-
Που κατάντησε η αυτοκινητοβιομηχανία!
Να συγκρίνουμε VOLVO με SKODA!!!
Πως θα γίνει; Το όνομα και μόνο είναι πιο ...χοντρό!
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Πως θα γίνει; Το όνομα και μόνο είναι πιο ...χοντρό!Ε, τότε να πάρει Αμερικάνικο SUV. Πιο χοντρό αμάξι δεν πρόκειται να βρεθεί...
Αν αγοράζει κανείς αμάξι 'από όνομα' ας πάρει μία Merc και ας μην μας ταλαιπωρεί...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
- Ο αδελφος μου ειναι κατοχος απο Ιανουαριο του 2008 μιας octavia 5 RS. Το αυτοκινητο εχει γυρω στα 20000χλμ. Μεχρι στιγμης....αλλαξε κλπ κλπ
Και εγώ έχω ένα 1.4 εδώ και 8 χρόνια και 130.000 χλμ χωρίς να αλλάξω ούτε μια φορά πολλαπλασιαστή, χωρίς να αστοχήσει γρύλλος παραθύρου, με την εργοστασιακή μπαταρία ακόμα, και με μόνη βλάβη έναν αισθητήρα λ εντός εγγύησης. Σημαίνει κάτι μήπως αυτό?
Όσο για τα όσα αναφέρθηκαν για αναφορές ζημιών σε forum, ....
σε όποιο forum με λίγη κίνηση μπει κανείς θα πιστέψει ότι πρόκειται για ΤΟ χρέπι.
Τι χόντα και τι merc και τι vag και τι citroen.... Αλλά δεν είναι αντικειμενικός τρόπος να κρίνεις την αξιοπιστία αυτός...Πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση volvo-skoda.
Αν εξακολουθούμε να συγκρίνουμε τα μοντέλα της επικεφαλίδας, μάλλον σε trollοπαγίδα πέσαμε. -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Και εγώ έχω ένα 1.4 εδώ και 8 χρόνια και 130.000 χλμ χωρίς να αλλάξω ούτε μια φορά πολλαπλασιαστή, χωρίς να αστοχήσει γρύλλος παραθύρου, με την εργοστασιακή μπαταρία ακόμα, και με μόνη βλάβη έναν αισθητήρα λ εντός εγγύησης. Σημαίνει κάτι μήπως αυτό?
Όσο για τα όσα αναφέρθηκαν για αναφορές ζημιών σε forum, ....
σε όποιο forum με λίγη κίνηση μπει κανείς θα πιστέψει ότι πρόκειται για ΤΟ χρέπι.
Τι χόντα και τι merc και τι vag και τι citroen.... Αλλά δεν είναι αντικειμενικός τρόπος να κρίνεις την αξιοπιστία αυτός...Ξεχασα να πω για την υπερβολικα μικρη σε χωρητικοτητα μπαταρια που αποφορτιζετε για πλακα
Πιο πανω καποιος αναφερθηκε για αξιοπιστια και εδωσε σαν παραδειγμα τα ταξι και ενα λινκ για ενα volvo που στα 304000 τα εφτυσε...Μεμονωμενα περιστατικα δεν λενε απολυτως τιποτα συμφωνω μαζι σου. Ομως αρκετα απο αυτα που αναφερω ειναι δεδομενα για πολυ μεγαλο αριθμο octavia. Ολα καλυφθηκαν στην εγγυηση και μαλιστα το συνεργειο ηταν απιστευτα εξυπηρετικο...και αυτο ειναι πολυ θετικο!Πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση volvo-skoda.
Αν εξακολουθούμε να συγκρίνουμε τα μοντέλα της επικεφαλίδας, μάλλον σε trollοπαγίδα πέσαμε.Εδω συγκρινουμε Qashqai vs Insignia vs S40 με το Skoda δεν θα το συγκρινουμε?
Φιντ δε τρολ...εχει πλακα.. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...Ομως αρκετα απο αυτα που αναφερω ειναι δεδομενα για πολυ μεγαλο αριθμο octavia.Που το ξερεις??Εχεις συνεργειο...skoda??
Ολα καλυφθηκαν στην εγγυηση και μαλιστα το συνεργειο ηταν απιστευτα εξυπηρετικο...και αυτο ειναι πολυ θετικο!
Nα και κατι θετικο...
Πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση volvo-skoda.
Αν εξακολουθούμε να συγκρίνουμε τα μοντέλα της επικεφαλίδας, μάλλον σε trollοπαγίδα πέσαμε.Αυτο (Α)θαναση το εγραψα απο τη πρωτη σελιδα. ...
Δευτερο και ογδοο ποστ αν προσεξες...
Το κακο (για εμενα) ξεκιναει οταν διαβαζω για διαφορες ποιοτητας 'η μερα με τη νυχτα' για 'του αδερφου μου το Οκταβια(=οιασδηποτε αλλης μαρκας αυτοκινητο) που βγηκε χρεπι' αρα -δε μπορει- ΟΛΑ ετσι ειναι, για υπονοουμενα οτι η πριμιουμ βολβο(=οιαδηποτε αλλη μαρκα αυτοκινητου) δε πουλαει σε ταξιτζηδες, για μαρκες υπερανω συγκρισης και για ιεροσυλιες οταν συγκρινουμε πριμιουμ με πλεμπες και λοιπα τετοια χαρωπα... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
από V50 My2007 είναι facelift
το octavia αν θυμάμαι καλά έχει 4αστέρια στο EURONCAPΑμαν πια αυτα τα 4 αστερακια!!!!! Ο αλλος ελεγε να παρω τη τουρμπινα το Α4 η να παρω το 1.6 το bmw το 316??Ξερεις τι με φοβιζουν τα 4 αστερακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
φίλε .... λέω την άποψη μου, το ειρωνικό σου ύφος, δεν θέλω να το καταλάβω ....
αν εσύ δεν θεωρείς σημαντική την παθητική ασφάλεια ....οκ πάω πάσο...και ναι όταν έψαχνα να αγοράσω όχημα, το Α3 το απέρριψα ακριβώς για αυτό τον λόγο ...
Δηλαδη προτιμας το s-40 απο το a4.
ξέρεις να διαβάζεις ? A3 έγραψα .....
το νέο Α4 1.8 160hp avant (5ΕURONACP) θα το προτιμούσα από το V50 1.8 , αλλά έχει και την διπλή τιμή με τον ίδιο εξοπλισμό. Αν δεν είχαμε το ηλίθιο φορολογικό σύστημα θα προτιμούσα το V50 T5 AWD
Δε πιστευω να συγκρινεται το a3 με το s-40.Να πεις το c30 παω πασο.Γιαυτο εγραψα και εγω για το a4.
Το S40 συγκρινετε ακριβως με το Α3/σειρα 1. Απο την παρουσιαση μιλουσαν για ενα μικρο αυτοκινητο με αισθηση μεγαλου, και οτι σε αυτην την κατηγορια, θα ειναι οι μονοι που θα προσφερουν sedan (S40)/estate (V50) και coupe (C30)...το πως αντιλαμβανετε ο κοσμος τον ανταγωνισμο του αυτοκινητου (κυριως στην ελλαδα), το αν ηταν σωστη σαν κινηση ειναι αλλη ιστορια...Για το Α4/3/C υπαρχει το S60
Δηλαδη τωρα θα με πεις πως το s40 ειναι μικρομεσαιο ετσι??
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση volvo-skoda.
Αν εξακολουθούμε να συγκρίνουμε τα μοντέλα της επικεφαλίδας, μάλλον σε trollοπαγίδα πέσαμε.Αυτο (Α)θαναση το εγραψα απο τη πρωτη σελιδα. ...
Δευτερο και ογδοο ποστ αν προσεξες...
Το κακο (για εμενα) ξεκιναει οταν διαβαζω για διαφορες ποιοτητας 'η μερα με τη νυχτα' για 'του αδερφου μου το Οκταβια(=οιασδηποτε αλλης μαρκας αυτοκινητο) που βγηκε χρεπι' αρα -δε μπορει- ΟΛΑ ετσι ειναι, για υπονοουμενα οτι η πριμιουμ βολβο(=οιαδηποτε αλλη μαρκα αυτοκινητου) δε πουλαει σε ταξιτζηδες, για μαρκες υπερανω συγκρισης και για ιεροσυλιες οταν συγκρινουμε πριμιουμ με πλεμπες και λοιπα τετοια χαρωπα...Εν πασει περιπτωσει εχω τη γνωμη οτι τα δυο αυτοκινητα αυτα στις συγκεκριμενες εκδοσεις τους δε συγκρινονται μιας και παροτι station εχουν ουσιωδεις διαφορες.
Εγώ τελικά δεν κατάλαβα, συγκρίνονται ή όχι;
Συγκρίνονται γενικά αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά όχι οι συγκεκριμένες εκδόσεις;Εγώ δεν θεωρώ πως επειδή ο ένας κατασκευαστής είναι Premium (που είναι) και ο άλλος 'λαϊκός' (που είναι), δεν είναι συγκρίσιμα... Αν για κάποιον αγοραστή, μπαίνουν στο λογαριασμό, καλά κάνει!
Τώρα, γενικά συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο που λόγω...των ψόφιων μοτέρ, το πουλάνε φτηνά... Το Octavia, δεν έχει κάποιο χτυπητό μειονέκτημα απέναντι στο Volvo, κρατώντας το πλεονέκτημα του μοτέρ. Φυσικά, ξεχνάμε λίγο το brand image και ίσως και την τιμή μεταπώλησης (αν και δεν είναι και σπουδαία τα Volvo σ' αυτήν, επιπλέον δεν ξέρεις και τι ξημερώνει στην αγορά αυτοκινήτου σε λίγα χρόνια, όποτε...).Κοινώς, αν το Volvo είχε ένα σωστό μοτέρ, ακόμη κι αν έκανε μερικά χιλιάρικα πάνω, δεν θα υπήρχε μάλλον το δίλημμα... Τώρα, σαφώς και έχει λογική.
Εγώ κανένα από τα δύο δεν θ' αγόραζα πάντως για διαφορετικούς λόγους. -
-
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Που το ξερεις??Εχεις συνεργειο...skoda??Εχεις εσυ?
Nα και κατι θετικο...
Και αλλα...αναλογα τι ψαχνεις και με τι συγκρινεις...
Πάντως, δεν έχει νόημα η σύγκριση volvo-skoda.
Αν εξακολουθούμε να συγκρίνουμε τα μοντέλα της επικεφαλίδας, μάλλον σε trollοπαγίδα πέσαμε.Αυτο (Α)θαναση το εγραψα απο τη πρωτη σελιδα. ...
Δευτερο και ογδοο ποστ αν προσεξες...Αυτο τελικα ειναι το μονο που συμφωνουμε ολοι!
Το κακο (για εμενα) ξεκιναει οταν διαβαζω για διαφορες ποιοτητας 'η μερα με τη νυχτα' για 'του αδερφου μου το Οκταβια(=οιασδηποτε αλλης μαρκας αυτοκινητο) που βγηκε χρεπι' αρα -δε μπορει- ΟΛΑ ετσι ειναι, για υπονοουμενα οτι η πριμιουμ βολβο(=οιαδηποτε αλλη μαρκα αυτοκινητου) δε πουλαει σε ταξιτζηδες, για μαρκες υπερανω συγκρισης και για ιεροσυλιες οταν συγκρινουμε πριμιουμ με πλεμπες και λοιπα τετοια χαρωπα...
Καταρχην δεν ειπα οτι βγηκε χρεπι...εβγαλε προβληματα, και οσο καποιοι θα επιμενουν για την αψεγαδιαστη αξιοπιστια των τιμιων Skoda, αλλο τοσο θα τα αναφερω και εγω! Αν εσυ για να πειστεις θες υπευθυνη δηλωση απο τον κατοχο και αποδεικτηκα επισκεψεων στο συνεργειο δεν σημαινει οτι τα προβληματα δεν εμφανιστηκαν...
Καποτε καποιος προσπαθουσε να μας πεισει οτι το Lantra J2 που ειχε ηταν καλυτερο απο την 156....το οτι κατι τετοιο δεν ισχυε δεν σημαινει οτι το J2 ηταν χρεπι. Οταν κανεις συνειδητα μια επιλογη ξερεις και τους λογους που την εκανες....οταν την κανεις αναγκαστικα ψαχνεις για μυθους. -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δηλαδη τωρα θα με πεις πως το s40 ειναι μικρομεσαιο ετσι??Δεν το λεω εγω...ειναι! Και επειδη γενικα δεν τους βγηκε δεν θα συνεχιστει και θα αντικατασταθει απο το V30 (και το V50 απο το V60)
-
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Δηλαδη τωρα θα με πεις πως το s40 ειναι μικρομεσαιο ετσι??
Δεν το λεω εγω...ειναι! Και επειδη γενικα δεν τους βγηκε δεν θα συνεχιστει και θα αντικατασταθει απο το V30 (και το V50 απο το V60)
Ρε συ μια ερωτηση ως volvakias που εισαι.Λοιπον το v50 δεν ειναι το estate του s40?Το s40 δεν ειναι μεσαιο αμαξι???Δηλαδη δε συγκρινεται με a4 passat κτλ?
-
δες το μεταξόνιο του V50 ... μικρομεσαίο είναι. Το συγκρίνεις με (Astra, golf, focus, sportback, octavia etc) SW
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
δες το μεταξόνιο του V50 ... μικρομεσαίο είναι. Το συγκρίνεις με (Astra, golf, focus, sportback, octavia etc) SWΑΑΑΑΑΑΑΑΑ μαλιστα τοτε εχεις εσυ δικιο.Αλλα καλυτερη επιλογη το s-40 αλλα μεν πιστευω πιο γρηγορο το a3.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Pε συ μια ερωτηση ως volvakias που εισαι.Λοιπον το v50 δεν ειναι το estate του s40?Το s40 δεν ειναι μεσαιο αμαξι???Δηλαδη δε συγκρινεται με a4 passat κτλ?To εγραψα και πριν και το εχω γραψει κι αλλες φορες...Στην C ανηκουν και τα τρια (S40/V50/C30) ενω το Α4/3/C/S60 ειναι D...Αν δεν ηταν ετσι τοτε ποιος ο ρολος του S60? Η επισημη γραμμη ηταν οτι εκει που οι αλλοι πριμιουμ ανταγωνιστες προσφερουν hatchback (Α3), coupe (3 compact-η BMW καταλαβε την μακακια πιο νωρις και παρουσιασε τον 1), και ΜPV (Α-Class - αυτοι πουλανε οτι και να βγαλουν ), εμεις θα εχουμε sedan και station.. H γνωμη μου ειναι οτι τα εκανε μανταρα με την τακτικη αυτη και μπερδεψε ολο τον κοσμο. Γι αυτο και τα πραγματα με τα καινουρια μοντελα θα μπουν σε μια σειρα..
C - V30 (5d) / C30 (3d) / XC30 (mini SUV) - το S40 σταματαει (2012), ισως το συνεχισουν για τις αναπτυσομενες χωρες
D - S60 (4d) / V60 (estate) / XC60 (compact SUV)
E - S80 (4d) / V70 (estate) / XC70 (crossover) / XC90 (SUV)
Το ιδιο μπερδεμα συμβαινει και με τις ονομασιες γιατι ακολουθουν μια χαζη λογικη..τα γραμματα ειναι S-saloon, V-versatile, C-coupe και XC-cross country, τα νουμερα ομως σχετιζοντε με τις διαστασεις των οχηματων...ετσι το C30 ειναι coupe με μηκος ~4.30μ, το S80 sedan ~4.80μ το ΧC90 suv ~4.90μ... -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Που το ξερεις??Εχεις συνεργειο...skoda??
Εχεις εσυ?
Οχι.
Επειδη ομως το Οκταβια ειναι ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει πολυ ειτε ως ΙΧ ειτε ως επαγγελματικο ξερω παρα πολλους που δεν εχουν προβληματα.
Στο τελος τελος γιατι θα πρεπει να λαμβανεται σοβαρα υποψιν η γνωμη των 5-50-100 που εχουν προβληματα με το οποιοδηποτε μοντελο της οποιας μαρκας και να γραφονται κανονικα οι χιλιαδες αλλοι που εχουν το ιδιο μοντελο απροβληματιστο??Το κακο (για εμενα) ξεκιναει οταν διαβαζω για διαφορες ποιοτητας 'η μερα με τη νυχτα' για 'του αδερφου μου το Οκταβια(=οιασδηποτε αλλης μαρκας αυτοκινητο) που βγηκε χρεπι' αρα -δε μπορει- ΟΛΑ ετσι ειναι, για υπονοουμενα οτι η πριμιουμ βολβο(=οιαδηποτε αλλη μαρκα αυτοκινητου) δε πουλαει σε ταξιτζηδες, για μαρκες υπερανω συγκρισης και για ιεροσυλιες οταν συγκρινουμε πριμιουμ με πλεμπες και λοιπα τετοια χαρωπα...
Καταρχην δεν ειπα οτι βγηκε χρεπι...εβγαλε προβληματα, και οσο καποιοι θα επιμενουν για την αψεγαδιαστη αξιοπιστια των τιμιων Skoda, αλλο τοσο θα τα αναφερω και εγω!
Μιλησε κανεις για αψεγαδιαστη αξιοπιστια??
Φυσικα και τα Οκταβια εχουν προβληματα οπως αλλωστε και οποιοδηποτε αλλο βιομηχανικο προϊον.
Ο κανονας ομως ειναι οτι ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα με πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης.
Το τι με πειραζει το αναφερω σαφως πιο πανω.Ας μη τα ξαναλεμε.
Τωρα αν σε καποιους πεφτει κομματακι βαρυ που ο ταδε 'λαϊκος' κατασκευαστης μπορει να βγαζει προϊοντα εφαμιλλα (ή και πολλες φορες καλυτερα) απο το δεινα 'πριμιουμ' δε σημαινει οτι το γεγονος αυτο δε συμβαινει.
Στη τελικη αν δε μπορουν να το 'χωνεψουν' υπαρχουν και οι σοδες...Κερδισμενος παντως ειναι ο καταναλωτης που μπορει να απολαμβανει καλυτερο προϊον σε πιο προσιτες τιμες με περισσοτερες επιλογες.
-
Όταν βγήκε το S40 στα τέλη του 2003 θεωρείτο και ήταν μεσαίο. Είχε το ίδιο μήκος περίπου με 316 και C-Class ενώ ήταν μικρότερο από το Α4 που όπως πάντα ήταν μεγαλύτερο από τα άλλα. Δεδομένης όμως της αλλαγής τόσο της σειράς 3 όσο και της C-class όπου τα μοντέλα μεγάλωσαν σε μήκος, το S40 πλέον είναι μικρότερο. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι τα πισωκίνητα γερμανικά έχουν λιγότερους χώρους με τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα αντίστοιχου μήκους. Επίσης τα μεσαία σεντάν της κανονικής κατηγορίας τότε δεν είχαν τα μήκη που έχουν τώρα (βλέπε Mondeo κτλ...) αλλά και τα μικρομεσαία σεντάν (Focus κτλ) δεν ξεπερνούσαν ούτε κατά διάνοια τα 4.5μ. ενώ τώρα έχουν φτάσει τα 4.6 κάνοντας τα μικρότερα σεντάν των εταιρειών πολυτελείας να φαίνονται μικρά. Η Volvo για να ανοίξει χώρο στο S60 αποφάσισε να μικρύνει το S40 και να κρατήσει στα ίδια μεγέθη το V50 το οποίο δεν έχει παρόμοιο σε μέγεθος άλλο στη γκάμα της Volvo.
Επίσης η Volvo πωλούσε taxi στην Ελλάδα μέχρι την προηγούμενη γενιά των S40 (μέχρι το 2003) και S80 (μέχρι το 2005) ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλεί και σήμερα taxi S80 και V70...μόνο που άλλο τα taxi στην Ευρώπη και άλλο στην Ελλάδα.
Και επειδή κάποιοι λένε ότι βλέπουν συνέχεια taxi Volvo να τους επισημάνω ότι αφορούν τα προηγούμενα παλιότερα μοντέλα. To S80 έχει αλλάξει το 2006 και είναι αυτό και συνήθως εκτός από κανονικό IX συναντάται και ως διπλωματικό όχημα...θα χρησιμοποιηθεί και στις συνόδους κορυφής της ΕΕ αυτό το εξάμηνο για τη μεταφορά των αρχηγών κρατών της Ένωσης.Από την πορεία του θέματος αρχίζω όλο περισσότερο να πιστεύω ότι δεν έχει καμία βάση αφού δεν έχουμε ακούσει τπτ επί της ουσίας από τον 'πραγματικά ενδιαφερόμενο'
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Pε συ μια ερωτηση ως volvakias που εισαι.Λοιπον το v50 δεν ειναι το estate του s40?Το s40 δεν ειναι μεσαιο αμαξι???Δηλαδη δε συγκρινεται με a4 passat κτλ?
To εγραψα και πριν και το εχω γραψει κι αλλες φορες...Στην C ανηκουν και τα τρια (S40/V50/C30) ενω το Α4/3/C/S60 ειναι D...Αν δεν ηταν ετσι τοτε ποιος ο ρολος του S60? Η επισημη γραμμη ηταν οτι εκει που οι αλλοι πριμιουμ ανταγωνιστες προσφερουν hatchback (Α3), coupe (3 compact-η BMW καταλαβε την μακακια πιο νωρις και παρουσιασε τον 1), και ΜPV (Α-Class - αυτοι πουλανε οτι και να βγαλουν ), εμεις θα εχουμε sedan και station.. H γνωμη μου ειναι οτι τα εκανε μανταρα με την τακτικη αυτη και μπερδεψε ολο τον κοσμο. Γι αυτο και τα πραγματα με τα καινουρια μοντελα θα μπουν σε μια σειρα..
C - V30 (5d) / C30 (3d) / XC30 (mini SUV) - το S40 σταματαει (2012), ισως το συνεχισουν για τις αναπτυσομενες χωρες
D - S60 (4d) / V60 (estate) / XC60 (compact SUV)
E - S80 (4d) / V70 (estate) / XC70 (crossover) / XC90 (SUV)
Το ιδιο μπερδεμα συμβαινει και με τις ονομασιες γιατι ακολουθουν μια χαζη λογικη..τα γραμματα ειναι S-saloon, V-versatile, C-coupe και XC-cross country, τα νουμερα ομως σχετιζοντε με τις διαστασεις των οχηματων...ετσι το C30 ειναι coupe με μηκος ~4.30μ, το S80 sedan ~4.80μ το ΧC90 suv ~4.90μ...Ρε συ αυτο το ειχα γραψει πιο πανω τωρα το ειδες???
-
Η πρώτη σελίδα των 4Τ έχει ως μόνες συγκρίσεις αυτοκινήτων της Volvo με άλλα άσχετα με αυτό αυτοκίνητα και κατά τη γνώμη μου πολύ κατώτερα με μόνη εξαίρεση ίσως το Insignia...είναι άραγε τυχαίο; Κανείς από τους επίδοξους αγοραστές δε δίνει κάποιο στοιχείο για τα κριτήρια αγοράς παρά μόνο φτιάχνονται θέματα με κεφαλαίους μάλιστα τίτλους μόνο και μόνο για να δημιουργούνται εντυπώσεις....
ΔΙΛΗΜΜΑ: VOLVO V50 1.8 ή SKODA OCTAVIA 5 SCOUT 1.8TSI??