-
Χριστός και Απόστολος, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να θυμούνται τα eighties;
Αν θέλεις καλά και σώνει να θυμηθείς κάτι από 80', δες μια Ελληνική βιντεοκασέτα... με τον Μπουγιουκλάκη.
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Μοναδικο πλεονεκτημα της F430 σε σχεση με την 430 scuderia ειναι οτι η δευτερη καιει σχεδον τα μισα απο οσο η πρωτη!
Εννοείς φαντάζομαι ότι η SCUDERIA καίει περισσότερο λόγω ρυθμίσεων;Τι πλεονέκτημα έχει η απλή 430 δεν κατάλαβα.
Υ.Γ SV2 είχες μέχρι τώρα πρόβλήματα αξιοπιστίας με την 430;Όσον αφορά την πρόσφυση αντιμετωπίζεις προβλήματα στους δρόμους;Έχω καλομάθει με τετρακίνητα θηρία και έχω βάλει στο μάτι την 458 ,γι αυτό και ψάχνω τα 2 θέματα που με καίνε:αξιοπιστία και πρόσφυση στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Χριστός και Απόστολος, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να θυμούνται τα eighties;Αν θέλεις καλά και σώνει να θυμηθείς κάτι από 80', δες μια Ελληνική βιντεοκασέτα... με τον Μπουγιουκλάκη.
γιατι ρε φιλε το '80 δεν βγαινανε ωραιες φερραρι?Ασχημη ειναι η GTO, η 328 κα?Η 355 φερνει κατι απο αυτα τα θρυλικα κομματια.Απο εκει και περα οι Φερραρι χασαν καπωσ την σχεδιαστικη τους ταυτοτητα με αποκορυφωση την μπλε 456 η οποια μονο απο το σηματακι εμπρος θυμιζει φερραρι. Και η 599... καλα τσιγγουνευτικανε να βαλουν αλλα δυο φαναρια στο πισω μερος?ελεος...
-
-

-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
Μοναδικο πλεονεκτημα της F430 σε σχεση με την 430 scuderia ειναι οτι η δευτερη καιει σχεδον τα μισα απο οσο η πρωτη!
Εννοείς φαντάζομαι ότι η SCUDERIA καίει περισσότερο λόγω ρυθμίσεων;Τι πλεονέκτημα έχει η απλή 430 δεν κατάλαβα.
Υ.Γ SV2 είχες μέχρι τώρα πρόβλήματα αξιοπιστίας με την 430;Όσον αφορά την πρόσφυση αντιμετωπίζεις προβλήματα στους δρόμους;Έχω καλομάθει με τετρακίνητα θηρία και έχω βάλει στο μάτι την 458 ,γι αυτό και ψάχνω τα 2 θέματα που με καίνε:αξιοπιστία και πρόσφυση στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας.H 430 scuderia καει σχεδον τα μισα σε καυσημα απο οσο καιει η F430... Καιει πολυ λιγοτερο!
Και παει καλυτερα και καιει λιγοτερα! Τελειο΄?
-
F355 Spider η πιο ομορφη απο ολες διαχρονικα κατα την προσωπικη μου αποψη!
Δεν κανουμε ενα poll ετσι για την πλακα να δουμε ποια θεορουν τα μελη του φορουμ πιο ομορφη απο ολες?
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Μοναδικο πλεονεκτημα της F430 σε σχεση με την 430 scuderia ειναι οτι η δευτερη καιει σχεδον τα μισα απο οσο η πρωτη!
Εννοείς φαντάζομαι ότι η SCUDERIA καίει περισσότερο λόγω ρυθμίσεων;Τι πλεονέκτημα έχει η απλή 430 δεν κατάλαβα.
Υ.Γ SV2 είχες μέχρι τώρα πρόβλήματα αξιοπιστίας με την 430;Όσον αφορά την πρόσφυση αντιμετωπίζεις προβλήματα στους δρόμους;Έχω καλομάθει με τετρακίνητα θηρία και έχω βάλει στο μάτι την 458 ,γι αυτό και ψάχνω τα 2 θέματα που με καίνε:αξιοπιστία και πρόσφυση στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας.H 430 scuderia καει σχεδον τα μισα σε καυσημα απο οσο καιει η F430... Καιει πολυ λιγοτερο!
Και παει καλυτερα και καιει λιγοτερα! Τελειο΄?
κουφο!
υπαρχει καμια εξηγηση?ποσο καιει δηλαδη?
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
F355 Spider η πιο ομορφη απο ολες διαχρονικα κατα την προσωπικη μου αποψη!Δεν κανουμε ενα poll ετσι για την πλακα να δουμε ποια θεορουν τα μελη του φορουμ πιο ομορφη απο ολες?
προσωπικα η αγαπημενη μου φερραρι ειναι η 355 γιατι ειναι πανεμορφη και μου θυμιζει κατι απο '80
+1000000000
Στο μονο που θα διαφωνισω Θοδωρη ειναι το spider,ποιο ομορφη θεωρω την targa.Και οπως λεω συνεχεια,παντα χειροκινητη -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
:lol: Εχεις καποια γυρολογια απο τα αμαξια?
Εστω απο το δικο σου αν δεν εχεις απο άλλους?ΥΓ. Το τι κανετε τα αμαξια σας ειναι δικος σας λογαριασμος και δεν θα δωσετε λογαριασμο σε κανεναν.
ΥΓ2 Για την αλλαγη ελαστικων που λες παντως μπορει να θελανε αλλαγμα απο πριν ή απλα να τα στραμπουλαγατε
Δεν ασχολήθηκα με χρόνους...αλλά πρόσφατα ανακάλυψα ένα βιντεάκι και φαίνεται ότι γύρισα στο 1.31
εκπληκτικος χρονος...
http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... lter4=true
Σπύρο οι χρόνοι δεν ειναι οκ. Ειναι αρκετα πιο κατω κανονικα, για 2-3 αμαξια το λεω με σιγουρια, γι αρκετα αλλα το εικαζω, μιλαω για μαμα αμαξια. Αν πιασω τα φτιαγμενα 106 θα ιδρωσουν οι F430
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εχω συμπληρώσει πολλά χιλιόμετρα με την 599 και ο κολλητός μου που την έχει μου λέει ότι του λείπει η 430 που είχε πριν .
To ιδιο ακριβως μου εχει μεταφερει και εμενα κοινος μας γνωστος ο οποιος εδωσε το 430 spider για να παρει μια 599
Γι ´ αυτό θα πάμε σε 458 .....
τη δικια σου ποσο θα την πουλησεις αν επιτρεπεται?Η την εχεις ταξει απο τωρα σε καποιον φιλο-γνωστο?
-
delete
-
-
delete
-
ναι όντως είναι ποιο νέα από την DINO.
άλλα ο ερωτάς μου είναι για την γρια. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
F355 Spider η πιο ομορφη απο ολες διαχρονικα κατα την προσωπικη μου αποψη!
Δεν κανουμε ενα poll ετσι για την πλακα να δουμε ποια θεορουν τα μελη του φορουμ πιο ομορφη απο ολες?
προσωπικα η αγαπημενη μου φερραρι ειναι η 355 γιατι ειναι πανεμορφη και μου θυμιζει κατι απο '80
+1000000000
Στο μονο που θα διαφωνισω Θοδωρη ειναι το spider,ποιο ομορφη θεωρω την targa.Και οπως λεω συνεχεια,παντα χειροκινητη+1000000000
-
Ο χρήστης ninja kabamaru έγραψε:
Εχω συμπληρώσει πολλά χιλιόμετρα με την 599 και ο κολλητός μου που την έχει μου λέει ότι του λείπει η 430 που είχε πριν .
To ιδιο ακριβως μου εχει μεταφερει και εμενα κοινος μας γνωστος ο οποιος εδωσε το 430 spider για να παρει μια 599
Γι ´ αυτό θα πάμε σε 458 .....
τη δικια σου ποσο θα την πουλησεις αν επιτρεπεται?Η την εχεις ταξει απο τωρα σε καποιον φιλο-γνωστο?
Mεχρι να ερθει η 458... εχουμε τουλαχιστον 2 χρονακια ακομα πανω-κατω...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν μου έβγαλε σε τρία χρόνια (26.000 χλμ) τίποτα...απλώς δεν μου αρέσει το σασμάν F1 καθόλου...
Με την πρόσφυση στους Ελληνικούς δρόμους τι να πω....μου ανάβει πολλές φορές το CST με 5η και 200χλμ....Δε μου πολυαρέσει αυτό......Σε βρεγμένο δε ρωτάω....Δηλαδή αν απενεργοποιήσεις το CST και το μανεττίνο το βάλεις στο RACE σε παρατεταμένες των 160-180 km/h με τετάρτη και τέρμα γκάζι θα διπλώσει;Πάντως το κιβώτιο της λευκής California που κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας λειτουργεί πιο ομαλά χωρίς να χάνει από γρηγοράδα στις αλλαγές.Έχω εμπειρία και από τα δύο και μπορώ να το πω.Ένα 430 F1 που είχα δοκιμάσει ζορισμένο στις στροφές έκανε κάτι θορύβους-τριξίματα πίσω και ήταν από το υποπλαίσιο μου είπε ο ιδιοκτήτης.Το κάνει και το δικό σου;
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ο Θοδωρής έχει την σωστή την κλειστή.
Scuderia και Spider δεν το κατάλαβα με +70 κιλά......Ουπς...Αλλο ειχα δει τοτε στην διαδρομη προς Σαρωνιδα. Ηταν κοκκινο scuderia με γκρι ριγες αλλα spider, με Ελληνικες πινακιδες!
Scuderia και spider, κυριως για τα 499 αντιτυπα για την ακριβεια, και βεβαια για
την καλυτερη ακουστικη απο τον κινητηρα...Τα κιλα ειναι 90 περισσοτερα συμφωνα
με τα λεγομενα δοκιμαστη του Αγγλικου Car. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μοναδικο πλεονεκτημα της F430 σε σχεση με την 430 scuderia ειναι οτι η δευτερη καιει σχεδον τα μισα απο οσο η πρωτη!
Εννοείς φαντάζομαι ότι η SCUDERIA καίει περισσότερο λόγω ρυθμίσεων;Τι πλεονέκτημα έχει η απλή 430 δεν κατάλαβα.
Υ.Γ SV2 είχες μέχρι τώρα πρόβλήματα αξιοπιστίας με την 430;Όσον αφορά την πρόσφυση αντιμετωπίζεις προβλήματα στους δρόμους;Έχω καλομάθει με τετρακίνητα θηρία και έχω βάλει στο μάτι την 458 ,γι αυτό και ψάχνω τα 2 θέματα που με καίνε:αξιοπιστία και πρόσφυση στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας.H 430 scuderia καει σχεδον τα μισα σε καυσημα απο οσο καιει η F430... Καιει πολυ λιγοτερο!
Και παει καλυτερα και καιει λιγοτερα! Τελειο΄?
κουφο!
υπαρχει καμια εξηγηση?ποσο καιει δηλαδη?
Πιθανοτατα εχει να κανει και το γεγονος του ελαφρυτερου κατα 100κιλα συνολικα αμαξωματος, σε συνδυασμο ισως με τις νεες ρυθμισεις στην (ηλεκτρονικη διαχειριση κινητηρα?), παροχη αερα -διαφοροποιημενη απο ανθρακονηματα εισαγωγη αν δεν κανω λαθος- και την νεα(?) ή διαφοροποιημενη(?) εξατμιση.
Η αεροδυναμικη της επισης ειναι ακομα πιο βελτιωμενη σε σχεση με την F430.
Ο κατοχος σιγουρα θα ξερει να μας διαφωτισει περισσοτερο...
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

