-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Χαχαχα...άκου 'τα λάστιχα δεν έχουν ημερομηνία λήξης!!!' Χαχαχα... θα μας τρελάνουν! Τί είπε ο 'τραμπάκουλας'
Που γραφει την ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ το λαστιχο??
Φίλε, 'ημερομηνία λήξης' με την 'σωστή' σημασία της φράσης έχουν ΜΟΝΟ τα τρόφιμα, τα φάρμακα και μία μικρή μερίδα ακόμη καταναλωτικών αγαθών... Μπορεί τα λάστιαχα ΝΑ ΜΗΝ αναγράφουν ημερομηνία λήξης... άντε αγόρασε όμως λάστιχα από έμπορο που τα είχε 2 χρόνια πεταμένα στον 'ακάλυπτο' του καταστήματός του... και άν αυτά έχουν μετά σωστή 'συμπεριφορά' στο δρόμο ή αν αντέξουν όσο ένα ίδιο λάστιχο που κατασκευάστηκε πριν 3 μήνες... έλα να με βρείς και να μου 'σφυρίξεις κλέφτικα'...
Οπότε ΝΑΙ δεν έχουν ημερομηνία λήξης...αλλα ΔΕΝ σημαίνει οτι δεν 'φθείρονται' με τον χρόνο!
Εδώ θυμάμαι πως στο ποδήλατο που είχα πιτσιρικάς και το άφηνα στο εξωχικό μας, το επόμενο καλοκαίρι που επέστρεφα για διακοπές,έπρεπε να αλλάξω λάστιχα, γιατί στο σημείο που ακούμπαγαν στο πάτωμα του σπιτιού, το λάστιχο είχε λιώσει (μέχρι που μου είπαν να 'κρεμάω' το ποδήλατο ψηλά και να αλείφω τα λάστιχα με βαζελίνη για να μένουν μαλακά)...και μιλάμε ότι ήταν ΜΕΣΑ στο σπίτι και όχι έξω σε κάποια μάντρα -
Τα αυτοκινητα κατα την μεταφορα τους εχουν μεγαλες πιεσεις στα ελαστικα για να μην κανουν flat spots κατα τη διαρκεια της ακινησιας τους. Οι σωστες πιεσεις μπαινουν κατα το PDI ασχετα αν πολλοι dealer δεν δινουν σημασια (3 αυτοκινητα εχω παραλαβει με πιεσεις που δεν διορθωθηκαν). Την τακτικη αυτη την ακολουθω και εγω οταν αφηνω το αυτοκινητο για μεγαλα χρονικα διαστηματα και ουδεποτε μεχρι τωρα δεν ειχα προβλημα με flat spots.
Η αποθηκευση τους συνιστατε να γινετε ως εξης:
Στην περιπτωση που ειναι ζαντωμενα- το ενα πανω στο αλλο ή
- κρεμασμενα
Στην περιπτωση που ειναι ξεζαντωτα - ορθια ή
- οριζοντια αλλα οχι το ενα πανω στο αλλο
και γενικα σε ξηρο δροσερο μερος χωρις εντονη εκθεση στην ηλιακη ακτινοβολια.
Η διαρκεια ζωης ενως ελαστικου ειναι μαξιμουμ 4χρονια. Στην πραγματικοτητα ομως αυτο επηρεαζετε απο αλλους παραγοντες οπως:
- Συνθεση ελαστικου
- Στυλ οδηγησης
- Θεσης σε σχεση με την κινηση του οχηματος
- Ταχυτητας, οι υψηλες ταχυτητες τα φθειρουν γρηγοροτερα
- Φορτιου, οταν υπερφορτωνοντε φθειροντε ταχυτερα
- Σωστων πιεσεων
- Ευθυγραμμισης
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα απλά λάστιχα...Τα πχιοτικά, φτάνουν τις 200.000...!!!!!
Σιγά μην βγάλουν και 1.000.000χλμ.! Στις 30.000-40.000χλμ. ή στα 3-4 χρόνια το πολύ, θέλουν άλλαγμα.
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα απλά λάστιχα...Τα πχιοτικά, φτάνουν τις 200.000...!!!!!
Σιγά μην βγάλουν και 1.000.000χλμ.! Στις 30.000-40.000χλμ. ή στα 3-4 χρόνια το πολύ, θέλουν άλλαγμα.
Ειρωνικα το εγραψε!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα απλά λάστιχα...Τα πχιοτικά, φτάνουν τις 200.000...!!!!!
Σιγά μην βγάλουν και 1.000.000χλμ.! Στις 30.000-40.000χλμ. ή στα 3-4 χρόνια το πολύ, θέλουν άλλαγμα.
Ειρωνικα το εγραψε!
Ωχ έχεις δίκιο Νόμιζα ότι και τα δύο σχόλια είναι του Spartan, δεν πρόσεξα ότι το αρχικό είναι του dxl.
-
Sorry για το ψιλοασχετο του post,αλλα που γραφει το ποτε φτιαχτηκαν τα ελαστικα;το ψαχνω και αγνοειται η τυχη του.Επισης που αλλου μπορουμε να δουμε καποιο στοιχειο για την κατασκευη;Στο δικο μου στον αριθμο vin εκει που πρεπει να ειναι το ετος λεει 0 και ειναι υποτιθεται του 2008(ειναι fiat 500,αρα μαλλον αποκλειεται να εχε κατασκευαστει το 2000 )
-
τελικα τι εγινε με την υποθεση ασχοληθηκαν καθολου οι υπευθυνοι, ή μονο παρατηρησεις για τα αστειακια μας (?) ξερουν να κανουν?
-
Διαβαζω αυτο τι θεμα με πολυ ενδιαφερον,κριμα για τον ανθρωπο που πηγαν να του κανουν λαμογια,αλλα επειδη ειναι να παραλαβω νεο οχημα την 7αδα που ερχεται,ας πει καποιος τι πρεπει να ξερουμε πριν,αλλα και τηυν στιγμη τοης παραλαβης...
-
Ο χρήστης Njo έγραψε:
Sorry για το ψιλοασχετο του post,αλλα που γραφει το ποτε φτιαχτηκαν τα ελαστικα;το ψαχνω και αγνοειται η τυχη του.Επισης που αλλου μπορουμε να δουμε καποιο στοιχειο για την κατασκευη;Στο δικο μου στον αριθμο vin εκει που πρεπει να ειναι το ετος λεει 0 και ειναι υποτιθεται του 2008(ειναι fiat 500,αρα μαλλον αποκλειεται να εχε κατασκευαστει το 2000 )Πάνω στο λάστιχο θα βρεις την έδειξη 'DOT' ακολουοθούμενη από έναν τετραψήφιο αριθμό. Τα δύο πρώτα ψηφία υποδηλώνουν την εβδομάδα και τα δύο τελευταία το έτος κατασκευής. Π.χ. DOT 3408 σημαίνει την 34η εβδομάδα του 2008. Την ημερομηνία κατασκευή μπορείς να την δεις πηγαίνοντας στον dealer σου και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου... θα σου πει τα πάντα για το αυτοκίνητο μέσω του συστήματος... αν δεν βαριέται δηλαδή να το κάνει ο καρεκλοκένταυρος...
-
καμια φορα μπορει (στα vag ειναι ετσι ) να το γραφει και στο χωρο των αποσκευων στο χωρο της ρεζερβας πανω σε καποιο αυτοκολλητο
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Αυτό ισχύει για τα απλά λάστιχα...Τα πχιοτικά, φτάνουν τις 200.000...!!!!!
Σιγά μην βγάλουν και 1.000.000χλμ.! Στις 30.000-40.000χλμ. ή στα 3-4 χρόνια το πολύ, θέλουν άλλαγμα.
E, δεν δοκίμασες καμμιά φορά λάστιχα Μιτσελίν, γι΄αυτό τα λες αυτά...!!
σημ. Στις 40.000 τα αλλάζω εγω πάντως, αλλα θυμάμαι τον πατέρα μου την πρώτη φορά να ουρλιάζει που πήγα κι αλλαξα καινουρια λάστιχα...!! Τελικά τον έπεισα να τ΄αλλάζει κι αυτός σ΄αυτά τα χλμ....
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
σημ. Στις 40.000 τα αλλάζω εγω πάντως, αλλα θυμάμαι τον πατέρα μου την πρώτη φορά να ουρλιάζει που πήγα κι αλλαξα καινουρια λάστιχα...!! Τελικά τον έπεισα να τ΄αλλάζει κι αυτός σ΄αυτά τα χλμ....
και μενα τα ιδια λεει... και μετα σου λενε για την εμπειρια των μεγαλυτερων
-
Αυτο ναι, οντως ειναι monday car.
Το δικο μου προβλημα φανταζει μηδαμινό μπροστα σε ολα αυτα. Αφηστε που η συμπεριφορα του dealer και της fiat ηταν υποδειγματικη καθολη τη διαρκεια του προβληματος.
Κατι τετοια διαβαζω και παρολα οσα τραβηξα θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο με το κουβαδακι μου. -
Με αυτα που διαβασα καπως αγριευτηκα γιατι παρελαβα την Τεταρτη που μας περασε το Ματριξ μου απο την συγκεκριμενη εταιρια.... στις φωτο που παραθετε ο φιλος, φαινεται ενα μπεζ Ματριξ στον χωρο 'αποθηκευσης'... και πιστευω οτι ειναι το δικο μου!!
Το αυτοκολλητακι στο παρμπριζ εμενα ειναι μερικως μαυρισμενο, οχι τελειως, ο αριθμος φαινεται καθαρα (μονο στις ακρες εχει μαυρισει).
Ομως εγω εχω προβλημα γιατι οταν κλειδωνω το αμαξι ή βαλω τον συναγερμο με την πλακετα, αναβουν μονο τα φλας στην πλευρα του οδηγου και οχι και τα τεσσερα!
Επισης ειναι η τριτη φορα που παω να το βαλω μπρος και δεν παιρνει με την πρωτη... θα κανω μια επισκεψη στην εταιρια μου φαινεται.Κατα τα αλλα, να σε ενημερωσω φιλε οτι εκτος απο τα σκιαδια, δεν ειχε προστατευτικο πλαστικο πουθενα το αμαξι. Ομως πριν το παραλλαβω, το ελεγξα για γρατζουνιες κτλ.
Βεβαια μου ξεφυγε οτι η κορνιζα του κασετοφωνου δεν ειναι κλιπαρισμενη και ειναι στον αερα και το καταλαβα οταν εβγαλα την μασκα για πρωτη φορα και εφυγε η κορνιζα κατω...
Απο Δευτερα λοιπον θα τα πω ενα χερακι με την εταιρια...
Κριμα που δεν ειμουνα μελος του φορουμ πριν το αγορασω να απευφευγα την Λαμδα
Μου το καθυστερησαν παρα πολυ το αμαξι (20 εργασιμες) ενω η αδεια ειχε βγει απο τις 9/7, μου το εδωσαν στις 22!!!Φιλε μου συγνωμη που σου 'κλεβω' το θεμα απλα ηθελα να καταθεσω και την δικη μου εμπειρια με την συγκεκριμενη εταιρια... Ελπιζω να βρεις (θετικη) λυση στο προβλημα σου!!
Φιλικα
Τ. -
Βρε παιδιά λέτε και ξαναλέτε για τα σελοφάν και τα παντώς είδους προστατευτικά πλαστικά.
Αυτά υπάρχουν μέχρι την στιγμή που θα μεταφερθεί το αυτοκίνητο από το τελωνείο στις εγκαταστάσεις του κάθε εμπόρου (dealer).
Αυτά στο στάδιο της προετοιμασίας του αυτοκινήτου (στο λεγόμενο PDI) αφαιρούνται, και στη συνέχεια γίνεται ο τελικός καθαρισμός/αποκέρωση του αυτοκινήτου για να παραδοθεί στον πελάτη.
Έχω αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα από αρκετές μάρκες, και αυτό το έχω δει στη πράξη πολλές φορές. Μόλις το αυτοκίνητο κατεβαίνει από την νταλίκα έχει όλα τα σελοφάν. Την ημέρα που στο παραδίδουν δεν έχει τίποτα. Είναι έτοιμο να το πάρεις και να φύγεις.
-
Αποκωδικοποιητης Χιουνται για τα VIN: http://www.hyundai.auto.ru/vin.pdf
-
Ναι βρε αυτο δεν ειπα και εγω? Οτι ουτε το δικο μου ειχε (που ειναι επιβεβαιωμενα καινουρια παρτιδα)... ειχε φυσικα το αυτοκολλητακι του PDI...
-
@ REALZEUS Ευχαριστω για την απαντηση(γραφουν 33η εβδομαδα του 2008-εγω το παρηγγηλα ενα μηνα πριν).
Να πω για μια ακομη φορα,οταν πηρα το 500 ημουν επιφυλακτικος με την εταιρια και τους αντιπροσωπους της στην Ελλαδα,λογω αυτων που ακουγα απο το φιλικο περιβαλλον,ομως πριν το PDI και την εξοφληση με καλεσαν απο την αντιπροσωπια για να ελεγχο μηπως υπαρξει κατι και αρνηθω την παραλαβη.Το αμαξι βρισκοταν στην 'αλανα' της αντιπροσωπειας(μολις το ειχαν φερει βεβαια),ειχε ολα τα σελοφαν,ακομη και τα αυτοκολητα στην πορτα του συνοδηγου και του πορτμπαγκαζ...Μαζι με εμενα εκαναν τον ιδιο ελεγχο και αλλοι δυο αγοραστες.Η ολη διαδικασια μου αφησε πολυ καλη εντυπωση.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τα αυτοκινητα κατα την μεταφορα τους εχουν μεγαλες πιεσεις στα ελαστικα για να μην κανουν flat spots κατα τη διαρκεια της ακινησιας τους. Οι σωστες πιεσεις μπαινουν κατα το PDI ασχετα αν πολλοι dealer δεν δινουν σημασια (3 αυτοκινητα εχω παραλαβει με πιεσεις που δεν διορθωθηκαν).Εδώ το πας για service στο συνεργείο του dealer και στην παραλαβή βλέπεις οτι έχουν βάλει γύρω-γύρω 30psi αντί των προβλεπόμενων τιμών του κατασκευαστή
-
Νομιζω ότι η μόνη λύση είναι αγωγή για μείωση του τιμήματος της πώλησης λόγω ελλείψεως συνομολογηθεισών ιδιοτήτων (μάλλον όχι αναστροφή της πώλησης γιατί ίσως τα ελαττώματα να μη θεωρηθούν ουσιώδη) και αποζημίωση για αδικοπραξία (πρέπει να επικαλεστείς ζημία, π.χ ότι από τότε μέχρι σήμερα που κα΄νεις την αγωγή τα χρήματά σου έχασαν την αγοραστική σου αξία κατά... euro) καθώς και ηθική βλάβη ή αγωγή για αντικατάσταση του αυτοκινήτου + και αποζημίωση για αδικοπραξία
Κρίμα που υπάρχουν τέτοιοι απατεώνες.
Δοκίμασε και με ένα e-mail στη hyundai.
Να πάνε όλα καλά
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ Hyundai i30 1,5 ΕΤΟΥΣ ΗΛΙΟΚΑΜΜΕΝΟ!