Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Aγαπητέ georgosk καλημέρα,
σ' ευχαριστώ καταρχήν για την απαντησή σου.
Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τις απόψεις σου, όντως έχει γίνει μόδα η απόκτηση αυτοκινήτων με μικρομεσαίους κινητήρες (1.4 - 1.8 κ.ε) με ιπποδύναμη 140-180 αρχικά λόγω VAG και τον τελευταίο καιρό συμπαρέσυρε και άλλους κατασκευαστές. Ας όψεται το μάρκετινγκ...
Απ' την άλλη όμως, όσο ψύχραιμα και ορθολογικά και αν προσπαθήσεις να διαχειριστείς το θέμα κυβισμός-ιπποδύναμη-λειτουργικότητα, δύσκολα αποφεύγεις το δέλεαρ της νέας τάσης και μπαίνεις στο δίλλημα (μάλον για ''τρίλλημα'' πρόκειται): 1.6-1.8 κ.ε -κλασσικός ατμοσφαιρικός 100-125 άλογα ή νέας γενιάς ατμοσφαιρικός (π.χ Τoyota 130-150 άλογα ή Honda) ή τούρμπο με 140-180 άλογα?
Το V50 με ικανοποιεί απόλυτα με χρηστικά & αισθητικά κριτήρια, απλά με βάζει σε δευτερες σκέψεις η επιλογή κινητήρα (1.8, 2.0 ή Τ5). Τιμολογιακά θα μπορούσα να φτάσω με τις τωρινές τιμές μέχρι το 2.0 ή και το Τ5, αλλά έτσι όπως είναι αλλά και όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες στην Ελλάδα, λογικά σκεπτόμενος, το θεωρώ καθαρό ''νταβατζιλίκι'' να πλήρώνω 440+150 για 2.0 κ.ε ή 580+250 για 2.5 κ.ε για τα 8-9 χρόνια που σκοπεύω να κρατήσω το νέο αυτοκίνητο. Μιλάμε χοντρικά για επιβάρυνση της τάξης των 3.000-5.000 ευρώ τουλάχιστον, για 8 χρόνια...και όλα αυτά χωρίς να αποκλείσουμε οπιαδήποτε άλλη μελλοντική έκπληξη απο τους ειδήμονες που κυβερνούν το ''ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ''.
Χωρίς να έχω οδηγήσει το 1.8 V50, σύμφωνώ με όσα αναφέρεις περι επάρκειας του κινητήρα του, 125 άλογα κάθε άλλο πάρά λίγα είναι. Απ' την άλλη όμως φαντάζομαι ότι το να έχεις επιπλέον 15-55 άλογα σίγουρα θα δίνει μια πιο ''πιπεράτη'' αίσθηση οδηγικής απόλαυσης σε παραπλήσιο κόστος κτήσης με σαφώς χαμηλότερο κόστος χρήσης.
Σχετικά με το νέο τούρμπο της Φόρντ, εννούσα την εργοστασιακή τοποθέτηση και όχι εκ των υστέρων. Πιστεύω πως ο δίλιτρος του S60 θα ήταν η χρησή τομή απο τους υπάρχοντες κινητήρες της Βόλβο ή ο νέος 1.6 Τ της Φόρντ ιδανική λύση για την Ελλάδα.
Σχετικά με το κόστος των service V50 1.8, 2.0 και Τ5 αν μπορεί κάποιος ας αναφέρει κατά προσσέγγιση κοστολόγια και γενικότερη αντιμετώπιση απο τους αντιπροσώπους (εδώ στην Λαμία για παράδειγμα ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν έχει και την καλύτερη φήμη και γι'αυτό κάποιοι κάτοχοι Βόλβο που γνωρίζω αγόρασαν και κάνουν service στα Βόλβο τους είτε στην Λάρισα ή στην Αθήνα).
Ευχαριστώ και πάλι.
μιας και μένεις επαρχία .... δες και τον 1.6Drive και τον 2.0D, αν κάνεις αρκετά χλμ μπορεί να σε συμφέρει και οικονομικά, εκτός από την ροπή που έχουν αυτά τα μοτέρ. Τα ανταλλακτικά των volvo (φανοποιείας) πάντως είναι πανάκριβα. Τώρα σχετικά με την ισχύ του μοτέρ 1.8 των 125Ηp, από προσωπική χρήση θα έλεγα ότι του πέφτει σχετικά λίγος (μιας και το βάρος που πρέπει να δαμάσει είναι μεγάλο, δεν ξέρω αλήθεια πόσο βαρύτερη είναι η έκδοση summum από την kinetic). Προσπερνάς δύσκολα σε κλειστούς δρόμους τις νταλίκες και στην εθνική αν θες να πας γρήγορα πρέπει να τον στροφάρεις πολύ ψηλά. Κάνε ένα test drive, αλλά όχι του τετραγώνου. Αν αγόραζα ξανά αυτοκίνητο τώρα, μάλλον θα ήταν turbo
Τα παιδια στις στροφες δε τα σκεπτεστε? Ο κινητηρας ειναι φτιαγμενος να ειναι ανετος και γρηγορος. Δεν αρπαει αλλα πηγαινεις καλα. Τα παιδια (και η γυναικα μου) κοιμουνται αμεσως...και με ασφαλεια
Το αυτοκινητο εχει TURBO στη πολυτελεια, στην ανεση και στην αρχοντια.