-
Θέλει υπομονή για να δείς τέτοια νούμερα . Μπράβο σας.
-
μπορεί να δούμε και καλύτερα νούμερα .. αν αλλάξουμε τα pirelli P7, που έχουν 'αθλια' μεγάλη αντίσταση κύλισης ή δοκιμάσουμε και τα ,mobil1 0-30 fuel economy (A5/B5)
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
πόση είναι ?γυρω στα 11λιτρα,καμια φορα και παραπανω..και ειναι ακομα και αυτο σε περιοδο στρωσιματος,φυσιολογικες ταχυτητες στην εθνικη,αυτοματο,συνεπως δεν λειτουργει σε υψηλες στροφες(στα κοκκινα!).μου κανει εντυπωση γιατι παντα σε σχεση με το προηγουμενο(ενα Α6 1,8 που ειχε γυρω στα 8,6) εχει μεγαλυτερη καταναλωση!φυσικα ειναι και 2,5κ.εκ αλλα το αλλο ειχε και turbo!
-
Hi all,
900km, με 10.5. Φαινεται ομως πως πεφτει αφου οσο περισσοτερα κανω τοσο υποχωρει ο μεσος ορος. eg 1100 9.4
-
Ο χρήστης nightwalker έγραψε:
πόση είναι ?
γυρω στα 11λιτρα,καμια φορα και παραπανω..και ειναι ακομα και αυτο σε περιοδο στρωσιματος,φυσιολογικες ταχυτητες στην εθνικη,αυτοματο,συνεπως δεν λειτουργει σε υψηλες στροφες(στα κοκκινα!).μου κανει εντυπωση γιατι παντα σε σχεση με το προηγουμενο(ενα Α6 1,8 που ειχε γυρω στα 8,6) εχει μεγαλυτερη καταναλωση!φυσικα ειναι και 2,5κ.εκ αλλα το αλλο ειχε και turbo!
μιλάμε για 2,5Τ και S80 του 2008? αν ναι .... μια χαρά νομίζω είναι !!!!
-
για 2,5 μια χαρά είναι .
Το turbo καίει αν το πατήσεις . αλλιώς είναι σαν 1,8 .Εγώ είμαι απο 10,5 μέχρι 12 litra ανάλογα τα κέφια στην πόλη και 10-11 έξω .
Οταν το πρόσεξα είδα 10 στην πόλη και 8,5 έξω .
Αλλά βαρέθηκα σύντομα. -
ναι ρε παιδια,αλλα κακα τα ψεματα καινε τα volvακια!!!!!φοβερα αμαξια αλλα πιστευω οτι το 4.4 θα ελεγε ποιο πολυ καθως αυτο ειναι λιγο ψοφιο!!και δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν εισαγουμε σε αυτο το μπ...λο που το λεμε χωρα το 3.2Τ6!!!!ακομα και στην αντιπροσωπεια στην λ.κηφισιας οταν τους ειχα ρωτησει δεν ειχαν ιδεα!!τι να πεις!!
-
diesel volvo, εισάγουμε στο ΕΛΛΑΔΑ ?
-
Για το 80άρι λές ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
diesel volvo, εισάγουμε στο ΕΛΛΑΔΑ ?Ναι,εισάγεται το ΧC90 με τον D5 και νομίζω και το προηγούμενο S80 για ταξί αν δεν κάνω λάθος...
Και το νέο XC60 θα εισάγεται με τον D5... -
χαθηκε και ενα C30 με diesel???ελεος πια για αλλη μια φορα σε αυτη τη χωρα!!!
-
Γνωστός μου έφερε το C30 1.6 με diesel από Γερμανία. Του άρεσε απο άποψη οικονομίας κυρίως. Εμένα δεν μ άρεσε απο άποψη χώρων, πολύ μικρό. Tο S40 1.6 d ειδικά...
-
ένα D5 παρακαλώ ...
-
Ο δεύτερος τη τάξει διευθυντής στην Volvo Cars Steven Armstrong, σε δηλώσεις του στο περιοδικό Teknikens Varld δήλωσε ότι το 2010 θα ξεκινήσει η παραγωγή της στέισον έκδοσης του νέου S60 στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας,που θα ονομάζεται V60.Το νέο μοντέλο θα είναι το μικρότερο που θα παράγεται στο σουηδικό εργοστάσιο παρά το γεγονός ότι τα 'μικρότερα' μοντέλα της εταιρείας παράγονται στο Βέλγιο,όπου θα παράγεται και το νέο S60.Ο λόγος πίσω από αυτήν την απόφαση είναι η μειωμένη ζήτηση για τα μεγάλα μοντέλα που παράγονται στο Γκέτεμποργκ(S80,ΧC90,V70,XC70),το μεγαλύτερο από τα 2 εργοστάσια συναρμολόγησης στη Σουηδία. Άλλος ένας λόγος είναι η υψηλή ζήτηση για τα station στη Σουηδία....
-
το V60 πρέπει να έχει παρόμοια σιλουέτα, με το XC60 ...
-
Πιο πολύ θα μοιάζει με το S60 αφού θα είναι η στέισον εκδοχή του...το θέμα είναι πως θα είναι τελικά το S60...στη σιλουέτα μάλλον θα είναι ένα στέισον και θα σταματήσει η παραγωγή του V50,ενώ για το S40 μάλλον θα το κρατήσουν λόγω της καλής πορείας του στις αναδυόμενες αγορές...το 2010-2011 θα περιμένουμε και το V30,αντίπαλο του A3 και της νέας A-class...
-
Συμφωνώ.
Οπως έχω γράψει και παλιότερα ο 1,8 είναι (και λόγο κυβωτίου) επαρκής και σπιρτόζικος σε ορισμένες περιπτώσεις. Σαφώς το πλαίσιο δεν έχει πρόβλημα για μεγαλύτερο κινητήρα αλλα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ασθενικό ή λίγο.
Ο μέσος οδηγός θα καλυφθεί
Βέβαια πάντα υπάρχει και τι Τ5 -
Να κι άλλο ένα concept από έναν υπάλληλο της Volvo...
TO SC90
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Συμφωνώ.
Οπως έχω γράψει και παλιότερα ο 1,8 είναι (και λόγο κυβωτίου) επαρκής και σπιρτόζικος σε ορισμένες περιπτώσεις. Σαφώς το πλαίσιο δεν έχει πρόβλημα για μεγαλύτερο κινητήρα αλλα σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ασθενικό ή λίγο.
Ο μέσος οδηγός θα καλυφθεί
Βέβαια πάντα υπάρχει και τι Τ5τον 1.8 γία το S40/V50 τον βρίσκω στο όριο .... δυστυχώς το Τ5 είναι ακριβό για μένα ... και ούτε στα όνειρα μου δεν μου επιτρέπουν το D5 που είναι εξαιρετικό .... άρα περισσότερο για φορολογικούς λόγους επέλεξα το 1.8 . Μέχρι τα 120χαω πάει σχετικά καλά ... αλλά μετά θέλει αρκετή υπομονή ... βέβαια είχα καλομάθει τόσα χρόνια με το Rallye ...
-
Και επίσημα ο νέος κινητήρας τούρμπο της Volvo θα τοποθετηθεί στα μοντέλα της το δεύτερο εξάμηνο φέτος...άρα λογικά με το MY2010,δλδ δεν αποκλείεαι από τον Ιούλη και μετά...1.6 GTDi άμεσου ψεκασμού (Gasoline Turbocharged Direct Injection) με 180 άλογα...δεν ξέρω κατά πόσο οι κινητήρες που συζητάμε θα αποτελούν παρελθόν σε λιγότερο από ένα χρόνο από τώρα...
VOLVO FORUM