-
Φίλε μου, με κλειστο θερμοστάτη και τις απαιτήσεις παροχής ισχύος από τον κινητήρα στην εθνική, δεν έχεις καμία ελπίδα να τον ψύξεις χωρίς κυκλοφορία ψυκτικού, δηλαδή... 'αερόψυκτα'.
Οι μεταβολές της θερμοκρασίας που βλέπεις (80, 70 κ.λπ.) προέρχονται από τις μεταβολές στη θερμοκρασία του ψυκτικού στο ψυγείο, λόγω της κίνησης, της θερμοκρασίας αέρα, της λειτουργίας το βεντιλατέρ κ.λπ. -
καλα εννοειται οτι πηγαινεις χαλαρα με 5η και 100χλμ ας πουμε.
δεν θυμαμαι καμια φορα να αναψε βεντιλαντερ στην εθνικη 1ον γιατι εμνενα αναβει στους 95 βαθμους και δευτερον στην εθνικη δεν εχω δει ποτε τετοια θερμοκρασια.
-
Δεν χρειάζεται να ανάψει το βεντιλατέρ γιατί με την ροή του αέρα το ψυγείο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ψύξης του κινητήρα! Αν όμως ο θερμοστάτης μείνει κλειστός το ψυγείο αδρανοποιείτε αφού το νερό από το μπλοκ του κινητήρα δεν φτάνει ποτέ σε αυτό. Οπότε καμένη φλάντζα αν όχι τελειωμένος κινητήρας αν δεν προλάβεις.
-
Τήν απάντηση νομίζω την είπε ο Μπιλ.(BILL).
Μερικές φορές όμως λόγο μεγάλης εξωτερικής θερμοκρασίας με κλιματισμό φορτωμένοι και ανηφόρα και με αρκετά ταλαιπωρημένο κινητήρα μπορεί να έχουμε αυτή την απόκληση!
Αν έχουμε και το γονίδιο του ραλίστα ακόμα χειρότερα βέβαια!
Πρόσεξε φίλε μου ! -
Κλασσική περίπτωση θερμοστάτη.
Εαν το φτιάξεις, βάλε και κανένα καθαριστικό να φύγει η μούργα από όλο το κύκλωμα νερού και προσοχή να μήν πάρει αέρα όταν το γεμίζεις.
Επίσης είναι πιθανό να έχει μαζέψει σκουριά το ψυγείο και να περιορίζει την ροη του νερού.
Δεν είναι τίποτα σοβορο, ούτε ακριβό αλλά πρέπει να το φτιάξεις άμεσα γιατί θα σου δημιουργήσει άλλα προβλήματα στο μοτέρ εαν παίζουν πολύ οι θερμοκρασίες. -
Μπορει και να βγαλει τελειως τον θερμοστατη προσωρινα και τελος
-
Ο χρήστης EUAGGELOSS έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ 156 Τ ΣΠΑΡΚ 98. TO AYTOKINHTO DOYLEYEI STATHERA STOUS 90 BATHMOYS. SIMERA KATHOS TAKSIDEYA STIN ANIFORA ANEVASE THERMOKRASIA 110 -113 . KLEINO TO KLIMATISMO PAEI STOYS 100 KAI EMENE EKEI. MOLIS EPIASA EUTHIA KAI ANEVASA TAXITA KATEVIKE STOYS 90 VATHMOUS ME EANIXTO KLIMATISMO. MOLIS KSANA EVRISKA ANIFORA GINOTAN TO IDIO. ANOIKSA TON KINITIRA KAI DEN EXO APOLEIA IGRON STO PSIGIO. EXO NA TAKSIDEPSO KAI FOVAMAI MIN MEINO . KSEREI KANEIS TI EINAI? PIO EINAI TI PROVLIMA? LETE NA ANEVENEI LOGO KLIMATISMO , ANIFORAS KAI KALOKAIRIOY (EKSOTEIKI UERMOKRASIA 35 VATMOYS)? PARAKALO APANTISE MOY KAPIOS AN KSEREI KATI. EINAI LOGIKO NA GINETE AYTO?Φίλε μου το πιο πιθανό είναι να μην λειτουργεί η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ....
Πιθανόν να έχει καεί λοιπόν το ρελέ της 1ης σκάλας. -
paidia taksidepsa. statheri thermokrasia autokinitou 87 bathmous. anifores eftase mexri kai 96. telika katalava oti to ventilater an den eixa anixto aircondision den douleue. stamatisa kai eida oti eno eixa 95 vathmous to vadilater itan kleisto. molis aniksa to aircodition doulepse kai epese i thermokrasia. ti lete na ginete?????? otan to piga sto mastora to mpourdelo douleue kanonika kai mou pe oti den vlepei tipota. eseis ti lete???????????????
-
Σε μερικά αυτοκίνητα υπάρχει διαφορετικό βεντιλατέρ για το ψυγείο και για το κλιματιστικό. Σε τέτοια περίπτωση αν για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί το βεντιλατέρ ανάβοντας το κλιματιστικό ανάβει το δικό του και αερίζει και το ψυγείο του κινητήρα. Ακόμα κι αν είναι το ίδιο βεντιλατέρ ίσως να ελέγχεται από δύο κυκλώματα και το ένα να μην λειτουργεί.
Καλού κακού (είναι και ιταλικό...) δεν τσεκάρεις τις ασφάλειες και τα ρελεδάκια... κούνησε τις ασφάλειες και βάλε βγάλε τα ρελέ, αν έχει μερικά ίδια άλλαξε τις θέσεις τους. Εγώ σε ένα παλιό έτσι έκανα το βεντιλατέρ να δουλεύει σε βάρος βέβαια της κόρνας! -
Ο χρήστης EUAGGELOSS έγραψε:
paidia taksidepsa. statheri thermokrasia autokinitou 87 bathmous. anifores eftase mexri kai 96. telika katalava oti to ventilater an den eixa anixto aircondision den douleue. stamatisa kai eida oti eno eixa 95 vathmous to vadilater itan kleisto. molis aniksa to aircodition doulepse kai epese i thermokrasia. ti lete na ginete?????? otan to piga sto mastora to mpourdelo douleue kanonika kai mou pe oti den vlepei tipota. eseis ti lete???????????????Aγαπητέ μου σου είπα παραπάνω πιο είναι το πρόβλημα.
Το ζορίζεις σε φορτίο και δεν ανοίγει το βεντιλατέρ της 1ης σκάλας στην θερμοκρασία που πρέπει να ανοίξει.
Και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασία. Όλα αυτά δίχως το aircondition. Γιατί όταν το ανοίξεις είναι σαν να μην έχεις κανένα πρόβλημα αφού θέτεις σε λειτουργία το βεντιλατέρ....
Σου είπα ότι αυτή βλάβη είναι κατά 95% το ρελεδάκι της 1ης σκάλας του βεντιλατέρ....10 ευρώ υπόθεση.
Πες του μηχανικού σου να κοιτάξει λίγο και τις καλωδιώσεις μην τυχόν και κάνει κάποιο βραχυκύκλωμα και ξανάκαεί.... -
Ο χρήστης EUAGGELOSS έγραψε:
paidia taksidepsa. statheri thermokrasia autokinitou 87 bathmous. anifores eftase mexri kai 96. telika katalava oti to ventilater an den eixa anixto aircondision den douleue. stamatisa kai eida oti eno eixa 95 vathmous to vadilater itan kleisto. molis aniksa to aircodition doulepse kai epese i thermokrasia. ti lete na ginete?????? otan to piga sto mastora to mpourdelo douleue kanonika kai mou pe oti den vlepei tipota. eseis ti lete???????????????Γραφουμε με ελληνικους χαρακτηρες
-
Xα χα ..Τελικα γι'αυτο οι Γαλλοφιλοι τα βρισκουν με τους Ιταλοφιλους και το αναποδο...Τα ιδια βιτσια βγαζουν τα αυτοκινητα μας! Το ιδιο παρατηρησα αρχες Ιουνιου στο ΖΧ μου...Η θερμοκρασια τσιμπησε 100αρα κι αμεσως την καταλαβα την δουλεια...Θερμοστατη ειχα αλαξει προληπτικα οποτε καταλαβα οτι το ρελεδακι του βεντιλατερ την ειχε ακουσει...Εβαλα ΑC λοιπον για να δουλεψουν οι ανεμιστηρες και πηγα μεχρι το πρωτο ηλεκτρολογειο που βρηκα και αλλαξα το ρελαδακι το οποιο by the way ηταν πολυ τραγικα καμμενο,απο τις 4 επαφες η κατω η πλακε ειχε γινει μαυρη και ειχε μισολιωσει και το πλαστικο του ρελε γυρω γυρω...Ολικο κοστος επισκευης 5€ και ολικος χρονος αντικαταστασης 2 λεπτα...Τοσο απλο αλλα για καποιον που δεν ξερει και που δεν ειναι παρατηρητικος και δεν κοιταει το οργανο μπορει να γινει μεγαλη και ακριβη ζημια...Και με κατι τετοια δεν μπορω να καταλαβω πως σε τοσα καινουργια αυτοκινητα δεν βαζουν οργανο για την θερμοκρασια του νερου...
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
αν ειναι κολλημενος θερμοστατης ταξιδευεις εθνικη αλλα οχι σε ανηφορικες διαδρομες
Με κολλημένο θερμοστάτη (κλειστό) δεν ταξιδεύεις πουθενά γιατί δεν κυκλοφορεί το ψυκτικό στο ψυγείο, μη λέτε ό,τι θέλετε.
σωστός
είτε ανηφόρες είτε κατηφόρες η θερμοκρασία δεν πάει 120c θα είχε κάψει φλάντζα.
είσαι σίγουρος ότι η ένδειξη θερμοκρασίας είναι αληθινή
καλό ψάξιμο στα καλώδια. -
Πιστεύω ότι με βαση την περιγραφή θέλει εξαέρωση το κυκλωμα ψύξης.
Μου το παρουσίασε το punto που έχουμε μετά απο αλλαγή θερμοστάτη. Αφού η θερμοκρασία ανεβαίνει δεν πέφτει κάτω απο τους 90 ή δεν τερματίζει απο τη χρήση τότε πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι.
Ο αέρας εμποδίζει το σωστό έλεγχο της θερμοκρασίας.
Στο πίσω μέρος του κινητήρα στο punto υπάρχει μία μικρή στρόφιγγα για την εξαέρωση. Είναι σαν τα καλοριφέρ. Την ανοίγεις μέχρι να τρέξει το υγρό του ψυγείου.
-
λογικά τόσες μέρες πρέπει να έχει λύσει το πρόβλημα η να έχει κολλήσει την μηχανή.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
λογικά τόσες μέρες πρέπει να έχει λύσει το πρόβλημα η να έχει κολλήσει την μηχανή.και δεν θέλει να μάς μιλήσει για να μην μας βρίσει!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
λογικά τόσες μέρες πρέπει να έχει λύσει το πρόβλημα η να έχει κολλήσει την μηχανή.
και δεν θέλει να μάς μιλήσει για να μην μας βρίσει!
-
Καλησπέρα, σκοπεύω να τοποθετήσω στο αυτοκίνητό μου (Fiesta 2009 1.4 lpg) οργανάκια θερμοκρασίας νερού και λαδιού. Μετά από έρευνα που έκανα κατέληξα ότι η καλύτερη θέση για τον αισθητήρα θερμοκρασίας είναι το πάνω κολάρο του ψυγείου νερού δηλαδή αυτό που μεταφέρει το θερμό νερό από το μπλοκ στο ψυγείο. Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής: ο θερμοστάτης δε βρίσκεται κοντά στο μπλοκ και πριν το κολάρο αυτό; Όταν ξεκινάω θα αργεί το οργανακι να δείξει ένδειξη μέχρι να ανοίξει ο θερμοστάτης; Αν κολλήσει κλειστός το οργανάκι θα με προστατεύσει ή δε θα δείξει τίποτα λόγω του ότι δε θα φτάνει νερό στον αισθητήρα του; Ευχαριστώ.
-
εκει που λες πρεπει να μπει,,,δεν θα εχεις προβλημα με την ενδειξη
ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ SOS!!!!!!!!!!!1