-
Ότι και να σου πω ... θα σε γελάσω .
Ξεκίνησα και εγώ να ψάξω τα περί εισαγωγής αλλά δεν τα έχω καταφέρει μέχρι τώρα.
Για ποιά χρονολογία μιλάς. Αν δεν κάνω λάθος ο 3,2 είναι euro4 -
στα 30 βρίσκεις άνετα ελληνικό.
οπότε μιλάμε για κάτι (συνδυαμός κινητήρα+χρονολογία) που να αξίζει(τιμολογιακά)να το φέρεις.
ένα καλό για εισαγωγή έιναι οτι έχεις πολύ περισσότερες επιλογές με αυτόματο που με ενδιαφέρει. -
6 τάχυτο βγαίνει τώρα . Για τον 2,5 δεν ξερω τι φόραγε .
Μέχρι 2 ετών ? μετά δεν ξέρω αν συμφέρει η εισαγωγή. -
είχα ακούσει οτι μετά την αλλαγή του καθεστώτος συμφέρει αυτοκίνητο απο 2004 και μετά αλλά δεν είμαι σίγουρος. δεν το έχω ψάξει και πολύ. Γιαυτό ρωτάω πρώτα εδώ, αν αξίζει το συγκεκριμένο μοντέλο να το ψάξω.
απο 4χ4 δυνατότητες θυμάμαι οτι δεν έλεγε κάτι ιδιαίτερο.
-
handlex
Στο δρόμο πάει πολύ καλά
Για ιπποδύναμη
με 850 euro πας εδώ.
http://www.bsr.gr/dyno.php?id=PChart_x1 ... 807732.png' target='_blank
και μεταμορφώνεται -
Απο προβληματα το μοτερ ειναι σκυλι...μιλαμε για το ιδιο που φοραει το S60R με τα 300HP, στην Low Pressure Turbo εκδοχη του, και με καποιες διαφορες στην εισαγωγη, κοινως τα σωθικα του αντεχουν για πολλα (τα R τα πανε και 400HP χωρις επεμβασεις στα εσωτερικα του κινητηρα).
Τωρα απο τη στιγμη που μιλαμε για 210hp σε ενα αυτοκινητο 2τοννων μην περιμενεις πολλα απο επιδοσεις. Σιγουρα θα κινειτε με αξιοπρεπεια αλλα καλυτερα να το εβρισκες σε manual (αν εβγαινε) παρα με το 5αρι αυτοματο Geartronic. Γενικα τα αυτοματα (δεν εχω αποψη για το καινουριο DSG της Volvo) δεν ειναι το δυνατο σημειο της εταιρειας κατα τη γνωμη μου. Καλυτερα βεβαια οδηγησε το πρωτα γιατι ισως εσενα να σου κανει για τη χρηση που το θες και το στυλ οδηγησης σου.
Οσο για τις off-road ικανοτητες δεν ειναι τοσο κακο...ειναι καλυτερο απο τα Χ5/ΜL αλλα αν θες πραγματικο off-roader παρε Landrover. -
σκληρό off-roader δεν ψάχνω, απλά το ανέφερα περισσότερο για επιβεβαίωση.
προφανώς απο επιδόσεις καταλαβαίνω απο τα μαθηματικά οτι δεν θα λέει πολλά, αλλά τι γίνεται σε κίνηση στη πόλη? έχει αρκετή ροπή χαμηλά για άνετο οδήγημα ή θέλει προσπάθεια?
το αυτόματο είναι αδιαπραγμάτευτο, διαβάζω όμως στα αμερικάνικα οτι το 4,4 παίρνει τελείως διαφορετικό και πολύ πιο αξιόπιστο κιβώτιο σε σχέση με τα μικρότεραψιλοάσχετο, στο http://www.gsis.gr/teloneia/faq_telonei ... n_2008.zip πρέπει να έχει το νέο σύστημα εισαγωγών. δεν πρόλαβα να το τσεκάρω αλλά μια στα γρήγορα ματιά που έριξα μου φαίνεται οτι 2000+ κυβικά μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι.
-
Τα χαρακτηριστικα δηλωνουν πως εχει 320Nm απο τις 1500 rpm και προφανως δεν ειναι λιγα οποτε μια χαρα θα εισαι. Παντως για κινηση μεσα στην πολη μηπως θα επρεπε να δεις κατι μικροτερο?
Οσο για αξιοπιστια δεν νομιζω να εχει καποιο προβλημα. Του V8 ειναι 6αρι χειριζετε περισσοτερη ροπη και εχει αλλο management (λογικα) συν του οτι θα εχει αλλη κλιμακωση. -
Ακουσε με . BSR πας στα 260με 41 κιλά ροπή και είσαι αρχοντας. Χωρίς να πιέσεις το Moter.
2 χρόνια το έχω. Τα μοτερ της Volvo είναι απίστευτα.
-
Χρησιμα Volvosite:
Πληρης λιστα με τα διαθεσιμα αξεσουαρ ανα μοντελο
http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/
Οδηγιες για την τοποθετηση διαφορων αξεσουαρ
-
Και το καινουριο Powershift αυτοματο κιβωτιο της Volvo διαθεσιμο προς το παρον μονο σε diesel.
-
Γκρι ειναι το μαξιλαρακι.
Απολαυση για το συνοδηγο...
Padded neck cushion The Volvo padded neck cushion fills the area behind the head or shoulders and provides a comfortable support. Especially suitable for passengers who want to rest and sleep during a journey since the head is steadied by the side cushions.
http://vccs.volvocars.se/accessories/ca ... 320465.htm
-
error21, πόσο έκανε το μαξιλαράκι ....?
Σήμερα το V50 πατάει τα πρώτα του 1000χλμ. Εκανα μια εκδρομούλα προς το Σούνιο, χωρίς να το πιέζω ανεβαίνοντας μέχρι τις 3500-4500σαλ, πηγαίνοντας με γραμμές, προσπαθώντας να δω το στήσιμο του αυτοκινήτου.
- Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων (δερμάτινων) ήταν μέτρια ...... πρώτα έφευγα από το κάθισμα και μετά γλίστραγε το αυτοκίνητο.
- Το μπροστινό σύστημα μου φάνηκε περισσότερο ελαφρύ από όσο θα το ήθελα, αλλά μάλλον είναι μια ρύθμιση που στόχο έχει την άνεση, υποστροφικό γενικά setup.
- Η πίσω ανάρτηση είναι εξαιρετική από όπου και να την πιάσω, με πολύ ασφαλή τρόπο βοηθάει να κλείσει όσο είναι δυνατό την τροχιά το αυτοκίνητο όταν πιέζεται.
- Το βάρος του αμαξώματος σε απαγορευτικές ταχύτητες, σε κλειστούς δρόμους είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας να πας πιο γρήγορα.
- Το μοτέρ έχει καλή ηχομόνωση
- To βάρος πάλι, σε γλιστερά κομμάτια θέλει προσοχή
- Σε κάποια σημεία που έφευγα με τα 4 και με ταχύτητα 80-100χαω, το ESP δεν επενέβη, βέβαια δεν έχω οδηγήσει άλλο αυτοκίνητο με ESP για να έχω μέτρο σύγκρισης.
- Για τα φρένα δεν έχω άποψη, αφού δεν τα πίεσα, έχουν όμως μια αρχική μικρή νεκρή διαδρομή.
- Το κιβώτιο μετά τα 10 πρώτα χλμ, ως που να ζεσταθεί είναι αρκετά καλό, σαφές, χωρίς να έχω χάσει
καμιά αλλαγή, αν και έχει λίγο αρκετά μεγάλες διαδρομές. - Πολύ καλό το σύστημα κλιματισμού.
- Κατανάλωση 7.7λτ/100, πιστεύω καλή .... αλλά μέσα στην πόλη ανεβαίνει αρκετά.
- Όπου η άσφαλτος ήταν καλής ποιότητας (σε όλη την αλλα ανεπτυγμένη Ευρώπη δηλαδή), η οδική συμπεριφορά ήταν πολύ καλή, όπου όμως πάταγες σε 'ελληνικό' γλιστερό δρόμο τα pirelli P7, έδειχναν να δυσανασχετούν. Στην 1η αλλαγή θα πάω μάλλον σε κάτι πιο μαλακό ... michelin, uniroyal.
Αυτά για αρχή .....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
7. Σε κάποια σημεία που έφευγα με τα 4 και με ταχύτητα 80-100χαω, το ESP δεν επενέβη, βέβαια δεν έχω οδηγήσει άλλο αυτοκίνητο με ESP για να έχω μέτρο σύγκρισης.To ESP (DSTC στη Volvo) επεμβαίνει σε ακραίες περιπτώσεις που θα συμβούν μόνο σε πολύ πιθανή περίπτωση ατυχήματος ή όταν 'παίζεις' σε στροφιλίκια,πίστες κτλ
- Για τα φρένα δεν έχω άποψη, αφού δεν τα πίεσα, έχουν όμως μια αρχική μικρή νεκρή διαδρομή.
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα...
- Το κιβώτιο μετά τα 10 πρώτα χλμ, ως που να ζεσταθεί είναι αρκετά καλό, σαφές, χωρίς να έχω χάσει
καμιά αλλαγή, αν και έχει λίγο αρκετά μεγάλες διαδρομές.
Εδώ είναι που ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι λες...το κιβώτιο έχει πολύ μικρές διαδρομές!!!
- Κατανάλωση 7.7λτ/100, πιστεύω καλή .... αλλά μέσα στην πόλη ανεβαίνει αρκετά.
Πολύ καλή είναι...ειδικά για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει... οδηγείς πολύ οικονομικά
- Όπου η άσφαλτος ήταν καλής ποιότητας (σε όλη την αλλα ανεπτυγμένη Ευρώπη δηλαδή), η οδική συμπεριφορά ήταν πολύ καλή, όπου όμως πάταγες σε 'ελληνικό' γλιστερό δρόμο τα pirelli P7, έδειχναν να δυσανασχετούν. Στην 1η αλλαγή θα πάω μάλλον σε κάτι πιο μαλακό ... michelin, uniroyal.
+1
-
-
λέω ότι το πεντάλ του φρένου δεν έχει άμεση ανταπόκριση ... για να αρχίζει να φρενάρει το αυτοκίνητο, πρέπει να το έχεις πατήσει τουλάχιστον 1-2 cm
-
το κιβώτιο, ο μοχλός δηλαδή είναι κοντός, πράγμα που βοηθάει να μην 'φαίνονται' οι διαδρομές που έχει
-
7,7λτ/100 στα τελευταία 200χλμ στην βόλτα προς Σούνιο. Συνολική είμαι κάπου στο 8.5 έως τώρα.
-
-
XC60
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
XC60συμφωνω...ειδα εχτες ενα λευκο!!! Δεν μου αρεσουν τα suv,σε αυτο κανω μια εξαιρεση!
-
Δεν μου αρέσει κανένα Suv ...
-
Τουλάχιστον αυτό είναι κομψό....Κάποτε και ακόμα και σήμερα κατηγορούν τη Volvo για τα αυτοκίνητα-κουτιά που παρήγε μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του '80.Τώρα που η Mercedes έβγαλε ένα κουτί,τη GLK,όλοι θα τρέξουν να πουν: 'τι ωραίο αυτοκίνητο η GLK,η Μercedes επανακαθορίζει τα δεδομένα στην κατηγορία με το σχεδιαστικό DNA του νέου GLK'
Και όλοι θα τρέχουν να το αγοράσουν επειδή έχει πάνω ένα σήμα...με όλα τα συνακόλουθα... ε ρε τι σου κάνει το marketing!!! -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
- Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων (δερμάτινων) ήταν μέτρια ...... πρώτα έφευγα από το κάθισμα και μετά γλίστραγε το αυτοκίνητο.
Το δερμα τα εχει αυτα! Ισως να υστερουν λιγο σε στηριξη αλλα απο ανεση ειναι απλα τα καλυτερα της αγορας, οπως ολων των Volvo.
- Το μπροστινό σύστημα μου φάνηκε περισσότερο ελαφρύ από όσο θα το ήθελα, αλλά μάλλον είναι μια ρύθμιση που στόχο έχει την άνεση, υποστροφικό γενικά setup.
Γενικα ειναι λιγο πιο ελαφρυ γυρω απο την ευθεια με λιγα χιλιομετρα σε σχεση με αλλα αυτοκινητα, αλλα εχει πολυ καλη αισθηση βαραινει σωστα στα πολλα km και ειναι πολυ γρηγορο.
- Σε κάποια σημεία που έφευγα με τα 4 και με ταχύτητα 80-100χαω, το ESP δεν επενέβη, βέβαια δεν έχω οδηγήσει άλλο αυτοκίνητο με ESP για να έχω μέτρο σύγκρισης.
Το DSTC της Volvo ειναι εκπληκτικο...επεμβαινει μονο οταν πρεπει και ετσι μια πλαγιολισθιση τοποθετησης μεσα στην στροφη την επιτρεπει χωρις να επεμβαινει. Οταν του παρεις τον αερα απενεργοποιησε το....και παλι το Active Yaw Control θα ειναι ενεργο ετσι επιτρεπει πιο πολυ ολισθηση αλλα οταν βλεπεις την μπαριερα σε μαζευει.
- Για τα φρένα δεν έχω άποψη, αφού δεν τα πίεσα, έχουν όμως μια αρχική μικρή νεκρή διαδρομή.
Τα φρενα ειναι εκπληκτηκα! Δεν εχω διαπιστωση κατι για την νεκρη διαδρομη που αναφερεις.
- Πολύ καλό το σύστημα κλιματισμού.
Στειλε μου με pm αν θες το e-mail σου να σου δωσω τα τεχνικα χαρακτηριστικα του....θα εκπλαγεις ποσες παραμετρους εχουν σκεφτει!
- Κατανάλωση 7.7λτ/100, πιστεύω καλή .... αλλά μέσα στην πόλη ανεβαίνει αρκετά.
Πιο μοτερ εχεις?
- Όπου η άσφαλτος ήταν καλής ποιότητας (σε όλη την αλλα ανεπτυγμένη Ευρώπη δηλαδή), η οδική συμπεριφορά ήταν πολύ καλή, όπου όμως πάταγες σε 'ελληνικό' γλιστερό δρόμο τα pirelli P7, έδειχναν να δυσανασχετούν. Στην 1η αλλαγή θα πάω μάλλον σε κάτι πιο μαλακό ... michelin, uniroyal.
Γενικα για την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου θα προτεινα να αλλαξεις λαστιχα. Δεν φανταζεσαι τι διαφορα θα κανει σε σχεση με τα αθλοια P7!
VOLVO FORUM