-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Αγαπητοί Volvisti καλησπέρα,
θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με την τοποθέτηση του νεου 1.6 τούρμπο 180 ίππων της Ford στα υπάρχοντα μοντέλα της Βόλβο και συγκεκριμένα στα S40-V50? ; 'Εχετε υπόψιν κάτι σχετικά με το θέμα? Καταρχήν είναι τεχνικώς εφικτό να τοποθετηθεί το συγκεκριμένο μοτέρ στο S40-V50?
Πιστεύω πως αν η Βόλβο τοποθετήσει το συγκεκριμένο μοτέρ στα S40-V50, τότε θα γίνουν πολύ δελεαστικές προτάσεις (για την ελληνική αγορά) αν συνεχίσει να τηρεί την τιμολογιακή πολιτική και την στρατηγική προώθησης που ακολουθεί τον τελευταίο καιρό.
Με ενδιαφέρει το ζήτημα αρκετά καθότι βολιδοσκοπώ την αγορά για αγορά οικογενειακού station wagon, και το V50 αποτελεί το πιο ''αγαπητό'' μοντέλο, μοναδικό ανασταλτικό σημείο θεωρώ τους υπάρχοντες κινητέρες ως τα 2.0 λίτρα που εχουν μείνει πίσω πλέον απο πλευρά επιδόσεων σε σχέση με το ανταγωνισμό (τούρπο & ατμοσφαιρικά).
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας ενημερώσει,
ευχαριστώ!μακάρι να μπουν .... αλλά χλωμό το κόβω .... εδώ μέχρι τώρα στο S40/V50 δεν έβαζε τον 2.0Τ από το S60
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
καλησπερα σε ολους...απο το V50 1.8 summum
Απλα να πς σε ολους οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος μετα απο 13Κ χλμ σε 8μηνες. Ολα τελεια, μου εβγαλε μυνηματκι για ελενχο λαδιων ολα καλα. Η καταναλωση ειναι στα 8.8 και οι διακοπες πηγαν τελεια φορτωμενο με παιχνιδια και πραγματα οπως επρεπε.
το μήνυμα στο έβγαλε στα 10Κ?, το δικό μου έχοντας τώρα 8.5Κ δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι
Απλα ενα μυνημα 'check oil'. Νομιζω οτι στο manual το γραφει να το τσεκαρεις. Δεν εχει καψει τιποτε παντωςΕτσι ομως για να λεμε και τα αρνητικα...
- Μουφα οι παρκαδοροι της Βελμαρ. Καλυτερα να επερνα κατι αλλο...πχ USB. Βαρανε οπως θελουνε και ξυπνανε και τα παιδια αφου το beeper ειναι πανω απο το κεφαλι τους. Νομιζω πως η ηχητικη ενδειξη του εργοστασιου ειναι στον οδηγο.
**είναι με ταινία μέσα / πίσω από τον προφυλακτήρα ? **
Ακριβως. Το αδερφακι μου με Yiarris δε κοιτα καν το καθρεπτη...τι να πω.- Εβγαλε τριξιματακι στο τεμπελη. Μπορει να φταει ομως το πιτσιρικι που παιζει καμμια φορα μεσα
- αααα Παραλιγω να το ξεχασω...μια φορα (μαλλον το ματιαξανε) τρελλαθηκε ο κλιματισμος και το συστημα ηχου. Μπηκε στο καλοριφερ και ψιλοτερματησε το volume. Οποτε αν ειδατε κανενα με ανοικτα παραθυρα να κρεμμεται και το ραδιο στο τερμα εγω ειμουν αφου μεσα πρεπει να ειχα 50 βαθμους. Πηγα στη δουλεια και μετα απο 10 ωρες περιπου ολα ητν ΟΚ. Δε πηαγ στο σερβις.
τι συναγερμό έχεις ? μήπως τρελάθηκε αυτός ? Δε γνωριζω, δε πηγα να το ελεγξω. Πηρα τη βελμαρ και μου ειπαν να βγαλω το πολο της μπαταριας για να γινει ρεσετ. Δε χρειαστηκε ομως γιατι ολα εφτιαξαν
-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Αγαπητοί Volvisti καλησπέρα,
....
Με ενδιαφέρει το ζήτημα αρκετά καθότι βολιδοσκοπώ την αγορά για αγορά οικογενειακού station wagon, και το V50 αποτελεί το πιο ''αγαπητό'' μοντέλο, μοναδικό ανασταλτικό σημείο θεωρώ τους υπάρχοντες κινητέρες ως τα 2.0 λίτρα που εχουν μείνει πίσω πλέον απο πλευρά επιδόσεων σε σχέση με το ανταγωνισμό (τούρπο & ατμοσφαιρικά).
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας ενημερώσει,
ευχαριστώ!Γεια και χαρά.
Πρώτον ναι μεν η νέα μόδα αλλά και η καθιερωμένη άποψη ότι περισσότερο = καλύτερο κάνει τους 'μικρούς' κινητήρες της Volvo να μοιάζουν λίγοι αλλά αυτό που πρέπει να αναρωτηθεί κανείς είναι αν το αυτοκίνητο κάνει την δουλειά του ή όχι και πάντα σε συνάρτηση με τις ανάγκες του οδηγού.
Από την εμπειρία μου ο 1,8 κινεί ικανοποιητικά και με σβέλτους ρυθμούς το S40. Τον τελευταίο διάστημα έκανα αρκετά χλμ. σε εθνική και πραγματικά το εκτίμησα το αυτοκίνητο. Πέρα από τα λοιπά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου (τα οποία καλό είναι να μην παραγνωρίζουμε και εκεί ο ανταγωνισμός στο μεγαλύτερο μέρος του είναι πίσω) από πλευράς κινητήρα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Σε όλες τις διαδρομές που έχω κάνει και υψηλές ταχύτητες διατηρώ και προσπεράσεις άνετα κάνω και αν τύχει να μειώσω ταχύτητα το αυτοκίνητο ανακτά εύκολα ισχύ (αν βέβαια χρησιμοποιεί κανείς σωστά τον επιλογέα ταχυτήτων). Προσωπικά τα παραπάνω άλογα δεν μου λείπουν καθώς και με τα 125 το αυτοκίνητο κάνει ότι θέλω και σε σχέση με του δρόμους στην Ελλάδα και τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτούς δεν βλέπω χρηστικότητα για κάτι παραπάνω. Οπότε η ονομαστική ισχύς του κινητήρα μην σε προβληματίζει αν το V50 σε ικανοποιεί κατά τα άλλα. Κάνε και ένα τεστ drive να σχηματίσεις και δική σου γνώμη.
Επίσης η τοποθέτηση νέου κινητήρα 1.6Τ τεχνικά μάλλον είναι απόλυτα εφικτή. Το θέμα είναι ότι είναι οικονομικά ασύμφορη. Κόστος νέου κινητήρα, εργατικά και πιθανές άλλες μετατροπές στα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου θα φτάσουν το κόστος πολύ ψηλά. Αν βάλεις και το κόστος κτήσης του αυτοκινήτου μπορείς να επιλέξεις από την αρχή κάτι άλλο καλύτερο με περισσότερα χρήματα διαθέσιμα και να γλιτώσεις την ταλαιπωρία αλλαγής κινητήρα. -
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
-
Καλημερα συμφορουμιτες!Μπορω να ρωτησω σε Volvo S80 με σαλονι μπεζ ανοιχτο(το πιο ανοιχτο μπεζ που προσφερει η volvo) τι προτεινετε για να καθαριστει τιμονι και καμια ταπετσαρια απ τη βρωμια της συνεχους χρησης??απλο πανακι με νερο δεν κανει και πολλα πραγματα..ευχαριστω!
-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
Τα μικρά τούρμπο μοτέρ και σε σχέση με το χρόνο που σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο ίσως σε απασχολήσουν με θέματα αξιοπιστίας. Βέβαια επί τούτου υπάρχει και αντίλογος. Εγώ πάντως προτιμώ τις πιο δοκιμασμένες λύσεις.
Η 'πιπεράτη' αίσθηση στην οδήγηση προκύπτει και από άλλα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και όχι μόνο από την ιπποδύναμη. Γεγονός που πολλοί παραγνωρίζουν. Τα Volvo είναι ολοκληρωμένα αυτοκίνητα από κάθε άποψη και στο Ελλαδιστάν με τους χάλια δρόμους, τις πολλές και ανάποδες στροφές, και τα πολλά απρόοπτα θα τα εκτιμήσεις ιδιαίτερα. Επειδή τα αυτοκίνητα είναι σωστά στημένα εκμεταλλεύονται την ιπποδύναμη σε μεγαλύτερο εύρος του οδικού δικτύου χωρίς να σε αγχώνουν μήπως το παράκανες.
Αν τελικά το θέμα ιπποδύναμη είναι για σένα τόσο σημαντικό σίγουρα θα βρεις ανταγωνιστικές προτάσεις αρκετά καλές. Πάντως εγώ δεν το μετάνιωσά για την ιπποδύναμη του κινητήρα ενώ συνολικά το αυτοκίνητο είναι σούπερ.Το νέο μοτέρ 1,6Τ δεν θα το δούμε στην παραγωγή του S40/V50 άλλωστε αυτό δεν ταιριάζει με την γενικότερη τοποθέτηση των μοντέλων της εταιρίας στην αγορά. Το νέο S60 θα λανσάρει το νέο μοτέρ.
-
Ο χρήστης PNT έγραψε:
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
μιας και μένεις επαρχία .... δες και τον 1.6Drive και τον 2.0D, αν κάνεις αρκετά χλμ μπορεί να σε συμφέρει και οικονομικά, εκτός από την ροπή που έχουν αυτά τα μοτέρ. Τα ανταλλακτικά των volvo (φανοποιείας) πάντως είναι πανάκριβα. Τώρα σχετικά με την ισχύ του μοτέρ 1.8 των 125Ηp, από προσωπική χρήση θα έλεγα ότι του πέφτει σχετικά λίγος (μιας και το βάρος που πρέπει να δαμάσει είναι μεγάλο, δεν ξέρω αλήθεια πόσο βαρύτερη είναι η έκδοση summum από την kinetic). Προσπερνάς δύσκολα σε κλειστούς δρόμους τις νταλίκες και στην εθνική αν θες να πας γρήγορα πρέπει να τον στροφάρεις πολύ ψηλά. Κάνε ένα test drive, αλλά όχι του τετραγώνου. Αν αγόραζα ξανά αυτοκίνητο τώρα, μάλλον θα ήταν turbo
-
Γεια σας,,
Μηπως εχει παρει κανεις τα παιδικα καθισματα της volvo? Ειναι ευχαριστμενος?
Ξερει κανεις τιμες?Με ενδιαφερει να μαθω για v50, αφυ στα αξεσουαρ εχει μια 'ομορφη' λυση
θανκς,
-
είναι πανάκριβα ... και δεν τα κατασκευάζει η Volvo, απλά έχει αναθέσει την κατασκευή της σε 3η εταιρία. από ΜΥ2010 νομίζω ότι τα έχει αλλάξει κιόλας, δεν ξέρω ποιο κατάλογο κοιτάς. Μιας και το είχα ψάξει το θέμα, για την κατηγορία 0-13kg, κορυφαίο είναι το Cabriofix της MaxiCosi με Isofix βάση σύμφωνα με την ADAC, τέτοιο, με τα σήματα της volvo δίνει η ίδια η volvo στην Σουηδία.
Η ΕΛΛ. αντιπροσωπία στο θέμα τιμών των αξεσουάρ νομίζω ότι είναι απαράδεκτη. Σε πάρα πολλούς κωδικούς βρίσκω στο νέτ -50% -60%, αλλά λόγω μεγέθους δεν τα στέλνουν στην Ελλάδα.
τιμές που έχω εγώ για τα καθισματάκια από AutoPoint
βάση isofix 30754 708-3 213€
καθισματάκι 0-13 313€
καθισματάκι 9-18 431€ -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
μιας και μένεις επαρχία .... δες και τον 1.6Drive και τον 2.0D, αν κάνεις αρκετά χλμ μπορεί να σε συμφέρει και οικονομικά, εκτός από την ροπή που έχουν αυτά τα μοτέρ. Τα ανταλλακτικά των volvo (φανοποιείας) πάντως είναι πανάκριβα. Τώρα σχετικά με την ισχύ του μοτέρ 1.8 των 125Ηp, από προσωπική χρήση θα έλεγα ότι του πέφτει σχετικά λίγος (μιας και το βάρος που πρέπει να δαμάσει είναι μεγάλο, δεν ξέρω αλήθεια πόσο βαρύτερη είναι η έκδοση summum από την kinetic). Προσπερνάς δύσκολα σε κλειστούς δρόμους τις νταλίκες και στην εθνική αν θες να πας γρήγορα πρέπει να τον στροφάρεις πολύ ψηλά. Κάνε ένα test drive, αλλά όχι του τετραγώνου. Αν αγόραζα ξανά αυτοκίνητο τώρα, μάλλον θα ήταν turbo
Τα παιδια στις στροφες δε τα σκεπτεστε? Ο κινητηρας ειναι φτιαγμενος να ειναι ανετος και γρηγορος. Δεν αρπαει αλλα πηγαινεις καλα. Τα παιδια (και η γυναικα μου) κοιμουνται αμεσως...και με ασφαλεια
Το αυτοκινητο εχει TURBO στη πολυτελεια, στην ανεση και στην αρχοντια. -
Ο χρήστης error21 έγραψε:
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
μιας και μένεις επαρχία .... δες και τον 1.6Drive και τον 2.0D, αν κάνεις αρκετά χλμ μπορεί να σε συμφέρει και οικονομικά, εκτός από την ροπή που έχουν αυτά τα μοτέρ. Τα ανταλλακτικά των volvo (φανοποιείας) πάντως είναι πανάκριβα. Τώρα σχετικά με την ισχύ του μοτέρ 1.8 των 125Ηp, από προσωπική χρήση θα έλεγα ότι του πέφτει σχετικά λίγος (μιας και το βάρος που πρέπει να δαμάσει είναι μεγάλο, δεν ξέρω αλήθεια πόσο βαρύτερη είναι η έκδοση summum από την kinetic). Προσπερνάς δύσκολα σε κλειστούς δρόμους τις νταλίκες και στην εθνική αν θες να πας γρήγορα πρέπει να τον στροφάρεις πολύ ψηλά. Κάνε ένα test drive, αλλά όχι του τετραγώνου. Αν αγόραζα ξανά αυτοκίνητο τώρα, μάλλον θα ήταν turbo
Τα παιδια στις στροφες δε τα σκεπτεστε? Ο κινητηρας ειναι φτιαγμενος να ειναι ανετος και γρηγορος. Δεν αρπαει αλλα πηγαινεις καλα. Τα παιδια (και η γυναικα μου) κοιμουνται αμεσως...και με ασφαλεια
Το αυτοκινητο εχει TURBO στη πολυτελεια, στην ανεση και στην αρχοντια.δεν πιστεύω, να μας χάλαγε να είχαμε έναν 1.6Τ με 180hp στις 5.000σαλ και 22+κιλά από τις 1700σαλ, πιο άνετα και πιο ασφαλή και πιο οικονομικά ταξίδια θα κάναμε όλοι !!!! Ακόμα και στις στροφές, μάλλον λιγότερο θα ταλαιπωρούσα την οικογένεια, αφού θα έκοβα και θα τις έπαιρνα με λιγότερη ταχύτητα, αφού στην έξοδο θα είχα ροπή για να επιταχύνω εύκολα. Τώρα 'ναι' μπαίνω με λίγα παραπάνω για να μην κόψω το μοτέρ και κρεμάσει , ειδικά σε ανηφορικές διαδρομές. Δεν έχω μετανιώσει την αγορά του V50 μιας και τότε και δεν ήθελα να διαθέσω περισσότερα €€€ για αυτοκίνητο. ΣΗΜΕΡΑ όμως μάλλον θα επέλεγα ένα Α4 1.8T avant. Δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε μιας και το Audi με τον εξοπλισμό του Summum θα πήγαινε χαλαρά πάνω από 42Κ €€ σε σχέση με τα 27Κ €€ που έδωσα για το V50 1.8 Summum.
για τον φίλο μας όμως που μένει επαρχία, και έχει αποφασίσει να πάει σε V50 ... θα είχα μεγάλο δίλημμα, και μάλλον θα επέλεγα το diesel σε σχέση με τις βενζίνες.
1.6Drive αντί του 1.6 - 1.8 petrol
2.0D αντί του 2.0 petrol
D5 αντί του Τ5 -
Ο χρήστης nightwalker έγραψε:
Καλημερα συμφορουμιτες!Μπορω να ρωτησω σε Volvo S80 με σαλονι μπεζ ανοιχτο(το πιο ανοιχτο μπεζ που προσφερει η volvo) τι προτεινετε για να καθαριστει τιμονι και καμια ταπετσαρια απ τη βρωμια της συνεχους χρησης??απλο πανακι με νερο δεν κανει και πολλα πραγματα..ευχαριστω!υπάρχει καθαριστικό από την Volvo, κάπου 60€, δεν το έχω δοκιμάσει όμως ακόμα ....
-
Ο χρήστης error21 έγραψε:
Τα παιδια στις στροφες δε τα σκεπτεστε? Ο κινητηρας ειναι φτιαγμενος να ειναι ανετος και γρηγορος. Δεν αρπαει αλλα πηγαινεις καλα. Τα παιδια (και η γυναικα μου) κοιμουνται αμεσως...και με ασφαλεια
Το αυτοκινητο εχει TURBO στη πολυτελεια, στην ανεση και στην αρχοντια.+1000
-
Μια και το έφερε η κουβέντα, η έγδοση 1,6 Drive πωλείται στην Ελλάδα και με τι τιμή; Πουθενά δεν έχω βρει κάτι σχετικό. Επίσης στο site της Volvo δεν εμφανίζονται οι κινητήρες ντίζελ στις διαθέσιμες επιλογές. για το S40/V50.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Καλημερα συμφορουμιτες!Μπορω να ρωτησω σε Volvo S80 με σαλονι μπεζ ανοιχτο(το πιο ανοιχτο μπεζ που προσφερει η volvo) τι προτεινετε για να καθαριστει τιμονι και καμια ταπετσαρια απ τη βρωμια της συνεχους χρησης??απλο πανακι με νερο δεν κανει και πολλα πραγματα..ευχαριστω!
υπάρχει καθαριστικό από την Volvo, κάπου 60€, δεν το έχω δοκιμάσει όμως ακόμα ....
Και καλα θα κανετε να χρησιμοποιησετε μονο αυτο...Τα δερματα εχουν μια ηπια επεξεργασια για να ειναι οικολογικα και αντιαλλεργικα και τα περισσοτερα καθαριστικα του εμποριου τους κανουν ζημια. Εγω χρησιμοποιω δυο φορες το χρονο το συστημα της Volvo, ενα καθαριστικο με το σφουγγαρακι του και μια αλοιφη για προστασια, και καθαριζουν υπεροχα!
-
@PNT
Τα συγκεκριμενα μοτερ εχουν εξελιχθει απο κοινου με την Ford και το λανσαρισμα τους στα Volvo αναμενετε με το νεο S60. Περαν του 1.6Τ μιλαμε και για εναν 2.0Τ με 240hp. Η τοποθετηση τους στα P1 κρινετε αυτη τη στιγμη αμφιβολη μιας και η αναδιοργανωση των μοντελων της εταιρειας σε αυτη την κατηγορια αναμενετε το 2011-2012 οπου θα ειναι ετοιμα και τα αποκλειστηκα Volvo μικρα turbo μοτερ. Αν δεν γινει καποια εκπληξη τον Σεπτεμβρη στην Φρανκφουρτη με τα facelift C30/C70 τοτε πιστευω πρεπει να τα ξεχασουμε τελειως. Σε περιπτωση παντως που γινει η εκπληξη μην περιμενετε οι τιμες των S40/V50 να ειναι στα σημερινα επιπεδα..
Οσον αφορα τα υπαρχοντα μοτερ...ο 1.6 ειναι λιγος, ο 1.8 αρκετος, ο 2.0 δεν προσφερει κατι σημαντικα περισσοτερο απο τον 1.8, ο 2.4ι (170-δεν ξερω αν τον δινουν ακομα-μαλλον οχι) πολυ καλυτερη λειτουργια και ηχο απο τους 4κυλινδρους της Mazda οπως και επιδοσεις και ο Τ5........αλλο αυτοκινητο (λειτουργια-ηχομονωση-κυλιση-δυναμη κτλ κτλ)!@error21
Οι αισθητηρες παρκαρισματος ειναι σιγουρα εργοστασιακοι? Αν ειναι τοτε η αποσταση που ενεργοποιουντε ρυθμιζετε μεσω VIDA. Επισης ο ηχος ερχετε απο τα πισω ηχεια οταν προκειται για τους πισω αισθητηρες και απο τα μπροστα για τους μπροστα...it makes sense!
Το θεμα με το καλοριφερ θα σου συνιστουσα να το αναφερεις στο συνεργειο και να ζητησεις ελεγχο μεσω VIDA. Κατι τετοιο εμφανιζοταν στα πρωτα ΜΥ και με μια αναβαθμιση του λογισμικου εξαλειφθηκε (απο MY06 αν θυμαμαι καλα). Παντως οτι και αν ηταν αν ηταν σημαντικο θα εχει καταγραφει στον εγκεφαλο, οποτε ολα οκ. Οσο για το λαδακι δεν ειναι τοσο τραγικο να εκαψε λιγακι παραπανω τωρα στην αρχη. -
There is a little bit of Volvo in every car ...η ζωνη ασφαλειας εκλεισε στις 13 αυγουστου 50 χρονια...
Youtube Video -
Παιδιά ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ VOLVO S40
ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ......ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΝΕΚΡΟ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ 15 ΕΒΑΛΑ ΞΑΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΑΝΑΨΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ.....ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΕΝΟΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΘΟΡΥΒΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ....
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ? ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.....
ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ?
1 ΜΠΑΤΑΡΙΑ
2 ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ
3 ΕΓΚΕΦΑΛΟΣΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 3 ΕΤΩΝ ME 37000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
-
ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΖΩΝΑΤΝΕΨΕ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΜΗΝΥΜΑ STEELING FAILURE SERVICE REQUIRED KAI ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΒΓΑΛΕ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΥΝΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙ...
-
Μηπως τα εχει φτυσει η μπαταρια;
VOLVO FORUM