-
Toyota/Subaru Coupe Development Details Emerge
What was thought to be a 147kW (200hp) has instead turned into a 118kW (160hp)
-
Με τόσες φωτογραφίες και τόσα specs που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς, έχει χαθεί η μπάλα.Ας κοιτάξουν μόνο να είναι πραγματικά καλό, γιατί η 86άρα που αναβιώνει μέσα από αυτό βαραίνει σαν μαντέμι (που λέει και ο Γεωργίου ) στο μυαλό των απανταχού Τογιοταίων.
-
Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
-
Θα εχει δυο σηματα? Μισο της subaru και μισο της toyota?
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
:inlove:Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Ντάξει βασικά σκασίλα τους για την τεράστια ελληνική αγορά αν και είναι όντως κρίμα
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
:inlove:Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Η προσπάθεια για συγκράτηση τους κόστους κοστίζει και σε αυτούς,δυστυχώς.
Ευτυχώς όμως,όπως θα διάβασες,θα μειωθεί το βάρος του αυτοκινήτου οπότε η
αναλογία κιλών/ίππο θα είναι κοντά στην αρχικά ανακοινώσιμη. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
:inlove:
Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Η προσπάθεια για συγκράτηση τους κόστους κοστίζει και σε αυτούς,δυστυχώς.
Ευτυχώς όμως,όπως θα διάβασες,θα μειωθεί το βάρος του αυτοκινήτου οπότε η
αναλογία κιλών/ίππο θα είναι κοντά στην αρχικά ανακοινώσιμη.Aς κρατήσουν το βάρος σε σωστά επίπεδα, ας έχει τελικά σουλούπι σωστό, καλή τιμή και ας αφήσουν ένα τόσο δα παραθυράκι... για ελαφρύ γαργάλημα.Όχι τίποτα κτηνωδίες του παρελθόντος... ψιλά πράγματα...30-35 αλογάκια παραπάνω.Κοντά στα 200 δηλαδή και πίσω κίνηση= όλη μέρα.
-
Εάν είναι 160 φαντάζομαι θα είναι μικρότερος από 2.0. Πάντως ένας πολύστροφος μικρός 160άρης boxer θα είναι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
:inlove:
Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Ντάξει βασικά σκασίλα τους για την τεράστια ελληνική αγορά αν και είναι όντως κρίμα
Σιγουρα αλλα ρε γαμωτο ειναι το σκηνικο οτι μου θυμιζει την ηλιθια κυβερνηση μας και και μπριζονομαι γιατι -αλλο- ενα μοντελο αυτοκινητου δεν θα μπορεσω να εχω ποτε για τους ηλιθιους φορους που μας πασαρανε παλι.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Με τόσες φωτογραφίες και τόσα specs που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς, έχει χαθεί η μπάλα...Αλλη μία από σημερινό δημοσίευμα στο http://www.worldcarfans.com/109080620923/toyota-ceo-confirms-sports-car-collaboration-with-subaru-is-a-go
-
Tι λέγαμε;Α, μάλιστα.Τελικά, ο κάθε μυστήριος με υπολογιστή φτιάχνει και από ένα σχέδιο, το βγάζει στον ιστό, αλλά μάλλον εξυπηρετεί τους δικούς του ευσεβείς πόθους Υπομονή.Το φθινόπωρο είναι κοντά.
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
:inlove:
Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Ντάξει βασικά σκασίλα τους για την τεράστια ελληνική αγορά αν και είναι όντως κρίμα
Σιγουρα αλλα ρε γαμωτο ειναι το σκηνικο οτι μου θυμιζει την ηλιθια κυβερνηση μας και και μπριζονομαι γιατι -αλλο- ενα μοντελο αυτοκινητου δεν θα μπορεσω να εχω ποτε για τους ηλιθιους φορους που μας πασαρανε παλι.
Ας μην είμαστε και τόσο απόλυτοι, κατι μπορει να γινει, η ελληνική αγορά πουλάει 220-250 χιλιάδες οχήματα το χρόνο (άρα σχετικά υπολογίσιμη) και η τογιότα είναι πρώτη σε πωλήσεις στην αγορά αυτή.
Εδώ τη δεκαετία του 80, που οι αριθμοί πωλούμενων ΙΧ ήσαν πολύ χαμηλότεροι, και εισάγονταν ένα σωρό 'ειδικές εκδόσεις' με μειωμένα κυβικά (κάτι alfa33 με 1200, peugeot 305 με 1100 κ.ο.κ.)
-
Ο χρήστης svlach έγραψε:
:inlove:
Κουκλα το ατιμο. Το μοτερ θα ειναι 160 αλογακια τελικα? Τι κινητηρας θα ειναι τελικα γιατι 2000cc αποκλειεται να ειναι.
Εδιτ: Ασε τελικα καταφερε και ανοιξε το λινκ και το ειδα. 2000cc και 160 αλογα............απαραδεκτο. Καλυτερα να του βαζαν πανω τον 1.6 20v η τον 1.8 vvtl-i
Με τοσο μικρη ιπποδυναμη και 2000cc γινεται αμεσως απαγορευτικο για την Ελληνικη αγορα.
Ντάξει βασικά σκασίλα τους για την τεράστια ελληνική αγορά αν και είναι όντως κρίμα
Σιγουρα αλλα ρε γαμωτο ειναι το σκηνικο οτι μου θυμιζει την ηλιθια κυβερνηση μας και και μπριζονομαι γιατι -αλλο- ενα μοντελο αυτοκινητου δεν θα μπορεσω να εχω ποτε για τους ηλιθιους φορους που μας πασαρανε παλι.
Ας μην είμαστε και τόσο απόλυτοι, κατι μπορει να γινει, η ελληνική αγορά πουλάει 220-250 χιλιάδες οχήματα το χρόνο (άρα σχετικά υπολογίσιμη) και η τογιότα είναι πρώτη σε πωλήσεις στην αγορά αυτή.
Εδώ τη δεκαετία του 80, που οι αριθμοί πωλούμενων ΙΧ ήσαν πολύ χαμηλότεροι, και εισάγονταν ένα σωρό 'ειδικές εκδόσεις' με μειωμένα κυβικά (κάτι alfa33 με 1200, peugeot 305 με 1100 κ.ο.κ.)
Σιγουρα αλλα μιλαμε για εποχες που δεν βρισκοταν ολος ο κοσμος σε 'οικονομικη κριση' . Βαλε και το γεγονος οτι η Toyota αυτην την περιοδο δεν εχει εναν κινητηρα 'ανταξιο' του παλιου 1.8 VVTL-i η του 1.6 20ν και βλεπεις οτι τα πραγματα ειναι μαλλον σκουρα.
-
μηπως τα 160 αλογα ειναι απλα ονομαστικα απο το εργοστασιο κ στην πραγματικοτητα ειναι αρκετα παραπανω?
-
Ο χρήστης ikaruga έγραψε:
Σιγουρα αλλα μιλαμε για εποχες που δεν βρισκοταν ολος ο κοσμος σε 'οικονομικη κριση' . Βαλε και το γεγονος οτι η Toyota αυτην την περιοδο δεν εχει εναν κινητηρα 'ανταξιο' του παλιου 1.8 VVTL-i η του 1.6 20ν και βλεπεις οτι τα πραγματα ειναι μαλλον σκουρα.
Αν το αυτοκίνητο δεν είναι πολύ βαρύ (κάτι που αποτελεί και στόχο της εταιρίας) ,τότε ένας fine tuned
Valvematic 1.8 με απόδοση κοντά στους 160 ίππους και λογικά κοντά στα 19.-19.5 κιλάκια ροπής,
δεν θα με χάλαγε καθόλου.Αλλά απ'ότι φαίνεται η απόφαση έχει παρθεί για τον boxer,ο οποίος θα κληθεί να λάβει πόστο.
Τα 20 κιλά ροπής του boxer σε σχετικά χαμηλές στροφές,είναι κι αυτό καλό.Αλλά,ποτέ δεν ξέρεις,αφού και τώρα στην Ιαπωνία παίζουν με turbo μοτέρ,θα μπορούσε να
υπάρξει μια εναλλακτική. -
Τιποτα δεν θα με χαροποιουσε περισσοτερο (πανω στην αυτοκινηση) απο το να εχω επιλογη για ενα προσιτο σπορ και καπως πρακτικο japan αυτοκινητο που να μπορω να το βλεπω καταματα και να ονειρευομαι οτι καποια στιγμη θα γινει δικο μου. Κατι σαν την Celica δηλαδη.
-
**Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, σε συνέδριο στο Michigan επιβεβαίωσε και επίσημα ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεργαστεί με τη Subaru με σκοπό την εξέλιξη ενός νέου σπορ αυτοκινήτου διαψεύδοντας έτσι τις φήμες που ήθελαν να έχει ακυρωθεί η συνεργασία αυτή.
«Θέλω να δω τη Toyota να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία να είναι διασκεδαστικά και συναρπαστικά στην οδήγηση.» δήλωσε ο Akio Toyoda προσθέτοντας ότι αυτό το νέο σπορ αυτοκίνητο θα βοηθήσει σημαντικά για να επιτευχθεί ο στόχος.
Το μοντέλο αναμένεται να χαρακτηρίζεται από σπορτίφ σχεδίαση και να συνοδεύεται από ένα δυναμικό και συνάμα χαμηλής κατανάλωσης μηχανικό σύνολο. Οι φήμες θέλουν το νέο μοντέλο να εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο κινητήρα boxer της Subaru ο οποίος θα αποδίδει πιθανώς από 160 έως 200 ίππους.
Πρέπει να σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη φορά που οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν κάποιο μοντέλο παραγωγής καθώς πριν ένα χρόνο περίπου είχε ανακοινωθεί η δημιουργία ενός πισωκίνητου κουπέ αυτοκίνητου το οποίο όπως τονιζόταν τότε θα βρισκόταν στις αντιπροσωπείες το τέλος του 2011. Όμως αργότερα η συνεργασία μπήκε στο ψυγείο καθώς οι ιαπωνικές εταιρίες άλλαξαν τις προτεραιότητες τους λόγω οικονομικής κρίσης. **
-
Αυτο νομιζω δεν ειναι στο θεμα για το πισωκινητο κουπε της Toyota/Sunaru ToyoBaru?
-
http://www.autoblog.com/2009/10/06/toyk ... e-hachiro/
Eρχεται και ειναι πανεμορφο...
-
πανέμορφο δε το λες ακριβώς...
Με το καλό να ρθει!
Toyota GT-86 / Subaru BRZ