-
Κοιταξα και το megane coupe που ομολογω πως ηταν ιδιαιτερα ελκυστικο ομως απογοητευτηκα μηχανικα(δεν νομιζω οτι ανταγωνιζεται ουτε τη mito ουτε το c4 ουτε το bravo λογω turbo).
-
18.100 στοιχίζει η μεσαία commortline με καλό εξοπλισμό αλλά χωρίς esp οπότε ο φίλος η παίρνει την βασική με esp στα ίδια λευτά η αυτή με τον εξοπλησμ'ο
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μακριά από 147... Η ανύπαρκτη ροπή χαμηλά σημαίνει ότι αν φορτώσεις πράγματα (πόσο μάλλον και άτομα) θα ταλαιπωρηθείς λιγάκι. Χτες που έκανα τη διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα ψιλοφορτωμένος μπορώ να πω ότι ζήλευα διάφορα τουρμπάτα που πετύχαινα στο δρόμο.
Στο μπάτζετ που θέτεις εγώ θα έπαιρνα μια Delta 120 αλλά επειδή δεν ξέρω τα κριτήρια σου τα Leon tsi και Bravo είναι τα πιο λογικά.Για αυτό ο Θεός εφήυρε το κιβώτιο ταχυτήτων. Κατεβάζεις ταχύτητα και απολαμβάνεις στροφάρισμα και δύναμη ψηλά. Για την κατανάλωση της 147 ο Θεός δεν έχει πατεντάρει καμία εφεύρεση ακόμα...
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Κοιταξα και το megane coupe που ομολογω πως ηταν ιδιαιτερα ελκυστικο ομως απογοητευτηκα μηχανικα(δεν νομιζω οτι ανταγωνιζεται ουτε τη mito ουτε το c4 ουτε το bravo λογω turbo).βγαινει κ αυτό 1.4 TCE (turbo) με 133 άλογα.
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Κοιταξα και το megane coupe που ομολογω πως ηταν ιδιαιτερα ελκυστικο ομως απογοητευτηκα μηχανικα(δεν νομιζω οτι ανταγωνιζεται ουτε τη mito ουτε το c4 ουτε το bravo λογω turbo).Μιλάμε για Megane TCe (Turbo).
Audipassion: Έχουν αλλάξει οι τιμές! Το τέλος ταξινόμησης επανήλθε στο ακέραιο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κοιταξα και το megane coupe που ομολογω πως ηταν ιδιαιτερα ελκυστικο ομως απογοητευτηκα μηχανικα(δεν νομιζω οτι ανταγωνιζεται ουτε τη mito ουτε το c4 ουτε το bravo λογω turbo).
βγαινει κ αυτό 1.4 TCE (turbo) με 133 άλογα.
Εκτος αν κανει λαθος το site της renault το megane δεν εχει 1.4 λιτρα μοτερ. Εχει βασικα 1 2λιτρο με 180 ιππους αποδοση.. Που ξεφευγει..
-
Ο χρήστης Spuross έγραψε:
Κοιταξα και το megane coupe που ομολογω πως ηταν ιδιαιτερα ελκυστικο ομως απογοητευτηκα μηχανικα(δεν νομιζω οτι ανταγωνιζεται ουτε τη mito ουτε το c4 ουτε το bravo λογω turbo).
βγαινει κ αυτό 1.4 TCE (turbo) με 133 άλογα.
Εκτος αν κανει λαθος το site της renault το megane δεν εχει 1.4 λιτρα μοτερ. Εχει βασικα 1 2λιτρο με 180 ιππους αποδοση.. Που ξεφευγει..
Συγνωμη παιδια, λαθος μου.. Κοιταγα αυτο http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=364
-
Υπάρχει στο site της Renault και κάνει 18.300. http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=373
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει στο site της Renault και κάνει 18.300. http://www.renault.com.gr/default.asp?pid=373το οποίο σε κουπέ θεωρώ ότι είναι πιο ομορφο από την αντίστοιχη C4. Αλλά εκείνη έχει +17 άλογα που δεν προσπερνιέται έτσι αυτό.
-
Η ιδέα σου για την Citroen C4 είναι νομίζω καλή. Τιμή-κελεπούρι, άρτιος εξοπλισμός και ροπάτο μοτέρ, ενώ και η οδική της συμπεριφορά δεν είναι άσχημη. Δυστυχώς δεν είναι Xsara, αλλά παρ'όλα αυτά στέκει μια χαρά. Θα σου έλεγα να την πάρεις άφοβα και να καταλήξεις εκεί. Μόνο, όπως ισχύει με ΟΛΑ τα τουρμπάτα αυτοκίνητα, μάζεψε κάνα δυομισάρι χιλιάρικα για την αλλαγή της τουρμπίνας που θα γίνει περίπου στις 150.000 χλμ (τι να κάνουμε, το τούρμπο έχει το κόστος του).
Το Bravo είναι κι αυτό πολύ καλή πρόταση, αλλά το τιμόνι του μου φάνηκε πιο ελαφρύ απ'ό,τι θα ήθελα. Τα Cee'd/Procee'd τα έχω οδηγήσει και δε μου άρεσαν καθόλου. Ειδικά το 'Procee'd' κοπανάει και χοροπηδάει σαν κατσίκι και δεν στρίβει. Alfa Romeo 147 δε σου συνιστώ. Μπορεί να μου άρεσε και να μου αρέσει σαν αυτοκίνητο, να έχει πολύ ωραίο στήσιμο κλπ, αλλά δεν έχει - κατ'εμέ - αρκετή ροπή χαμηλά, χώρια που αντικαθίσταται σύντομα. Τη Delta δεν θα σου την προτείνω, παρ'όλο που είναι η σοβαρότερη πρόταση της αγοράς (μην ακούσω πάλι για... 'βασιλιάδες' και 'αυτοκράτορες', αρκετά με τη Μίζενς του αυτοκινητιστικού 'Τύπου'), γιατί ξεφεύγει αρκετά από την κατηγορία τιμής στην οποία θες να κινηθείς.
-
Το C4 (που έχει και 6άρι αν δεν κάνω λάθος) είναι αρκετά καλή επιλογή αλλά προσωπικά δεν θα το τολμούσα γιατί για τα ηλεκτρονικά των Citroen έχω ακούσει πολλά και άσχημα. Συγκεκριμένα, από 3-4 περιπτώσεις καμμένο εγκέφαλο. Για τη C5 που είναι υπερβολικά ταύλα θα έλεγα 2-3 πάτερημά και θα το τολμούσα...
Γενικά Spure το 6άρι κιβώτιο ψάχτο λίγο. Είναι σπάσιμο να πας με 140 και να μουγκρίζει το μοτέρ για πολύ ώρα, συν το θέμα της κατανάλωσης. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το C4 (που έχει και 6άρι αν δεν κάνω λάθος) είναι αρκετά καλή επιλογή αλλά προσωπικά δεν θα το τολμούσα γιατί για τα ηλεκτρονικά των Citroen έχω ακούσει πολλά και άσχημα. Συγκεκριμένα, από 3-4 περιπτώσεις καμμένο εγκέφαλο. Για τη C5 που είναι υπερβολικά ταύλα θα έλεγα 2-3 πάτερημά και θα το τολμούσα...
Γενικά Spure το 6άρι κιβώτιο ψάχτο λίγο. Είναι σπάσιμο να πας με 140 και να μουγκρίζει το μοτέρ για πολύ ώρα, συν το θέμα της κατανάλωσης.Τρίχες, δεν έχουν τίποτα τα ηλεκτρονικά των Peugeot... Εεεεε... Citroen ήθελα να πω. Ως τώρα τρεις Citroen πέρασαν απ'τα χέρια του πατέρα μου (και μάλιστα όλες με υδροπνευματική) και δεν έχουν κάνει τσικ. Εdit .Mod Bill33.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εισαι λιγο υπερβολικος σε οτι αφορα τους ιταλους..μιλαει γαλλοφιλος..Κ εγω της κοινοτητας των γαλλοφιλων ειμαι!
Αλλα οι Ιταλοι κατασκευαστες ειναι οι μεγαλυτεροι ψευτες!!! Απιαστοι στο design κ σε μηχανολογικες καινοτομιες αλλα... ψευτες!!! Εντελως ανεντιμοι στον πελατη.
Μην αρχισω τωρα κ για τους γαλλους... Ειχε ο πατερας μου το 106 κ το ειχε στη σχολη οδηγησης... ΑΑΑΑΑλλοι απατεωνες κ αυτοι!!!
Κ ετσι, τωρα, πρεπει να τρωω στη μαπα ΤΟΥΟΤΑ YARIS (ΞΕ-ΝΕ-ΡΑ!) επειδη ο πατερας μου βρηκε την υγεια του με τους γιαπωνεζους! (κ σχεδον ολες οι σχολες οδηγων εχουν ΤΟΥΟΤΑ) -
Μπορείς να στοιχειοθετήσεις αυτό που λες; Για τις αντιπροσωπείες ΟΚ, κι εγώ τους έχω πολλά μαζεμένα. Αλλά ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς είναι απατεώνας;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μπορείς να στοιχειοθετήσεις αυτό που λες; Για τις αντιπροσωπείες ΟΚ, κι εγώ τους έχω πολλά μαζεμένα. Αλλά ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς είναι απατεώνας;+1 ... ελπίζοντας να αναφέρεται ο Κουν στους έλληνες αντιπροσώπους (που δίκιο θα έχει) και όχι στις ίδιες εταιρίες!
Σε μια αγορά αυτοκινήτου, η 'μαμά' εταιρία φαίνεται σε ένα αμάξι που θα κάνει κάποιος ένα test drive ... για τα υπόλοιπα έχει να κάνει με αντιπρόσωπο!
Πάντως με τους 'μπακάλιδες' που υπάρχουν στον κλάδο της πώλησης αυτοκινήτων, βασικό κριτήριο αγοράς εδώ τουλάχιστον πρεπει να είναι και το aftersales πέρα απο εμφάνιση, επιδόσεις, τιμή κλπ. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το C4 (που έχει και 6άρι αν δεν κάνω λάθος) είναι αρκετά καλή επιλογή αλλά προσωπικά δεν θα το τολμούσα γιατί για τα ηλεκτρονικά των Citroen έχω ακούσει πολλά και άσχημα. Συγκεκριμένα, από 3-4 περιπτώσεις καμμένο εγκέφαλο. Για τη C5 που είναι υπερβολικά ταύλα θα έλεγα 2-3 πάτερημά και θα το τολμούσα...
Γενικά Spure το 6άρι κιβώτιο ψάχτο λίγο. Είναι σπάσιμο να πας με 140 και να μουγκρίζει το μοτέρ για πολύ ώρα, συν το θέμα της κατανάλωσης.Τρίχες, δεν έχουν τίποτα τα ηλεκτρονικά των Peugeot... Εεεεε... Citroen ήθελα να πω. Ως τώρα τρεις Citroen πέρασαν απ'τα χέρια του πατέρα μου (και μάλιστα όλες με υδροπνευματική) και δεν έχουν κάνει τσικ.
Εdit .Mod Bill33.Eγώ δεν έχω καλή εμπειρία από την Citroen. Οι ειρωνείες περι Γερμανίας είναι τουλάχιστον περιττές.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μπορείς να στοιχειοθετήσεις αυτό που λες; Για τις αντιπροσωπείες ΟΚ, κι εγώ τους έχω πολλά μαζεμένα. Αλλά ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς είναι απατεώνας;Το πιο απλο θα σου πω! Κ αμα θελεις ρωτα ολους τους PEUGEOTουχους!
12 μηνες η εγγυηση μπαταριας κ σε ΟΛΑ χαλαει στους 13!!! Παω στοιχημα εχουν τμημα στο εργοστασιο ειδικα για να τα κανουν αυτα...Βαζουν απο τα φτηνα εξαρτηματα! (Αλλα δεν ριχνουν κ αναλογως τις τιμες...)
π.χ. Ηλεκτρονικους εγκεφαλους φτιαχνουν 3-4 εταιριες ηλεκτρονικων. Δεν φτιαχνει η καθε αυτοκινητοβιομηανια το δικο της. Ετσι λοιπον αγοραζουν απο απο αυτες. Τους λεει π.χ. η BOSCH:'Eχουμε αυτονα, αυτονα κ ετουτονα! Ποιονανε θελετε?'
Κ λενε αυτοι: 'Για δωστε μας στοιχεια!'
Τους τα δινουν, τα βαζουν κατω κ λενε: 'O μεσος οδηγος κανει τοσα km το χρονο, αυτος ο εγκεφαλος αντεχει τοσα km...' κ ετσι διαλεγουν αυτον που θα χαλασει στα 4-5 χρονια συμφωνα με τους υπολογισμους!
Γιατι? Γιατι ειναι 'εξυπνοι' αυτοι κ λενε 'Ε! Ο αλλος θα το θεωρησει φυσιολογικο να χαλασει στα 4-5 χρονια! Δεν θα παρει χαμπαρι οτι του βαλαμε απο τους φτηνους...'Αλλα αμα τυχει καποιος (π.χ. σχολη οδηγων) τα κανει ολα τα km μαζεμενα, τοτε ερχονται ολα στην επιφανεια... μαζεμενα...
Κ να κα8ε 3 κ λιγο service!Eτσι διαλεγουν κ φτηνους διακοπτες στην κονσολα κ εξαρτηματα κινητηρα κ.ο.κ.
Τελος ειναι κ η αντιμετωπιση στα service! Aμα ειναι ολα χυμα, ποιος φταιει?!
Κ οχι μονο! Πες οτι ειναι χυμα! Αμα ομως κανεις παραπονα κ σε παιζουν μπαλακι τοπικη αντιπροσωπεια-αντιπροσωπια ελλαδας-εργοστασιο?!
(ΑΚΟΜΑ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ!!!! )Oι γιαπωνεζοι τα αλλαξαν πρωτοι αυτα κ τους πηραν τα σωβρακα των ευρωπαιων κ ακους τωρα(!) τον ομιλο PSA να μιλαει για αλλαγη φιλοσοφιας κ φροντιδα του πελατη...
ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ AFTER SALE SERVICE!!!
-
Ωραία...
Αν είναι να αρχίσουμε να αποκλείουμαι αυτοκίνητα με αυτή τη λογική δε θα μείνει στο τέλος τίποτα.
Εγώ έχω Fiat Bravo T-Jet και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Μάλλον θα είμαι εξαίρεση.
Μπορεί πριν 20 χρόνια να είχαν προβλήματα αξιοπιστίας αλλά πλέον ότι και να πάρεις θα είσαι μια χαρά.
Όσο το προσέχεις, θα σε προσέχει...
Τέλος πάντων, μεγάλη συζήτηση αυτή... παντού υπάρχει κάποιος που θα πει οι Ιταλοί δε βγάζουν αυτοκίνητα.Καλό και το C4 που σκέφτεσαι (προσωπικά μου αρέσει πολύ) αλλά δε νομίζεις ότι ειναι σχετικά παλιό?
τουλάχιστον στη σχεδίαση... απο κινητήρες δε ξέρω τι παίζει με τι Citroen.
Δηλαδή κρίμα είνα να πάρεις κάτι που μετά απο μισό-ένα χρόνο θα αλλάξει.Παρεπιπτόντως το αυτόματο εννοείται ότι δεν είναι φλωριά.
Εμένα μου αρέσει μηχανικό προσωπικά, γιατί ταιριάζει έτσι όπως οδηγώ αλλά το αυτόματο δε συγκρίνεται.
Στη Μελβούρνη που ήμουν είχα αυτόματο και ήμουν χαλαρότατος... βασικά το 95% έχει αυτόματο αλλά Ελλάδα ακόμα δεεεεεε...- Bravo
- Megane Coupe
- Mito
- Opel Astra (Σεπτέμβριο όμως για το καινούριο-ίσως να είναι λίγο τσιμπημένο)
- Peugeot 207
- C4
Αυτά εγώ θα σκεφτόμουν και αυτή τη σειρά θα έβαζα...
-
εχουμε 3 peugeot και 2 citroen στην οικογενεια και μεχρι στιγμης δεν εχει βγαλει κανενα τιποτα (εννοω σοβαρο) ..... το 106 εβγαλε αυτα που βγαζουν ολα........το ιδιο και το 307 (αν και θελει αλαγμα φλατζας στο καπακι μετα απο 5 χρονια) τιποτ αλλο ,φτου φτου μην τα ματιαξω ...βεβαια ..η αληθεια εινια οτι ναι τα ιαπωνικα ειναι πιο ΄΄σιδερενια΄΄ και ναι υπηρχαν γαλλικα που ηταν αχρηστα...χαλαγαν συνεχεια....οποιος θελει αξιοπιστια...παει ιαπωνια αλλα εχουν προοδευσει τοσο πολυ τα γαλλικα που μαλλον εινια αυτο που λεμε ''κανονικα''...σε μια νορμαλ χρηση δεν βγαζουν τιποτα...ειναι σκυλια ...και μια c5 ειναι ο βασιλιας στον αυτοκινητοδρομο (σε στροφες αν και ειναι κορυφαια υπαρχουν και πιο ψαγμενοι) ...δεν υπαρχει αντιπαλος και οποιος πει το αντιθετο ειναι απλα,...ασχετος ...χωρις παραξηγηση.
υ.γ αν ξεχνας και δεν σ νοιαζει να αλλαζεις λαδια και τα περιφερειακα και να κανεις σωστα τα σερβις τους τοτε ναι μην παρεις γαλλικο ειναι προγραμματισμενα ολα πανω τους...αν εισαι σωστος τοτε ξεχνα τι σ λενε ειναι αξιοπιστα μεχρι αηδιας
-
Ο χρήστης Kouv έγραψε:
Μπορείς να στοιχειοθετήσεις αυτό που λες; Για τις αντιπροσωπείες ΟΚ, κι εγώ τους έχω πολλά μαζεμένα. Αλλά ο κατασκευαστής σε τι ακριβώς είναι απατεώνας;
Το πιο απλο θα σου πω! Κ αμα θελεις ρωτα ολους τους PEUGEOTουχους!
12 μηνες η εγγυηση μπαταριας κ σε ΟΛΑ χαλαει στους 13!!! Παω στοιχημα εχουν τμημα στο εργοστασιο ειδικα για να τα κανουν αυτα...Βαζουν απο τα φτηνα εξαρτηματα! (Αλλα δεν ριχνουν κ αναλογως τις τιμες...)
π.χ. Ηλεκτρονικους εγκεφαλους φτιαχνουν 3-4 εταιριες ηλεκτρονικων. Δεν φτιαχνει η καθε αυτοκινητοβιομηανια το δικο της. Ετσι λοιπον αγοραζουν απο απο αυτες. Τους λεει π.χ. η BOSCH:'Eχουμε αυτονα, αυτονα κ ετουτονα! Ποιονανε θελετε?'
Κ λενε αυτοι: 'Για δωστε μας στοιχεια!'
Τους τα δινουν, τα βαζουν κατω κ λενε: 'O μεσος οδηγος κανει τοσα km το χρονο, αυτος ο εγκεφαλος αντεχει τοσα km...' κ ετσι διαλεγουν αυτον που θα χαλασει στα 4-5 χρονια συμφωνα με τους υπολογισμους!
Γιατι? Γιατι ειναι 'εξυπνοι' αυτοι κ λενε 'Ε! Ο αλλος θα το θεωρησει φυσιολογικο να χαλασει στα 4-5 χρονια! Δεν θα παρει χαμπαρι οτι του βαλαμε απο τους φτηνους...'Αλλα αμα τυχει καποιος (π.χ. σχολη οδηγων) τα κανει ολα τα km μαζεμενα, τοτε ερχονται ολα στην επιφανεια... μαζεμενα...
Κ να κα8ε 3 κ λιγο service!**Eτσι διαλεγουν κ φτηνους διακοπτες στην κονσολα κ εξαρτηματα κινητηρα κ.ο.κ.
**
Τελος ειναι κ η αντιμετωπιση στα service! Aμα ειναι ολα χυμα, ποιος φταιει?!
Κ οχι μονο! Πες οτι ειναι χυμα! Αμα ομως κανεις παραπονα κ σε παιζουν μπαλακι τοπικη αντιπροσωπεια-αντιπροσωπια ελλαδας-εργοστασιο?!
(ΑΚΟΜΑ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ!!!! )Oι γιαπωνεζοι τα αλλαξαν πρωτοι αυτα κ τους πηραν τα σωβρακα των ευρωπαιων κ ακους τωρα(!) τον ομιλο PSA να μιλαει για αλλαγη φιλοσοφιας κ φροντιδα του πελατη...
ΤΩΡΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ AFTER SALE SERVICE!!!
Μη μη μη....σταμάτα.....όχι άλλο......
Σοβαρά τώρα έχεις σχολή οδήγησης??? Δηλαδή θες να πεις ότι έρχεται κόσμος και τους μαθαίνεις να οδηγάει και ταυτόχρονα τους λες και αυτά που λες εδώ σαν δωρεάν μάθημα???
Αγορα καινουργιου Μικρομεσαιου για χρηση κυριως στην Εθνικη