-
mercedes s600 πριν λιγο περασε απο μπροστα μου με παπαδιστικες πινακιδες και μεσα παπαδες βεβαια
Αυτα ποσο ρυπαινουν αραγε? -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
I rest my case...
Ασχολησου καλυτερα με τις λειες συνεχεις συναρτησεις που θα μειωσουν τα τελη κυκλοφοριας κατα 20?? 50?? ευρω το χρονο ωστε με το 20αρικο να παρεις το λαπτοπ σου...
Βασικά με το 20ρικο έλεγα να σου προσθέσω λίγη RAM....
-Aπο τη δικη σου??
Απ'οτι φαινεται δεν πρεπει να εχεις και πολλη...
-Να την αγορασεις μηπως??
Καλυτερα να τη κρατησεις για τον εαυτο σου λογω του πιο πανω γεγονοτος... -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
mercedes s600 πριν λιγο περασε απο μπροστα μου με παπαδιστικες πινακιδες και μεσα παπαδες βεβαια
Αυτα ποσο ρυπαινουν αραγε?Καθόλου. Ρίχνουν το σχετικό ευχέλαιο και η Merc μετατρέπεται σε όχημα μηδενικών ρύπων!
-
o αγιασμός στο ντεπόζιτο πόσα άλογα δίνει
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Χαίρομαι που συμφωνείς για τα κυβικά ως κριτήριο. Το 'κυβικά/8' δεν ήταν παρά ένα απλό παράδειγμα εναλλακτικής στο παραδοσιακό τσουβάλιασμα. Το επιχείρημά σου ότι 'δε στέκει επειδή επιβαρύνει τα IX μικρού κυβισμού' πολύ εύκολα μπορεί κάποιος να να το καταρρίψει αλλάζοντας το '8' με άλλο νούμερο
Δες τι είπα παραπάνω για revenue neutrality. Αν το 8 το κάνεις 10 ή 12, τότε το κράτος συνολικά θα εισπράξει τα μισά (και πολλά λέω) απ' όσα παίρνει τώρα.
So? Επικεντρώεσαι σε μια συνάρτηση-παράδειγμα, την οποία πολύ εύκολα μπορούμε να αλλάξουμε ώστε και το κράτος να βγάζει τα ίδια και τα ΙΧ μικρού κυβισμού να μην επιβαρύνονται παραπάνω, αν αυτό είναι το ζητούμενο. Θεωρείς ότι δεν υπάρχει τέτοια συνάρτηση? Ή μήπως θεωρείς ότι μόνο εναλλακτικές όπου κανείς δεν πληρώνει παραπάνω απ' ότι πλήρωνε είναι αποδεκτές?!...
ακόμα όμως κι αν το δεχόμασταν δε θα ενδυνάμωνε τη θέση σου υπέρ του τσουβαλιάσματος. Όσο για τις 'διαφορές', που λες, δε νομίζω ότι χρειάζεται να κοιτάξεις πιο μακριά από το τεράστιο σκαλοπάτι των 394 ευρώ (+200%) μεταξύ 1900cc και 2000cc με βάση το νέο σύστημα, ή το πλατύσκαλο μεταξύ 2500cc και 6000+cc με βάση το παλιό.
Αφού δεν πείθεσαι με τίποτα για κάποια πράγματα, δες το ακόλουθο: έστω ότι από αύριο τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με τη συνάρτηση f(u) = 0.057 u (arctan(u - 1929) + 3.5) -- το 1929 είναι σημαδιακό νούμερο! Για να μην ψάχνεσαι, σου λέω ότι f(1800) ~= 199, f(2000) ~= 576 και f(2500) ~= 722, δηλαδή σχεδόν όσο είναι και τώρα. Η συνάρτηση όμως είναι μια χαρά λεία (συγγνώμη 888888, με προκάλεσε ), γνησίως αύξουσα, χωρίς σκαλοπάτια ούτε πλατύσκαλα. Τί θα έλεγες τότε; Ότι είναι άδικο το τσουβάλιασμα; Αφού τσουβάλιασμα δεν θα υπάρχει!
Θα έλεγα ότι δύσκολα θα πιάσεις βάση στα μαθηματικά, αλλά θα σου έδινα κάποια credits που προσπάθησες να ξεφορτωθείς τα σκαλοπάτια και τα πλατύσκαλα.
Μήπως ότι είναι άδικη η πολιτική του κράτους να επιβαρύνει πολύ τα δίλιτρα; Αυτό έχει βάση. Κράτα το σαν επιχείρημα και άσε τα περί τσουβαλιάσματος.
Από τον τρόπο που χρησιμοποιείται ο όρος σε τόσες και τόσες συζητήσεις που έχουμε κάνει 'εδώ μέσα', θα ήλπιζα ότι έχεις καταλάβει τι εννοούμε λέγοντας 'τσουβάλιασμα'. Εσύ προφανώς ακόμα νομίζεις ότι εννοούμε την απλή 'κατηγοριοποίηση' (χωρίς 'βολικές' προεκτάσεις, κλπ).
Φυσικά και δε μου αρκεί. Σου θυμίζω ότι τα νέα τέλη κυκλοφορίας σε 14 κατηγορίες ξεπερνούν τα 1000 ευρώ.
Πάλι συγχέεις (ελπίζω όχι επίτηδες) το συνολικό ποσό με τη διαφορά. Αν θυμάμαι καλά, οι εισφορές στα μεγάλα κυβικά -- γιατί σε αυτές προφανώς αναφέρεσαι -- κλιμακώνονται ανά 100€, οπότε ακόμη και με απλή γραμμικοποίηση η διαφορά θα ήταν +/- 50€ στην χειρότερη περίπτωση.
Πώς το έβγαλες αυτό το +/- 50?! Nα δούμε ένα δικό μου παράδειγμα? Πάρε για μοντέλα '2005+' [με το νέο σύστημα] τα 800cc και τα 6000cc. 94 ευρώ ο ένας, 1212 ευρώ ο άλλος. Θέλουμε να βρούμε με απλή γραμμικοποίηση πόσο θα έπρεπε να πληρώνει ο 2λιτρος. Βγαίνει 280 ευρώ. Διαφορά σε σχέση με τα 578 που του ζητάνε στην πραγματικότητα: Σχεδόν 300 ευρώ! Δε βαριέσαι όμως, το '300' ως τάξη μεγέθους είναι πιο κοντά στο '10' απ' ότι στο '1000' (σωστά?!) οπότε... τσουβάλιασμα rules!
Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αυτά τα μοντέλα, δηλαδή, όχι ότι οι κατηγορίες είναι ηλίθιες και απαρχαιωμένες, ε?!...
Απαρχαιωμένος είναι ο υπολογισμός των τελών με βάση τα κυβικά, όχι οι κατηγορίες καθαυτές.
Ποιες είναι οι κατηγορίες 'καθαυτές'? Για το 'τσουβάλιασμα' συζητάμε, όχι για τις κατηγορίες ως... ...concept!
Μόνο που αν σου τη βαρέσει κι αποφασίσεις να το πας γραμμικά από τα 1600cc [τέλη 184 ευρώ σύμφωνα με το νέο σύστημα για μοντέλα 2005+] ως τα 2000cc [τέλη 578 Ευρώ στην καλύτερη], για τα 1800cc θσ έρθεις στα 381 ευρώ. Μείον 184 που ήταν πριν, παίρνεις ολόκληρο netbook με τη διαφορά...
Πρώτον, αρχικά ρώτησες για το τσουβάλιασμα 1400-1600-1800, όχι για το σκαλοπάτι 1800-2000.
Α, σου τα χάλασε που έλαβα υπόψη μου το σκαλοπάτι 1800-2000!... Διότι οι κανόνες λένε ότι το κάθε 'τσουβάλι' πρέπει να το βλέπουμε 'σκέτο' και να αγνοούμε τι είναι πριν και μετά από αυτό, ε?!
εγώ σου αντιπροτείνω να μείνουν τα 1800άρια ως έχουν, και η γραμμικοποίηση να γίνει μεταξύ 1800cc και 2000cc, δηλαδή τα 1900άρια να πληρώσουν τα 381€. Δεν πρέπει να υπάρχουν πολλά τέτοια αυτοκίνητα (θυμάμαι μόνο τις 318 μιας περιόδου και κάποια Volvo),
Ωραία. Οι κατηγορίες είναι '1358-1928cc' και '1929-2357cc'. Πώς προτείνεις να σπάσουν?
οι υπάλληλοι της εφορίας δεν θα δυσανασχετήσουν ιδιαίτερα να κάνουν επιπλέον υπολογισμούς για τόσα λίγα αυτοκίνητα μόνο,
Ναι, γιατί αυτοί τους κάνουν τους υπολογισμούς, με το χέρι...
ΟΚ, άρα η απάντησή σου είναι το 'στη φορολογία εισοδήματος όπου τα ποσά ανέρχονται σε (πολλές) χιλιάδες ευρώ, η χρήση πιο πολύπλοκων μεθόδων υπολογισμού είναι ορθή και θεμιτή', πράγμα που σημαίνει ότι δεν επικροτείς την επιβολή fixed ποσών 'έκτακτης εισοφοράς' ανά κατηγορία εισοδήματος και είσαι υπέρ μιας πιο 'αναλογικής' λύσης. Κάνω λάθος?
Όχι, δεν κάνεις λάθος.
ΟΚ, χαίρομαι που τουλάχιστον στα ακόμα πιο 'βαριά' συμφωνούμε.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
-Aπο τη δικη σου??
Απ'οτι φαινεται δεν πρεπει να εχεις και πολλη...
-Να την αγορασεις μηπως??
Καλυτερα να τη κρατησεις για τον εαυτο σου λογω του πιο πανω γεγονοτος...Ό,τι πεις. Αρκεί να το θυμάσαι.
-
[σπαζοκλαμπάνιας]
Η πιο πάνω συνάρτηση παρουσιάζει μία σημαντική αύξηση στο σημείο της μεταβολής του τόξου εφαπτομένης.
Στο σημείο μεταβολής των 1357 κυβικών εκατοστών αντί των 112 ευρώ με το ισχύον σύστημα ο φτωχός κάτοχος πληρώνει 148 ευρώ ενώ για ένα χιλιάρι το ποσό είναι 110 ευρώ.
Πραγματικά είναι μία αύξουσα συνάρτηση αλλά από τα 1929 εκατοστά και πάνω η αύξηση ανέρχεται σε 290 ευρώ ενώ από τα 950 ως τα 1950 κυβικά η διαφορά είναι 450 ευρώ.
Από την άλλη ενώ για 1925 κυβικά τα τέλη είναι 238 ευρώ για 1930 κυβικά τα τέλη ανεβαίνουν στα 471 ευρώ.
[/σπαζοκλαμπάνιας]
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Φίλε άσε τα καραγκιοζάκια και τις εξυπναδούλες. Αν εννοείς ότι κάποιος ακούγεται σαν εκπρόσωπος της κυβέρνησης, είσαι εσύ που δεν θες να καταλάβεις ότι ο ΑΝΗΘΙΚΟΣ 'περιβαλλοντικό φόρος' στο παλιό αυτοκίνητο αδιαφορεί για το αν συγκρίνεις 1400 Astra με το 2000 OPC, όχι εγώ. Το δεύτερο θα έχει -18 Ευρώ, το πρώτο +150 !!!
Και να σου πώ ότι ένα BMW316 του '95 καίει 6-7 lt/100 χλμ όταν όλα τα hot hatchbacks είναι πάνω από 11.
Και για να τελειώνουμε την κουβέντα, απάντησε χωρίς περιστροφές αν θεωρείς ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ τον φόρο στο παλιό αυτοκίνητο και ότι δεν είναι ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ 'ΑΡΜΕΞΟΥΝ' ΤΟΝ ΕΛΛΛΗΝΑ ΕΜΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ, αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.Δεν είμαι φίλος σου και απ'ότι φαίνεται τζάμπα φθείρω το πληκτρολόγιο μου...
-
Πρέπει να είμαστε από τις λίγες χώρες στον κόσμο όπου ένα μέτρο που κινείται στη σωστή κατεύθυνση προκαλεί τόση γκρίνια.
Εδώ γεννιέται το εξής ερώτημα: Το 'κινείται στη σωστή κατεύθυνση' από που προκύπτει? Προκύπτει π.χ. από το αν στον καθορισμό των νέων τελών παίζουν κάποιο ρόλο και οι προδιαγραφές ρύπων? Ή περιλαμβάνει και το γενικότερο τρόπο υπολογισμού [βάση της ημ/νίας έκδοσης της άδειας κυκλοφορίας], την επιβολή 'φόρου υπέρ του δημοσίου' σε όσους έχουν αμάξι του οποίου ο κινητήρας έχει 'πολλά' κυβικά (=πάνω από το μαγικό νούμερο '1929') αλλά και το μέσο ύψος των νέων τελών εν μέσω οικονομικής κρίσης...?
Το γεγονός είναι ότι οι 6 κατηγορίες έγιναν 44, από τις οποίες οι 4 πληρώνουν 18 Ευρώ λιγότερα (άραγε, σε τι ποσοστό του 'στόλου' αντιστοιχούν?..) ενώ οι υπόλοιπες 40 θα κληθούν να πληρώσουν από 50 ως 800 Ευρώ παραπάνω σε σχέση με πέρυσι. Και ότι με τον τρόπο αυτό το κράτος υπολογίζει να εισπράξει αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ παραπάνω απ' ότι εισέπραξε από τα περσινά τέλη κυκλοφορίας, όταν τα 168 Ευρώ είχαν γίνει 202, τα 372 Ευρώ είχαν γίνει 446, κλπ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πρέπει να είμαστε από τις λίγες χώρες στον κόσμο όπου ένα μέτρο που κινείται στη σωστή κατεύθυνση προκαλεί τόση γκρίνια.
Εδώ γεννιέται το εξής ερώτημα: Το 'κινείται στη σωστή κατεύθυνση' από που προκύπτει?
Τα αυτοκίνητα προκαλούν το μεγαλύτερο ποσοστό της ρύπανσης στις πόλεις. Η ρύπανση αυτή έχει κάποιο κόστος για το κοινωνικό σύνολο. Για πρώτη φορά στην ελλάδα λαμβάνεται ένα μέτρο που ποσοτικοποιεί κάπως το κόστος της ρύπανσης και το χρεώνει στο ρυπαίνοντα. Ως τώρα μας έχει γίνει συνείδηση ότι το να ρυπαίνουμε (σε όλους τους τομείς) έχει μηδενικό κόστος, ίσως τώρα να γίνει μια αρχή και να αρχίσουμε να συνειδητοποιούμε ότι δεν είναι έτσι.
Φυσικά τα τέλη αυξάνονται κατά μέσο όρο, αυτό δεν είναι ευχάριστο. Όπως και όλοι οι προλαλήσαντες έτσι κι εγώ θα μπορούσα να προτείνω εναλλακτικά μέτρα (που να με βολεύουν) ώστε να μαζευτούν λεφτά χωρίς να αυξηθούν τα τέλη. Αλλά αν όντως το κράτος χρειάζεται οπωσδήποτε λεφτά, τα τέλη θα αυξάνονταν έτσι κι αλλιώς. Το θετικό είναι ότι τώρα αυξάνονται με μια λογική που ωφελεί το κοινωνικό σύνολο.
-
Πόσο οικολογικό τελικά είναι να καταστρέφεις αυτοκίνητα για να φτιαχνεις καινούργια όταν τα παλιά δέν έχουν πρόβλημα ?
Πόσοι Τόνοι Co2 δημιουργούνται κατα την κατασκευή ένος αυτοκινητου ?
-
ίσως η μεγαλύτερη διαστρέβλωση είναι αυτή η ιστορία με το διοξείδιο του άνθρακα τελικά.
Το αυτοκίνητο δεν είναι σκεύος ηδονής. Είναι ένα καταναλωτικό προϊόν. Ένα μέσον που προσφέρει τόσο εξυπηρέτηση όσο και ευχαρίστηση αλλά όπως όλα τα προϊόντα έχει αρχή μέση και τέλος.
Σίγουρα το να κατασκευάζεις από την αρχή ένα όχημα είναι ενεργοβόρο αλλά:
Είναι προτιμότερο να διατηρείς στην κυκλοφορία ένα σαπάκι που από τις εξατμίσεις του εκπέμπει ότι εκπέμπουν σε ρύπους 100 νέας τεχνολογίας οχήματα?
Πόσους τόνους CO2 εκτιμάται τη ζωή ενός ανθρώπου ή οποιοδήποτε οργανισμού που χάνεται από τους ρύπους και επεκτείνοντας τι είναι προτιμότερο ένα περιβάλλον γεμάτο NOx, CO, SOx και PMs ή ένα λίγο πιο καθαρό περιβάλλον?
-
Πόσα τόσο παλία αυτοκινητα υπάρχουν και πόσο τελικά διαφορά θα έχουμε.
Εγώ αυτή την στιγμή με Punto του 2004 και Co2 142g/Km τιμωρούμε με +50€ και επιδοτούμε με +2000€.. μαστίγιο και καρότο.. πίεση για να το αλλάξω με κάποιο καινούργιο που μπορεί να ρυπαίνει και περισσότερο.
Πολλαπλάσια θα είναι σίγουρα η ρυπανση για την παραγωγή του αυτοκινητου που με προτρέπουν να αγοράσω..
Εγώ πολύ απλά δεν βλέπω την λογική σε αυτό ...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
So? Επικεντρώεσαι σε μια συνάρτηση-παράδειγμα, την οποία πολύ εύκολα μπορούμε να αλλάξουμε ώστε και το κράτος να βγάζει τα ίδια και τα ΙΧ μικρού κυβισμού να μην επιβαρύνονται παραπάνω, αν αυτό είναι το ζητούμενο.So, η συνάρτηση δεν μπορεί να είναι απλά γραμμική σε όλη την κλίμακα. Επομένως η γραμμικοποίηση μεταξύ 800cc και 6000cc -- την οποία επικαλέστηκες για να παρουσιάσεις μεγάλες διαφορές -- είναι άκυρη.
Θεωρείς ότι δεν υπάρχει τέτοια συνάρτηση?
Υπάρχουν φυσικά πολλές και διάφορες, ποια είναι όμως η πιο κατάλληλη; Πρότεινε λοιπόν εσύ μια τέτοια revenue-neutral συνάρτηση. Να δούμε ποιους επιβαρύνει και ποιους όχι, και να την κρίνουμε αναλόγως.
Ή μήπως θεωρείς ότι μόνο εναλλακτικές όπου κανείς δεν πληρώνει παραπάνω απ' ότι πλήρωνε είναι αποδεκτές?!...
Προσπαθώντας να μου την πεις διαστρεβλώνοντας αυτά που γράφω, το πέταξες πάλι το μαργαριτάρι σου! Σε οποιαδήποτε revenue-neutral αλλαγή του συστήματος προφανώς κάποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο (αντιλαμβάνεσαι γιατί ή μήπως θέλεις βοήθεια; ).
-
και για να συνεχίσω τις βραδυνές μου ανησυχίες....
Γιατί η επιδότηση δεν ισχύει για απόσυρση αυτοκινητου και αγορά ποδηλατου ?? οεο ?
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
So? Επικεντρώεσαι σε μια συνάρτηση-παράδειγμα, την οποία πολύ εύκολα μπορούμε να αλλάξουμε ώστε και το κράτος να βγάζει τα ίδια και τα ΙΧ μικρού κυβισμού να μην επιβαρύνονται παραπάνω, αν αυτό είναι το ζητούμενο.
So, η συνάρτηση δεν μπορεί να είναι απλά γραμμική σε όλη την κλίμακα. Επομένως η γραμμικοποίηση μεταξύ 800cc και 6000cc -- την οποία επικαλέστηκες για να παρουσιάσεις μεγάλες διαφορές -- είναι άκυρη.
Και που ακριβώς συμφωνήσαμε ότι πρέπει μια τέτοια συνάρτηση να είναι γραμμική αντί π.χ. να αυξάνει εκθετικά?
Τo παράδειγμα '800cc ως 6000cc' αναφέρεται αλλού αν δεν το κατάλαβες - απαντά σε γραμμικοποίηση την οποία ΕΣΥ πρότεινες, γράφοντας 'οι εισφορές στα μεγάλα κυβικά κλιμακώνονται ανά 100€, οπότε ακόμη και με απλή γραμμικοποίηση η διαφορά θα ήταν +/- 50€ στην χειρότερη περίπτωση'. Σου απέδειξα οτι κάνεις λάθος, κι έρχεσαι και μου λες ότι ΕΓΩ επικαλέστηκα τη γραμμικοποίηση για να παρουσιάσω μεγάλες διαφορές!!
Έχεις ζαλιστεί λιγάκι ή μου φαίνεται?!...
Θεωρείς ότι δεν υπάρχει τέτοια συνάρτηση?
Υπάρχουν φυσικά πολλές και διάφορες, ποια είναι όμως η πιο κατάλληλη; Πρότεινε λοιπόν εσύ μια τέτοια revenue-neutral συνάρτηση. Να δούμε ποιους επιβαρύνει και ποιους όχι, και να την κρίνουμε αναλόγως.
I already made my point εναντίων του τσουβαλιάσματος, και το μόνο half-decent επιχείρημα που μου έφρερες εσύ υπέρ του μέχρι τώρα ήταν ότι... βοηθάει τους υπαλλήλους της εφορίας να κουράζονται λιγότερο σε εφορίες που δεν έχουν σύστημα μηχανογράφησης!
Ή μήπως θεωρείς ότι μόνο εναλλακτικές όπου κανείς δεν πληρώνει παραπάνω απ' ότι πλήρωνε είναι αποδεκτές?!...
Προσπαθώντας να μου την πεις διαστρεβλώνοντας αυτά που γράφω, το πέταξες πάλι το μαργαριτάρι σου! Σε οποιαδήποτε revenue-neutral αλλαγή του συστήματος προφανώς κάποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο (αντιλαμβάνεσαι γιατί ή μήπως θέλεις βοήθεια; )
Ένα απλό ερώτημα σου έκανα κι έγινε 'διαστρεβλώνοντας αυτά που γράφω', 'μαργαριτάρι', κλπ!..
Καληνύχτα (και καλά τσουβαλιάσματα ).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν είναι σκεύος ηδονής. Είναι ένα καταναλωτικό προϊόν. Ένα μέσον που προσφέρει τόσο εξυπηρέτηση όσο και ευχαρίστηση αλλά όπως όλα τα προϊόντα έχει αρχή μέση και τέλος.Σίγουρα το να κατασκευάζεις από την αρχή ένα όχημα είναι ενεργοβόρο αλλά:
Είναι προτιμότερο να διατηρείς στην κυκλοφορία ένα σαπάκι που από τις εξατμίσεις του εκπέμπει ότι εκπέμπουν σε ρύπους 100 νέας τεχνολογίας οχήματα?
Πόσους τόνους CO2 εκτιμάται τη ζωή ενός ανθρώπου ή οποιοδήποτε οργανισμού που χάνεται από τους ρύπους και επεκτείνοντας τι είναι προτιμότερο ένα περιβάλλον γεμάτο NOx, CO, SOx και PMs ή ένα λίγο πιο καθαρό περιβάλλον?
Έχουν γίνει αρκετές μελέτες που συγκρίνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την κατασκευή νέων αυτ/των σε σχέση με τη διατήρηση στην κυκλοφορία παλαιότερων. Έχουμε καμιά [πρόσφατη] τέτοια πρόχειρη, να δούμε τι συμπεράσματα βγαίνουν?
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
o αγιασμός στο ντεπόζιτο πόσα άλογα δίνειΠως φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις...
Αναλόγως ποιος τον πραγματοποιεί. Αν είναι απλός παπάς περίπου +5%. Αν είναι μητροπολίτης είσαι στο +10%. Από αρχιεπίσκοπο και πάνω έχεις άνετα το +15%. Επίσης η μείωση στους εκπεμπόμενους ρύπους είναι στο -8%, -14% και -22% αντίστοιχα, με αντίστοιχη μείωση της κατανάλωσης.
Σε περίπτωση που το παραπάνω συνδυαστεί με αγιασμό στον κινητήρα, τα κέρδη (χοντρικά) διπλασιάζονται.
Συνίσταται επίσης, να γίνεται κάτι αντίστοιχο σε συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ανάρτηση, έτσι ώστε να περνάει η δύναμη στο δρόμο χωρίς προβλήματα.
Για περισσότερες πληροφορίες στην ενορία σας ή σε γνωστό συνφορουμίτη, ονόματι 'Λάζαρος' ή 'αιδεσιμότατος', όπου και θα σας ενημερώσουν για το κόστος. Απλώς να σημειώσω εγώ ότι πρόκειται για επεμβάσεις που δεν παραβιάζουν την εγγύηση του αυτοκινήτου, η οποία ισχύει κανονικά, αλλά θα πρέπει να το σκεφτείτε καλά, διότι είναι μη αναστρέψιμες.
Όλα εγώ θα σας τα λέω πια;;;;
Αλλά είμαστε και πρέπει να πάμε στα Τεχνικά.
-
Έχουν γίνει αρκετές μελέτες που συγκρίνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την κατασκευή νέων αυτ/των σε σχέση με τη διατήρηση στην κυκλοφορία παλαιότερων. Έχουμε καμιά [πρόσφατη] τέτοια πρόχειρη, να δούμε τι συμπεράσματα βγαίνουν?
Έχω ένα γράφημα της Τουότα για το πόσο διοξείδιο του άνθρακα εκπέμπει ένα αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ζωής του. Είναι χονδρικό αλλά αρκετά διαφωτιστικό. Φαίνεται καθαρά ότι κατά την διάρκεια της κατασκευής ενός συμβατικού ΙΧ και ενός υβριδικού, εκπέμπεται λιγότερο διοξείδιο απ' ότι κατά τη χρήση του (σε μέσους όρους φυσικά).
Επίσης έχω μία μελέτη ...458 σελίδων με τίτλο Dust to dust Energy report for vehicles. Κάποια στιγμή σκέφτομαι να την ανεβάσω. Ξεκινά από Rolls και Maybach και καταλήγει σε μικρά Focus, Corolla και Scion.
Καταλήγει στα αυτονόητα, ότι το μέγεθος και οι επιδόσεις είναι αυτές που μετράνε τελικά στη συνολική ενεργειακή κατανάλωση. Έχει και υβριδικά.edit
Για σύγκριση στους υπόλοιπους ρύπους που εκπέμπει ένα παλαιότερο σε σχέση με ένα νεώτερο ΙΧ, τα όρια των κανονισμών euro ανά ρύπο είναι διαφωτιστικά και απλά δεν υπάρχει σύγκριση.
Το λέω γιατί μερικοί ιστορικοί σε άλλο θρεντ διατυπώνουν την άποψη ότι ένα μικρό παλιό ρυπαίνει λιγότερο από ένα σύγχρονο, ενώ ισχύει ακριβώς το αντίθετο αφού π.χ. ένα μέσο πετρελαιοκίνητο του 1994-95 κατά euro 1 εκπέμπει περί τις 30 φορές περισσότερα μικροσωματίδια από ένα σύγχρονο euro 5, ενώ ένα μέσο βενζινοκίνητο euro 1 της ίδιας χρονολογίας εκπέμπει 3 φορές περισσότερο CO από ένα μέσο σύγχρονο euro 5.
Εδώ είναι βρίσκει έδαφος ο ισχυρισμός του υπουργείου ότι με την ανανέωση του στόλου θα μειωθεί η ρύπανση, και είναι σωστό, άσχετα αν είναι απλά μια αναγκαστική παρενέργεια στα εισπρακτικά μέτρα που ανακοινώθηκαν. -
Έκανα μια δυο απλές προσθηκούλες που βελτιώνουν και ολοκληρώνουν το νόημα και με εκφράζουν καλύτερα...>Ο χρήστης catalyst έγραψε:
...Φυσικά τα τέλη αυξάνονται κατά μέσο όρο, αυτό δεν είναι ευχάριστο. ....Το θετικό είναι ότι τώρα αυξάνονται με μια λογική **δικαιολογία **που **μπορεί να περαστεί σαν να **ωφελεί το κοινωνικό σύνολο.
Και όσο κι αν έχει μια κάποια λογική και όσο κι αν έτσι κι αλλιώς ξέρουμε ότι θα μας τα πάρουνε, κάπως, το τεράστιο σκαλοπάτι στα 1929 κυβικά δεν μπορώ να το δεχτώ με καμία λογική και με καμία δικαιολογία.... Μου φαίνεται απλά και μόνο και χωρίς δικαιολογία άδικο.
Τέλη κυκλοφορίας