Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 1325
    • 1326
    • 417 / 1326
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    26517
    154938
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morpheus last edited by

      Με τα 6 χλμ παραπάνω τελικής τον έφαγες...? Θα πρέπει να είχε πολύ ενδιαφέρον η κόντρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης morpheus έγραψε:
        Με τα 6 χλμ παραπάνω τελικής τον έφαγες...? Θα πρέπει να είχε πολύ ενδιαφέρον η κόντρα...

        Καλημέρα,

        Κατ'αρχήν δεν ήταν κόντρα, ηλικιακά δεν επιτρέπονται αυτά σε μένα......

        Ένα παιχνιδάκι κατά την πορεία μας ήταν, αλλά και πάλι εσένα λίγα σου φαίνονται 6ΚΜ?

        Το θέμα είναι πως 2500cc ήταν και βενζίνη και 20 περισσότερα άλογα και πάλι όμως.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Αυτό που σου λέει είναι ότι με μόνο 6 χλμ παραπάνω τελικής μπορεί να χρειαστείς κανα χλμ να τον προσπεράσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
            Αυτό που σου λέει είναι ότι με μόνο 6 χλμ παραπάνω τελικής μπορεί να χρειαστείς κανα χλμ να τον προσπεράσεις

            Έλα 'δικηγόρε' εσύ.......αμέσως....

            Δεν τον προσπέρασα, δεν μπορούσε να με φτάσει βρε.....

            ΥΓ: Έφτασα Ανκόνα, κατεβαίνω στο αμάξι κι ετοιμάζομαι για την αποβίβαση και το μεγάλο ταξίδι των 1300ΚΜ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Όλα αυτά με την μπαγκαζιέρα οροφής με μέγιστη συνιστώμενη ταχύτητα τα 130χλμ.....;;
              Πρέπει να είχες μεγάλη εμπιστοσύνη στις μπάρες και στην στήριξη της μπαγκαζιέρας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Όλα αυτά με την μπαγκαζιέρα οροφής με μέγιστη συνιστώμενη ταχύτητα τα 130χλμ.....;;
                Πρέπει να είχες μεγάλη εμπιστοσύνη στις μπάρες και στην στήριξη της μπαγκαζιέρας...

                Καλημέρα από το σπίτι μου επιτέλους, πριν λίγο έφτασα και είμαι πτώμα, θα γράψω μόνο εδώ ένα μήνυμα για την ώρα, χρειάζομαι ξεκούραση μετά από 14 ώρες οδήγηση.....

                Σε πιάνω αδιάβαστο 'όνυχα', οι μπαγκαζιέρα & οι σχάρες ήταν μόνο για τις διακοπές εν Ελλάδι, η επιστροφή Γερμανία έγινε χωρίς αυτές φυσικά, εξ ου και η 'άτυπη δοκιμή' με το ψοφίμι (Jaguar)....

                K A Λ Η Ν Υ Χ Τ Α ......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Yes but its a JJaaag

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Yes but its a JJaaag

                    Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                    Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      Όποιος παίρνει αυτές τις Jag είναι άξιος της μοίρας του (αλήθεια φτάνει κανα 50.000€?)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        puntolord last edited by

                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                        Όποιος παίρνει αυτές τις Jag είναι άξιος της μοίρας του (αλήθεια φτάνει κανα 50.000€?)

                        Μπα, από 36 έως 40.000 ευρώ.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Ναι αλλά εκτός από Jaaaag είναι και πανέμορφη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jpl73 last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                            Yes but its a JJaaag

                            Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                            Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                            Καλησπέρα,
                            μιας που το ανέφερες.... το stop and start κάνει δουλειά?? έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι σε μακρόχρονη χρήση θα ταλαιπωρίσει τη μίζα και την μπαταρία?? Λένε επίσης οτι ο κινητήρας καταπονείται αρκετά σε κάθε εκίνησή του λόγω του οτι δεν λιπαίνεται σωστα για τα πρώτα seconds (ή αυτό ισχύει μόνο όταν είναι κρύος; ).
                            θα ήθελα να ήξερα πόσοι απο τους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν start&stop το χρησιμοποιούν.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              puntolord last edited by

                              Ο χρήστης jpl73 έγραψε:

                              Yes but its a JJaaag

                              Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                              Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                              Καλησπέρα,
                              μιας που το ανέφερες.... το stop and start κάνει δουλειά?? έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι σε μακρόχρονη χρήση θα ταλαιπωρίσει τη μίζα και την μπαταρία?? Λένε επίσης οτι ο κινητήρας καταπονείται αρκετά σε κάθε εκίνησή του λόγω του οτι δεν λιπαίνεται σωστα για τα πρώτα seconds (ή αυτό ισχύει μόνο όταν είναι κρύος; ).
                              θα ήθελα να ήξερα πόσοι απο τους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν start&stop το χρησιμοποιούν.....

                              'Λένε έ'??

                              Η μίζα είναι ειδικά φτιαγμένη για τη χρήση αυτή, η μπαταρία φορτίζει κάθε φορά που οδηγάς μέσω του BMW ED, η λίπανση γίνεται με ξεχωριστή ηλεκτρική αντλία και δεν χρειάζεται να είναι αναμένος ο κινητήρας, το να μην το χρησιμοποιείς είναι στη δική σου ευχέρεια αλλά είναι σωτήριο σύστημα τόσο για την κατανάλωση όσο και για τους ρύπους στο περιβάλλον...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης jpl73 έγραψε:

                                Yes but its a JJaaag

                                Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                                Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                                Καλησπέρα,
                                μιας που το ανέφερες.... το stop and start κάνει δουλειά?? έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι σε μακρόχρονη χρήση θα ταλαιπωρίσει τη μίζα και την μπαταρία?? Λένε επίσης οτι ο κινητήρας καταπονείται αρκετά σε κάθε εκίνησή του λόγω του οτι δεν λιπαίνεται σωστα για τα πρώτα seconds (ή αυτό ισχύει μόνο όταν είναι κρύος; ).
                                θα ήθελα να ήξερα πόσοι απο τους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν start&stop το χρησιμοποιούν.....

                                Και βέβαια κάνουν δουλειά...εφόσον το μοτέρ παραμείνει σβηστό από 4 δευτερόλεπτα και πάνω. Πιο κάτω είναι 50/50.

                                Τώρα ο κάθε 'Έλληνάρας Μηχανικός' βγάζει ένα πόρισμα και λέει...'μπα, αυτά χαλάνε'

                                Η μπαταρία δεν παθαίνει τίποτα (γιατί να πάθει? ) και η μίζα του auto s/s μου έχουν πει ότι είναι ξεχωριστή και διαφορετική από τη κανονική, άλλωστε φαίνεται από το πόσο γρήγορα παίρνει μπροστά.

                                Αυτό που λες ισχύει για το αν το μοτέρ είναι κρύο, καθώς δεν έχει κυκλοφορήσει παντού το λάδι. Εκεί, ίσως υπάρξει θέμα, αλλά η BMW το έχει προλάβει και δεν αφήνει το σύστημα να 'σβήσει' το μοτέρ αν δεν έχει φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Εν ολίγης, για να σβήσει το μοτέρ θα πρέπει:

                                1. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος να είναι κάτω των 30C
                                2. Η θερμοκρασία του κινητήρα να είναι η κατάλληλη
                                3. Η θερμοκρασία της καμπίνας να έχει πέσει (αν είναι ανοιχτό το A/C)
                                4. Η μπαταρία του αυτοκινήτου να είναι πλήρως φορτισμένη.

                                Όλα τα παραπάνω το αυτοκίνητο τα 'διαβάζει' μόνο του και αναλόγως κρίνει. Τώρα αν κάποιος δε το θέλει, το απενεργοποιεί.

                                Προσωπικά το χρησιμοποιώ συνέχεια.

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Τα εξακύλινδρα γιατί δεν το έχουν;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                    Τα εξακύλινδρα γιατί δεν το έχουν;

                                    Καλή ερώτηση. Προφανώς δε το έχουν εξελίξει ακόμα και σε αυτά τα μοτέρ

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntolord last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                      Τα εξακύλινδρα γιατί δεν το έχουν;

                                      Καλή ερώτηση. Προφανώς δε το έχουν εξελίξει ακόμα και σε αυτά τα μοτέρ

                                      Μπά, μάλλον επειδή στα 6κύλινδρα μεγαλύτερη σημασία έχει η απόδοση-απόλαυση και όχι η οικονομία.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        έχω Μ3 χτυπημένη από πρόσφατο ατύχημα οδικό, όχι τίποτα το τραγικό αλλά έχει την δουλίτσα του...

                                        Μπορείτε εσείς που έχετε φάει τους αντιπροσώπους με το κουτάλι να μου πείτε που να προτείνω να πάει????

                                        please!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leon_g last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                          Yes but its a JJaaag

                                          Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                                          Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                                          Καλησπέρα,
                                          μιας που το ανέφερες.... το stop and start κάνει δουλειά?? έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι σε μακρόχρονη χρήση θα ταλαιπωρίσει τη μίζα και την μπαταρία?? Λένε επίσης οτι ο κινητήρας καταπονείται αρκετά σε κάθε εκίνησή του λόγω του οτι δεν λιπαίνεται σωστα για τα πρώτα seconds (ή αυτό ισχύει μόνο όταν είναι κρύος; ).
                                          θα ήθελα να ήξερα πόσοι απο τους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν start&stop το χρησιμοποιούν.....

                                          Και βέβαια κάνουν δουλειά...εφόσον το μοτέρ παραμείνει σβηστό από 4 δευτερόλεπτα και πάνω. Πιο κάτω είναι 50/50.

                                          Τώρα ο κάθε 'Έλληνάρας Μηχανικός' βγάζει ένα πόρισμα και λέει...'μπα, αυτά χαλάνε'

                                          Η μπαταρία δεν παθαίνει τίποτα (γιατί να πάθει? ) και η μίζα του auto s/s μου έχουν πει ότι είναι ξεχωριστή και διαφορετική από τη κανονική, άλλωστε φαίνεται από το πόσο γρήγορα παίρνει μπροστά.

                                          Αυτό που λες ισχύει για το αν το μοτέρ είναι κρύο, καθώς δεν έχει κυκλοφορήσει παντού το λάδι. Εκεί, ίσως υπάρξει θέμα, αλλά η BMW το έχει προλάβει και δεν αφήνει το σύστημα να 'σβήσει' το μοτέρ αν δεν έχει φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Εν ολίγης, για να σβήσει το μοτέρ θα πρέπει:

                                          1. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος να είναι κάτω των 30C
                                          2. Η θερμοκρασία του κινητήρα να είναι η κατάλληλη
                                          3. Η θερμοκρασία της καμπίνας να έχει πέσει (αν είναι ανοιχτό το A/C)
                                          4. Η μπαταρία του αυτοκινήτου να είναι πλήρως φορτισμένη.

                                          Όλα τα παραπάνω το αυτοκίνητο τα 'διαβάζει' μόνο του και αναλόγως κρίνει. Τώρα αν κάποιος δε το θέλει, το απενεργοποιεί.

                                          Προσωπικά το χρησιμοποιώ συνέχεια.

                                          Αληθεια παιρνει πιο γρηγορα μπροστα?? Κ κατι αλλο ... Αν οπως λεμε οι συνθηκες ειναι καταλληλες, σβηνει τη μηχανη με το που ακινητοποιηθει το αυτοκινητο? ή περιμενει λιγο? Επισης στο ξεκινημα υπαρχει υστερηση ή ξεκιναει αμεσως οπως αυτα που δεν εχουν το συστημα???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης Leon_G έγραψε:

                                            Yes but its a JJaaag

                                            Klein Main......που λεν και στο χωριό μου...

                                            Τελικά δεν αξίζουν τα ΒΜW Diesel, δείτε λεπτομέρειες από τη διαδρομή μου και ειδικά τις καταναλώσεις εδώ.......απίστευτη οικονομία καυσίμου στο μποτιλιάρισμα κάνει το Start-Stop, και ξεκουράζει τον κινητήρα...

                                            Καλησπέρα,
                                            μιας που το ανέφερες.... το stop and start κάνει δουλειά?? έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι ειδικός) οτι σε μακρόχρονη χρήση θα ταλαιπωρίσει τη μίζα και την μπαταρία?? Λένε επίσης οτι ο κινητήρας καταπονείται αρκετά σε κάθε εκίνησή του λόγω του οτι δεν λιπαίνεται σωστα για τα πρώτα seconds (ή αυτό ισχύει μόνο όταν είναι κρύος; ).
                                            θα ήθελα να ήξερα πόσοι απο τους κατόχους αυτοκινήτων που διαθέτουν start&stop το χρησιμοποιούν.....

                                            Και βέβαια κάνουν δουλειά...εφόσον το μοτέρ παραμείνει σβηστό από 4 δευτερόλεπτα και πάνω. Πιο κάτω είναι 50/50.

                                            Τώρα ο κάθε 'Έλληνάρας Μηχανικός' βγάζει ένα πόρισμα και λέει...'μπα, αυτά χαλάνε'

                                            Η μπαταρία δεν παθαίνει τίποτα (γιατί να πάθει? ) και η μίζα του auto s/s μου έχουν πει ότι είναι ξεχωριστή και διαφορετική από τη κανονική, άλλωστε φαίνεται από το πόσο γρήγορα παίρνει μπροστά.

                                            Αυτό που λες ισχύει για το αν το μοτέρ είναι κρύο, καθώς δεν έχει κυκλοφορήσει παντού το λάδι. Εκεί, ίσως υπάρξει θέμα, αλλά η BMW το έχει προλάβει και δεν αφήνει το σύστημα να 'σβήσει' το μοτέρ αν δεν έχει φτάσει τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Εν ολίγης, για να σβήσει το μοτέρ θα πρέπει:

                                            1. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος να είναι κάτω των 30C
                                            2. Η θερμοκρασία του κινητήρα να είναι η κατάλληλη
                                            3. Η θερμοκρασία της καμπίνας να έχει πέσει (αν είναι ανοιχτό το A/C)
                                            4. Η μπαταρία του αυτοκινήτου να είναι πλήρως φορτισμένη.

                                            Όλα τα παραπάνω το αυτοκίνητο τα 'διαβάζει' μόνο του και αναλόγως κρίνει. Τώρα αν κάποιος δε το θέλει, το απενεργοποιεί.

                                            Προσωπικά το χρησιμοποιώ συνέχεια.

                                            Αληθεια παιρνει πιο γρηγορα μπροστα?? Κ κατι αλλο ... Αν οπως λεμε οι συνθηκες ειναι καταλληλες, σβηνει τη μηχανη με το που ακινητοποιηθει το αυτοκινητο? ή περιμενει λιγο? Επισης στο ξεκινημα υπαρχει υστερηση ή ξεκιναει αμεσως οπως αυτα που δεν εχουν το συστημα???

                                            Παίρνει ΑΜΕΣΩΣ μπροστά. Δηλαδή τόσο γρήγορα που δε μπορείς να το ξεγελάσεις. Με το που πατήσω το συμπλέκτη και όσπου να βάλω ταχύτητα είναι ήδη σε λειτουργία το μοτέρ. Μάλιστα έχει μεγάλη διαφορά από όταν το βάζω μπροστά με το κουμπί, δηλαδή κάνει 3-4 περιστροφές η μίζα όσπου να πάρει (και ίσως παραπάνω), από όταν παίρνει όταν είναι σε κατάσταση Auto Start-Stop. Στο Auto S-S παίρνει ΑΜΕΣΩΣ...και όταν λέω αμέσως, ΑΜΕΣΩΣ. Προσπάθησα άπειρες φορές να το ξεγελάσω και δε τα κατάφερα. Προσπάθησα δηλαδή να έχω τη ταχύτητα έτοιμη (αριστερά δηλαδή πριν κουμπώσει) και πήρε μόλις τη κούμπωσα. Μάλιστα όχι μόνο πήρε, αλλά ήταν έτοιμες ήδη οι στροφές να φύγει. Δεν έχει καμία υστέρηση το γκάζι...και με το που πάρει είσαι έτοιμος να πατήσεις γκάζι και να φύγεις. Είναι άκρως εντυπωσιακό θα έλεγα.

                                            Το μοτέρ σβήνει όταν αποσυμπλέκεις και πάει όταν στα 0κμ/ω. Αν είσαι σταματημένος και έχεις πατημένο το συμπλέκτη δε σβήνει, αν το αφήσεις θα σβήσει. Όταν δε σβήσει, δε καταλαβαίνεις τίποτα. Όταν πάρει νιώθεις ένα κλασσικό τράνταγμα...αλλά τίποτα το φοβερό. Επίσης αν σταματήσεις με 0κμ/ω και σηκώσεις χειρόφρενο ή βγάλεις ζώνη και αφήσεις το συμπλέκτη δε σβήνει. Αν τώρα βγάλεις τη ζώνη ενώ είναι σβηστό, σου βγάζει ένα θαυμαστικό (!) και δε παίρνει μπροστά γιατί θεωρεί ότι μπορεί να βγεις από το αυτοκίνητο. Επίσης παίρνει και μπροστά αν η ταχύτητα είναι πάνω 3κμ/ω...δηλαδή αν το αφήσεις να τσουλήσει και πάει στα 3κμ/ω παίρνει αμέσως μόνο του. Τέλος, αν 'δει' ότι είτε θολώνουν τα τζάμια το χειμώνα ή ζεσταίνει η καμπίνα θα πάρει πάλι μπροστά μόνο του.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 417 / 1326
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr