-
το bocanegra πόσο θα πάει?
1000 ευρώ παραπάνω. Αν και τώρα οι τιμές ανεβαίνουν. Οι τιμές ξεκινούν για το FR απο τα 19.170
-
αυτο δεν ειναι ακριβως σωστό...
πριν δεν ισχυε το προγραμμα 10% εκπτωση της SEAT για FR & CUPRA, τώρα ισχύει!
αρα αν κάνεις την πράξη θα δεις οτι ειδικα για αυτα τα 2 μοντελα δεν υπαρχει καμμια αυξηση στην τιμη (ανεξαρτητα απο το ΕΤΤ)! -
Ο χρήστης harris έγραψε:
αυτο δεν ειναι ακριβως σωστό...
πριν δεν ισχυε το προγραμμα 10% εκπτωση της SEAT για FR & CUPRA, τώρα ισχύει!
αρα αν κάνεις την πράξη θα δεις οτι ειδικα για αυτα τα 2 μοντελα δεν υπαρχει καμμια αυξηση στην τιμη (ανεξαρτητα απο το ΕΤΤ)!Μπορεί να έχεις και δίκιο αλλα στο site της Seat οι τιμές έχουν ανέβει όπως και στο car confogurator στο clubseat.com.gr
-
-
Ο χρήστης harris έγραψε:
αυτο δεν ειναι ακριβως σωστό...
πριν δεν ισχυε το προγραμμα 10% εκπτωση της SEAT για FR & CUPRA, τώρα ισχύει!
αρα αν κάνεις την πράξη θα δεις οτι ειδικα για αυτα τα 2 μοντελα δεν υπαρχει καμμια αυξηση στην τιμη (ανεξαρτητα απο το ΕΤΤ)!Παλιά με 17000 αγόραζες το ελληνικό top gun , τώρα αγοράζεις το εργοστασιακό fr...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αυτο δεν ειναι ακριβως σωστό...
πριν δεν ισχυε το προγραμμα 10% εκπτωση της SEAT για FR & CUPRA, τώρα ισχύει!
αρα αν κάνεις την πράξη θα δεις οτι ειδικα για αυτα τα 2 μοντελα δεν υπαρχει καμμια αυξηση στην τιμη (ανεξαρτητα απο το ΕΤΤ)!Παλιά με 17000 αγόραζες το ελληνικό top gun , τώρα αγοράζεις το εργοστασιακό fr...
Nαι, αλλά το FR δεν έχει βόδι-κιτ και καλό ICE!
Δεν λέει λοιπόν!
-
Seat Ibiza Cupra
Υποχρεωτικα ασπρο(...τα VolksWeiss σας μεσα ),απροσδοκητα διακριτικο για cupra(κατι που δεν ειναι υποχρεωτικα κακο βεβαια):ουτε φουστιτσες,ουτε τσαμπουκαλεμενα bodykits κτλ.Μονο ο μπρος προφυλακτηρας και τα φιμε τζαμια κατι πανε να πουν ,αλλα τους κοβει το δειγμα δωρεαν αεροτομης.Και ο ηχος της εισαγωγης/εξατμισης θα μπορουσε να ειναι πιο τρομαχτικος.
Μεσα διαφοροποιειται ελαχιστα απο το ...πολιτικο,με κατι λευκες ραφες ψαροκοκκαλο στα καθισματα και κατι αλλες λεπτομερειες που δεν προσεξα και τωρα δεν εχω τι να γραψω.Το τιμονι παντως ειναι το σπορτιφ,πριονισμενο.
Στο δρομο αν και δεν το οδηγουσα εγω,εμοιαζε σταθερο.Τρενο στις ευθειες,κρατουσε στις καμπες,παιχνιδιαρηδες (sic) και οι 2 αξονες ολα μια χαρα.Μπορει για καποιους να μην εχει την ψαγμενη παθητικοδυναμικη προσεγγιση ορισμενων γαλλοιταλικων στο θεμα αλλα ευκολα θα πεις πως ειναι κατι ξεχωριστο στην οδηγηση.
Εκει που κολλαω ειναι η ιπποδυναμη.Εχοντας εμπειρια απο προηγουμενα cupra αναβαθμισμενα κι απλα,θα λεγα πως αρκετα αλογα απο τα 180 που εχει ονομαστικα,ειχανε παει για μπιτσμπαροτσαρκα(καμμια 30ρια τα υπολογιζω,αν τα ειδατε πουθενα).Ισως φταιει το αστρωτο του μοτερ,*αλλα σιγουρα ισως φταιει το DSG *.Εδω θα δανειστω τη σοφια αρκετων ειδικων δημοσιογραφων του χωρου που το θεωρουν ως ανουσια προσθηκη σε ενα 'σκληροπυρηνικο' μοντελο,που αφαιρει κατι απο με τις απλωμενες σχεσεις του.
Αυτα προς το παρον.Μπορει να χω την ευκαιρια και για update.Νομιζω.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Seat Ibiza Cupra
... απροσδοκητα διακριτικο για cupra(κατι που δεν ειναι υποχρεωτικα κακο βεβαια):ουτε φουστιτσες,ουτε τσαμπουκαλεμενα bodykits κτλ.Μονο ο μπρος προφυλακτηρας και τα φιμε τζαμια κατι πανε να πουν ,αλλα τους κοβει το δειγμα δωρεαν αεροτομης.Και ο ηχος της εισαγωγης/εξατμισης θα μπορουσε να ειναι πιο τρομαχτικος.
...Καλοθελητές να το καγκουρέψουν θα βρεθούν!
Πανέμορφο είναι! Αν και κάτι παραπάνω θα χρειαζόταν για να ξεχωρήσει απο το 85άρι ... Το θέμα είναι ότι οι διαφορές θα φαίνονται στο δρόμο!!! -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Seat Ibiza CupraΥποχρεωτικα ασπρο(...τα VolksWeiss σας μεσα ),απροσδοκητα διακριτικο για cupra(κατι που δεν ειναι υποχρεωτικα κακο βεβαια):ουτε φουστιτσες,ουτε τσαμπουκαλεμενα bodykits κτλ.Μονο ο μπρος προφυλακτηρας και τα φιμε τζαμια κατι πανε να πουν ,αλλα τους κοβει το δειγμα δωρεαν αεροτομης.Και ο ηχος της εισαγωγης/εξατμισης θα μπορουσε να ειναι πιο τρομαχτικος.
Μεσα διαφοροποιειται ελαχιστα απο το ...πολιτικο,με κατι λευκες ραφες ψαροκοκκαλο στα καθισματα και κατι αλλες λεπτομερειες που δεν προσεξα και τωρα δεν εχω τι να γραψω.Το τιμονι παντως ειναι το σπορτιφ,πριονισμενο.
Στο δρομο αν και δεν το οδηγουσα εγω,εμοιαζε σταθερο.Τρενο στις ευθειες,κρατουσε στις καμπες,παιχνιδιαρηδες (sic) και οι 2 αξονες ολα μια χαρα.Μπορει για καποιους να μην εχει την ψαγμενη παθητικοδυναμικη προσεγγιση ορισμενων γαλλοιταλικων στο θεμα αλλα ευκολα θα πεις πως ειναι κατι ξεχωριστο στην οδηγηση.
Εκει που κολλαω ειναι η ιπποδυναμη.Εχοντας εμπειρια απο προηγουμενα cupra αναβαθμισμενα κι απλα,θα λεγα πως αρκετα αλογα απο τα 180 που εχει ονομαστικα,ειχανε παει για μπιτσμπαροτσαρκα(καμμια 30ρια τα υπολογιζω,αν τα ειδατε πουθενα).Ισως φταιει το αστρωτο του μοτερ,*αλλα σιγουρα ισως φταιει το DSG *.Εδω θα δανειστω τη σοφια αρκετων ειδικων δημοσιογραφων του χωρου που το θεωρουν ως ανουσια προσθηκη σε ενα 'σκληροπυρηνικο' μοντελο,που αφαιρει κατι απο με τις απλωμενες σχεσεις του.
Αυτα προς το παρον.Μπορει να χω την ευκαιρια και για update.Νομιζω.
Οταν ανοιξει λιγο το μοτερ, και 'μαθει' το dsg τον καφρο οδηγο του και τον τροπο οδηγησης πιστευω οτι θα σου φανει πολυ πιο καλο.
-
Λες να εχει fuzzy logic το DSG?
Μπα δε νομιζω.Εξαλλου ειναι το τριτο αμαξι του με DSG-κι αρα μαλλον αργα για να γνωριστουνε
Γι'αυτο υποστηριζω πως επρεπε να μπει εξαρχης ενα μηχανικο 6ταχυτο του VAG,'γαργαλημενο' λιγο απο τους Ισπανους τεχνικους,να κατεβει και το κοστος κτησης,ν'ανεβει και η αξιοπιστια του μοντελου.(οχι πως το τωρα δοκιμαζεται,αλλα οπως και να το κανουμε το DSG ειναι στα ονομαστικα του ορια)
-
To DSG μαθαινει απο την οδηγηση και προσαρμοζεται σε αυτην, οτι εχει αλλα 3 αμαξια με τετοιο σασμαν δεν λεει κατι, εκτος αν αυτα τα αμαξια πανε μαζι για καφε και τα σασμαν καθονται και κουτσομπολευουν τον ιδιοκτητη τους!
-
Ναι, όντως το DSG μαθαίνει τον χαρακτήρα του οδηγού. Έχω το εξάρι και βλέπω οτι οι αλλαγές του γίνονται πιο χαμηλά απο ότι στην αρχή και δεν κάνει εύκολα ξεσπάσματα.
Αντίθετα στο καινουργιο εφτάρι, ακόμη και στο D αλλάζει λίγο πιο απότομα απο ότι θα ήθελα, αλλα που θα πάει, θα μάθει και αυτό -
τα FR & Cupra δεν εχουν χειριστηρια για το rcd στο τιμονι?
-
Δυστυχως δεν εχω οδηγησει ποτε SEAT
Τι λενε απο οδηγηση? Ειδικα τα ibiza FR k CUPRA.
Κ πιο συγκεκριμενα σε σχεση με τα γαλλικα!
-
Ο χρήστης Kouv έγραψε:
Let the battle begin!
Για ποια μαχη μιλας;
-
E! Σκεφτηκα οτι σε SEAT topic ειμαι...
Αμα ακουσουν κ για συγκριση με τη γαλλικη σχολη θα αναψουν τα αιματα!Αλλα αμα ξηγιεστε ηρεμα τοτε ειναι πολυ !
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα FR & Cupra δεν εχουν χειριστηρια για το rcd στο τιμονι?Έχουν ένα ειδικό μοχλό στα αριστερά του τιμονιού. Είναι το ίδιο ευχρηστα με αυτά στο τιμόνι. Στην αρχή βέβαια έπρεπε να το συνιθίσω.
-
Ο χρήστης Kouv έγραψε:
Δυστυχως δεν εχω οδηγησει ποτε SEATΤι λενε απο οδηγηση? Ειδικα τα ibiza FR k CUPRA.
Κ πιο συγκεκριμενα σε σχεση με τα γαλλικα!
Εγώ μετα απο ένα citroen xantia 1.8 πήρα το Leon I 1.8.
Η διαφορά ήταν εμφανής. Πολύ καλύτερο κιβώτιο και συμπλέκτης. Πολύ περισσότερο κράτημα ακόμα και σε υψυλές ταχύτητες και γενικά καλύτερη ποιότητα. Πρόσφατα οδήγησα ένα C5 V6 και μου φάνηκε ασταθές. Μόλις περασα τα 160 ήταν σαν καράβι. Το καινούργιο Fr και cupra θα μπορούσες να το συγκρίνεις μόνο με ίδιας κατηγορίας γαλλικά όπως το 207 rallye. Απο συγκριτικά που έχω διαβάσει βγάζουν καλύτερα σε συμπεριφορά τα Ibiza. -
απο xanthia 1.8 ειχε καλυτερο κρατημα???????????????// μηπως εννοεις μικροτερες κλισεις????
τα εχεις μπερδεψει μια c5 v6 ΠΟΤΕ δεν ειναι ασταθες ειναι γαλλικη λιμουζινα( προσεχε τι γραφεις) ......ενα ματιζ ειναι ασταθες...απλα να πεις σ κουρασε που ισως να ηταν πολυ μαλακη για τα γουστα .σ αν και να κοιταζες αναμεσα στο χειροφρενο ειχε κουμπι και θα την σκληραινες αρκετα αν ηθελες -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
απο xanthia 1.8 ειχε καλυτερο κρατημα???????????????// μηπως εννοεις μικροτερες κλισεις????Ναι είχε καλύτερο κράτημα. Θυμάμαι σε μια συγκεκριμένη στροφή το όριο του xanthia ήταν τα 130. Όταν πήρα το Leon ήθελα να δω την αντίδραση του σε αυτά τα χιλιόμετρα στην ίδια στροφή. Ούτε καν πλησίασα τα όρια του Leon. Μετά δοκίμασα με 160 και άντεχε ακόμη αρκετά.
Πάντος πρέπει να ομολογήσω οτι η άνεση της citroen στις κακοτεχνίες του δρόμου ήταν καταπληκτική.
Seat Ibiza 2008