-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Κατ ουσίαν μάλλον δεν κατάλαβες τι ψάχνω. Θέλω να βρω εάν αμάξια που πληρούν τις ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ προδιαγραφές ρύπων Euro ΑΛΛΑ έχουν εντελώς άλλες εκπομπές CO2 (για παράδειγμα) μπορούν να τουβαλιαστούν σε κατηγορίες ανάλογα με τις προδιαγραφές ρύπων τους. Δε με νοιάζει αν το CO2 το βγάζουν λόγω κυβικών ή λόγω 5-6 τούρμπο, και στο κάτω κάτω, άστο και το CO2 στην άκρη αν δε σου αρέσει ως στοιχείο που βοηθάει στη διαφοροποίηση - να δούμε δηλαδή ένα 'μεγάλο' κόντρα σε ένα 'μικρό'. Μπορεί 2 'μικρά' ανάμεσά τους (και αντίστοιχα 2 'μεγάλα' ανάμεσά τους) να έχουν τεράστιες διαφορές στα επίπεδα ρύπων ανά χλμ. Πάλι, το ίδιο συμπέρασμα θα προκύψει (=κατά του τσουβαλιάσματος).
Κοίταξε, δυστυχώς ή ευτυχώς το τσουβάλιασμα είναι αναπόφευκτο, εκτός και αν θεσπιστούν διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας για κάθε ένα μοντέλο αυτοκινήτου. Φαντάζεσαι το διοικητικό χάος που θα προκαλούσε αυτό;
Καταρχήν, είναι πολύ λογικό το κάθε μοντέλο να πρέπει να πληρώνει διαφορετικά τέλη από τη στιγμή που σε άλλη φθορά στους δρόμους/χώρο/θόρυβο/you name it αντιστοιχεί η χρήση του. Δεύτερον, αντί για κατηγορίες πολύ απλά μπορεί να βγει μια απλή φόρμουλα υπολογισμού με βάση όποιες παραμέτρους θεωρηθούν σημαντικές (μη μου πεις ότι αν το έκαναν π.χ. με την ιπποδύναμη επί κάποιο συντελεστή θα έπρεπε να φτιάξουν κατηγορίες!). Κομπιουτεράκι όλοι έχουν, δεν είναι rocket science να πατήσεις 5-10 κουμπιά.
Δες το από μια άλλη οπτική γωνία. Μέχρι πρότινος είχαμε 6 κατηγορίες τελών κυκλοφορίας στα επιβατικά.
...με 9 στα 10 αυτ/τα να ανήκουν στις 3 μόνο από αυτές και το punto 1.4 να πληρώνει όσο μια C200 kompressor.
Στο μέλλον γίνονται 24, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη ένα απλό (ή και απλοϊκό, αν θες) στοιχείο, την ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας. Έτσι αφενός έχουμε κάπως λιγότερο τσουβάλιασμα, αφετέρου είναι εύκολο για τον καθένα να υπολογίσει πόσα τέλη θα πληρώνει του χρόνου.
Έστω τώρα ότι αντί για αυτό βγάζαμε ~100 συνολικά κατηγορίες με βάση τις εκπομπές καθενός από τους τρεις ρύπους CO, HC, NOx, των οποίων οι ακριβείς τιμές είναι μάλλον δυσεύρετες. Αν γινόταν κάτι τέτοιο, πάω στοίχημα ότι το forum θα είχε κατακλυστεί κυριολεκτικά από ερωτήσεις μελών (πολύ περισσότερες απ' ότι τώρα) που θα έψαχναν να μάθουν πόσα είναι τα τέλη του αυτοκινήτου τους...
Επαναλαμβάνω: Tο λάθος που κάνεις είναι ότι θεωρείς δεδομένο το ότι πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν κατηγορίες και μάλιστα λίγες, για να είναι τα πράγματα πιο 'απλά'.
Αν είναι έτσι, να φορολογίσουν και το ετήσιο εισόδημα με βάση κατηγορίες και πάγια ποσά, όπως έκαναν, τα σαϊνια, με την 'εκτακτη εισφορά', όπου τσουβάλιασαν π.χ. αυτόν που έβγαλε 150.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 250.000, ενώ έβγαλαν κερδισμένο αυτόν που έβγαλε 59.500 αντί για 60.000, αυτόν που έβγαλε 79.500 αντί 80.000, κλπ.
Μη μου πεις ότι σε καλύπτουν οι κατηγορίες με βάση την ημ/νία πρώτης κυκλοφορίας. Είναι επιεικώς ανόητο το ίδιο ακριβώς αμάξι να πληρώνει άλλα τέλη ανάλογα με το πότε βγήκε η άδεια του και ο ιδιοκτήτης του Punto 1.4 του παραπάνω παραδείγματος, προδιαγραφών Euro 4, να πληρώνει 68 Ευρώ παραπάνω από αυτόν που πήρε τη C200 Kompressor δυο μέρες αργότερα.
Αν μας χρειάζεται τέτοιος βαθμός 'απλοποίησης', τότε μάλλον είμαστε εντελώς ηλίθιοι.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Καταρχήν, είναι πολύ λογικό το κάθε μοντέλο να πρέπει να πληρώνει διαφορετικά τέλη από τη στιγμή που σε άλλη φθορά στους δρόμους/χώρο/θόρυβο/you name it αντιστοιχεί η χρήση του.Σύμφωνοι. Επιπροσθέτως, για να είμαστε δίκαιοι, να μπει 'μαύρο κουτί' σε κάθε αυτοκίνητο για να καταγράφει πόσα χιλιόμετρα διανύθηκαν και με τί ταχύτητες, ώστε να υπολογιζεται ακριβέστερα η φθορά των δρόμων, η ηχορρύπανση, οι πραγματικές εκπομπές CO2 κλπ. Ωραία όλα αυτά, και ίσως καταστεί εφικτό να γίνουν κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά τώρα είναι ανεφάρμοστα.
Δεύτερον, αντί για κατηγορίες πολύ απλά μπορεί να βγει μια απλή φόρμουλα υπολογισμού με βάση όποιες παραμέτρους θεωρηθούν σημαντικές (μη μου πεις ότι αν το έκαναν π.χ. με την ιπποδύναμη επί κάποιο συντελεστή θα έπρεπε να φτιάξουν κατηγορίες!). Κομπιουτεράκι όλοι έχουν, δεν είναι rocket science να πατήσεις 5-10 κουμπιά.
Καλά θα ήταν να έβγαιναν όλα με βάση λείες (με τη μαθηματική έννοια) συναρτήσεις και όχι κλιμακωτές, αλλά αυτή η προσέγγιση δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Και μην κοιτάς μόνο την Ελλάδα, όπου η μηχανοργάνωση στο δημόσιο τομέα ακόμα υστερεί: σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες που είναι αναμφίβολα πιο μπροστά από εμάς -- π.χ. Αγγλία -- το τσουβάλιασμα των τελών κυκλοφορίας ζει και βασιλεύει.
Αν είναι έτσι, να φορολογίσουν και το ετήσιο εισόδημα με βάση κατηγορίες και πάγια ποσά, όπως έκαναν, τα σαϊνια, με την 'εκτακτη εισφορά', όπου τσουβάλιασαν π.χ. αυτόν που έβγαλε 150.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 250.000, ενώ έβγαλαν κερδισμένο αυτόν που έβγαλε 59.500 αντί για 60.000, αυτόν που έβγαλε 79.500 αντί 80.000, κλπ.
Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.
Μη μου πεις ότι σε καλύπτουν οι κατηγορίες με βάση την ημ/νία πρώτης κυκλοφορίας.
Τα κριτήρια του τσουβαλιάσματος είναι άλλο ζήτημα. Μπορούν να λάβουν υπόψη το ποια νόρμα πληροί το αυτοκίνητο αντί της ημερομηνίας πρώτης κυκλοφορίας, και ελπίζω να το διευκρινίσουν αυτό στο νομοσχέδιο. Πάλι όμως θα υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι, που πήραν λ.χ. ένα αυτοκίνητο Euro3 ενώ ένα μήνα μετά το ίδιο ακριβώς μοντέλο βγήκε με Euro4. Eίναι αναπόφευκτο.
Αν μας χρειάζεται τέτοιος βαθμός 'απλοποίησης', τότε μάλλον είμαστε εντελώς ηλίθιοι.
Once again, you would be surprised...
-
Αυτά τα κόλπα στοχεύουν απλά στην ΜΕΓΑΛΗ αύξηση των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
Δυστυχώς είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να επιδοτούν τις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων (για να ευχαριστήσουν τους μεγαλοεισαγωγείς μας) και να τσακίσουν το παλιό αμάξι. Τέτοια τέλη εφαρμόζουν μόνο ΠΛΟΥΣΙΕΣ χώρες ή/και αυτές που έχουν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ελπίζω στις εκλογές να μην πιάσουν ούτε 30% και να πάνε να γ@μηθούνε αυτοί και τα τέλη τους.
-
υπάρχει κάποια δήλωση από τους 'άλλους' ότι δεν θα κρατήσουν κι αυτοί τα ίδια τέλη, ή ότι θα τα αλλάξουν με 'άλλα' πιο δίκαια ..... χλωμό .....
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτά τα κόλπα στοχεύουν απλά στην ΜΕΓΑΛΗ αύξηση των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.Δυστυχώς είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να επιδοτούν τις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων (για να ευχαριστήσουν τους μεγαλοεισαγωγείς μας) και να τσακίσουν το παλιό αμάξι. Τέτοια τέλη εφαρμόζουν μόνο ΠΛΟΥΣΙΕΣ χώρες ή/και αυτές που έχουν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ελπίζω στις εκλογές να μην πιάσουν ούτε 30% και να πάνε να γ@μηθούνε αυτοί και τα τέλη τους.
και σχετικό άρθρο:
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=67048 -
δεν υπαρχει κανενας δικηγορος να τους τραβηξει καμια μυνηση οπως εγινε τωρα πριν λιγες μερες για εναν αλλο φορο που βαλανε ?
-
Με τα καινούργια τέλη και τον πράσινο δακτύλιο έχω την εντύπωση ότι οι Τροχονόμοι θα ζητήσουν ειδικό επίδομα.
Θα πρέπει να κοιτάνε πρώτα κάποιο ειδικό αυτοκόλλητο που θα έχουμε για κατηγορία βάσει ρύπων και μετά τον αριθμό κυκλοφορίας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν κάτι Golf που μερικά περνάνε κάθε μέρα και άλλα όχι και θα πρέπι αστραπιαία να τσεκάρει αυτοκόλλητο και πινακίδα.
Φαντάζομαι επίσης οτι αρκετοί Αθηναίοι με Golf πάνω από 140 εκμπομπές θα παιρνουν το ρισκο να μπαίνουν στο Δακτύλιο ποντάροντας ότι ο αστυνομιοκός θα νομίσει ότι είναι καθαροί -
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
[ Chevrolet Matiz 1.0 SE+ / Aveo 1.4 LT / Captiva 2.4i LS
CO2: 137 / 140 / 217
CO: 0.31 / 0.67 / 0.2
HC: 0.05 / 0.08 / 0.02
NOx: 0.01 / 0.02 / 0.01Και τα τρία μοντέλα είναι Euro4 (τα στοιχεία τα βρήκα στο buyacar.co.uk). Όμως, το μεγάλο, βαρύ και δυνατο Captiva -- που κατά τα αναμενόμενα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 -- παράγει λιγότερους βλαβερούς ρύπους από τα άλλα δύο.
Ενδιαφέρον! Προφανώς τα μεγάλα κυβικά όταν δεν πάνε για πολλούς ίππους έχουν καλύτερο μίγμα καύσης και δεν βγάζουν δηλητήρια. Ίσως έχουν και την πολυτέλεια να χάνουν κάποιους ίππους από αποτελεσματικότερο καταλύτη.
-
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Μη μου πεις ότι σε καλύπτουν οι κατηγορίες με βάση την ημ/νία πρώτης κυκλοφορίας.
Τα κριτήρια του τσουβαλιάσματος είναι άλλο ζήτημα. Μπορούν να λάβουν υπόψη το ποια νόρμα πληροί το αυτοκίνητο αντί της ημερομηνίας πρώτης κυκλοφορίας, και ελπίζω να το διευκρινίσουν αυτό στο νομοσχέδιο. Πάλι όμως θα υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι, που πήραν λ.χ. ένα αυτοκίνητο Euro3 ενώ ένα μήνα μετά το ίδιο ακριβώς μοντέλο βγήκε με Euro4. Eίναι αναπόφευκτο.
Ελπίζω να το κάνουν, διαφορετικά θα πήξουμε στις προσφυγές (and for a good reason). Τώρα, για το πόσοι δυσαρεστημένοι θα υπάρχουν και πάλι, είναι εντελώς διαφορετικό να είσαι δυσαρεστημένος επειδή το αυτοκίνητο που πήρες δεν είναι [βάση προδιαγραφών του ίδιου του κατασκευαστή] τόσο σύγχρονο όσο το επόμενο μοντέλο, το οποίο το ήξερες ότι θα κυκλοφορήσει ένα μήνα μετά και παρόλα αυτά έκανες την επιλογή σου, από το να είσαι δυσαρεστημένος επειδή κάποιοι το βάφτισαν 'σαπάκι' χωρίς να είναι.
Αν μας χρειάζεται τέτοιος βαθμός 'απλοποίησης', τότε μάλλον είμαστε εντελώς ηλίθιοι.
Once again, you would be surprised...
Ειδικά για κάποιους που παίζουν με τις τσέπες μας, όπου έχουν χώσουν καλαμάκιι με Φ100, no, I wouldn't.
Αυτά τα κόλπα στοχεύουν απλά στην ΜΕΓΑΛΗ αύξηση των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας.
Δυστυχώς είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να επιδοτούν τις πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων (για να ευχαριστήσουν τους μεγαλοεισαγωγείς μας) και να τσακίσουν το παλιό αμάξι. Τέτοια τέλη εφαρμόζουν μόνο ΠΛΟΥΣΙΕΣ χώρες ή/και αυτές που έχουν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ελπίζω στις εκλογές να μην πιάσουν ούτε 30% και να πάνε να γ@μηθούνε αυτοί και τα τέλη τους.Εγώ ελπίζω να πάνε να .... πολύ νωρίτερα από τις εκλογές. Αλλά πρέπει εμείς να κάνουμε κάτι γι αυτό αντί να κλαίμε τη μοίρα μας.
-
Πέρα από τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης (φοροεισπρακτικοί, εύνοια επιχειρηματιών και τραπεζιτών), το μέτρο έχει τον εξής ΦΟΒΕΡΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ:
Προσπαθεί να πείσει ότι όταν έρχεται ο χρόνος να αλλάξουμε καταλύτη, θα πρέπει να πετάμε ολόκληρο το αυτοκίνητο!!!
Αυτή είναι η οικολογική αντίληψη Σουφλιά κλπ!Αυτή είναι και η αντίληψη τους για την πολιτική, που θεωρητικά οφείλει να εμπνέει και 'εκπαιδεύει' συγκροτημένους πολίτες.
-
Ο χρήστης Dark_Angel έγραψε:
δεν υπαρχει κανενας δικηγορος να τους τραβηξει καμια μυνηση οπως εγινε τωρα πριν λιγες μερες για εναν αλλο φορο που βαλανε ?Aς κανει πρωτα μυνηση στους φοροφυγαδες συναδελφους του, να συνεχισει με τους ααααλλους συνεπεις φορολογουμενους τους Γιατρους, μετα ας τραβηξει και απο μια μυνηση σε Ελευθερους Επαγγελματιες και Αυτοαπασχολουμενους και μολις ολοκληρωθουν οι δικες ας μηνυσει και το τοτε υπουργο Οικονομιας οιασδηποτε αποχρωσης.
Μεχρι τοτε και οσο υπαρχουν φοροφυγαδες ΣΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ!!!!
Για τους φοροφυγαδες κυριοι υπευθυνοι ειναι οι ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ που τους ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ....>
Εγώ ελπίζω να πάνε να .... πολύ νωρίτερα από τις εκλογές. Αλλά πρέπει εμείς να κάνουμε κάτι γι αυτό αντί να κλαίμε τη μοίρα μας.
Σωστος!!!!
Τι θα λεγες αν απο τωρα αρχιζαμε να ζηταμε αποδειξεις αντι να σκεφτομαστε και να κλαψουριζουμε για το αδικο συστημα φορολογησης και τους πειξους τους δειξους πολιτικους μας?? -
Ο χρήστης StarsLikeDust έγραψε:
Δεύτερον, αντί για κατηγορίες πολύ απλά μπορεί να βγει μια απλή φόρμουλα υπολογισμού με βάση όποιες παραμέτρους θεωρηθούν σημαντικές (μη μου πεις ότι αν το έκαναν π.χ. με την ιπποδύναμη επί κάποιο συντελεστή θα έπρεπε να φτιάξουν κατηγορίες!). Κομπιουτεράκι όλοι έχουν, δεν είναι rocket science να πατήσεις 5-10 κουμπιά.
Καλά θα ήταν να έβγαιναν όλα με βάση λείες (με τη μαθηματική έννοια) συναρτήσεις και όχι κλιμακωτές, αλλά αυτή η προσέγγιση δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Και μην κοιτάς μόνο την Ελλάδα, όπου η μηχανοργάνωση στο δημόσιο τομέα ακόμα υστερεί: σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες που είναι αναμφίβολα πιο μπροστά από εμάς -- π.χ. Αγγλία -- το τσουβάλιασμα των τελών κυκλοφορίας ζει και βασιλεύει.
Τα 'δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής', 'δεν έχουμε καλή μηχανοργάνωση' ή τα 'και στην Αγγλία υπάρχουν κατηγορίες' δε νομίζω ότι πιάνουν τόπο σα δικαιολογίες. Τι παραπάνω μηχανοργάνωση θες για να κάνει ένα πρόγραμμα 2 απλές πράξεις?!
By the way, μια και το έφερε η συζήτητη, περισσότερους ή λιγότερους λες να ενοχλούσε αν εφαρμοζόταν κι εδώ αυτούσιο το Αγγλικό σύστημα για τα Τ/Κ με μόνη διαφορά ένα συντελεστή προσαρμογής στους εδώ μισθούς?...
Αν είναι έτσι, να φορολογίσουν και το ετήσιο εισόδημα με βάση κατηγορίες και πάγια ποσά, όπως έκαναν, τα σαϊνια, με την 'εκτακτη εισφορά', όπου τσουβάλιασαν π.χ. αυτόν που έβγαλε 150.000 μαζί με αυτόν που έβγαλε 250.000, ενώ έβγαλαν κερδισμένο αυτόν που έβγαλε 59.500 αντί για 60.000, αυτόν που έβγαλε 79.500 αντί 80.000, κλπ.
Η φορολογία εισοδήματος είναι ελάχιστα πιο περίπλοκη από το απλό τσουβάλιασμα, διότι και εκεί υπάρχουν κλιμάκια. Στα πλαίσια αυτής της συζήτησης, το ιδανικό θα ήταν το ποσοστό του φόρου να υπολογίζεται από μία σιγμοειδή συνάρτηση, αλλά ακόμη και λογιστές βγάζουν σπυριά όταν ακούν κάτι τέτοια.
Ακριβώς επειδή είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ πιο περίπλοκη, όπως λες, αλλά ΑΠΕΙΡΩΣ πιο δίκαια, καλό θα ήταν να έχουμε αυτή ως πρότυπο κι όχι το 'απλό τσουβάλιασμα', λοιπόν.
Άλλο να υπάρχουν κλιμάκια και στο κάθε κλιμάκιο να υπάρχει ΠΑΓΙΟΣ φόρος (όπως π.χ. στο πανηλίθιο καθεστώς της 'εκτακτης εισφοράς' ή του 'φόρου υπέρ του δημοσίου βάση κυβικών'), άλλο να υπάρχει ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΟΣ φόρος, ο οποίος ακόμα και κι αν υπάρχουν κλίμακες όπως στο ετήσιο εισόδημα δεν αδικεί κάποιον σε σχέση με κάποιον άλλο. Ούτε σπυριά ούτε τίποτα, απλά πράγματα είναι. Μην καθόμαστε και συζητάμε λες και οι 9 στους 10 δεν έχουν ούτε καν απολυτήριο Γυμνασίου.
Εγώ ελπίζω να πάνε να .... πολύ νωρίτερα από τις εκλογές. Αλλά πρέπει εμείς να κάνουμε κάτι γι αυτό αντί να κλαίμε τη μοίρα μας.
Σωστος!!!!
Τι θα λεγες αν απο τωρα αρχιζαμε να ζηταμε αποδειξεις αντι να σκεφτομαστε και να κλαψουριζουμε για το αδικο συστημα φορολογησης και τους πειξους τους δειξους πολιτικους μας??Σε όσους ΗΔΗ ζητάμε αποδείξεις ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, μας επιτρέπεται να επισημαίνουμε τις μ@λ@κίες που βλέπουμε δεξιά κι αριστερά, ή μήπως να περιμένουμε κι όλους τους άλλους προτού μιλήσουμε??..
-
71 σελιδες γκρινια καταρες προτασεις και 'προτασεις' για να γλυτωσουμε αντε 50-100 ευρω απο τα τελη κυκλοφοριας...
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Εγώ ελπίζω να πάνε να .... πολύ νωρίτερα από τις εκλογές. Αλλά πρέπει εμείς να κάνουμε κάτι γι αυτό αντί να κλαίμε τη μοίρα μας.
Σωστος!!!!
Τι θα λεγες αν απο τωρα αρχιζαμε να ζηταμε αποδειξεις αντι να σκεφτομαστε και να κλαψουριζουμε για το αδικο συστημα φορολογησης και τους πειξους τους δειξους πολιτικους μας??Σε όσους ΗΔΗ ζητάμε αποδείξεις ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, μας επιτρέπεται να επισημαίνουμε τις μ@λ@κίες που βλέπουμε δεξιά κι αριστερά, ή μήπως να περιμένουμε κι όλους τους άλλους προτού μιλήσουμε??..
Oσο αυτοι που ζητανε αποδειξεις ειναι θλιβερωτατη μειοψηφια αγαπητε μου τη συνταγη την εγραψα:
Σκασμος και το χερι στη τσεπη.
Αντι λοιπον να ζητας εσυ εγω ο καθε ενας εδω να κανουμε κατι για τον εναμισο τονο λαμαρινες και τα τελη κυκλοφοριας και να στιβεις το μυαλο σου με λειες συναρτησεις και λοιπα λογιστικα ωστε να γλυτωσεις μερικες δεκαδες ευρω ας διοχετευσουμε την ενεργεια μας στο κυνηγι των φοροφυγαδων με τα μεσα που εχουμε ως πολιτες γιατι και το καλυτερο κρατος να ειχαμε δε μπορει να βαλει την ΥΠΕΕ σε καθε καταστημα/γιατρειο/γραφειο.
Aντι λοιπον να επισημαινεις τις μαλακιες απλα χωρις να κανεις τιποτα να τις αλλαξεις κανε κατι περισσοτερο εναντιων αυτων των οποιων πληρωνεις τα σπασμενα με τους φορους σου και τους επιδοτεις.
Αυτη ειναι η ουσια... -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Oσο αυτοι που ζητανε αποδειξεις ειναι θλιβερωτατη μειοψηφια αγαπητε μου τη συνταγη την εγραψα:
Σκασμος και το χερι στη τσεπη.Ενδιαφέρουσα 'συνταγή', και κανένας δε σου απαγορεύει να τη χρησιμοποιείς ο ίδιος.
Αντι λοιπον να ζητας εσυ εγω ο καθε ενας εδω να κανουμε κατι για τον εναμισο τονο λαμαρινες και τα τελη κυκλοφοριας και να στιβεις το μυαλο σου με λειες συναρτησεις και λοιπα λογιστικα ωστε να γλυτωσεις μερικες δεκαδες ευρω ας διοχετευσουμε την ενεργεια μας στο κυνηγι των φοροφυγαδων με τα μεσα που εχουμε ως πολιτες γιατι και το καλυτερο κρατος να ειχαμε δε μπορει να βαλει την ΥΠΕΕ σε καθε καταστημα/γιατρειο/γραφειο.
Aντι λοιπον να επισημαινεις τις μαλακιες απλα χωρις να κανεις τιποτα να τις αλλαξεις κανε κατι περισσοτερο εναντιων αυτων των οποιων πληρωνεις τα σπασμενα με τους φορους σου και τους επιδοτεις.
Αυτη ειναι η ουσια...Πρώτον, δεν ξέρεις τι κάνω και ο καθένας από εμάς που 'γκρινιάζουμε' για να τις αλλάξουμε τις μ@λ@κίες που βλέπουμε, οπότε το 'τίποτα' το βγάζεις απ΄ το μυαλό σου (άσε που θα μπορούσε κάποιος να σου πει ότι και μόνο με τη συζήτηση 'εδώ μέσα' μπορεί να ξυπνήσουν μερικές χιλιάδες κοιμισμένοι και να αρχίσει να κινείται κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση).
Δεύτερον, η ουσία, που φαίνεται να σου διαφεύγει, είναι ότι ΚΑΙ το ένα μπορείς να κάνεις, δηλ. να πληρώνεις τους φόρους σου, να ζητάς αποδείξεις, κλπ, ΚΑΙ το άλλο - να πολεμάς τα κακώς κείμενα, αυτούς που θησαυρίζουν εις βάρος σου, αλλά και τους ΑΛΛΟΥΣ κλέφτες, που κλέβουν κρυμμένοι πίσω από την ασπίδα του 'νόμου'. Ή μήπως όσο υπάρχει φοροδιαφυγή αυτοί δε μπορούν να θεωρηθούν κλέφτες?!...
Συμφωνούμε ότι η φοροδιαφυγή είναι ένα από τα 2-3 μεγαλύτερα προβλήματα το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε, καλό θα είναι ν'αντηληφθούμε όμως κι ότι το κράτος με την τακτική που ακολουθεί όχι απλά δεν την πολεμάει αλλά την ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Oσο αυτοι που ζητανε αποδειξεις ειναι θλιβερωτατη μειοψηφια αγαπητε μου τη συνταγη την εγραψα:
Σκασμος και το χερι στη τσεπη.Ενδιαφέρουσα 'συνταγή', και κανένας δε σου απαγορεύει να τη χρησιμοποιείς ο ίδιος.
Eγω τη χρησιμοποιω και ξερω το γιατι και ποιος φταιει...Εσυ τη χρησιμοποιεις και σου φταινε οι πολιτικοι...
Αντι λοιπον να ζητας εσυ εγω ο καθε ενας εδω να κανουμε κατι για τον εναμισο τονο λαμαρινες και τα τελη κυκλοφοριας και να στιβεις το μυαλο σου με λειες συναρτησεις και λοιπα λογιστικα ωστε να γλυτωσεις μερικες δεκαδες ευρω ας διοχετευσουμε την ενεργεια μας στο κυνηγι των φοροφυγαδων με τα μεσα που εχουμε ως πολιτες γιατι και το καλυτερο κρατος να ειχαμε δε μπορει να βαλει την ΥΠΕΕ σε καθε καταστημα/γιατρειο/γραφειο.
Aντι λοιπον να επισημαινεις τις μαλακιες απλα χωρις να κανεις τιποτα να τις αλλαξεις κανε κατι περισσοτερο εναντιων αυτων των οποιων πληρωνεις τα σπασμενα με τους φορους σου και τους επιδοτεις.
Αυτη ειναι η ουσια...Πρώτον, δεν ξέρεις τι κάνω και ο καθένας από εμάς που 'γκρινιάζουμε' για να τις αλλάξουμε τις μ@λ@κίες που βλέπουμε, οπότε το 'τίποτα' το βγάζεις απ΄ το μυαλό σου (άσε που θα μπορούσε κάποιος να σου πει ότι και μόνο με τη συζήτηση 'εδώ μέσα' μπορεί να ξυπνήσουν μερικές χιλιάδες κοιμισμένοι και να αρχίσει να κινείται κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση).
Α ωστε ησουν κι εσυ στη τελευταια διαδηλωση εναντιον των φοροφυγαδων??Δεύτερον, η ουσία, που φαίνεται να σου διαφεύγει, είναι ότι ΚΑΙ το ένα μπορείς να κάνεις, δηλ. να πληρώνεις τους φόρους σου, να ζητάς αποδείξεις, κλπ, ΚΑΙ το άλλο - να πολεμάς τα κακώς κείμενα, αυτούς που θησαυρίζουν εις βάρος σου, αλλά και τους ΑΛΛΟΥΣ κλέφτες, που κλέβουν κρυμμένοι πίσω από την ασπίδα του 'νόμου'. Ή μήπως όσο υπάρχει φοροδιαφυγή αυτοί δε μπορούν να θεωρηθούν κλέφτες?!...
[color]οφκορς νοτ.Το εγραψα και στη προηγουμενη σελιδα:Για να κλεψεις πρεπει να υπ[αρχει κατι να κλεψεις.Η διαφορα μας ειναι οτι εγω λεω οτι και να ηθελαν να κλεψουν δεν υπαρχει τιποτα να κλεψουν επειδη η συντριπτικοτατη πλειοψηφια δεν πλερωνει.Με αποτελεσμα να φορτωνομαστε τα βαρη για αλλη μια φορα οι γνωστοι μαλακες που δε μπορουμε/δε θελουμε να ξεφυγουμε.Εσυ λες οτι κλεβουν οι πολιτικοι και μονο.[/color]
Συμφωνούμε ότι η φοροδιαφυγή είναι ένα από τα 2-3 μεγαλύτερα προβλήματα το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε, καλό θα είναι ν'αντηληφθούμε όμως κι ότι το κράτος με την τακτική που ακολουθεί όχι απλά δεν την πολεμάει αλλά την ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ.Ξανα παλι:Οσο υπευθυνο ειναι το 'κρατος'(αληθεια τι ειναι το 'κρατος'??) που ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ τη φοροδιαφυγη αλλο τοσο υπευθυνοι ειναι και οοοοολοι αυτοι -στη περιπτωση μας σε ποσστο ανω του 98%- που ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ τη φοροδιαφυγη
-
Όσα λεφτά και να μαζέψει το κράτος απο φόρους, απο τη στιγμή που καταλήγουν σε Βατοπέδια, Ολυμπιακές, ΟΣΕ κτλ. μονίμως θα υπάρχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Oσο αυτοι που ζητανε αποδειξεις ειναι θλιβερωτατη μειοψηφια αγαπητε μου τη συνταγη την εγραψα:
Σκασμος και το χερι στη τσεπη.Ενδιαφέρουσα 'συνταγή', και κανένας δε σου απαγορεύει να τη χρησιμοποιείς ο ίδιος.
Eγω τη χρησιμοποιω και ξερω το γιατι και ποιος φταιει...Εσυ τη χρησιμοποιεις και σου φταινε οι πολιτικοι...
Αντι λοιπον να ζητας εσυ εγω ο καθε ενας εδω να κανουμε κατι για τον εναμισο τονο λαμαρινες και τα τελη κυκλοφοριας και να στιβεις το μυαλο σου με λειες συναρτησεις και λοιπα λογιστικα ωστε να γλυτωσεις μερικες δεκαδες ευρω ας διοχετευσουμε την ενεργεια μας στο κυνηγι των φοροφυγαδων με τα μεσα που εχουμε ως πολιτες γιατι και το καλυτερο κρατος να ειχαμε δε μπορει να βαλει την ΥΠΕΕ σε καθε καταστημα/γιατρειο/γραφειο.
Aντι λοιπον να επισημαινεις τις μαλακιες απλα χωρις να κανεις τιποτα να τις αλλαξεις κανε κατι περισσοτερο εναντιων αυτων των οποιων πληρωνεις τα σπασμενα με τους φορους σου και τους επιδοτεις.
Αυτη ειναι η ουσια...Πρώτον, δεν ξέρεις τι κάνω και ο καθένας από εμάς που 'γκρινιάζουμε' για να τις αλλάξουμε τις μ@λ@κίες που βλέπουμε, οπότε το 'τίποτα' το βγάζεις απ΄ το μυαλό σου (άσε που θα μπορούσε κάποιος να σου πει ότι και μόνο με τη συζήτηση 'εδώ μέσα' μπορεί να ξυπνήσουν μερικές χιλιάδες κοιμισμένοι και να αρχίσει να κινείται κάτι προς τη σωστή κατεύθυνση).
Α ωστε ησουν κι εσυ στη τελευταια διαδηλωση εναντιον των φοροφυγαδων??
'Διαδήλωση κατά των φοροφυγάδων'?!! Μόνος σου το σκέφτηκες?
Δεύτερον, η ουσία, που φαίνεται να σου διαφεύγει, είναι ότι ΚΑΙ το ένα μπορείς να κάνεις, δηλ. να πληρώνεις τους φόρους σου, να ζητάς αποδείξεις, κλπ, ΚΑΙ το άλλο - να πολεμάς τα κακώς κείμενα, αυτούς που θησαυρίζουν εις βάρος σου, αλλά και τους ΑΛΛΟΥΣ κλέφτες, που κλέβουν κρυμμένοι πίσω από την ασπίδα του 'νόμου'. Ή μήπως όσο υπάρχει φοροδιαφυγή αυτοί δε μπορούν να θεωρηθούν κλέφτες?!...
[color]οφκορς νοτ.Το εγραψα και στη προηγουμενη σελιδα:Για να κλεψεις πρεπει να υπ[αρχει κατι να κλεψεις.Η διαφορα μας ειναι οτι εγω λεω οτι και να ηθελαν να κλεψουν δεν υπαρχει τιποτα να κλεψουν επειδη η συντριπτικοτατη πλειοψηφια δεν πλερωνει.Με αποτελεσμα να φορτωνομαστε τα βαρη για αλλη μια φορα οι γνωστοι μαλακες που δε μπορουμε/δε θελουμε να ξεφυγουμε.Εσυ λες οτι κλεβουν οι πολιτικοι και μονο.[/color]
Συμφωνούμε ότι η φοροδιαφυγή είναι ένα από τα 2-3 μεγαλύτερα προβλήματα το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε, καλό θα είναι ν'αντηληφθούμε όμως κι ότι το κράτος με την τακτική που ακολουθεί όχι απλά δεν την πολεμάει αλλά την ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ.Ξανα παλι:Οσο υπευθυνο ειναι το 'κρατος'(αληθεια τι ειναι το 'κρατος'??) που ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ τη φοροδιαφυγη αλλο τοσο υπευθυνοι ειναι και οοοοολοι αυτοι -στη περιπτωση μας σε ποσστο ανω του 98%- που ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ τη φοροδιαφυγη
Δικαίωμά σου να τσουβαλιάζεις τον εαυτό σου μαζί με όποιους τον τσουβαλιάζεις, να πιστεύεις στα ποσοστά που πιστεύεις και να αντιμετωπίζεις τα πάντα μοιρολατρικά αν αυτό σου δίνει peace of mind. Άσε εμάς που γκρινιάζουμε και πρσπαθούμε κάτι ν'αλλάξει να γκρινιάζουμε και να το προσπαθούμε με όποιο ηλίθιο ή έξυπνο τρόπο μπορούμε να σκεφτούμε. Δε χρειάζεται να σταθείς δίπλα μας, κάνε εσύ αυτά που ο ίδιος θεωρείς ότι προέχουν. Ακόμα κι έτσι, κάτι μπορεί να βγει.
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Προσπαθεί να πείσει ότι όταν έρχεται ο χρόνος να αλλάξουμε καταλύτη, θα πρέπει να πετάμε ολόκληρο το αυτοκίνητο!!!Δηλαδή πχ ένα παλιό Sunny ή Astra F με αντικατάσταση του καταλύτη θα έχει τη κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και την ασφάλεια ενός νέου αυτοκινήτου;
Τα καινούρια αυτοκίνητα είναι καλύτερα σε αυτούς τους 'κοινωνικούς' τομείς, και σε κάποιο βαθμό έχει νόημα να ζημιώνεται βραχυπρόθεσμα το κράτος προσφέροντας κίνητρα (βλ. απόσυρση) για την ανανέωση του στόλου. Σίγουρα ο τρόπος που το κάνει η δική μας κυβέρνηση δεν είναι ο πιο ενδεδειγμένος και θεωρώ αρκετά πιθανό ότι ως χώρα δεν είμαστε στη κατάληλη στιγμή για να το κάνουμε αυτό τώρα. Όμως αυτό που γράφεις σίγουρα δεν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όσα λεφτά και να μαζέψει το κράτος απο φόρους, απο τη στιγμή που καταλήγουν σε Βατοπέδια, Ολυμπιακές, ΟΣΕ κτλ. μονίμως θα υπάρχει πρόβλημα.+++ Συμφωνά και επαυξάνω. Από τη στιγμη που συνεχίζεται η ρεμούλα, οι offshore των υπουργών, ο υπεράριθμος κατά 300%, γραφειοκρατικός, αναποτελεσματικός, διεφθαρμένος δημόσιος τομέας, οι λεόντειες συμβάσεις τύπου Αττικής Οδού, ΠΑΘΕ, Ολυμπιακών Έργων, το φορολογικό και εκπαιδευτικό σύστημα που αλλάζουν κάθε χρόνο, κάθε χρονιά θάμαστε και χειρότερα μέσα στο χάλι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ χρειάζεται να αποσυρθεί ο παλιός ανίκανος πολιτικός κόσμος και να επανιδρυθεί το κράτος όχι βεβαίως με γελοιότητες τύπου ΝΔ. Φοβούμαι δε ότι αυτή η απόσυρση και επανίδρυση θα γίνει με τεράστιο εθνικό κόστος μέσα από κάποια επαπειλούμενη εθνική συμφορά. Μακάρι να μην είμαι Κασσάνδρα κακών οιωνών...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
...Δε χρειάζεται να σταθείς δίπλα μας, κάνε εσύ αυτά που ο ίδιος θεωρείς ότι προέχουν. Ακόμα κι έτσι, κάτι μπορεί να βγει.Nα σταθω διπλα 'σας' αρκει να κανετε κατι περισσοτερο απο κλαψουρισμα και γκρινια εναντιον του κακου κρατους και των αχρηστων πολιτικων και κατι ουσιαστικοτερο απο σεναρια εφαρμογης λειων συναρτησεων ωστε να γλυτωσετε , θεωρητικα παντα γιατι οι κρατουντες αρεσκονται στη γκρινια, κανα πενηνταρι απο τα τελη κυκλοφοριας...
+++ Συμφωνά και επαυξάνω. Από τη στιγμη που συνεχίζεται η ρεμούλα, οι offshore των υπουργών, ο υπεράριθμος κατά 300%, γραφειοκρατικός, αναποτελεσματικός, διεφθαρμένος δημόσιος τομέας, οι λεόντειες συμβάσεις τύπου Αττικής Οδού, ΠΑΘΕ, Ολυμπιακών Έργων, το φορολογικό και εκπαιδευτικό σύστημα που αλλάζουν κάθε χρόνο, κάθε χρονιά θάμαστε και χειρότερα μέσα στο χάλι. ΔΥΣΤΥΧΩΣ χρειάζεται να αποσυρθεί ο παλιός ανίκανος πολιτικός κόσμος και να επανιδρυθεί το κράτος όχι βεβαίως με γελοιότητες τύπου ΝΔ. Φοβούμαι δε ότι αυτή η απόσυρση και επανίδρυση θα γίνει με τεράστιο εθνικό κόστος μέσα από κάποια επαπειλούμενη εθνική συμφορά. Μακάρι να μην είμαι Κασσάνδρα κακών οιωνών...
K οι πολιτες τι εκαναν για ολα αυτα??
Στη συντριπτικη τους πλειοψηφια απολυτως ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!!!
Ανεχθηκαν και ανεχονται αυτες τις καταστασεις γκρινιαζοντας καψουριζοντας αλλα ποτε τιποτε περισσοτερο.Και μολις ερχοταν η ωρα της κρισης μια απο τα ιδια.
Γιατι πολυ απλα ετσι βολευονταν και οι ιδιοι.
Σκατα πολιτες σε κρατος βοθρο.
Και στις τελευταιες εκλογες πηγαν για μπανιο....
Τέλη κυκλοφορίας