Δοκιμάζεται σύστημα ασφάλειας στη saab με ηχητικές και οπτικές ενημερώσεις οδηγού...
http://www.saab.com/global/en/start#/wo ... ousel:all/
Latest posts made by panosdr
-
RE: Saab Forum
-
RE: Mazda 6 1.8, Opel Insignia 1.8 ή Audi A3 1.6
- Προφανώς το Insignia είναι τουρμπίσιο, ε? Γιατί δεν κοιτάς το 1.6 180 άλογα?
Δεν ήρθε ακόμα Ελλάδα? Εξωτερικά με γοητεύει. Εσωτερικά, είναι αλήθεια ότι έχει επένδυση ξύλου (μέτριας ποιότητας)?. Αλλά εάν ο πατέρας σου είναι κάποιας ηλικίας μπορεί να γοητεύεται από την ξύλινη επένδυση...
- Προφανώς το Insignia είναι τουρμπίσιο, ε? Γιατί δεν κοιτάς το 1.6 180 άλογα?
-
RE: MAZDA 6 1.8
Το μόνο που μπορώ να πω (μιας και δεν το έχω οδηγήσει): Πολύ όμορφο, ανταγωνιστικό σε όλα και κυρίως τιμή, αλλά (μόνο από τις τιμές του κατασκευαστή) δεν είναι λίγο αργό το 1.8?
-
RE: Car audio [#2]
Φίλοι καλησπέρα. Θα ήθελα να βάλω σε saab 9.3 που έχω, αφτερμαρκετ multimedia center kai me gps. Έχω ρωτήσει ston kalogeropoylo (http://www.kalogeropoulos.gr) για την οθονη KENWOOD DDX-8024BT me navibox 7 (http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=9034), δεδομένου ότι θέλω ελληνικά και όχι greekglish, και είναι πολύ καλή τόσο η οθόνη όσο και το destinator 7 (το κορυφαίο νομίζω) και μου είπε τιμή (για να συνεργάζονται και τα εργοστασιακά χειριστήρια με την οθόνη) 2000 ευρώ, και χωρίς έλεγχο από τιμόνι 1450.
- Ξέρει κανείς κάτι διαφορετικό (πιο φθηνό ή πιο καλό) προς Θεσσαλονίκη μεριά (site?)? Κάποια άλλη πρόταση?
- Αξίζει να αλλάξω το εξαρι ραδιοcd που ταιριάζει και πολύ όμορφα στο αυτοκίνητο? Από την άλλη είναι μια επένδυση για το αυτοκίνητο και ταιριάζει αρκετά καλά (βλ. φωτο εδώ http://www.kalogeropoulos.gr/displayPro ... ITMID=8592 -πάλι από καλογερόπουλο- σε άλλο saab 9.3, multimedia KENWOOD)
- Εάν επιλέξω να χειρίζομαι την οθόνη του multimedia από τα εργοστασιακά χειριστήρια (τιμονιού) έχω την εντύπωση ότι πρέπει να βάλει πλακέτα στον εγκέφαλο. Θα συνεχίζει να με καλύπτει η εροστασιακή εγγύηση? Για τις λοιπές φίσες, καλώδια, can bus που θα μπουν στο αυτοκίνητο Θα συνεχίζει να με καλύπτει η εγγύηση? έχει σημασία εάν όλα αυτά έχουν τα ταμπελάκια τους ή όχι?
Ευχαριστώ για την ανοχή σας και όποιος μπορεί ας βοηθήσει με μια γνώμη
-
RE: νέο polo 1.2 5θ ή νέο yaris 1.3 5Θ?
Ο χρήστης rafi έγραψε:
fiesta,clio,mazda 2,207 απορρίφθηκαν όλα...????Φίλε rafi, αυτά που αναφέρεις (και πολύ σωστά, όλα είναι αξιόλογα) απορρίφθηκαν για τους εξής λόγους : 1. Fiesta: Έπαθε πλάκα (αρνητικά το λέω) με τη διαστημική κονσόλα (εμένα μου αρέσει-περί ορέξεως...), δεν ζητήσαμε καν προσφορά (κρίμα γιατί έχει καλό χρηματοδοτικό)
2. clio: Το έχει η κουνιάδα της (αδελφή μου, η οποία παρεπιμπόντως είναι πολύ ευχαριστημένη με τον τουρμπίσιο κινητήρα). Καταλαβαίνετε...
3. mazda: Απορρίφθηκε από την εικόνα της κονσόλας σε περιοδικό, ανδροφέρνουν οι ενδείξεις σε ταχύμετρο, στροφόμετρο κλπ με το άσπρο εσωτερικό (εμένα μου αρέσουν πολύ) και της μοιάζει με πράσινο (το χρώμα της διαφήμισης του αυτοκινήτου) βάτραχο (εμένα το λαχανί στο mazda 2 μου αρέσει πολύ):hmmm:
4. το 207 (καλό χρηματοδοτικό επίσης) κάνει facelift, έρχεται σεπτέμβρη στην Ελλάδα, μάλλον η αγορά θα γίνει πιο πριν.
Επίσης, συμφωνώ με τα + του yaris που έδωσε ο φίλος surudos.
Πάντως το αποτέλεσμα μέχρι τώρα είναι yaris 2 - fiat 500 (!!!!):3 - polo: 0. Ψηφίστε πατριώτες γιατί χανόμαστε... Αν δεν αποφασιστεί έγκαιρα έχω κρεβατομουρμούρα και χωρίς κοκό ... -
RE: saab ss 9.3 ΜΥ 2009, 175 hp-προβληματισμοι
Οι φίλοι που είπαν ότι έχουν αναβαθμίσει (sprsk, johnstav), αν θέλουν ας μου διευκρινήσουν: Θέλει και κάποια άλλη μετατροπή για να σηκώνει την αναβάθμιση, και εάν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή? Βλέπω στη bsr ότι μιλάει και για αλλαγή φίλτρου αέρα, ενώ στην αναβάθμιση του hirsch (http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... F270006180) δεν λέει για τίποτα άλλο (κάνει λόγο για λάστιχα V-rated, που είναι standard.
-
νέο polo 1.2 5θ ή νέο yaris 1.3 5Θ?
Πρόκειται η γυναίκα μου να αγοράσει μικρό οικογενειακό -2ο αυτοκίνητο οικογένειας. Μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς καταλήξαμε σ' αυτά τα 2. Καμιά ιδέα για το ποιο από τα δύο να προτιμήσω?
POLO +1: Φθηνότερο στην πλούσια έκδοση comfortline (κοντά 14.100 Ε) με το κλειδι στο χερι (+ μεταλλικό) και πλήρες τέλος ταξινόμησης από την έκδοση luna ή dynamic tου yaris με extra esp, το οποίο στο Polo ειναι stantar (14.760 Ε στην έκδοση luna -2η από την αρχή έκδοση- με μειωμένο τέλος ταξινόμησης, ημερομηνία προσφοράς 1/8, με το κλειδι στο χερι+ μεταλλικό χρώμα).Σημειώνω όμως ότι το extra esp του yaris έρχεται με δισκόφρενα πίσω - και το polo έχει ταμπούρα.
POLO +2 (κριτήριο ανδρικό): Εμφάνιση Polo (εξωτερική) πιο macho με τα φουσκωμένα πλαινά και νεύρο από μπροστά έως πίσω στο πλάι.
POLO +3: Μάλλον πιο όμορφο εσωτερικό στην πλούσια έκδοση καθώς έχει και χρωμιωμένους αεραγωγούς και γύρω από κιβώτιο ταχυτήτων και στα χερούλια πόρτας. Φοβερό αφρώδες πλαστικό έναντι μετρίου πλαστικού του yaris μπροστά από τιμόνι (βέβαια εκεί υπάρχει πρακτική θήκη). Από την άλλη, έχω την εντύπωση (συγχωρήστε με εάν κάνω λάθος) ότι εάν δεν πάρεις δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι στο polo (+285 ε στα 14.100= περίπου 14.400 ευρώ) δεν έχεις χειριστήρια στο τιμόνι.
---------------------------
YARIS+1: Πολύ πιο πρακτικό με θήκες παντού, το μισό πίσω κάθισμα έρχεται τελείως εμπρός.
YARIS +2: 6% επιτόκιο έναντι 9% του polo (συμπεριλαμβανομένης και στα 2 της εισφοράς 0,6%).
YARIS+3: Πιο φθηνά ανταλλακτικά (χωρίς να έχω παράδειγμα, μιλάω λόγω γενικών γνώσεων)Ακόμα: Το Yaris eύκολο στην οδήγηση, σπιρτόζικο, με πολύ καλό κινητήρα, που όμως κανει αρκετό θόρυβο στην καμπίνα. Ο κινητήρας yaris μεγαλύτερος (1.3 απέναντι στα 1.2 του polo), αρκετά ροπάτος . Δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα polo για test drive ακόμα (31/7), πλην όμως, στη θεωρία, ροπή yaris 132/4000 και ροπή polo 112/3000 (με λίγα λόγια στις 3000 στροφές περίπου ίδια ροπή? - χωρίς να υπολογίζονται παράμετροι κυβικών και κιβωτίου, εξατάχυτο το yaris-), αλλά φαντάζομαι ότι το polo παίρνει κεφάλι με το τουρμπίσιο κινητήρα (έλευση αρχές 2010).
---------------Εσεις τι λέτε (από αυτά τα 2 πάντα)?.και ελπίζω να μη με γράψει κανονικά (στο όνομα της θα είναι αυτό το αυτοκίνητο) και πάρει το fiat 500 μετά από τέτοια ανάλυση
-
RE: νέο polo 1.2 5θ ή νέο yaris 1.3 5Θ?
Πρόκειται η γυναίκα μου να αγοράσει μικρό οικογενειακό -2ο αυτοκίνητο οικογένειας. Μετά από μεγάλη έρευνα αγοράς καταλήξαμε σ' αυτά τα 2. Καμιά ιδέα για το ποιο από τα δύο να προτιμήσω?
POLO +1: Φθηνότερο στην πλούσια έκδοση comfortline (κοντά 14.100 Ε) με το κλειδι στο χερι (+ μεταλλικό) και πλήρες τέλος ταξινόμησης από την έκδοση luna ή dynamic tου yaris με extra esp, το οποίο στο Polo ειναι stantar (14.760 Ε στην έκδοση luna -2η από την αρχή έκδοση- με μειωμένο τέλος ταξινόμησης, ημερομηνία προσφοράς 1/8, με το κλειδι στο χερι+ μεταλλικό χρώμα).Σημειώνω όμως ότι το extra esp του yaris έρχεται με δισκόφρενα πίσω - και το polo έχει ταμπούρα.
POLO +2 (κριτήριο ανδρικό): Εμφάνιση Polo (εξωτερική) πιο macho με τα φουσκωμένα πλαινά και νεύρο από μπροστά έως πίσω στο πλάι.
POLO +3: Μάλλον πιο όμορφο εσωτερικό στην πλούσια έκδοση καθώς έχει και χρωμιωμένους αεραγωγούς και γύρω από κιβώτιο ταχυτήτων και στα χερούλια πόρτας. Φοβερό αφρώδες πλαστικό έναντι μετρίου πλαστικού του yaris μπροστά από τιμόνι (βέβαια εκεί υπάρχει πρακτική θήκη). Από την άλλη, έχω την εντύπωση (συγχωρήστε με εάν κάνω λάθος) ότι εάν δεν πάρεις δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι στο polo (+285 ε στα 14.100= περίπου 14.400 ευρώ) δεν έχεις χειριστήρια στο τιμόνι.
---------------------------
YARIS+1: Πολύ πιο πρακτικό με θήκες παντού, το μισό πίσω κάθισμα έρχεται τελείως εμπρός.
YARIS +2: 6% επιτόκιο έναντι 9% του polo (συμπεριλαμβανομένης και στα 2 της εισφοράς 0,6%).
YARIS+3: Πιο φθηνά ανταλλακτικά (χωρίς να έχω παράδειγμα, μιλάω λόγω γενικών γνώσεων)Ακόμα: Το Yaris eύκολο στην οδήγηση, σπιρτόζικο, με πολύ καλό κινητήρα, που όμως κανει αρκετό θόρυβο στην καμπίνα. Ο κινητήρας yaris μεγαλύτερος (1.3 απέναντι στα 1.2 του polo), αρκετά ροπάτος . Δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα polo για test drive ακόμα (31/7), πλην όμως, στη θεωρία, ροπή yaris 132/4000 και ροπή polo 112/3000 (με λίγα λόγια στις 3000 στροφές περίπου ίδια ροπή? - χωρίς να υπολογίζονται παράμετροι κυβικών και κιβωτίου, εξατάχυτο το yaris-), αλλά φαντάζομαι ότι το polo παίρνει κεφάλι με το τουρμπίσιο κινητήρα (έλευση αρχές 2010).
---------------Εσεις τι λέτε (από αυτά τα 2 πάντα)?.και ελπίζω να μη με γράψει κανονικά (στο όνομα της θα είναι αυτό το αυτοκίνητο) και πάρει το fiat 500 μετά από τέτοια ανάλυση
-
RE: saab ss 9.3 ΜΥ 2009, 175 hp-προβληματισμοι
1.Ευχαριστώ για τη βοήθεια και την άμεση ανταπόκριση, πλην όμως στo site της bsr (εκτός εάν δεν το καταλαβαίνω) μιλάει για tuning stages για saab 9.3 ss 175 hp με biopower, ενώ σ' αυτό της overload κάνει λόγο για αναβάθμιση χωρίς να αναφέρει τιμή...Πάντως με προβληματίσατε θετικά όσον αφορά τις επιλογές μου gia tuning. Ευχαριστώ και πάλι.
2. Καμιά ιδέα για το Multimedia center? Εάν επιλέξω να χειρίζομαι την οθόνη του multimedia από τα εργοστασιακά χειριστήρια (τιμονιού) έχω την εντύπωση ότι πρέπει να βάλει πλακέτα στον εγκέφαλο. Θα συνεχίζει να με καλύπτει η εροστασιακή εγγύηση? Για τις λοιπές φίσες, καλώδια, can bus που θα μπουν στο αυτοκίνητο Θα συνεχίζει να με καλύπτει η εγγύηση? έχει σημασία εάν όλα αυτά έχουν τα ταμπελάκια τους ή όχι?
3. Θέλω να θέσω και ένα ακόμα ζήτημα που το ξέχασα πριν.Έχει αγοράσει κανείς την επέκταση εγγύησης? αν ναι πόσο πάει? τι καλύπτει? νομίζω ότι υπάρχει χρονικό όριο αγοράς? χρειάστηκε σε κανέναν? -
RE: Saab Forum
Οδηγω ένα saab 9.3 ss 175 hp εδω και 9 μηνες. Οι εντυπώσεις μου είναι:
- Γκάζι απεριόριστο
- Ροπή άφθονη (μια μικρή υστέρηση μεταξύ 1750-2000 στροφές), σε παρακαλάει για προσπέραση με μια ταχύτητα παραπάνω
- Στήσιμο πολύ καλό (ίσως και να γέρνει λίγο παραπάνω σε στροφές Εγνατίας με πάνω από 160 χλμ, λόγω μαλακής ανάρτησης)
- Άκουσα τρίξιμο στο ταμπλό 3-4 φορές με ταχύτητα 50 χλμ
- Άνεση, σχεδιασμός, στήριξη καθισμάτων, δερμάτινα καθίσματα, πρακτικότητα θηκών, xωρητικότητα πορτ-παγκάζ, ομορφιά κεντρικής κονσόλας και εσωτερικού άριστα
- Αίσθηση τιμονιού και κιβωτίου πολύ καλή (απορώ γιατί ακούγεται από περιοδικά κάτι διαφορετικό)
- Φρένα πολύ δυνατά (άκουσα 1 τρίξιμο μετά ταξίδι 5 ωρών για μία φορά)
8.Κατανάλωση: Μετά από 8 μήνες -για 1η φορά- είδα 9.2L/100 km, συνήθης κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο με 6η και 150 από 9.5-9.8 l/km.
Αυτά τα ολίγα