-
Πριν από τη διευκρίνηση θα έλεγα το Qasqhai.Είναι μια χαρά αυτοκίνητο και με αξιοπρεπείς επιδόσεις.Μετά την διευκρίνηση όμως δεν το συζητώ.Opel και ξερό ψωμί.Γρήγορο,άνετο,ασφαλές.Η κατανάλωση είναι ανάλογα το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου..
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Οσον αφορα την καταναλωση ........ ετσι δεν εχουν μειονεκτηματα ?Όσο αφορά την κατανάλωση του οπελ , μαθαίνω από φίλο που το έχει ότι είναι περίπου 8,5-9 . Ο οποίος δεν είναι και ο πιο ήρεμος οδηγός.
Δεν είπα ότι το QQ χαλάει αλλά αυτά που έγραψα ήταν συγκεκριμένα και όχι γενικότητες.Όσο αφορά τις πωλήσεις αυτές δεν είναι ανάλογές ή αντίστοιχες, πολλές φορές με την πραγματική αξία του προϊόντος .
Η κατανομή της αξιολόγησης στους άξονες των πωλήσεων όπου η κάθε εταιρεία κρίνει τον τρόπο που θα το παρουσιάσει στο κοινό , επιλέγοντας κριτήρια όπως , τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, το κοινό στο οποίο θα απευθυνθεί , την ηγεσία ή μη κόστους , την αξία ή το κόστος ανάληψης ποσοστού μερίδας των πωλήσεων κ.ο.κ.Η προσέγγιση μου είναι όσο το δυνατόν αντικειμενική .
Δεν λέω ότι το Opel είναι το καλύτερο .
Απλά στην σύγκριση των 3 με τα όσα κριτήρια έχουμε είναι με διαφορά 1ο.
Και εξηγούμε ,
Οικογενειακό, είναι
Χώρους για 3 ενήλικες και 2 παιδιά , έχει
Ασφαλές , είναι
Μοντέρνο , είναι
Καλούδια , έχει
Value / Money καλό , έχει.
Καλή κύλιση , έχει.
Όπως έγραψα φυσικά έχει και μείων , αλλά μεταξύ των 3 είναι καλύτερο .Αν αλλάξουν τα κριτήρια , μπορεί ασφαλώς να αλλάξει και η βαθμολογία . Δεν κάνουμε απόλυτη σύγκριση , γι αυτό το λόγο κάθε ένας από εμάς ανοίγει ένα thread και ρωτάει λέγοντας ότι είμαι μεταξύ του Α του Β του Γ και του Δ μοντέλου και το θέλω να είναι καλό σε 1 σε 2 σε 3 τομείς.
Αν υπήρχε για παράδειγμα ο 1,6 T στο S40 με 150-180 άλογα και οι χώροι δεν ήταν 1η προτεραιότητα, τότε η βαθμολογία μου θα άλλαζε δραματικά υπέρ του Volvo και ας είναι τόσα χρόνια στην αγορά. -
Αν προκειται για το 1.6Τ τοτε Οπελ!
-
Κάνε test drive και στα 2, q.q. και opel και αποφάσισε μόνος σου. Όντας κάτοχος q.q. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και επειδή φίλος πήρε πρόσφατα το insignia και το οδήγησα έχω να σου πώ ότι το qashqai δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο το όπελ. Επειδή εδώ μέσα βλέπω να γράφονται γνώμες απο ανθρώπους που προφανώς δεν έχουν οδηγήσει και τα δύο μοντέλα και βασίζονται μόνο στην θεωρία μην δίνεις και μεγάλη σημασία σε αυτά που λέγονται. Test drive οπωσδήποτε!
-
Ο χρήστης Legendace έγραψε:
Φίλε VolvoZeus δεν είμαι υποτιθέμενος αγοραστής και ούτε χάθηκα. Απλά έχω μια μικρή δυσκολία προσβασης στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες.
Ξέρω ότι μιλώ διαφορετικού τύπου αυτοκίνητα και δεν θέλω η σύκριση να επικεντρωθεί σε στυλ κέντρου βάρους και είναι κατάλληλο για offroad ή όχι το qq. Ψάχνω για πληροφορίες και στοιχεία που θα με βοηθήσουν να πάρω την τελική μου απόφαση όπως το ότι με 100 ίππους το S40 και φορτωμένο με 4 μελή οικογένεια σε ανήφορο θα συναντήσω πρόβλημα!
Απο λάθος μου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι μιλώ για το INSIGNIA 1.6Τurbo με απόδοση 180 ίππους! Έχω κάνει test drive σήμερα και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Θα ήθελα απο περισσότερα όμως ως προς την οικονομία του (8,2 μου είπαν) αλλά και service και ανταλλακτικά. Επίσης με ανησυχεί κάπως ότι πρόκειται για νέο σχετικά αυτοκίνητο και δεν είναι τόσο δοκιμασμένο!
Ευχαριστώ...Οπως σου ειπε και ο sprsk αφου μιλαμε και για το 1.6Τ δεν χρειαζετε να το συζητας και πολυ...Καλοταξιδο!
-
Ο χρήστης Legendace έγραψε:
... Επίσης με ανησυχεί κάπως ότι πρόκειται για νέο σχετικά αυτοκίνητο και δεν είναι τόσο δοκιμασμένο...Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά ο 1,6Τ είναι αυτός που κυκλοφορεί και στα Astra.
... δεν έχει ακουστεί τίποτα για τους turbo της Opel σε σχέση με άλλους turbo ... που χαλάνε, καίγονται, εκρύγνυνται κλπ ... -
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
Το οτι εχω το πλεονεκτημα να εχω καλυτερη ορατοτητα(αρα να μπορω να αντιδρασω ποιο γρηγορα σε καποιες στιγμες) αυτο οτι θεωρειται γυναικειο δεν το ηξερα τι μαθαινει κανεις οσο μεγαλωνει Θα πω στην γυναικα μου οτι δεν το ξαναοδηγαω!Το επομενο αυτοκινητο μου θα ειναι ισα με το δρομο με μεγαλα ζαντολαστιχα και πολλα αλογα για να γινω πιο πολυ αντραςΝταξ...παρε ενα μινιβαν...και ψηλα θα καθεσαι να εχεις καλη ορατοτητα και αρκετα εχουν πισω κινηση θα εισαι και σπορ!
*Προφανως δεν το πιασατε το αστειο πριν...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Επίσης με ανησυχεί κάπως ότι πρόκειται για νέο σχετικά αυτοκίνητο και δεν είναι τόσο δοκιμασμένο...
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά ο 1,6Τ είναι αυτός που κυκλοφορεί και στα Astra.
... δεν έχει ακουστεί τίποτα για τους turbo της Opel σε σχέση με άλλους turbo ... που χαλάνε, καίγονται, εκρύγνυνται κλπ ...Ολοι οι τουρμπο χαλανε, καιγονται, εκρυγνονται
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δεν φταις εσυ...το μαρκετινγκ (και η Volvo θα παρουσιασει μπροσθιοκινητο XC60 ) και οι γυναικες φταινε...
Youtube VideoΔεν φταίει το μάρκετινγκ... Φταίμε εμείς με το τι ζητάμε... Από τη στιγμή που οδήγησα το picasso καταλαβαίνω γιατί πολύς κόσμος αγοράζει SUV... Είναι εξαιρετικά οικογενειακά, έχουν καλούς χώρους (λόγω του αυξημένου ύψους) και η υψηλή θέση οδήγησης κάνει το ταξίδι απόλαυση, πιστέψτε με... Μιλάω για χαλαρό ταξίδι με 120-130... Όποιος θέλει παραπάνω, δεν (θα έπρεπε να) κοιτάει κάτι τέτοιο. Ναι, καίει παραπάνω (όχι τραγικά βέβαια), δεν είναι τόσο σταθερό (θεωρητικά), δεν στρίβει τόσο καλά (για το 99,9999% των οδηγών απολύτως αδιάφορο, μιας και ούτε ξέρουν πως, ούτε καν πρόκειται να το πλησιάσουν ποτέ στα όριά του), αλλά αποζημιώνεσαι με τους χώρους και την άνεση.
Μιας και οι περισσότεροι (όπως κι εγώ πλέον) τα θεωρούν ως ανταγωνιστικά των MPV, τι να την κάνουν την 4κίνηση;;;; Μήπως το XC60 για παράδειγμα με την 4κίνηση πάει εκτός δρόμου;;; Χώρια που και να πήγαινε, ποιος ιδιοκτήτης θα το πάει; Άρα καλύτερα 2κίνητο, να γλιτώσεις κατανάλωση και κόστος αγοράς...
Παλιά ήμουν κι εγώ κατά των SUV, πλέον όχι... Εν τέλει, όντως τα SUV είναι πλέον για τους περισσότερους
...απλά υπερυψωμένα πολυμορφικά...
Ολοι οι τουρμπο χαλανε, καιγονται, εκρυγνονται
Αυτό φυσικά ισχύει και για τα ντήζελ!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για καποιον που θελει εξτρα ιππους υπαρχει και η διπλη εξατιμιση της νισσαν για το QQ που βοηθαει το αμαξι ιδιως στης χαμηλες στροφες.
...μαζι με go fast αυτοκολλητα θα οργωνει!
Εαν θες το κανει και αυτο γινεται και τρακτερ αφου λεω να το παρω στο χωριο στην θεση του
Ενα πολυ μικρο δειγμα
http://www.youtube.com/watch?v=JBp2y1cYQpA
http://www.youtube.com/watch?v=fEy-yZvz3Pg
απο αυτα ενα μονο το 1 2.0l ειναι 4χ4 .Ειμαι σιγουρος οτι τι focus αυτα τα εχει παιχνιδακιΡε φιλε συγνωμη αλλα μας δουλευεις? Τρεις τυποι που νομιζουν οτι offroading ειναι 5 ποντοι νερο σε οριζοντιο επιπεδο, απο το οποιο βγαινουν με τα ολα μην τυχον και κολλησουν στις ελαχιστες λασπες, ειναι αποδειξη των εκτος δρομου δυνατοτητων του 2κινητου αυτοκινητου? Ελεος αυτο το κανω και με το Polo της μανας μου.....
Συμφωνώ, λες κι ήταν παιδάκια που τους έκανε δώρο ο μπαμπάς το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο απο jumbo....Ημαρτον, τα ανεβάζετε και στο youtube...
-
Ο χρήστης Legendace έγραψε:
Ψάχνω για πληροφορίες και στοιχεία που θα με βοηθήσουν να πάρω την τελική μου απόφαση
Απο λάθος μου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι μιλώ για το INSIGNIA 1.6Τurbo με απόδοση 180 ίππους!E τότε ανθρωπέ μου τί το κουράζεις (μαζί κ εμάς;);
Ιnsignia 1.6T είναι το αυτοκίνητό σου....
Το καλύτερο αυτοκίνητο γ τις απαιτήσεις σου... Άνετα,απροβλημάτιστα,γρήγορα κ ασφαλή ταξίδια γ σένα κ την οικογένεια σου...στο μόνο που υπερέχει πλέον το 40άρι είναι στην συναρμολόγηση και στην συνολική ποιότητα κατασκευής.
Κ όμως,είναι τέτοια η προσοχή που έχει δώσει η Όπελ στα υλικά κ στις λεπτομέρειες που ξεπερνα το S40...
Θα ήθελα απο περισσότερα όμως ως προς την οικονομία του (8,2 μου είπαν) αλλά και service και ανταλλακτικά
[/quote]
Τον κινητήρα αυτό τον οδηγώ σχεδόν καθημερινά στο Astra TT της οικογένειας... Προκειται γ απίστευτα ροπάτο σύνολο με περιορισμένο lag (απο τις 1900σαλ κιόλας τραβάει δυνατα) κ δύναμη ως τις 5000-5500 σαλ.Μιλάμε γ ένα ομαλότατο κινητήρα με κατανάλωση ανάλογη του...ποδιού σου... Αν το πάς στρωτα εκμεταλλευόμενος τις ροπές έχεις πολύ λογικά νούμερα-κυρίως- εκτός πόλης... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
στο μόνο που υπερέχει πλέον το 40άρι είναι στην συναρμολόγηση και στην συνολική ποιότητα κατασκευής.
Κ όμως,είναι τέτοια η προσοχή που έχει δώσει η Όπελ στα υλικά κ στις λεπτομέρειες που ξεπερνα το S40...
Εχω δώσει την ψήφο και δεν την παίρνω πίσω. Αλλά
Η σχεδίαση πολύ καλή τα υλικά καλά , αλλά η συναρμολόγηση και στιβαρότητα τους δεν φέρουν δάφνες.
Απο τα λίγα μειονεκτήματα που έχει. -
το qashqai το εχω οδηγησει και ειναι πολυ γρηγωρο και σταθερωτατο
-
+111111111
-
Ο χρήστης john.john έγραψε:
το qashqai το εχω οδηγησει και ειναι πολυ γρηγω ρο και σταθερωτατοΠερνούσες, είδες φώς και μπήκες για να μας το πείς ?
-
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια σας. Έκλεισα τελικά το Opel Insignia.
-
Συγχαρητήρια! Μοτερ; Εξοπλισμος;
-
Βιάστηκες.. Έπρεπε να πάρεις το MX5 μαζί με ένα τροχόσπιτο.
Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης muranomike έγραψε:
Κάνε test drive και στα 2, q.q. και opel και αποφάσισε μόνος σου. Όντας κάτοχος q.q. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και επειδή φίλος πήρε πρόσφατα το insignia και το οδήγησα έχω να σου πώ ότι το qashqai δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο το όπελ. Επειδή εδώ μέσα βλέπω να γράφονται γνώμες απο ανθρώπους που προφανώς δεν έχουν οδηγήσει και τα δύο μοντέλα και βασίζονται μόνο στην θεωρία μην δίνεις και μεγάλη σημασία σε αυτά που λέγονται. Test drive οπωσδήποτε!Τα παραλέεεεεεεεεεεεεεεεεεες......
Ενεργητική ασφάλεια πχ?
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Κάνε test drive και στα 2, q.q. και opel και αποφάσισε μόνος σου. Όντας κάτοχος q.q. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και επειδή φίλος πήρε πρόσφατα το insignia και το οδήγησα έχω να σου πώ ότι το qashqai δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο το όπελ. Επειδή εδώ μέσα βλέπω να γράφονται γνώμες απο ανθρώπους που προφανώς δεν έχουν οδηγήσει και τα δύο μοντέλα και βασίζονται μόνο στην θεωρία μην δίνεις και μεγάλη σημασία σε αυτά που λέγονται. Test drive οπωσδήποτε!
Τα παραλέεεεεεεεεεεεεεεεεεες......
Ενεργητική ασφάλεια πχ?
Πάντος πρέπει να παραδεχτούμε ότι το υποστηρίζουν όσο πάει .
VOLVO S40 vs QASHQAI vs INSIGNIA