-
Σολινακια υψηλης πιεσης και αλλαγη υγρου στο συστημα πεδησης απο εμενα.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Σολινακια υψηλης πιεσης και αλλαγη υγρου στο συστημα πεδησης απο εμενα.Για εξήγησε πως θα βοηθήσει αυτό τα φρένα που υπερθερμαίνονται στη κατηφόρα...
(ιδίως τα σωληνάκια υψηλής)...Και όντως ισχύει ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, και επειδή κατεβαίνω στο εξοχικό στην Ερμιόνη, τα φρένα κουράζονται πολύ στα στροφιλίκια του δρόμου προς Επίδαυρο - Πόρτο Χέλι. Οπότε, κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!
Αν στο αμάξι έχεις τις εργοστασιακές ζάντες με τα καπάκια, με διαφορετικές ζάντες τα φρένα θα αερίζονται περισσότερο. Αν δεν φτάνει αυτό, τότε μπορείς να δοκιμάσεις με τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες αλλά έχουν μειονεκτήματα (θόρυβος, φθορά, κακό κρύο φρενάρισμα).
Βάλε χοάνες για καλύτερη ψύξη των φρένων, αλλιώς κόψε ρυθμό στο κατέβασμα.
Να ξέρεις ότι από την στιγμή που αρχίσει να μυρίζει το τακάκι (καπνός+μυρωδιά) σε μερικές στροφές θα πιάνει ΠΟΛΥ λιγότερο - σκληρό πεντάλ που δεν πάει στο πάτωμα αλλά φρενάρει ελάχιστα. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σολινακια υψηλης πιεσης και αλλαγη υγρου στο συστημα πεδησης απο εμενα.
Για εξήγησε πως θα βοηθήσει αυτό τα φρένα που υπερθερμαίνονται στη κατηφόρα...
(ιδίως τα σωληνάκια υψηλής)Tα καινουρια υγρα φρενων,εφ'όσων δεν περιεχουν τα ποσοστα υγρασιας των μεταχειρισμενων (αν αυτα εχουν καμποσα χρονια που δεν αλλαχτηκαν) βραζουν σε υψηλωτερη θερμοκρασια,και αποδιδουν λιγοτερους υδρατμους που δημιουργουν φυσσαλιδες αερίων και μαλακο πενταλ.
Τα σωληνακια υψηλής,ισως να απαγαγουν ταχυτερα τη θερμοκρασια,λόγω μεταλικου περιβλήματος αλλα και μικρότερης θερμοχωρητικότητας που εχει το λεπτότερο τοίχωμα -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σολινακια υψηλης πιεσης και αλλαγη υγρου στο συστημα πεδησης απο εμενα.
Για εξήγησε πως θα βοηθήσει αυτό τα φρένα που υπερθερμαίνονται στη κατηφόρα...
(ιδίως τα σωληνάκια υψηλής)Σιγα ρε παιδια θα παρουνε και φωτια ηρεμηστε λιγο!Αμα δε θελει να τα ζεστανει ας βαλει πρωτη και να κατεβει σιγα σιγα.Τι να πω δηλαδη.Θελουμε και κλαπετα στο αμαξι??Οι αεριζομενες δισκοπλακες θα σωσουν την κατασταση.Εδω μιλαμε για καλυτερο φρεναρισμα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Διάβασες πουθενά ότι ζεσταίνονται τα φρένα του και ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Διάβασες πουθενά ότι ζεσταίνονται τα φρένα του και ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;Παντος πρωτη φορα ακουω να εχει προβλημα με θερμοκρασια.Καλα ρε παιδια στα S/W να εφαρμοστει κλαπετο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Διάβασες πουθενά ότι ζεσταίνονται τα φρένα του και ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;εσυ μας μπέρδεψες
Για εξήγησε πως θα βοηθήσει αυτό τα φρένα που υπερθερμαίνονται στη κατηφόρα...
(ιδίως τα σωληνάκια υψηλής)οντως ο φιλος παραπάνω δεν γραφει για υπερθερμανση,αλλα για κουραση.
Εαν ομως σημερα κουραζονται τα φρενα,καποια στιγμη,αν τα υγρα δεν αλλαχτουν,θα βρασουν κι'όλας -
Ρε κλαπετο για τον κατηφορο θελουμε και φρενα με αερα!!Και το κλαπετο αλλα scania μην χρησιμοποιουνται τα φρενα αλλα να κοβει το διαφορικο.
-
Εγώ γιατί σε μπέρδεψα;
Αυτό που θέλει, χαρακτοί/τρυπητοί δίσκοι, θα βοηθήσουν αλλά το πρόβλημα είναι ότι τα φρένα σιγά-σιγά υπερθερμαίνονται - δηλαδή ανεπαρκής αερισμός.
Βέβαια αν βάλει μεγαλύτερους δίσκους/δαγκάνες ΜΕ επαρκή αερισμό, τότε δεν θα 'κουράζονται' καθόλου. -
Επισης ειμαι λιγο εκτος αλλα θελω να ρωτησω κατι.Εχετε δει τα παπια που εχουν τρυπητους δισκους και οχι σαν του αυτοκινητου??
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βέβαια αν βάλει μεγαλύτερους δίσκους/δαγκάνες ΜΕ επαρκή αερισμό, τότε δεν θα 'κουράζονται' καθόλου.
Αυτο συνηθως θελει και μεγαλύτερες ζαντες,μιας και τα κιτ των μεγαλων δισκων ώς συνηθως κυμαινονται στη γειτονια των 300 χιλιοστων.
Παντως,μαρκουτσια και υγρα,ειναι πολύ φτηνα για να μην τα χρησιμοποιήσεις.
-
Μερικές φορές τα μεγαλύτερα φρένα έχουν χειρότερο πρόβλημα υπερθέμανσης γιατί δεν αφήνουν καθόλου χώρο και αερίζονται ελάχιστα.
Υποτίθεται ότι τα σωληνάκια/υγρά είναι σε καλή κατάσταση (εργοστασιακή). Δεν βράζει το υγρό και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε βελτιώνοντάς τα. Ο δίσκος/τακάκι υπερθερμαίνεται και πατάς με δύναμη το πεντάλ (δεν κατεβαίνει) αλλά πιάνει λίγο - Pad Fade Vs. Vapor Lock.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Διάβασες πουθενά ότι ζεσταίνονται τα φρένα του και ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;
Παντος πρωτη φορα ακουω να εχει προβλημα με θερμοκρασια.Καλα ρε παιδια στα S/W να εφαρμοστει κλαπετο.
Ποιός μίλησε για κλαπέτο;
-
-
Όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενο Post στα περί ΚΤΕΟ,
viewtopic.php?f=5&t=33566&start=420
μετα τον έλεγχο μου βρήκαν Διακύμανση δυνάμεων πέδησης πάνω από 10% και κάτω από 20% (για τον οπίσθιο άξονα)
το οποίο καταγράφηκε ως δευτερεύουσα έλλειψη στο φύλλο ελέγχου δίχως υποχρέωση επανελέγχου...
Το ερώτημα είναι, έστω ότι πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με το φύλλο ελέγχου και τους αναφέρω το πρόβλημα, το οποίο σε φρεναρίσματα όλων των τύπων δεν είναι αισθητό από μένα, υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που θα ελέγξουν ή ενδεχομένως να αποκαταστήσουν ή θα με χρεώσουν επίσκεψη / έλεγχο κοροιδίστικα και πάπαλα;
Επιπλέον, δεδομένου ότι στον ίδιο έλεγχο στο ΙΚΤΕΟ σα δεύτερη παρατήρηση αναφέρουνΑποσβεστήρες κραδασμών (αμορτισέρ) οπίσθιου άξονα διαφορά απόδοσης (20,37%),
υπάρχει περίπτωση το θέμα με τη διαφορά της απόδοσης μεταξύ των πίσω φρένων να είναι απόρροια της διαφοράς απόσβεσης των πίσω αμορτισέρ μεταξύ τους;
Εν πάσει περιπτώσει, οι μετρήσεις του ΚΤΕΟ είναι τόσο αξιόπιστες (ως τεχνική εννοώ) για να ψαχτώ σοβαρά; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σολινακια υψηλης πιεσης και αλλαγη υγρου στο συστημα πεδησης απο εμενα.
Για εξήγησε πως θα βοηθήσει αυτό τα φρένα που υπερθερμαίνονται στη κατηφόρα...
(ιδίως τα σωληνάκια υψηλής)...Και όντως ισχύει ότι όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά, και επειδή κατεβαίνω στο εξοχικό στην Ερμιόνη, τα φρένα κουράζονται πολύ στα στροφιλίκια του δρόμου προς Επίδαυρο - Πόρτο Χέλι. Οπότε, κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!
Αν στο αμάξι έχεις τις εργοστασιακές ζάντες με τα καπάκια, με διαφορετικές ζάντες τα φρένα θα αερίζονται περισσότερο. Αν δεν φτάνει αυτό, τότε μπορείς να δοκιμάσεις με τακάκια που αντέχουν σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες αλλά έχουν μειονεκτήματα (θόρυβος, φθορά, κακό κρύο φρενάρισμα).
Βάλε χοάνες για καλύτερη ψύξη των φρένων, αλλιώς κόψε ρυθμό στο κατέβασμα.
Να ξέρεις ότι από την στιγμή που αρχίσει να μυρίζει το τακάκι (καπνός+μυρωδιά) σε μερικές στροφές θα πιάνει ΠΟΛΥ λιγότερο - σκληρό πεντάλ που δεν πάει στο πάτωμα αλλά φρενάρει ελάχιστα.+1000
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
[...]
Τους τρυπητούς καλό θα ήταν να τους αφήσεις, είναι αρκετά επιρρεπείς σε ρωγμές γύρω από τις τρύπες αν ζεσταθούν πολύ.Αυτό ισχύει ακόμη και για επώνυμους δίσκους;
Η σειρά Gran Turismo της Brembo ξεπερνάει και τα $4000 σε τιμή. Ακόμη και οι δίσκοι των kit αυτής της σειράς είναι αδύναμοι και ραγίζουν;
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Αυτό ισχύει ακόμη και για επώνυμους δίσκους;Η σειρά Gran Turismo της Brembo ξεπερνάει και τα $4000 σε τιμή. Ακόμη και οι δίσκοι των kit αυτής της σειράς είναι αδύναμοι και ραγίζουν;
Καλά, δεν εννοεί ότι σίγουρα θα ραγίσουν. Απλώς οι ακμές στις τρύπες είναι stress points οπότε είναι πιο επιρρεπείς σε αστοχία. Προφανώς οι ακριβές Brembo θα έχουν καλύτερο υλικό και καλύτερη κατεργασία οπότε θα είναι πολύ πιο δύσκολο να χαλάσουν από ένα φτηνό δίσκο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Διάβασες πουθενά ότι ζεσταίνονται τα φρένα του και ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ;
Παντος πρωτη φορα ακουω να εχει προβλημα με θερμοκρασια.Καλα ρε παιδια στα S/W να εφαρμοστει κλαπετο.
Ποιός μίλησε για κλαπέτο;
Εδω περα μιλανε για ταλαιπορια στον κατηφορο!!Και θερμοκρασιες φωτια!!!Θελουν κλαπετο!!!
-
Mπαίνει κλαπέτο και σε ανθρώπους άραγε
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις