Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Delta 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Delta 2008
    • 1
    • 2
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 133
    • 134
    • 104 / 134
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    2671
    43579
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης vargas έγραψε:
      Δεν ειναι μονο οι χωροι που προσφερει ρε παιδια ο ημιακαμπτος , μην ξεχναμε το κορυφαιο Clio Rs που συνεχιζει κ χρησιμοποιει τον ημιακαμπτο κυριως επειδη εχει τα σωστα settings και αυτο παιζει τον κυριο ρολο. Με καλυπτει πληρως ο Skullone , κ θα προσθετα πως τα φυλλα σουστας πραγματικα πρεπει να ναι οτι πιο αναχρονιστικο υπαρχει στο θεμα πισω αναρτησης , αλλα παρολαυτα η vette το χρησιμοποιει ακομα αλλα σιγουρα με πολυ εξελιξη , τουλαχιστον αυτο υποστηριζουν...

      Εγώ πάλι νομίζω ότι τα πάντα μπορείς να τα φέρεις, όπως θέλεις εσύ...κοινώς να τα 'πουλήσεις'.

      Από την άλλη ξέρω ότι αν ήταν η χρυσή τομή, θα τον χρησιμοποιούσαν όλα τα αυτοκίνητα...αλλά δε το κάνουν.

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vargas last edited by

        Απο οσο ξερω τα περισσοτερα γαλλικα αυτοκινητα χρησιμοποιουν ημιακαμπτο κ νομιζω απο πλευρας κρατηματος δεν τα λες οτι υστερουν .....κ δεν μιλαω για απλες εκδοσεις αλλα κ για το clio rs , megane rs ,207 rc οποτε οι συνδεσμοι σαν ονομα ειναι κ λιγο εφε κλπ κλπ...Κ οπως αναφερει κ ο skullone k h bmw χρησιμοποιει μπροστά 'ταπεινά' McPherson αυτο δεν σημαινει οτι δεν λειτουργουν σωστα σαν αναρτηση ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης vargas έγραψε:
          Απο οσο ξερω τα περισσοτερα γαλλικα αυτοκινητα χρησιμοποιουν ημιακαμπτο κ νομιζω απο πλευρας κρατηματος δεν τα λες οτι υστερουν .....κ δεν μιλαω για απλες εκδοσεις αλλα κ για το clio rs , megane rs ,207 rc οποτε οι συνδεσμοι σαν ονομα ειναι κ λιγο εφε κλπ κλπ...Κ οπως αναφερει κ ο skullone k h bmw χρησιμοποιει μπροστά 'ταπεινά' McPherson αυτο δεν σημαινει οτι δεν λειτουργουν σωστα σαν αναρτηση ...

          Μα δε συγκρίνονται ρε συ τα McPherson με τον ημιάκαμπτο τώρα.

          Άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων φοράει McPherson και οι επιδόσεις τους στις στροφές είναι εξαιρετικές.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vargas last edited by

            Eγω δεν ειπα οτι συγκρινονται , αλλα αντικειμενικα να το δεις ενα μειονεκτημα μεγαλο εχει για μενα ο ημιακαμπτος , οτι κοπαναει πολυ σε ανωμαλιες λακουβες κλπ κλπ. Αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι ρυθμισεις που γινονται στην πισω αναρτηση (στιβαροτητα αμαξωματος, αμορτισερ , διαστασεις ελαστικων , διατομη αντιστρεπτικν δοκων κλπ κλπ) παιζουν τον μεγαλυτερο ρολο . Σε οτι αφορα τα γονατα κ αυτα θεωρουνται φτηνη κ απλοικη λυση αλλα συνεχιζουν να χρησμοποιουνται , δεν σημαινει οτι ειναι κακο αυτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης vargas έγραψε:
              Eγω δεν ειπα οτι συγκρινονται , αλλα αντικειμενικα να το δεις ενα μειονεκτημα μεγαλο εχει για μενα ο ημιακαμπτος , οτι κοπαναει πολυ σε ανωμαλιες λακουβες κλπ κλπ. Αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι ρυθμισεις που γινονται στην πισω αναρτηση (στιβαροτητα αμαξωματος, αμορτισερ , διαστασεις ελαστικων , διατομη αντιστρεπτικν δοκων κλπ κλπ) παιζουν τον μεγαλυτερο ρολο . Σε οτι αφορα τα γονατα κ αυτα θεωρουνται φτηνη κ απλοικη λυση αλλα συνεχιζουν να χρησμοποιουνται , δεν σημαινει οτι ειναι κακο αυτο.

              Οχι... ενας ημιακαμπτος δεν κοπανα αναγκαστικα! Υπαρχουν οπως ειπαμε πολλοι ανετοι ημιακαμπτοι που κυκλοφορουν εκει εξω.

              Το μειονεκτημα του ημιακαμπτου ειναι οτι δεν μπορεις να εισαι και ανετος και σπορ.... Η ανετος η σπορ θα εισαι.... και εκει ερχεται ο πολλαπλων που παντρευει παρα πολυ καλα και τα 2... με τρανταχτο παραδειγμα το Scirocco!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                τους πιστευω αν κρινω απο τους χρονους που κανει στο fastestlaps οπου το r8 k πολλα αλλα supercars τρωne πολυ ξυλο.....

                Η αληθεια ειναι οτι και το τοπ γκιαρ ειχε πει καλα λογια αν θυμαμαι καλα, χωρις ομως να τους πειθει σε σχεση με τον ανταγωνισμο

                Τα σουστοφυλλα της vette δεν εχουν σχεση με τα σουστοφυλλα στους φορτηγήσιους άξονες. Έτερον εκάτερον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mamias last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                  Το μειονεκτημα του ημιακαμπτου ειναι οτι δεν μπορεις να εισαι και ανετος και σπορ.... Η ανετος η σπορ θα εισαι.... και εκει ερχεται ο πολλαπλων που παντρευει παρα πολυ καλα και τα 2

                  Από την όλη κουβέντα που γίνεται και έχει γίνει και στο παρελθόν για ημιακαμπτο και αναρτήσεις γενικότερα, αυτό είναι το τελικό και αληθές συμπέρασμα που πρέπει να κρατήσουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ribo7 last edited by

                    Έχει αγοράσει κάποιος πρόσφατα τη Δ με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Lancia που έχει επιδότηση 1.900 ευρώ? Τα επιπλέον έξοδα χρηματοδότησης πόσα είναι? Υπάρχει κάποια παγίδα με αυτόν το διακανονισμό? Συμφέρει γενικά?
                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης mamias έγραψε:

                      Το μειονεκτημα του ημιακαμπτου ειναι οτι δεν μπορεις να εισαι και ανετος και σπορ.... Η ανετος η σπορ θα εισαι.... και εκει ερχεται ο πολλαπλων που παντρευει παρα πολυ καλα και τα 2

                      Από την όλη κουβέντα που γίνεται και έχει γίνει και στο παρελθόν για ημιακαμπτο και αναρτήσεις γενικότερα, αυτό είναι το τελικό και αληθές συμπέρασμα που πρέπει να κρατήσουμε.

                      οι ημιακαμπτοι στα πρωτα 2 χρονια δεν κανουν θορυβο....(σχεδον) και λες μια χαρα εινια...μολις κουραστουν οι συνδεσεις τους .....χτυπανε..σαν τρελοι.και γενικα το καλυτερο ειναι ψαλιδια...αμεσως μετα πολλαπλων και αμεσως μετα bi link

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                        οι ημιακαμπτοι στα πρωτα 2 χρονια δεν κανουν θορυβο....(σχεδον) και λες μια χαρα εινια...μολις κουραστουν οι συνδεσεις τους .....χτυπανε..σαν τρελοι

                        Μα και φυσικα δεν ισχυει κατι τετοιο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                          οι ημιακαμπτοι στα πρωτα 2 χρονια δεν κανουν θορυβο....(σχεδον) και λες μια χαρα εινια...μολις κουραστουν οι συνδεσεις τους .....χτυπανε..σαν τρελοι

                          Μα και φυσικα δεν ισχυει κατι τετοιο...

                          μα Και φυσικα υσχυει......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                            οι ημιακαμπτοι στα πρωτα 2 χρονια δεν κανουν θορυβο....(σχεδον) και λες μια χαρα εινια...μολις κουραστουν οι συνδεσεις τους .....χτυπανε..σαν τρελοι

                            Μα και φυσικα δεν ισχυει κατι τετοιο...

                            μα Και φυσικα υσχυει......

                            μας διαβαζουν και αλλοι εδω μεσα... μην τα λες ετσι με τετοια ευκολια!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              προχθες μιλουσα με πολυ καλο αρχημαχανηκο μιας αντιπροσωπιας γνωστο ονομα..στην πιατσα...και μιλουσαμε για τον θορυβο των ημιακαμπτων και ειπε ακριβως...αυτο... στην αρχη δεν ακουγονται τοσο αλλα μετα παο 2 -3 χρονια αρχιζουν το γκαπα γκουπα... λογω των συνδεσεων που χαλαρωνωουν...και ακουγεται θορυβος σαν να τερματιζει η αναρτηση στις εγκαρσιες ανωμαλιες ...τωρα ....εσυ μην εισαι τοσο ειρωνας δεν χρειαζεται. .... ακριβως επειδη μας διαβαζουν και εκενευριζει αυτο το στυλακι.
                              πες μου τι ξερεις για αυτο το θεμα και εσυ...και το συζηταμε για να βγαλουμε μια ακρη..στο θεμα....ημιακαμπτου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Μα φυσικά και δεν ισχύει.
                                Ρώτα τότε αυτόν τον μηχανικό πιο είναι το μεγάλο μειονέκτημα των διπλών ψαλιδιών και μετά θα δούμε αν αξίζει να δώσει με τους μετεξεταστέους του Σεπτέμβρη....
                                Αχ αυτοί οι μηχανικοί της πιάτσας, αχ....
                                χαλάσανε την πιάτσα....

                                Καλύτερα να λες εξαρχής ότι κάτι στο είπε άλλος.
                                Διότι αν είναι σωστό θα το καρπωθείς, αν όχι τότε μόνο θα αναφέρεις ότι στο είπε άλλος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsair last edited by

                                  Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                  προχθες μιλουσα με πολυ καλο αρχημαχανηκο μιας αντιπροσωπιας γνωστο ονομα..στην πιατσα...και μιλουσαμε για τον θορυβο των ημιακαμπτων και ειπε ακριβως...αυτο... στην αρχη δεν ακουγονται τοσο αλλα μετα παο 2 -3 χρονια αρχιζουν το γκαπα γκουπα... λογω των συνδεσεων που χαλαρωνωουν...και ακουγεται θορυβος σαν να τερματιζει η αναρτηση στις εγκαρσιες ανωμαλιες ...τωρα ....εσυ μην εισαι τοσο ειρωνας δεν χρειαζεται. .... ακριβως επειδη μας διαβαζουν και εκενευριζει αυτο το στυλακι.
                                  πες μου τι ξερεις για αυτο το θεμα και εσυ...και το συζηταμε για να βγαλουμε μια ακρη..στο θεμα....ημιακαμπτου

                                  Αν κατι χτυπα σε καποια αναρτηση, προφανως κατι θελει φτιαξιμο/αλλαγμα... και μπορεις να αναζητησεις τις αιτιες στα σινεμπλοκ η στα ιδια τα αμορτισερ! Με το συμπαθειο δλδ, αλλα τοσοι και τοσοι εδω μεσα ειμαστε με ημιακαμπτο, δεν αλλαξε κατι με το περασμα των χρονων!!! Αν κατι ακουγεται ειναι γιατι κατι αλλο εχει λασκαρει απο πισω, γιατι καποιο κοπανημα χοντρο εφαγε και στραβωσε η για λογους ελειπης συντηρησης!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    106_4_ever last edited by

                                    ε ακριβως το ιδιο λεμε ....τα σινεμπλοκ μετα απο χρονια σκληραινουν και γινονται ...αχρηστα... για αυτο και ακουγονται ετσι οι ημιακαμτοι... μετα απο 2-3 χρονια χτυπανε..(περνανε τους κραδασμους και ο ηχος ειναι εντονος) ,,, δηλ πιο πολυ απο καθε αλλη διαταξη αναρτησης ο ημιακαμτος χαλαει πιο ευκολα τις ελαστικες του συνδεσεις του με το αμαξωμα...και πιο γρηγορα....αυτο (δεν ειναι επηστημονικη αναλυση αλλα διαπιστωση ...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ribo7 last edited by

                                      Ο χρήστης ribo7 έγραψε:
                                      Έχει αγοράσει κάποιος πρόσφατα τη Δ με το χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Lancia που έχει επιδότηση 1.900 ευρώ? Τα επιπλέον έξοδα χρηματοδότησης πόσα είναι? Υπάρχει κάποια παγίδα με αυτόν το διακανονισμό? Συμφέρει γενικά?
                                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                                      Μπορεί κάποιος να βοηθήσει? Thanks..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zx-lover last edited by

                                        Σημερα οδηγησα την ολοκαινουργια Delta 1.4 120hp που παρελαβε κοντινος μου φιλος...Πραγματικα πολυ ωραιο αυτοκινητο παντως...Αξιοπρεπες γκαζι που σιγουρα δεν θυμιζει 1400cc, πολυ μα παρα πολυ ανετο και κυριως σου δινει μια απιστευτη αισθηση....ανωτεροτητας,κλασσης δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω...Ο χρωματικος συνδιασμος του συγκεκριμενου αυτοκινητου ηταν πολυ επιτυχημενος (ενα πολυ γλυκο σιελ χρωμα ) και το σαλονι του ντυμενο με δερμα και alcandara (πραγματικη, κλασσικη, ιταλικη, καλη αλκανταρα οχι σαν την αλλη που βαζουν οι Γαλλοι και σε 2 χρονια ξεφτιζει ολοκληρη...) και με μπλε ταμπλο...Το εσωτερικο της παρα πολυ ομορφο και ποιοτικο και γενικα ειναι ενα αυτοκινητο που δεν νομιζω οτι το βαριεσαι ευκολα ή θα ξεπεραστει γρηγορα...Του φιλου ειναι με leasing για 3 χρονια και ακριβως γι'αυτο δεν της φερθηκε τρυφερα με στρωσιμο κτλ αλλα την εχωσε κατευθειαν στα δυσκολα...Μονο μειον που βρηκα ειναι η τσιμπημενη καταναλωση και οτι σε εντονο test drive του ιδιοκτητη με αρκετο ζορισμα και ενα φρεναρισμα πανικου απο τα 190 στα 60 μετα κατι μυριζε για λιγο πολυ ασχημα (μαλλον ο συμπλεκτης και τα φρενα που ειναι ακομα αστρωτα τα καημενα με 500km στο οδομετρο)...Εγω παντως της φερθηκα με το γαντι και μου φανηκε οτι για τετοια χρηση ειναι φτιαγμενη κιολας...Χαλαρο cruise με 6η και 120-130 ,πλήρη ανεση, ησυχια και χαμηλα καταναλωση...Συνοψιζοντας,πολυ (παρα πολυ) ανετη, πολυ κλασατη, πολυ ομορφη , ενα πολυ καλο αυτοκινητο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mad_max_geo last edited by

                                          Η βλακεια με την καινουρια delta ομως ειναι σχεδιαστικα.Ειναι καπως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giwrgos_alfagt last edited by

                                            Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                                            Η βλακεια με την καινουρια delta ομως ειναι σχεδιαστικα.Ειναι καπως.

                                            Εγω θα ελεγα οτι ειναι καπως...πανεμορφη,ιδιαιτερη,εντυπωσιακη,Κυρια! τι δε σου αρεσει?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 104 / 134
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr