Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
To Passat V6 έχω με τα 280ps και αυτό συγρίνω με το C5 V6 γι'αυτο και είπα στην ίδια κατηγορία...
δεν υπάρχει 6κύλινδρο passat με 280ps (στην ευρώπη), απ'όσο ξέρω...
Είναι αυτό με τα 250ps με προγραμμα
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
To Passat V6 έχω με τα 280ps και αυτό συγρίνω με το C5 V6 γι'αυτο και είπα στην ίδια κατηγορία...
δεν υπάρχει 6κύλινδρο passat με 280ps (στην ευρώπη), απ'όσο ξέρω...
Είναι αυτό με τα 250ps με προγραμμα
Ο χρήστης g_alex έγραψε:
μηπως ξερετε αν γινετε να συνδυαστει ο 1.4 101 ιππους με το dsg ?
Δυστηχως δεν γινετε. Μονο ο 1.6 και τα fr/cupra με τον tsi.
Και αν προσεξατε, δεν εχει dsg, αρα αυτο σημαινει οτι μπορει να υπαρξει μη αυτοματη εκδοση ibiza με tsi
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ MEGANE RC,ΤΙΜΗ,ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΟΥ,ΩΣ ΔΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ 30000,ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ,ΣΑΝ ΚΟΝΤΙΝΗ ΛΥΣΗ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ LEON CUPRA.ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΤΗΝ ΡΕΝΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΑΤ ΜΠΕΝΗΣ(ΧΑΛΚΙΔΑ),ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ RC ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΑ 30(ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ CLIO RC,27 ΚΑΙ ΠΑΝΩ)ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑ,ΣΤΗΝ ΣΕΑΤ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΤΟ COUPRA ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙΤΑΙ 26500 ΚΑΙ 28500 ΜΕ ΞΕΝΟΝ ΚΑΙ ΗΛΙΟΡΟΦΗ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΕΚΤΩΣΗ 10% ΥΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ(ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ) ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΧΑΝΩ ΤΟ 10% ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ 31,ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΟΝΤΑ 30000 ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΙΣΗ ΣΕ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ(ΠΟΛΥ ΜΕΤΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ),ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ??
Στα Facelift cupra έχουν βελτιώσει κάπως το εσωτερικό. Απο κινητήρα/δύναμη είναι απο τα καλύτερα που μπορείς να πάρεις με αυτά τα λεφτά. Υποχώρηση στο χρώμα γιατί ?? Ποιο χρώμα σου αρέσει ?? Το λευκό είναι απο τα ωραιότερα χρώματα στο leon και αν πάρεις την έκδοση με ηλιοροφή θα είναι ακόμη καλύτερο λόγω αντίθεσης.
Εδώ φωτός http://www.mobileblog.us/wp-content/upl ... _Cupra.jpg
http://www.zercustoms.com/news/images/S ... hite-2.jpg
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αυτό έχει να ενημερωθεί απο τις 16/7 Ίσως έχει αλλάξει κάτι απο τότε...
Λιγο δύσκολο να έγινε τέτοιο λάθος. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά γράφουν όλες τις πληροφορίες για το 1.4 tsi. Όποιος περάσει απο αντιπρόσωπο ας ρωτήσει. Εγώ όταν είχα πάει να αγοράσω το ibiza είχα ρωτήσει και για αυτό και μου είπε δεν βγαίνει.
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Γνωρίζετε αν το f/l leon 1.4 tsi βγαίνει με DSG κιβώτιο ή το κρατάνε μόνο για το golf ?
Από κατανάλωση εκτός πόλης που κυμαίνεται ?
To Passat V6 έχω με τα 280ps και αυτό συγρίνω με το C5 V6 γι'αυτο και είπα στην ίδια κατηγορία. Για τα 240+ μόνο όταν το επιτρέπει ο δρόμος πχ στην εγνατία είναι εύκολο.
Σε στροφιλίκι με λακούβες και σαμαράκια, θα έκλεβε εκκλησία η Xantia.
Αυτό είναι αλήθεια. Είχε τρομερή άνεση. Μπορούσες να περάσεις πάνω απο διάβαση τρένου με 40-50 και να μην καταλάβεις τίποτα. Με το passat πας να περάσεις με 10 και τραντάζετε.
το λεον ειχε την εργοστασιακη αναρτηση και εργοστασιακα ελαστικα.
Το C5 στον αυτοκινητοδρομο με χαμηλωτερες ταχυτητες ειναι σιγουρα πιο ανετο αλλα αν θες να κινηθεις με 240+ τοτε βλεπεις την διαφορα υπερ του passat
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
τα εχεις μπερδεψει μια c5 v6 ΠΟΤΕ δεν ειναι ασταθες ειναι γαλλικη λιμουζινα
Και όμως. Την συκριση την κάνω με αμάξια της ίδιας κατηγορίας και συγκεκριμένα το δικό μου Passat.
Με το C5 μόλις πέρναγες τα 160 ένιωθες κάποια αστάθεια αλλα όχι κατι τρομερό. Βέβαια ο ιδιοκτητης είχε πειράξει λίγο την αναρτηση οπότε μπορεί να φταίει αυτό.