεγόμενά σου έχει να κάνει με το βάρος, καθώς η GT3 ζυγίζει 1395 (DIN) κιλά ενώ η Scuderia 1259 κιλά.
Vantage V12 vs Scuderia vs Gallardo 550-2 vs 997 GT3 (ΜΚΙΙ)